
Kontor møbel
350 kr.
Kontor møbel med skuffer Har 2 stk. Prisen er pr stk 43 cm bred 63 cm dyb 132 cm høj
350 kr.
Kontor møbel med skuffer Har 2 stk. Prisen er pr stk 43 cm bred 63 cm dyb 132 cm høj
300 kr.
Kontor møbel med skuffer 45 cm bred 64 cm dyb 60 cm høj
300 kr.
Kontor møbel med skuffer Har 2 stk. Prisen er pr stk 40 cm bred 50 cm dyb 63 5 høj
200 kr.
Kontor reol 78 cm bred 34 cm dyb 81 cm høj
300 kr.
Kontor skab med 2 skuffer 84,5 bred 41 cm dyb 99 cm høj
900 kr.
963 kr.SikkerHandel
Klassisk reol fra et af de store møbel firmaer i Kbh. Den er i mahogni og har stået på Bonde Nielsens kontor på BW
800 kr.
Har dette Barbord, Højbord, Skranke i kraftig møbel plade, der er sort lamineret, og kantet. Er i et flot og elegant design. Med lukkede ender, med 2 stk. justerbar finger skruer, under hver. Den har et kraftigt tværgående forkromet rør. Hvorpå man evt. kan sætte fødderne op på. Prisen for dette bord/skranke er kun Kr. 800 Er lig Brohave fra Jysk, dog er dette møbel her, hele 200 cm langt, og i en kraftigere udførsel. Samt blevet leveret af et kontor møbel firma. Har derudover også 3 stk. Breeze Højstole. Som er en kvalitets stol, med alu. rør stel, arm bøjle støtter, og med form støbt sæde og ryg i mørk grå plast. Pris pr. stol er Kr. 175 Eller køb det hele samlet til Kun Kr. 900 Foto kan evt. sendes i en SMS.
1.204 kr.
Denne rumdeler er perfekt til at opdele et område eller skabe privatliv i hjemmet eller på kontoret. - Materiale i høj kvalitet: Massivt akacietræ er et smukt og naturligt materiale. Akacietræ er et tropisk hårdttræ, som er tæt, robust og slidstærkt. Den stærke textilene er også vejrbestandig og nem at rengøre. - Foldbar og nem opbevaring: Denne panelskærm kan nemt foldes sammen for at spare plads, når den ikke er i brug. - Multifunktionel: Denne foldeskærm kan bruges til udsmykning eller som en rumdeler. Den er perfekt til at skabe et separat og privat påklædningsområde, eller afskærmer en del af rummet. - Farve: Sort - Materiale: Massivt akacietræ med oliefinish, textilene - Produktmål: 420 x 180 cm (B x H) - Mål (hvert panel): 70 x 180 cm (L x B) - Tykkelse, træramme: 2,5 cm - Velegnet til indendørs og udendørs brug - Montering/samling påkrævet: Ja
558 kr.
Rumdeleren er ideel til at skabe privatliv og afskærme en del af lokalet. Den vil være en praktisk såvel som dekorativ tilføjelse til dit soveværelse, stue eller kontor. Rumdeleren er lavet af bambus, som er robust og holdbar, og den tilføjer en naturlig charme til dit interiør. Rumdeleren er helt uigennemsigtig, hvilket giver fuldkommen privatliv. Den kan nemt rulles sammen, når den ikke er i brug, for nem transport og opbevaring. Privatlivsskærmen i bambus kan opstilles på mange forskellige måder takket være sin fleksibilitet. Denne holdbare rumdeler er ideel som hjemmedekoration eller til at skabe stemning og atmosfære! - Farve: Lys naturfarve - Materiale: Bambusoverflade + uvævet rygmateriale - Mål: 250 x 165 cm (B x H) - Bredde, hver bambusstrimmel: 17 mm
4.900 kr.
Smuk Stol Model CH47 fra 1966, Designet af Hans J. Wegner. En stram, Elegant stol – til kontoret, spisestuen eller på værelset. Denne smukke stol fremstår med sort papirflet i rigtig fin stand – klar til brug. Mål: H: 79 cm x B: 55 cm x D: 49 cm x SH 44 cm Kr. 6.200
600 kr.
10 stk. nye Tidsskriftholder rustfrit sælges til 600,- pr. stk. (Vejledende pris 3.550,-) 3 stk. Stander, grå/rustfrit, til Tidsskriftholder, hvor der kan monteres tidsskriftholder på en side eller begge sider. Sælges for 700,- pr. stk. MagRack 5 rums Tidsskriftholder i børstet rustfrit stål. Dette er den klassiske Peter Boy tidsskriftholder som har været solgt world wide i mange år. Perfekt for private hjem eller kontorer. Du kan bruge den til magasiner, aviser, brochure mv. 10 stk. Tidsskriftholder 3 stk. Stander hvor der kan monteres tidsskriftholder på en side eller begge sider Tidsskriftholder: 101 x 30 x 10cm (HxBxD) Stander: Højde total 176cm For 30 år siden designede og producerede Peter Boy sin første tidsskriftsholder - dette produkt er med tiden gået hen og blevet en klassiker indenfor sin kategori, og er blevet indbegrebet af smukt og funktionelt dansk design. Igennem de 30 år har tidsskriftsholderen været brugt som den sikre løsning til opbevaring af magasiner og aviser rundt om i kontormiljøer, venteværelser, på hoteller osv. Det være sig både nationalt og internationalt - ex. Deutsche Bank i New York, Artic Hotel i Grønland, Danmarks Lærerforening og mange danske ambassader rundt omkring i verden. Også de private hjem har taget tidsskriftsholderen til sig.
