500 kr.
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplanDet er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
249 kr.
Afkastet af investeringerne i medier og markedsføring er faldet i den digitale æra. Årsagen er, at digitale medier har medført alt for meget taktisk markedsføring. Måske fordi virksomhederne har undervurderet betydningen af branding og TV-reklamernes styrke. Det er i hvert fald konklusionen fra mere end 50 forskellige studier. Anmeldelser:Som et kærkomment bidrag til medieplanlægningens svar på Klodernes Kamp, sender Henrik Jensen en række relevante cases og studier i kredsløb. Med et klart bias mod klassiske TV-kampagners effekt suppleres den righoldige datamængde med stærke elementer af sund fornuft og lidt overraskende konklusioner. Must-read for alle markedsførere, der ønsker at styrke indsigter til at skabe det optimale kampagne- og mediamix.Niels Erik Folmann, CEO, Danske Licens Spil A/S Alting i verden er i konstant forandring. Mennesker, værdier, behov, samfund, markeder, salgskanaler, teknologi og medier. Sådan har det altid været, og det er godt, men i takt med at kompleksiteten øges, bliver virksomhedernes udfordring med at finde det rette mediemix større, i en konstant søgen efter overblik, enkelhed og faste holdepunkter. Henrik Jensens nye bog bidrager med en række forfriskende og veldokumenterede insights, som gør op med flere marketingmyter og giver læseren et mere balanceret mediebillede på en saglig og humoristisk måde.Lars Lyse Hansen, CEO, Bolia International A/S Bogen sætter gang i en for os annoncører meget relevant diskussion omkring at finde den rette balance mellem at følge den digitale udvikling og dens muligheder og at skabe konsistent og emotionel brandoplevelse gennem det rigtige medievalg. TV er fortsat et medie med en unik seeroplevelse, som har evnen til at samle os omkring historier, indhold og events med en usammenlignelig rækkevidde.Stephanie Illgner, Global Marketing Director Core Beer, Carlsberg Bogen åbner for nogle gode, spændende og ikke mindst faktabaserede diskussioner omkring den kursudstikning og navigation – man som marketing M/K anno 2019 – dagligt udfordres omkring, i det evigt oprørte mediefarvand!Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director, Santander Consumer Bank Bogen giver et nuanceret og tankevækkende perspektiv på TV og branding i den digitale tidsalder. Den går meget dybere end en diskussion for og imod TV-reklame og tager f.eks. fat i en interessant diskussion om, hvad TV egentlig er. Man får et brush-up på mange forskellige analyser om effekten af marketing, og på om vi er blevet så kortsigtede, at vi er ved at tabe branding på gulvet. Den er et konstruktivt indspark til debatten om optimering af marketingindsatsen på kort og lang sigt og et godt input til 2020-strategien – og videre frem.Per Christiansen, VP EMEA Marketing, Kayak
32 kr.
Forlag: TrojkaUdgivelsesår: 2003Sider: 696Sprog: Dansk Klik på 'Se annoncen hos forhandleren' for at se varen i vores webshop
65 kr.
Forlag: TrojkaUdgivelsesår: 2004Sider: 193Sprog: Dansk Klik på 'Se annoncen hos forhandleren' for at se varen i vores webshop
50 kr.
Neuromarketing af Stephen genco, Andrew pohlmann, Peter steidl. Design brand identity, alina wheeler. Digital marketing, Dave chaffey og Fionia ellis-chadwick. Writing for journalists, Wynford. Dont make me Think, Steve krug. Rekruttering i et narrativt perspektiv, Jens Henriksen. Marketing management, Philip kotler, Kevin Lane Keller, mairead brady m.f. The principles og beautiful web design by Jason beaird. Modern britain, developments in contemporary British society af Jan Erik mustad m.f The psychology book. Introduction to communication studies af John fiske. Intercultural communication af adrian holliday, Martin hyde og John kullman
209 kr.
Forlaget skriver International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Cases og opgaver til International markedsføring, 7. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20. Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka . I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget. Juni 2023 Forfatterne
579 kr.
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier. Digitalisering er en naturlighed i dag Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler. Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka . I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget. Juni 2023 Forfatterne
200 kr.
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:• Situationsanalyse• Overordnet strategi• Målsætninger, målgrupper og positionering• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)• Marketing-mix 2 (promotion)• Evaluering/kontrol af effektLæremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
198 kr.
