
Biva
Rio skrivebord 150 cm - Hvid
1.904,00
Biva
1.904,00
Biva
1.784,00
Xl Møbler
1.854,00
Biva
1.594,00
400 kr.
Hjørneskrivebord med stilleskruer på alle ben, så det står stabilt. Meget velholdt med nogle enkelte overfladiske ridser som på foto. 160 cm bredt, 120 cm/80 cm dybt, ca. 75 cm højt.
Fra kr. 147121
Ejendom beliggende midt på Vesterbro Kontorejendommen B!NGS består af 12 bygninger på i alt 25.000 m² med lejemål i flere forskellige bygninger. Der er cirka 75 virksomheder og omkring 700 personer, der arbejder i ejendommen.Bygningskomplekset fungerer som et business center med fællesfaciliteter for husets lejere. Konceptet bygger på professionel service og stor fleksibilitet, hvor den enkelte virksomhed kan udvide eller reducere efter behov uden store omkostninger.Flyt ind i et professionelt og dynamisk miljø og få en komplet pakke af services som fælles reception, møde- og konferencefaciliteter, restaurant med frokostordning og kontorer i høj kvalitet.Ejendommen råder over et kontrolleret parkeringsanlæg med 200 p-pladser på ejendommens areal, som lejes separat. LEJEMÅLET Åbent og moderne indrettet kontor på 1.139 m² i ét plan. Lejemålet er indrettet med mørke gulve i den tidligere porcelænsfabrik, med højt til loftet og masser af dagslys.Der er 2 køkkener ét større og et som kan bruges til kaffestation. Møderum og de forskellige zoner er adskilt af New Yorker vægge og flådelofterne sørger for en god akustik overalt på kontoret. I forlæggelse af det det større køkken er det et lækkert break out område som kan bruges fleksibelt og til f.eks. Town Hall møder/receptioner mv. Der er direkte udgang til en lækker stor terrasse fra lejemålet. Der er mulighed for at indrette lejemålet særdeles effektivt. På indretningstegningen er der placeret grupper af 4 skriveborde, men der kan også være mulighed for grupper af 6 skriveborde. Det er i alt 7 toiletter i lejemålet placeret 2 steder. HIGHLIGHTS - Kontor på 1.139 m² - Stor privat tagterrasse - Stort flerbrugerhus med mange faciliteter - Beliggende centralt på Vesterbro - Tæt på offentligt transport - Fælles reception og mødefaciliteter - Mulighed for at leje p-plads på ejendommen Lejemålets energimærke er angivet til: B
17.425 kr.
Perfekt kontor til 8 - 10 personer. Her har du de optimale omgivelser i et dynamisk erhvervsområde med alle muligheder for en kreativ og stimulerende arbejdsdag. Der er en bred vifte af brancher tilknyttet vores fællesskab, hvilket giver særdeles gode muligheder for inspiration og sparring. Få glæde af en top-moderne indretning og fri adgang til lækre faciliteter, såsom mødelokaler med AV-udstyr, lounge, kantine, gårdhave, fabelagtig frokostordning (mod betaling), lynhurtigt WIFI, gratis parkering og ladestandere. Vi garanterer, at både du og dine kunder vil nyde at komme i huset. Kontoret er 123 kvm. brutto med kig til grønne omgivelser, højt til loftet og fin plads til flere skriveborde, mødebord m.m. Der kan lejes yderligere depotrum og/eller lagerrum. Beliggenheden er helt perfekt med kun 2 minutter til bus, 5 minutter til lufthavnen/metro/Øresundsbroen og 20 minutter fra Rådhuspladsen, ligesom vi kører "mod trafikken". Samtidig er her lys, frisk luft, gratis P-pladser og hotspot for delebiler (med rabat). Kom, kig og se hvordan vi kan hjælpe dig, så du kan koncentrere dig om at udvikle din virksomhed Du kan læse mere om vores virksomhed på ▶www.hvalsøgruppen.dk ◀
Fra kr. 17425
Perfekt kontor til 8 - 10 personer. Her har du de optimale omgivelser i et dynamisk erhvervsområde med alle muligheder for en kreativ og stimulerende arbejdsdag. Der er en bred vifte af brancher tilknyttet vores fællesskab, hvilket giver særdeles gode muligheder for inspiration og sparring. Få glæde af en top-moderne indretning og fri adgang til lækre faciliteter, såsom mødelokaler med AV-udstyr, lounge, kantine, gårdhave, fabelagtig frokostordning (mod betaling), lynhurtigt WIFI, gratis parkering og ladestandere. Vi garanterer, at både du og dine kunder vil nyde at komme i huset. Kontoret er 123 kvm. brutto med kig til grønne omgivelser, højt til loftet og fin plads til flere skriveborde, mødebord m.m. Der kan lejes yderligere depotrum og/eller lagerrum. Beliggenheden er helt perfekt med kun 2 minutter til bus, 5 minutter til lufthavnen/metro/Øresundsbroen og 20 minutter fra Rådhuspladsen, ligesom vi kører "mod trafikken". Samtidig er her lys, frisk luft, gratis P-pladser og hotspot for delebiler (med rabat). Kom, kig og se hvordan vi kan hjælpe dig, så du kan koncentrere dig om at udvikle din virksomhed Lejemålets energimærke er angivet til: A2010