150 kr.
Bord med stål bord ben. Bordet er stabilt og er anvendelig til f.eks køkken/ kontor/ hobby bord etc. Med brugsspor.
Fra kr.
Attraktiv og moderne full-service kontorhotel hvor alle lejere har ejet kontor! I lejen indgår møbleret kontor, gratis parkering, kaffe/the, internet, el, varme samt moderne mødefaciliteter. månedsleje: - Kontor med 1 arbejdsplads: 2.100 kr. (1 stk ledigt) - Kontor med 2 arbejdspladser: 3.900 kr. (2 stk ledigt) - Kontor med 3 arbejdspladser: 5.700 kr. (2 stk ledigt) - Yderligere arbejdspladser: 1.800 kr. pr. arbejdsplads Hertil moms. Der er i ejendommen kontorer i størrelser fra 16 m2 - 300 m2. Der er herudover mulighed for at leje lagerrum (isolerede garager). Ejendommen som er centralt beliggende og huser en række mindre virksomheder og filialer af større koncerner. Gården er aflåst uden for åbningstid. Lejemålets energimærke er angivet til: D
700 kr.
749 kr.SikkerHandel
Kontor møbel incl. stol sælges. Står i Frederikshavn Røgfrit hjem.
300 kr.
Flere forskellige kontorrmøbler Kom og se dem og se om der nogen der passer i mål. Prisen er pr del Ps. Andre annoncer med andre møbler
Fra kr. 72358
- Velegnet til omkring 15-20 arbejdspladser - Højloftet kontor med mange smukke detaljer - Udsigt over Kongens Have - Elevator - Badefaciliteter - Mulighed for hurtig indflytning - Unik beliggenhed i Indre By På 3. sal i denne smukke rødstensejendom fra år 1902, på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, udbydes nu et helt uovertruffent lejemål til den kræsne lejer. Lejemålet er på 457 m² og er primært indrettet med cellekontorer, som kan benyttes til arbejdspladser eller mødelokaler, køkken med spiseområde, to smukke toiletter samt et baderum. Herskabelige detaljer og eksklusive, gedigne materialer pryder det højloftede kontor, som bl.a. har høje paneler, flotte stukdekorationer, buede døre ud mod balkonerne, sprossede vinduer, sortmalede gulve og køkken i rustfrit stål. Fra lejemålet er der udgang til to mindre balkoner med udsigt over Kongens Have samt en altan mod Møntergade. Ejendommen er centralt beliggende på hjørnet af Christian IX’s Gade og Møntergade, lige over for Kongens Have og midt i byens liv og leben med caféer, restauranter og shopping lige i området. Der er blot 500 meter til Kongens Nytorv metrostation, som giver adgang til alle metrolinjer, og Nørreport Station er blot en kort gåtur fra ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: C
1.200 kr.
Komplet Kontor i god kvalitet, bestående af 1 skrivebord med skuffer, et lavt skab med hylder, hængemappeskab i stål og et computerbord. Kan evt. købes enkeltvis: skrivebord kr. 600,00, lavt skab kr. 300,00. hængemappeskab kr. 500,00 og computerbord kr. 150,00
2.715,75 kr.
GamFratesi Lean Lænestolen fra Møbel Copenhagen kombinerer en sofistikeret skandinavisk æstetik med høj funktionalitet og komfort. Designet af det anerkendte designduo GamFratesi, er Lean Lænestolen kendetegnet ved sin strømlinede form, der balancerer mellem minimalistisk design og en varm indbydende komfort. Den bløde polstring giver en behagelig siddeoplevelse.Stolens ramme er solid og robust, hvilket gør den velegnet til både hjemlige og professionelle miljøer. Lænestolen passer perfekt til stuer, loungeområder og moderne kontorer, hvor der er brug for en komfortabel stol, som samtidig fungerer som et stilfuldt indretningselement.Stolens polstring er lavet i flere farver, som giver en perlemor effekt, hvor stolen skifter i Grønne og brune nuancer - se close-up billederSpecifikationer:Designer: GamFratesi Farve: Grøn / brunModel: Lean LænestolPolstret for høj komfortHøjde: 80 cm, Bredde: 65 cm, Dybde: 70 cmAnvendelsesmuligheder: GamFratesi Lean Lænestolen er ideel til både afslapning og som et stilfuldt element i hjemmet eller kontoret. Dens enkle, men elegante design gør den velegnet til stuer, loungeområder eller endda receptioner, hvor der ønskes en kombination af komfort og design.Dette er et brugt møbel fra en dansk virksomhed, hvilket betyder, at der i nogle tilfælde kan forekomme mere eller mindre tydelige brugsspor. Alle møbler er renset og gennemgået, så du er sikret en stol af høj kvalitet, der er klar til brug.