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20. Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. Juni 2019 Forfatterne
550 kr.
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller.PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler.DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats: Situationsanalyse, ekstern og intern Overordnet strategi og målsætninger Segmentering, målgrupper og positionering International markedsføring Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmålingBogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
550 kr.
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. Ved udarbejdelsen af denne nye 6. udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom flere emner er blevet væsentligt opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier. Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor. Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. Juni 2019 Forfatterne
550 kr.
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.Undervisningsmaterialet omfatter:LærebogCases og opgaver (udkommer januar 2016)E-læringsmateriale på bogens website.
463 kr.
Vi har hermed fornøjelsen at præsentere Organisation 7. udgave. Lærebogen er med årene blevet en klassiker inden for mange videregående uddannelser, ofte populær blandt undervisere og studerende i kraft af sin høje faglighed og mange anvendelige illustrationer og figurer, der giver et godt udgangspunkt for diskussioner og tilegnelse af fagets forskellige områder, teorier og tankegange. Denne nye 7. udgave er en videreudvikling af forlagets tidligere udgaver og således opdateret i overensstemmelse med udviklingen i de krav der stilles til faget på de uddannelser, hvor organisation indgår. I forhold til tidligere udgaver, er bogens omfang blevet reduceret. Således er nærværende 7. udgave mere fokuseret på de centrale teoretiske elementer i organisationsfaget. Der er i højere grad lagt op til, at man kan supplere med bogens onlinematerialer samt inddrage andre undervisningsmaterialer fra Trojka, fx Ledelse i praksis, Projektledelse, Logistik & Supply Chain Management og International markedsføring. Lærebogen behandler som en del af bogens grundlæggende formål såvel de klassiske som de nyeste teorier og modeller i relation til organisering. Der er løbende inddraget eksempler fra en række private samt offentlige virksomheder og organisationer. Af fornyelser i bogen kan nævnes uddybende betragtninger omkring distancearbejde samt distribueret arbejde. Distancearbejde har aktualitet i en tid, hvor eksempelvis hjemmearbejde anvendes mere og mere. Distribueret arbejde skal ses i sammenhæng med, at flere og flere arbejdsopgaver bliver løst via en distribuering af de enkelte opgaver til andre organisationer og enkeltpersoner. Teamorganisering er ligeledes blevet uddybet betydeligt med fokus på den øgede udbredelse af teamarbejde og de fordele og ulemper, det giver for mellemledere, teamledere og teamkoordinatorer. I den forbindelse er begrebet social kapital inddraget med det formål at uddybe forståelsen af arbejdspsykologi. Betragtninger omkring fremtidige måder at organiserer sig på er blevet fornyet og videreudbygget, herunder introduktion af metaforerne amøbe, fraktal og fiskenet. Det øgede fokus i samfundet på fx bæredygtighed og digital kommunikation er i bogen indarbejdet i form af teorier og eksempler inden for områder som fx strategi, ledelse og kultur, således at 7. udgave fremstår som en grundbog,der er opdateret i forhold til de vigtigste trends. Foruden indholdet i denne lærebog er der også udarbejdet online materialer, som tilgås på bogens website på www.trojka.dk • PDF-filer med guide til intern analyse af en organisation (kapitel 10) og guide til projekt- og opgaveskrivning (kapitel 11) • Test og specifikke analyser inden for udvalgte kapitler Lærebogens figurer kan frit downloades fra bogens website på Trojka.dk. Gå ind på www.trojka.dk– Vælg ONLINE TROJKA og klik på iTrojka – klik derefter på ikon/billede med bogens forside. Yderligere suppleres bogens indhold med Trojka Ekstra, der er en app til mobile devices. Trojka Ekstra kan downloades GRATIS til både Android (GooglePlay) og Apple (App Store). Du kan dermed arbejde aktivt med din læring ved hjælp af tjekspørgsmål til de enkelte kapitler samt forskellige interaktive test. Læs mere om Trojka Ekstra app på bogens website:https://trojka.dk/Organisation-2021.aspx Januar 2021Forfatterne: Erik Staunstrup Peter Lütken Hertel-Storm Niels Vestergaard Olsen
199 kr.
Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.
450 kr.