Sælges
Leder du efter en inspirerende arbejdsplads i et moderne og bæredygtigt miljø? Uanset om du søger en fast kontorplads eller bare mangler et ekstra skrivebord til din virksomhed, har vi plads til dig. Vi tilbyder fleksible løsninger med alt fra 1 til 6 pladser, der kan tilpasses dine behov. De ledige kontorpladser ligger i vores flotte bygning i Aarhus N, opført med mange bæredygtige løsninger. Her er der højt til loftet, masser af naturligt lys og en atmosfære, der fremmer både kreativitet og trivsel. Hos os får du: - Topmoderne kontorfaciliteter med fokus på bæredygtighed og kvalitet ♻️ - Mulighed for at blive en del af en lækker kantineordning (mod merbetaling) 🍽️ - Et sundt arbejdsmiljø i inspirerende omgivelser 🌱 - Adgang til internet via gæstenetværk - Mulighed for lån af mødelokaler Prisen er 2.100 kr. + moms pr. plads pr. måned. er I mellem 4-6, så er prisen 2000 + moms pr. plads. I prisen er inkl. rengøring, adgang til toiletforhold, forbrug af el, vand og varme samt andel af fællesudgifter. Skrivebord ved pladsen er inkluderet, men skærm, ledninger, opbevaring og IT-support skal I selv sørge for. Lejer afholder selv forsikringer for medbragt inventar mv. Opsigelse kan ske med en måneds varsel til fraflytning ved udgangen af en måned. Kontakt os, hvis du er interesseret eller ønsker en uforpligtende fremvisning, på tlf. ▶86133811◀ – vi glæder os til at byde dig velkommen! 🖐️
Udlejes 750 kr. ex. moms
Arbejd alle steder og på helt din egen måde med et Regus-coworkingmedlemskab. Med priser startende fra 750 DKK, tilbyder vi fleksibiliteten og friheden til at imødekomme enhver arbejdsstil. Mød blot op på en af vores beliggenheder i vores omfattende globale netværk og påbegynd dit arbejde – lige så ofte, som du har brug for. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Et Regus coworkingmedlemskab inkluderer: • Ikke-reserveret skrivebord i et coworking-område til dig og en gæst • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Højtuddannede receptionister og supportteam • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 750 kr. ex. moms
Arbejd alle steder og på helt din egen måde med et Regus-coworkingmedlemskab. Med priser startende fra 750 DKK, tilbyder vi fleksibiliteten og friheden til at imødekomme enhver arbejdsstil. Mød blot op på en af vores beliggenheder i vores omfattende globale netværk og påbegynd dit arbejde – lige så ofte, som du har brug for. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Et Regus coworkingmedlemskab inkluderer: • Ikke-reserveret skrivebord i et coworking-område til dig og en gæst • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Højtuddannede receptionister og supportteam • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 1.990 kr. ex. moms
Arbejd side om side med ligesindede folk i vores delte kontorer. Vores coworking-plads er designet til samarbejde, og der er taget hånd om alle de små detaljer. Reservér et fast skrivebord eller gør brug af hot-desking, og åbn din virksomhed op for nye muligheder. Med sine flotte 1.300 kvadratmeter har denne lokation plads til 90-95 personer placeret i de forskellige kontorer. Kontorerne er fordelt fra stue til 3.sal, med højt til loftet og masser af lys. Kantinen vil danne rammen om sociale arrangementer og co-working loungen vil være oplagt til det uformelle møde eller som et lille pusterum i hverdagen. . Der er tilmed 12 private parkeringspladser på området. Hvis du rejser med offentlig transport ligger metroen 10 minutters gang fra lokationen. Med Frederiksbergs pulserende caféliv som nabo, er der rig mulighed for indkøb og restaurantbesøg. Coworking hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Vælg mellem åbent kontorlandskab eller et delt kontor • Mulighed for at reservere et skrivebord til dig selv • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Udlejes 1.890 kr. ex. moms