2.715,75 kr.
GamFratesi Lean Lænestolen fra Møbel Copenhagen kombinerer en sofistikeret skandinavisk æstetik med høj funktionalitet og komfort. Designet af det anerkendte designduo GamFratesi, er Lean Lænestolen kendetegnet ved sin strømlinede form, der balancerer mellem minimalistisk design og en varm indbydende komfort. Den bløde polstring giver en behagelig siddeoplevelse.Stolens ramme er solid og robust, hvilket gør den velegnet til både hjemlige og professionelle miljøer. Lænestolen passer perfekt til stuer, loungeområder og moderne kontorer, hvor der er brug for en komfortabel stol, som samtidig fungerer som et stilfuldt indretningselement.Specifikationer:Designer: GamFratesiModel: Lean LænestolPolstret for høj komfortHøjde: 80 cm, Bredde: 65 cm, Dybde: 70 cmAnvendelsesmuligheder: GamFratesi Lean Lænestolen er ideel til både afslapning og som et stilfuldt element i hjemmet eller kontoret. Dens enkle, men elegante design gør den velegnet til stuer, loungeområder eller endda receptioner, hvor der ønskes en kombination af komfort og design.Dette er et brugt møbel fra en dansk virksomhed, hvilket betyder, at der i nogle tilfælde kan forekomme mere eller mindre tydelige brugsspor. Alle møbler er renset og gennemgået, så du er sikret en stol af høj kvalitet, der er klar til brug.
2.715,75 kr.
GamFratesi Lean Lænestolen fra Møbel Copenhagen kombinerer en sofistikeret skandinavisk æstetik med høj funktionalitet og komfort. Designet af det anerkendte designduo GamFratesi, er Lean Lænestolen kendetegnet ved sin strømlinede form, der balancerer mellem minimalistisk design og en varm indbydende komfort. Den bløde polstring giver en behagelig siddeoplevelse.Stolens ramme er solid og robust, hvilket gør den velegnet til både hjemlige og professionelle miljøer. Lænestolen passer perfekt til stuer, loungeområder og moderne kontorer, hvor der er brug for en komfortabel stol, som samtidig fungerer som et stilfuldt indretningselement.Stolens polstring er lavet i flere farver, som giver en perlemor effekt, hvor stolen skifter i Grøn, turkis og blå nuancer - se close-up billederSpecifikationer:Designer: GamFratesi Farve: Grøn / TurkisModel: Lean LænestolPolstret for høj komfortHøjde: 80 cm, Bredde: 65 cm, Dybde: 70 cmAnvendelsesmuligheder: GamFratesi Lean Lænestolen er ideel til både afslapning og som et stilfuldt element i hjemmet eller kontoret. Dens enkle, men elegante design gør den velegnet til stuer, loungeområder eller endda receptioner, hvor der ønskes en kombination af komfort og design.Dette er et brugt møbel fra en dansk virksomhed, hvilket betyder, at der i nogle tilfælde kan forekomme mere eller mindre tydelige brugsspor. Alle møbler er renset og gennemgået, så du er sikret en stol af høj kvalitet, der er klar til brug.
Fra kr.
Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.
Fra kr.
Fremlejeforhold, fuldt møbleret lækkert kontor med plads op til 26 arbejdspladser, gode mødefaciliteter, mulighed for deltagelse i frokostordning og fitness efter nærmere aftale. Hele ejendommen fremstår nyistandsat indvendigt og udvendigt. Lejemålet er beliggende i bygningens stueetage tv., og med adgang via fælles indgang. Udlejer tilbyder frokostordning, brug af fitnesslokale, kopimaskine, møderum i underetagen og kaffemaskine efter nærmere aftale. Beliggende bagved Ikea, kort afstand (77 m) til buslinje 127 og til Holbækmotorvejen. Ring og hør nærmer og for fremvisning af lejemålet.
Fra kr.
**Hurtig indflytning - Plug-and-work ** Unik mulighed for attraktivt fuldt møbleret lækkert kontor med plads fra 5 til ca. 20 arbejdspladser. **Leje kr. 3.750,- md./pr. plads i lukket rum** **Leje kr. 3.000,- md/pr. plads i åbent rum** **Leje kr. 7.500,- md./pr. chefkontor/2 personer i lukket rum** Lejen er pr. måned pr. plads, og er inkl. møblering (skrivebord, stol, reol), vand, el, varme, alm. kontorrengøring, benyttelse af fitnesslokale m. bad- og omklædningsrum. Alle ydelser tillægges moms. Kontorfællesskab med gode mødefaciliteter lækkert fitnessrum, bad- og omklædningsrum, mulighed for deltagelse i lækker frokostordning, kaffeordning, brug af kopimaskine, større møderum mod tillægsbetaling og nærmere aftale. Hele ejendommen fremstår nyistandsat indvendigt og udvendigt. Kontorfællesskab beliggende i bygningens stueetage tv., med fine fællesfaciliteret, fælles indgang m. reception m.m.. Minimumslejeperiode 6 mdr., herefter kan kontorpladsen opsiges med et skriftligt varsel på 3 mdr. Beliggende bagved Ikea Høje Taastrup, kort afstand (77 m) til buslinje 127 og til Holbækmotorvejen. Ring og hør nærmer og for fremvisning af lejemålet.