Danske retssystemer og domstole nyder stor tillid, og vi tillægger dem en særlig symbolværdi. Bogen Retssystemers funktion og virke – en grundbog undersøger, hvordan principper for ret og retfærdighed afspejles i retssystemets regulering, struktur og virkemåde. Rettens institutioner er en del af en tradition, kultur og et tankesæt, der samlet er med til at forme et billede af vores retssamfund. Men er der også sprækker i det billede? Med inddragelse af aktuelle debateksempler gives et overblik over opbygningen af domstolene, udformning af dommen, arbejdsgangen i en retssag, retshjælp og sagsomkostninger, konfliktløsning uden for domstolene, forvaltningens klagesystemer, sagkundskab ved domstolene og i forvaltningen. Bogen er pensum på den kandidatuddannelse, der hedder cand.soc. i jura. Uddannelsen er en overbygning, der retter sig mod professionsbachelorer i, f.eks. offentlig administration, finans, international handel og markedsføring samt socialrådgivere. Helle Blomquist (f. 1949) er cand.jur., cand.phil. i historie og ph.d. i jura. Hun arbejder som ekstern lektor ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet.
100 kr.
Jeg sælger alle bøger til hele Finansbachelor uddannelsen - 1.-7. semester - undtagen bøger til specialiseringsfag. Bøgerne er i fin og velholdt stand. Erhvervsjura bogen er den eneste med enkelte overstregninger i, ellers ingen overstregninger i de andre bøger. Nogle af bøgerne kan også bruges på Finansøkonom - 1.-3. semester. Jeg er åben for bud, men prisidé er nævnt ud for den enkelte bog. Køber betaler porto. Jeg har følgende bøger; Business Model Generation - 100 kr. Projektledelse, teori og praksis - 100 kr. HRM i praksis - 100 kr. Mikroøkonomi - 75 kr. Finansiel rådgivning, privat - 200 kr. Organisation - 200 kr. Skat for de finansielle uddannelser - 150 kr. How to sell - 75 kr. Salg af rådgivning og serviceydelser - 100 kr. Kommunikation, teori og praksis - 100 kr. Økonomisk styring og virksomhedsanalyse - 150 kr. Erhvervsret, lovsamling - 100 kr. Fundamentals of Corporate Finance - 300 kr. Eksternt regnskab - 200 kr. International markedsføring - 150 kr. Erhvervsjura, lovsamling - 100 kr. Erhvervsjura, for de finansielle uddannelser - 150 kr. Makroøkonomi - 150 kr. Økonomisk metode - 100 kr. Salg og salgsledelse - 200 kr. Driftsøkonomi - 100 kr. Happy hour fra 8-16 - 75 kr. Køb dem alle samlet for 2.600 kr. og så har du bøger til hele uddannelsen.
275 kr.
Bog til serviceøkonom og markedsføringsøkonom
100 kr.
6 bøger som kan bruges på jordbrugsteknologuddannelsen. Byd også gerne. SOLGT International markedsføring, 6. Udgave - næsten som ny, 200kr Landbrugsøkonomi, næsten som ny, 100kr Landbrugsøkonomi opgaver, ikke lavet nogen opgaver i, dog er det stykke af sidste side (hvid side) gået i stykker 50kr Svineproduktion af Seges, næsten som ny, 150kr Kvægets fodring af seges, næsten som ny, 150kr Malkekvæg af seges, meget få brugsspor udvendigt, 150kr Pigs Welfare in Practice af Irene Camerlink, næsten som ny, 50kr Økonomisk styring & virksomhedsanalyse, 7. Udgave af Hans Reitzels Forlag. 200kr
1 kr.
Service og marketing 45 kr International markedsføring 200 kr 5. Udgave Events management 200 kr Organisation, Metode, Cases og opgaver 45 kr 5. Udgave Projektstyring i teori og praksis 50 kr Økonomi for Serviceøkonomer 150 kr The business writing roadmap 100 kr Organisation 6. Udgave af Hans Jørgen Skriver oa 175 kr Kan afhentes i 7000 elller 8000
Sælges
Bøgerne har aldrig været brugt, derfor er de alle som nye. Bare kom med et bud på de bøger du godt kunne tænke dig, så finder vi ud af det. Følgende bøger sælges: Økonomisk Styring Og Virksomhedsanalyse ERHVERVS JURA FOR DE FINANSIELLE UDDANNELSER Finansiel Rådgivning - Privat Salg Og Salgspsykologi Driftsøkonomi Erhvervsjura, Lovsamling 2018-2019 International Markedsføring Erhvervsjura - Opgave- Og Materialesamling
1.500 kr.
