Du behøver ikke selv at være specialist i digital markedsføring

// Annoncørbetalt indhold

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er muligt at få en lidt større omsætning i virksomheden ved at anvende den rette markedsføring og her er den digitale markedsføring det der baner vejen frem i dag. Her gælder det om at holde fast i dine nuværende kunder og tiltrække nye, ved at gøre lige præcis din virksomhed mere spændende for din målgruppe end dine konkurrenters. Der er en hel del forskning og viden på lige præcis dette område og derfor kan det være en fordel at uddelegere lige præcis denne opgave til dem der ved allermest, hvormed du kan få mest muligt ud af din markedsføring. Se blandt andet nærmere på e-mail marketing og lade Poetype hjælpe dig med den helt rette løsning til din virksomhed.

E-mail marketing er en af de mest effektive løsninger til en større omsætning 

Det er ganske vist at den rette e-mail marketing virker og giver en større omsætning. Her kan du nå mange potentielle kunder med en personlig besked der leder dem videre til din webshop med produkter eller ydelser der er relevante for dem. Hvis det gøres ordentligt, så ses det, at du kan skabe vækst i virksomheden og at størstedelen af dit salg går igennem e-mail marketing og nyhedsbreve. Du kan eksempelvis gøre dine tidligere kunder opmærksom på kampagner og få dem til at købe hos dig endnu engang eller give information videre til nysgerrige kunder, der passer lige præcis ind i den målgruppe som din virksomhed arbejder med og vil i kontakt med.

Måske kender du allerede de mange fordele ved e-mail marketing?

Med ansvar for en virksomhed har du måske allerede sat dig ind i e-mail markedsføring og nyhedsbreve og de mange fordele, der kan følge med denne måde at promovere en forretning. E-mail er et af de steder som flest danskere tjekker dagligt og derfor er det en direkte og naturlig måde at inkorporere reklame og information til kunderne. Faktisk viser det sig, at for hver investeret krone i e-mail content kan du tjene 40 kroner hjem. Det er altså en god investering, hvis du ønsker en større vækst i en virksomhed til salt af ydelser eller produkter. Her kan du lade eksperterne hjælpe dig med at få absolut mest muligt ud af dit markedsføringsbudget og skabe et indhold der effektivt giver mening for både dig og dine kunder. Dette er altså både smart samt billigt, og dermed en genial måde at komme i kontakt med potentielle kunder.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold 

Om annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør. Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites. Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde. Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.