2.715,75 kr.
GamFratesi Lean Lænestol – Elegant Komfort og Skandinavisk DesignDenne lænestol fra GamFratesi, model Lean, er et sublimt eksempel på moderne skandinavisk design med et strejf af italiensk elegance. Stolen er skabt med fokus på komfort og æstetik, hvilket gør den til det perfekte valg til både private og professionelle miljøer.Design og MaterialerPolstring: Stolen er smukt betrukket med en gul tekstilpolstring, der skaber en frisk og sofistikeret farvepalette, ideel til en række indretninger.Ramme: Stellet er udført i sortbejdset træ, der tilføjer en varm kontrast og fremhæver stolens enkle, men karakteristiske design.Formgivning: Det minimalistiske design kombinerer en blød, vinklet ryglæn og en lav siddehøjde for afslappet elegance.Funktioner og FordeleKomfortabel Støtte: Ryglænet og sædet er designet til at give optimal støtte og komfort, hvilket gør stolen ideel til afslapning i stuen eller loungen.Alsidig Brug: Perfekt som en accentstol i hjemmet eller som loungestol i receptioner, venteområder eller hotelmiljøer.Tidløst Design: Kombinerer moderne enkelhed med klassiske linjer, hvilket sikrer, at stolen aldrig går af mode.GamFratesi Lean lænestol er et ikonisk møbel, der kombinerer funktionalitet og moderne design på smukkeste vis. Uanset om den placeres i hjemmet eller på kontoret, vil denne stol være et blikfang, der tilføjer karakter og komfort til ethvert rum.Dette er et brugt møbel fra en dansk virksomhed, hvilket betyder, at der kan være små brugsspor. Alle møbler er dog omhyggeligt renset og gennemgået for at sikre, at de lever op til høje standarder for både kvalitet og æstetik.
Sælges
Midt på Frederiksberg ligger dette fuldt møblerede kontorfællesskab. Der er både åbne og lukkede kontorer med plads op til 6 pers, som kan indrettes efter ønske og behov. Kontorfællesskabet ligger tæt ved Forum Metrostation og der er mange attraktive specialforretninger og caféer lige ved hånden. Der er adgang til internet, mødelokale, parkeringsmuligheder samt en kantine/frokostordning som deles med en anden virksomhed.
Udlejes 12.290 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr.
Dejligt hyggeligt og lyst kontor på ca. 10 m2 til leje i kontorhus beliggende på eksklusiv adresse i Hellerup bliver ledigt til udlejning pr. 1. april 2023. Kontoret beliggende i stueetagen med vindue mod Strandvejen. Kontoret overtages nymalet, og møbleret og klar til indflytning. Der er gratis parkering på ejendommens grund. Den månedlige leje inkluderer leje, varme, vand, el og rengøring. Depositum: 3 mdrs. leje. Opsigelse: 3 mdrs. varsel Der gøres opmærksom på, at ejendommen er røgfri.
Udlejes 6.590 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Christians Brygge, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 12.290 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Find et inspirerende landskab i en af Københavns mest velstående forstæder. Det er let at byde gæster velkommen på smukke Strandvejen 60, da det kun ligger 10 minutter væk fra byens centrum og er tæt på buslinjer og Hellerup togstation. Afhold møder i ultramoderne arbejdspladser, hvor store vinduer og lyst gulv øger følelsen af plads og stil. Når det er tid til en pause, er det muligt at komme lidt tættere på havet gennem den private tagterrasse, der byder på en skøn udsigt over Nivå Bugt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Strandvejen, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 12290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 2856
Alt er inklusiv med full service og forbrug inkluderet i lejen. 14-86 m² aflukkede kontorer fra kun kr. 10.000 pr måned. Hauser Plads er en oase i Indre By, her findes ikke støj og hast, hvor vi nu kan præsentere HAUS. **Ledige lejemål** : 1 persons kontor fra kr. 10.200 eks. moms pr måned 2 personers kontor fra kr. 10.000 eks. moms pr måned 4 personers kontor fra kr. 15.000 eks. moms pr måned 8 personers kontor fra kr. 32.000 eks. moms pr måned Ønskes mere plads, er det muligt at leje: 186 m² storrumskontor fra kr. 50.000,00 pr måned Halv etage, 489 m² fra kr. 161.500,00 pr måned Hel etage, 978 m² fra kr. 323.000,00 pr måned Priser anført tillægges moms. Lejen er **inkluderet ** drift, el, vand og varme. Hos HAUS er følgende også **inkluderet ** i lejen: · Reception i lobbyen · Møbleret kontor, hvis ønskes · 24/7 adgang · Trådløst internet - Op til 1GB · Rengøring & vinduespudsning · Fælleskøkken på hver etage · Kaffe, the, vand & danskvand · Badeforhold & omklædningsfaciliteter **Yderligere ydelser tilbydes** : · Parkeringskælder · Mødelokaler · Sekretærbistand · Desk catering · Frokostordning · IT-service · Print & kopiering · Vaskeritjeneste · Massage · Yoga & meditation · Eventkoordinator · Blomsterservice · Kontorcykler **Ejendommen** HAUS er en nyistandsat kontorejendom, der fra første ankomst vil imponere med særpræget indretning, der er udviklet med stor omtanke for velvære og eksklusivitet, ikke mindst også for ejendommens oprindelige klassiske stil. Fra lobbyen bydes medarbejdere og gæster velkommen i HAUS bemandede reception. HAUS Lounge er i forlængelse af lobbyen, indrettet med behagelige siddeområder og caféborde således kaffemøder og mindre formelle møder let kan afholdes. Det er tilmed muligt at bestille vin, kaffe, cocktails