Markedsføringsøkonom bøger, M.fl - BYD! Alle bøger til markedsføringsøkonom uddannelsen. De er fra årgang 2019-2021 og kan sagtens bruges igen. Opgave sammelingerne er der ikke skrevet i. Så vil du spare en god sum på dine studier bøger, så kom endelig med et bud så finder vi ud af en fornuftig pris! ?? Bogliste: Jesper Buch All in Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne 5. udgave (Opgavesamling) Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne 5. Udgave Erhvervs Jura for marketing og service 5. udgave Personligt lederskab Salg og kommunikation Grundlæggende statistik Global økonomi til marketing og service Organisation, innovation og supply chain management International markedsføring 6. udgave (Cases og opgaver) International markedsføring 6. Udgave
100 kr.
Lærebog + opgavebog Finn Rolighed Andersen m.fl. Forlaget Trojka International markedsføring 3. udgave ISBN 978-87-92098-00-9 Cases og opgaver til International Markedsføring 3.udgave ISBN 978-87-92088-01-6 Sælges samlet
123.123 kr.
Jeg sælger nogle af mine bøger fra mine uddannelser markedsføringsøkonom og e-handel. Bøgerne fejler absolut intet, som også ses på billederne. Kun få brugsting ved kanterne ved nogle sf bøgerne. International markedsføring cases og opgaver 5. udgave = 100 kroner. Organisation - 6. Udgave = 300 kroner. Kommunikation i multimediedesign 2. udgave = 300 kroner. Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer - 2. udgave = 200 kroner. Digital marketing - sixth edition = 400 kroner. Strategisk salg - 2. Udgave = 300 kroner. Projektstyring i teori og praksis = 150 kroner. Grundlæggende statistik for markedsføring og salg = 100 kroner. Jeg er også åben for bud, så skriv endelig!
150 kr.
Er som ny, er kun lige åbnet :-) Skriv gerne for flere billeder eller andet information
300 kr.
Før pris: 495 kr. Min pris: 300 kr. Hel ny, kun skrevet mit navn i og så streget det ud
Sælges
Da jeg er færdig med min uddannelse, sælger jeg disse bøger til markedsføringsøkonom uddannelsen. :-) Følgende sælges: Branding, 2. udgave ISBN: 9788759323953 Nypris: 370 kr. Intercultural competencies, 1. udgave ISBN: 9788741260549 Nypris: 200 kr. Salg og kommunikation, 1. udgave ISBN: 9788741261379 Nypris: 400 kr. Supply chain management og maketing, 1. udgave ISBN: 9788741263656 Nypris: 350 kr. Organisation, innovation og forsyningskæden, 1. udgave ISBN: 9788741266275 Nypris: 180 kr. Metode - til markedsføring og service, 1. udgave ISBN: 9788741267241 Nypris: 250 kr. Markedskommunikation, 1. udgave ISBN: 9788741265490 Nypris: 400 kr. Organisation, 6. udgave ISBN: 9788771540826 Nypris: 460 kr. Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 5. udgave ISBN: 9788741269290 Nypris: 500 kr. Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, opgavesamling, 5. udgave ISBN: 9788741270838 Nypris: 200 kr. Globaløkonomi - til marketing og service, 2. udgave ISBN: 9788741271606 Nypris: 450 kr. Online markedsføring, 5. udgave ISBN: 9788799760565 Nypris: 500 kr. Erhvervsjura - for marketing og service, 5. udgave ISBN: 9788741275024 Nypris: 300 kr. International Markedsføring, lærebog, 6. udgave ISBN: 9788771541427 Nypris: 550 kr. International Markedsføring, cases og opgaver, 6. udgave ISBN: 9788771541441 Nypris: 200 kr. - E-nøgler er IKKE aktiveret - INGEN markeringer i bøgerne, men der står dog navn i International markedsføring lærebog + cases og opgaver Sælges helst samlet. Kan sendes på købers regning. BYD! :-)