Optimering der vil noget!

// Annoncørbetalt indhold

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Som en virksomhed har man brug for at nå ud til så mange som muligt. På det store, vide web kan det dog være svært. Vi får konstant side efter side med artikler, hjemmesider og så videre frem til os på ingen tid (vi snakker nanosekunder!) når vi søger efter noget på en søgemaskine. Det kan være overvældende; både som forbruger, men også som en virksomhed der virkelig forsøger at nå frem til folk. Her kan en ekspert i søgemaskineoptimering, linkbuilding og markedsføring komme i spil. En SEO ekspert kan give dig indblik i hvordan du optimere din rangering på de mange sider man støder på, på en søgemaskine. 


Online markedsføring

Med en ekspert på på søgemaskineoptimerings området og dermed også online markedsførings området, kan du blive en specialist i søgemaskinernes øjne. Dette optimere din rangering på sagte søgemaskine og du får altså flere kunder og får en hestesko der løfter dig over dine konkurrenter. En ekspert på dette område har blandt andet helt styr på E-A-T, der er et evalueringssystem Google benytter sig af. De bruger den som en indikator for den overordnede kvalitet af en webside. Det står for ekspertise, autoritet og troværdighed. Sammen med en ekspert kan du altså navigere dig gennem dette og genkende hvad dit publikum ønsker og derigennem levere dét til dem på en troværdig, kompetent og autoritativ måde. Herved har din søgemaskineoptimerings-indsats altså også større sandsynlighed for at blive en succes. 


Alt-godt-fra-søgemaskinen

En erfaren ekspert kan altså hjælpe dig med din placering på Google. Søgemaskineoptimering er en central del af, at have en virksomhed, der også har en online-gren. Søgemaskineoptimering er en langtidsholdbar type marketing, der holder holder søgninger rimelig stabile over en tidsperiode, hvor man så altså sikrer sig stabil hjemmeside-trafik i den tidsperiode. En ekspert kan også optimere din hjemmeside ved at gøre den hurtigere og registrere og/eller omregistrere hjemmesiden på en måde, så Google kan forstå den. Hvis hjemmesiden ikke er optimeret til Google, er søgemaskineoptimerings-marketing ellers spildt arbejde, og det er surt for alle parter involveret. En ekspert kan også effektivt og hurtigt identificere udfordringerne en virksomhed kan have med deres søgemaskineoptimering. Det kan altså godt betale sig at nedprioritere de traditionelle marketingsmetoder som annoncer og nyhedsbreve, for der er en ny sherif i byen. Den digitale tidsalder kalder nemlig på en digital form for marketing, nemlig søgemaskineoptimering. Der er kun plusser ved, at prioritere denne type marketing højt, og en ekspert på området kan hjælpe dig med at tage det til det næste niveau. 

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold 

Om annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør. Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites. Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde. Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.