og andre drikke i lobbyens vinbar. Forbi vinbaren er stueetagens store mødelokaler til større møder og præsentationer, der ligesom mødelokaler på de øvrige etager kan afholdes på skærm med digitalt mødeudstyr. Efter mødelokalerne er HAUS restaurant, hvor det er muligt at tilmelde sig frokostordning og byde sine gæster på en velsmagende frokost. God kaffe, te og trådløst internet er en del af lejen, ligesom rengøring og vedligeholdelse er sørget for. Mødelokalerne er smagfuldt indrettet med komfortable møbler, hvor flere mødelokaler også er indrettet med gode castingfunktioner på store skærme. HAUS kontorfællesskab og de aflukkede kontorer tilgås sikkert med nøglechip via ejendommens 3 elevatorer eller de to trappeopgange. **Området** Hauser Plads er en stille fredfyldt grøn oase, hvorfra der er få minutters gang til Kongens Haves frodige omgivelser og til Nørreports transportmuligheder. HAUS alsidige placering tilbyder en dynamisk hverdag for medarbejdere, kunder og gæster, der kan nyde roen ved Hauser Plads og Indre Bys mange kvaliteter, som populære cafeer, specialbutikker, gode spisesteder & flere af byens bedste restauranter, som f.eks. naboen Restaurant Schønnemann. **Depositum** Svarende til 6 måneders leje. **Opsigelse** 6 måneder. **Binding** 12 måneder. Lejemålets energimærke er angivet til: B
Udlejes 6.590 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Christians Brygge, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 6590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Sælges
Lyst kontor med fransk altan i varm atmosfære og højt til loft i hjertet af København ved siden af Amalienborg udlejes fra den 1. juli for kun 5000 kr. i måneden (alt inklusiv). Ligger på Amaliegade 6. Du får eget kontorlokale der egner sig til 2-3 personer og du har mulighed for at indrette det efter dit behov. Det er også allerede møbelleret hvis det passer dig. Du vil have adgang til et fælles køkken, stort kontor/mødelokale efter aftale samt internet. Lokalet ligger ved Policy Group A/S, som er et public affairs og kommunikations bureau med venlige og sociale medarbejdere.
Fra kr. 4783
- Effektivt kontor med plads til ca.5-9 medarbejdere. - Mulighed for leje af p-pladser i gården - Adgang til stor møbleret tagterrasse - Få minutters gang til Rådhuspladsen metro og Vesterport St. - Velegnet til kreative virksomheder Moderniseret kontor på 41 m² omgivet af en række historiske ejendomme i Vestergade 18-20, som i 1800-tallet dannede rammen om Gæstgiveriet Gardergården. Lejemålet er velegnet til virksomheden, som ønsker en central placering i Københavns Latinerkvarter. Download prospektet for yderligere information om lejevilkår m.m. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Udlejes 8.090 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Winghouse, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 8090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 14.290 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 14.290 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Bliv en af de mange store virksomheder, der har gjort Lyngbys populære erhvervscentrum til deres hjem. Forretningscentret på Lyngby Hovedgade 10C er den mest prominente beliggenhed i denne travle by. Find inspiration fra de smukke, lyse og åbne kontorlandskaber samt denne renoverede tekstilfabriks historiske storslåethed. Bygningen ligger blandt træ-omkransede haver og byder på gode parkeringsforhold og hurtig adgang til Københavns centrum og lufthavnen. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en traditionel varm velkomst i Lyngbys adskillige restauranter og caféer. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Hovedgade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 14290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.190 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Skabt til fremtiden med skønne arbejdspladser ved siden af hovedstadens førende teknologivirksomheder. Der er let adgang til byens centrum fra Lyngbyvej 20 takket være regelmæssig busdrift og ringvejen, der ligger blot fem minutter væk. Byd dine gæster velkommen i det høje centrale atrium, inden glaselevatoren tager jer op til et stilet mødelokale med mørkt trægulv og smarte designermøbler. For et mere afslappet forretningsmiljø kan du nyde eksklusiv adgang til en førsteklasses business-lounge, perfekt til uformelle møder eller en produktiv pause. Slut dagen af med en sindsrensende tur gennem Fælledparkens. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Nord, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.190 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Skabt til fremtiden med skønne arbejdspladser ved siden af hovedstadens førende teknologivirksomheder. Der er let adgang til byens centrum fra Lyngbyvej 20 takket være regelmæssig busdrift og ringvejen, der ligger blot fem minutter væk. Byd dine gæster velkommen i det høje centrale atrium, inden glaselevatoren tager jer op til et stilet mødelokale med mørkt trægulv og smarte designermøbler. For et mere afslappet forretningsmiljø kan du nyde eksklusiv adgang til en førsteklasses business-lounge, perfekt til uformelle møder eller en produktiv pause. Slut dagen af med en sindsrensende tur gennem Fælledparkens. