Få tips til webudvikling

// Annoncørbetalt indhold

 Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Når I som virksomhed skal have en ny hjemmeside, er der mange valgmuligheder. Virksomheden kan enten selv udvikle hjemmesiden eller betale en virksomhed for webudviklingen. Der findes forskellige systemer, hvor man kan udarbejde hjemmesider. Du kan læse nærmere her, og få tips til webudvikling.

Hvad er WordPress?
Det findes flere systemer, hvor virksomheder kan udarbejde hjemmesider. Et af disse systemer er

WordPress, der er et CMS-system, som er brugervenligt. Ved brug af WordPress kan hjemmesidens billeder, tekst og plugin kodes og opdateres. Der findes flere WordPress bureauer, som er eksperter inden for webudvikling og har erfaring med WordPress.

Har jeres virksomhed behov for hjælp til webudvikling?
Hvis man ikke tidligere har prøvet kræfter med webudvikling, kan det være en kompliceret proces. I bør derfor overveje, hvorvidt i selv ønsker at udvikle websiden eller få en virksomhed til at hjælpe jer. Der står flere virksomheder klar til udarbejdelsen af jeres webudvikling. Her kan blandet andet morningtrain.dk/wordpress-bureau/ designe jeres virksomheds hjemmeside og udvikle plugins efter virksomhedens behov og målgruppe. Flere af WordPress bureauerne udvikler både nye websider og renoverer allerede eksisterende websider for virksomheder. Virksomhedens medarbejdere vil løbende oplæres i WordPress, så de kan vedligeholde hjemmesiden, når samarbejdet er afsluttet.

Fordele ved WordPress
Der er flere fordele ved at vælge WordPress, som I bør kende til, uanset om i lader et bureau udarbejde hjemmesiden eller medarbejderne i virksomheden foretager webudviklingen. 

-         Sikkerheden er høj, og er et af de mest sikre CM-systemer.
-         WordPress kan anvendes til alle typer af hjemmesider både til mindre og større virksomheder, som rummer et bredt produktudvalg og derfor meget                     grafik.
-         Når i benytter WordPress, har i ligeledes mulighed for at optimere virksomhedens SEO.

Gode tips til, når hjemmesiden skal webudvikles 
Det er en fordel, at virksomheden gør sig en række overvejelser og lidt forarbejde, inden webudviklingen igangsættes. Netop overvejelser gør processen nemmere, uanset om i får et bureau til at udføre webudviklingen, eller i selv foretager udviklingen af hjemmesiden.

1.   Definere virksomhedens brand og målgruppe
Ved at få sat ord på virksomhedens målgruppe og brand, er det nemmere at udvikle hjemmesiden. Tænk over, hvordan I kan implementere jeres brand i designets opbygning, og hvordan websitet kan henvende sig til målgruppen.

2.   Udarbejd en skabelon
I kan med fordel udarbejde en skabelon, da det gør processen mere overskuelig for jer eller webudvikleren. Udform gerne en oversigt over menupunkter og underpunkter, som siden skal indeholde. Det er vigtigt, at websitet fremgår enkel og nem at bevæge sig rundt på, og du kan derfor forestille dig, at du selv er kunde.

3.   Tekst og visuelle elementer
Det er vigtigt, at websiden har de rette billeder og en passende tekst. Teksten til billedet skal være kort, inspirerende og beskrive billedet. Ved at have de rette billeder og tekster, kan kunden nemmere navigere rundt på hjemmesiden. Ydermere kan det have en væsentlig betydning for at virksomhedens SEO optimeres. Flere virksomheder tilbyder professionel hjælp til udførelse af tekstforfatning og udvælgelse af billeder til hjemmesiden.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold 

Om annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør. Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites. Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde. Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.