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Nord, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 8.090 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Winghouse, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 8090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 21.190 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Express, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 21190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 10.090 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Bliv inspireret til dit bedste arbejde i et smukt, konverteret varehus tæt på havnen. Få det bedste af begge verdener på Havnegade 39, som ligger i et stille område blot få minutter fra metroen og ringvejen O2. Få arbejdet produktivt i et smukt kontor, der blander katedralvinduerne og de oprindelige synlige bjælker med et moderne design og en udsigt over vandet. Efter en produktiv dag kan du byde dine gæster på mad og vin i de nærliggende populære restauranter eller tilbyde dem en overnatning på et luksushotel. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Havnegade, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 10090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.290 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Fra Rådhuspladsen 16 kan du give din virksomhed en base i et af hovedstadens mest berømte bygninger. Richshuset er kendt for sin karakter og er et sandt landemærke med sine gyldne vejrpiger og sit karakteristiske dekorerede tårn. Få et produktivt arbejde i smarte og moderne kontorer. Du kan let være vært for gæster takket være busruter lige ved næsen eller Københavns Hovedbanegård, som blot ligger 5 minutter væk på ben. Slap af med en tur gennem Danmarks længste butiksfyldte gågade, og nyd derefter noget god mad i en af de mange nærliggende restauranter Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Raadhuspladsen, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 9.190 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Nyd energien og livligheden ved de moderne arbejdspladser i Københavns Lufthavns imponerende bygning, som er en del af Danmarks største lufthavn. Find din inspiration i de smukke og velbelyste mødelokaler, slap af i moderne fællesområder eller tag en snak med andre forretningsrejsende i det behagelige loungeområde. Se flyene lette og lande fra udendørsterrassen, eller snup en forfriskning fra stedets café. Du kan booke et værelse til et hotel fem minutter vej, eller tage længere ud ved hjælp af tog- og metroforbindelserne. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Express, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 2000
Velkommen til dette moderne kontor til leje på Fabriksvej 36 i Kolding. Kontoret har et areal på 10 m2. Det er ideelt til små virksomheder eller enkeltpersoner pga. den lave husleje. Vores kontorlokaler er rummelige og velholdte. Fællesområderne er lyse og indbydende. Der er fine køkkenfaciliteter, med stor moderne kaffemaskine, kantine, mødelokale og toiletter. Lejen er ”all-inclusive”, hvilket vil sige at den inkluderer alt - brug af fælles mødelokale, el, varme, internet, kaffe, vand, parkering, rengøring af fællesarealer mv. Der er også mulighed for at leje lokalet møbleret. Hvis du er interesseret, så kontakt os endelig.
Udlejes 9.290 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Fra Rådhuspladsen 16 kan du give din virksomhed en base i et af hovedstadens mest berømte bygninger. Richshuset er kendt for sin karakter og er et sandt landemærke med sine gyldne vejrpiger og sit karakteristiske dekorerede tårn. Få et produktivt arbejde i smarte og moderne kontorer. Du kan let være vært for gæster takket være busruter lige ved næsen eller Københavns Hovedbanegård, som blot ligger 5 minutter væk på ben. Slap af med en tur gennem Danmarks længste butiksfyldte gågade, og nyd derefter noget god mad i en af de mange nærliggende restauranter Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Raadhuspladsen, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 9290DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 10.090 kr. ex. moms
Produktiv arbejdsplads til 3, hvor der er taget hånd om alt. Bliv inspireret til dit bedste arbejde i et smukt, konverteret varehus tæt på havnen. Få det bedste af begge verdener på Havnegade 39, som ligger i et stille område blot få minutter fra metroen og ringvejen O2. Få arbejdet produktivt i et smukt kontor, der blander katedralvinduerne og de oprindelige synlige bjælker med et moderne design og en udsigt over vandet. Efter en produktiv dag kan du byde dine gæster på mad og vin i de nærliggende populære restauranter eller tilbyde dem en overnatning på et luksushotel. Skab et hjem til din virksomhed med 15 kvm privat kontorplads i Regus Havnegade, ideelt til 3 ansatte. Vores mellemstore kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 60 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 10090DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
1.500 kr.
Her får du et lille fint og lukket kontor. Kontoret er møbleret. Dette er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris. Her får du et lille fint og lukket kontor. Kontoret er møbleret. Dette er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris.
Fra kr.
Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D
Fra kr. 26875
Lige midt i Københavns skønne Latinerkvarter kan der nu lejes 258 m² kontor med fantastisk lysindfald. Her får du masser af liv, nærmiljø og få minutters gang til metro på Rådhuspladsen. Lejemålet, som er beliggende på 3. sal i en historisk og veldrevet ejendom, har udsigt over byens tage og adgang til stor fælles tagterrasse, der er møbleret. Charme og karakter præger lokalerne, der består af flere åbne rum, der kan indrettes til 2-6 medarbejdere pr. rum. I alt kan lejemålet rumme i alt ca. 26 arbejdsstationer. Lejemålets energimærke er angivet til: D
Fra kr. 374
I velfungerede kontormiljø beliggende ved Erritsø Butikstorv tilbydes nyindrettede og præsentable kontorer fra 15 - 150 m2. I ejendommen findes fælles mødelokaler, en fælles kantine/frokoststue, toiletter, omklædning og bad. Alle de faciliteter der kun anvendes i begrænset omfang deles med andre lejere. Der er mulighed for at tilvælge telefonpasning, bogføring/regnskab, wifi, print, postservice, kaffeordning og meget andet. På sigt bliver der mulighed for fælles reception. Af andre lejere i kontorfællesskabet, som du kan netværke med, kan nævnes ejendomsadministration, revision, frisør, advokat, shipping, div. terapi- & behandlingsområder, samt salgskontor for flere virksomheder. Kontoret kan være møbleret og klar til indflytning, eller lejer kan medbringe egne møbler. Mulighed for værksteds-, garage- og lagerlokaler i ejendommen. Her får du virkelig nogle nyistandsatte lokaler, som er rare at være i. Facaderenovering undergår i 2025.
Fra kr.
Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.
Udlejes 7.590 kr. ex. moms
Kom i gang med det samme med et klargjort kontor til 2. Få inspirerende omgivelser til din virksomhed med vores kontorer på Automatikvej 1, der ligger i Gladsaxes skønne landdistrikt. Kommunens ekstremt nærende miljø, der fremmes af kommunens erhvervsvenlige lokalkontor, har tiltrukket mange af Danmarks førende virksomheder. Bliv motiveret af den smukke udsigt over de omkringliggende skove og vådområder, og nyd bygningens mange faciliteter, inklusive en afslappende udendørsterrasse. Herfra kan du træde udenfor og nyde det spektakulære landskab eller tage en kort tur ind til centrum af København. Skab et hjem til din virksomhed med 10 kvm privat kontorplads i Regus Soeborg, ideelt til 2 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 7590DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 5.190 kr. ex. moms
Fokuser på at skabe vækst for virksomheden med et professionelt kontor 1 pers. Få udvidet dit netværk på et af byens vigtigste punkter, blot 15 minutter fra lufthavnen. Frederiksborggade 15 er et stenkast fra hovedstadens mest travle transportknudepunkt og byder på gode tog-, bus- og metroforbindelser. Ideelt til at være vært for indenlandske og internationale gæster. Arbejd side om side med advokater, arkitekter og designere i stilede og velbelyste omgivelser med udsigt over bylivet fra 2. og 3. etage. Når arbejdet er klaret, kan du nyde en tur på Frederiksborggades restauranter og barer eller smage på danske delikatesser fra Torvehallernes berømte madmarked. Skab et hjem til din virksomhed med 8 kvm privat kontorplads i Regus Albertslund, ideelt til 1 ansatte. Vores små kontorer er fuldt servicerede og klargjorte – fra møblering til hurtig wi-fi. Du skal blot fokusere på at skubbe din virksomhed fremad. Find fleksibel kontorplads til leje til så kort tid som én enkelt dag, eller bliv der i længere tid og indret stedet til at passe til dine unikke virksomhedsbehov. Et privatkontor hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Regelmæssige networking- og community-events • Nem administration af booking og konto via vores app • Tilpasselige og fleksible layouts • Skalér op eller flyt beliggenhed efter behov • Ergonomiske møbler i høj kvalitet • Yderligere adgang til 50 kvm delt arbejdsplads • Priser starter fra 5190DKK Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr.
**Ledigt Kontor**** ** Ledigt fra d. 01.03.2025. Lækkert møbleret kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, TV, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 3 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg lige ved Søerne. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.
1.500 kr.
Her får du et lille fint og lukket kontor, som er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris. Kan evt. lejes inkl. de møbler som ses: Hæve sænkebord + Stol + whiteboard for en ekstra merpris. Kontakt vores Property Manager – Nikolai for at høre nærmere. Her får du et lille fint og lukket kontor, som er et af vores mest eftertragtede kontorer til en yderst favorabel pris. Kan evt. lejes inkl. de møbler som ses: Hæve sænkebord + Stol + whiteboard for en ekstra merpris. Kontakt vores Property Manager – Nikolai for at høre nærmere.
Fra kr. 3500
Eget Kontor i SOHO eller NOHO Velkommen til SOHO og NOHO i Kødbyen. Her tilbyder vi et sted at skabe dit livsværk, og vi giver dig de rigtige håndtag at trække i. Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær service og indretning kan gøre for dit næste møde, event og din virksomhed. Eget kontor giver alle fordelene ved Co-Working fællesskabet og samtidig fuld mulighed for at skabe jeres eget unikke og fortrolige space. Fra tre personer og opefter. Oplagt til virksomheder der har behov for fire vægge og stadig ønsker at indgå i det store fællesskab. Nyd godt af stor fleksibilitet og flere muligheder. Leveres møbleret med hæve/sænke borde, stole mv. Nyd godt af formidabel indretning, alt i faciliteter, fantastisk frokost, enestående mødelokaler, et hav af sociale tiltag og en perfekt grobund for dig og din virksomhed. Herudover er der mulighed for leje af fast plads, mødelokaler og On-The Fly - Kontakt udlejer for yderligere information.
Fra kr.
Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør, og co-work kontoret er motiverende for dets virksomheder. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D
Fra kr.
Ny Christiansborg er en meget eftertragtet lokation i København. Bygningen ligger tæt ved den historiske Langebro, som forbinder byen med Amager og dermed giver dig hurtig adgang til motorvejen. Lokationen er ligeledes nem tilkommelig med cykel og bus samt via tog og Metro. Flere private kontorer har egne altaner med franske døre, hvilket giver en herlig stemning. Med direkte adgang til havnekanalen er der rig mulighed for en walk & talk, at spise frokost I det fri og endda at tage en frisk dukkert. Indretningen er moderne og bygningen en klassisk solid murstensbygning af højeste kvalitet. Huset byder, ligesom alle andre lokationer, på sikre IT løsninger, dedikeret og professionel reception, 24/7 adgang, kaffeordning og mange andre services. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C
Fra kr. 7650
**Ledigt Kontor**** ** Ledigt fra d. 01.03.2025. Lækkert møbleret kontor ved Søerne på Frederiksberg, tæt på Forum metro og med gode parkeringsmuligheder. De bedste rammer for jeres virksomhed og medarbejdere. Højt til loftet og masser af lysindfald, fuldtmøbleret med hævesænkeborde, dejlige stole, TV, whiteboards skabe mm. **Muligheder & Betingelser** Lejeperiode efter nærmere aftale med opsigelse mellem 3 og 6 måneder. Adgang til La Oficina’s cafe/coworking område, frokost og kaffeordning efter aftale, frontdesk service med modtagelse af gæster, adresse- og posthåndtering. Brug af La Oficina’s mødelokaler 4 til 40personer) på meget favorablevilkår. **Fælles arelaer** Som lejer af et af vores lukkede kontorer kan I også bruge coworking området i Salen og på tilhørende balkon til mindre møder, en kop kaffe med en forretningspartner eller bare til at arbejde alene–. Vi har også en skøn, sydvendt gårdhave der sommeren igennem er rammen om manges arbejde, frokoster eller små break-outs **Om La Oficina** La Oficina holder til i Klasselotteriets gamle trækningssal centralt på Frederiksberg lige ved Søerne. Salen danner i dag smukke og ideelle rammer om vores coworking space hvor mange spændende selvstændige har deres daglige arbejde, møder med forretningsforbindelser og socialt samvær med andre selvstændige. Derudover har vi en stribe velfungerende lukkede kontorer samt en række møde-og kursuslokaler, der dagligt besøges af mange glade gæster.
Fra kr.
**Unik mulighed for kontorudlejning i historiske rammer** 8.000 kr. pr mdr. inkl. alt. Vi tilbyder nu et møbleret kontor på 23 m² i Admiral Gjeddes Gaard til kun 8.000 kr. pr. måned, (1.600 kr. pr. plads) inklusive drift. **Admiral Gjeddes Gaard – En bygning med historie** Admiral Gjeddes Gaard, beliggende på Store Kannikestræde 10 A, er en af Københavns ældste og mest stemningsfulde ejendomme. Gården har gennem tiden været et samlingspunkt for akademiske, kulturelle og politiske møder med prominente personligheder som Ludvig Holberg, Tom Kristensen og Th. Stauning. I Admiral Gjeddes Gaard vil der være mulighed for at afholde kurser, konferencer og møder i enten **Holbergsalen, Digterkroen ** eller **Biblioteket**** , ****til favorable medlemspriser.** **Adgang til La Oficinas moderne faciliteter** Som lejer i Admiral Gjeddes Gaard får du også adgang til La Oficinas faciliteter til medlemspriser. La Oficina tilbyder blandt andet mødelokaler og et inspirerende arbejdsmiljø, der kan styrke dit professionelle netværk. **Central beliggenhed og autentisk arbejdsmiljø** Kontoret ligger centralt i København med nem adgang til offentlig transport, caféer og andre faciliteter. Du får en unik arbejdsplads med masser af atmosfære.
10-4 Fra PriceRunner
345 kr.På lager
Uhrcenter Fra PriceRunner
1.186,42 kr.På lager
Xtragrej Fra PriceRunner
449 kr.På lager
Daek MPC Fra PriceRunner
1.375,09 kr.På lager