Arbejd side om side med ligesindede folk i vores delte kontorer. Vores coworking-plads er designet til samarbejde, og der er taget hånd om alle de små detaljer. Reservér et fast skrivebord eller gør brug af hot-desking, og åbn din virksomhed op for nye muligheder. Sigt højt med en fornem arbejdsplads i en ikonisk bygning. Nyd godt af Ørestads beliggenhed i det dramatiske Winghouse, som er et arkitektonisk ikon lavet til at ligne vingen på en flyvemaskine. At møde kunder kunne ikke blive lettere takket været de direkte ruter til lufthavnen, busdrift lige ved næsen og togstationen inden for gåafstand. Byd dine gæster velkommen i stil blandt velbelyste og moderne arbejdspladser med inspirerende udsigter over vandvejene nedenfor. Er det tid til en pause? Snup en frokost i stedets café, eller slap af på den udendørs patio. Coworking hos Regus inkluderer: • Adgang til vores globale netværk med tusindvis af beliggenheder verden over • Højtuddannede receptionister og supportteam • Sikkert, hurtigt internet og wi-fi • Printere og adgang til administrativ support • Rengøring, udstyr og sikkerhed • Skrivebordsplads er tilgængelig pr. time, dag eller måned • Vælg mellem åbent kontorlandskab eller et delt kontor • Mulighed for at reservere et skrivebord til dig selv • Regelmæssige networking- og community events • Nem administration af bookinger og konto via vores app Alle billeder vist her tilhører vores beliggenheder, men stemmer muligvis ikke overens med dette specifikke center. Kontakt os
Fra kr. 2083
**Mangler du en fleksibel kontorplads centralt beliggende ved Søerne, og trives du i et afslappet arbejdsmiljø med højt til loftet og store ambitioner inden for den bæredygtige omstilling?** På Ewaldsgade 3, 2.sal udlejes kontorpladser som en del af et åbent kontorfællesskab med direkte udsigt til Peblinge sø. Du kommer til at sidde i en bæredygtighedshub med virksomheder som Hansen & Ersbøll Agenda og Primdal ESG. **Ring til mig - kom forbi til en frokost, se lokalerne (de er fede!) og mød de søde og sjove kolleger, der "bor" her.** På vores etage har vi to gode, lyse mødelokaler til deling, som kan bookes til møder samt et flexmødelokale. På adressens øverste etage findes frokostrestauranten, som dagligt serverer en lækker, alsidig frokost til virksomhederne i bygningen. Alt det praktiske er ordnet og pladsen er indflytningsklar. Du vil få din egen, faste arbejdsplads med tilhørende skærm. Er der brug for ekstra opbevaring kan dette også aftales. Toiletter og fælles tekøkken findes på vores etage. Lyder det som noget for dig? Kontakt mig helt uforpligtende. Du kan flytte ind allerede i morgen. Pris for leje pr. plads pr. måned omkring 3.000 afhængig af, hvor mange pladser du vil leje – mange er lidt billigere. En enkelt eller to er lidt dyrere. **Prisen inkluderer:** 👉Leje af skrivebord, stol, en skærm og kontoropbevaring 👉Adgang til bookning af mødelokale 👉Hurtigt internet 👉Fælles tekøkken m. fælles kaffe og the 👉Brug af printer 👉El, vand og varme 👉Rengøring OBS: Der er mulighed for at tilkøbe frokost i fælles kantine på 4. sal samt at leje eventlokale på 4.sal uden for frokosttider. Tøv ikke med at skrive eller ringe. Det uforpligtende!
Fra kr. 19000
På hjørnet af Ringager og Vallensbækvej finder du ”Hjørnekontoret” – en ny og spændende business park, der samler forretninger på tværs af brancher og størrelser til ét dynamisk vækstcenter med mange fordele. Hjørnekontoret består af 22.000 m² fordelt på tre bygninger med selvstændige lejemål, receptionistbemandet kontorhotel, konferencecenter, kantine, arkivrum og fitnesscenter. Og uanset hvilken type lejemål du vælger, har du adgang til både Hospitality Service Center, konferencecenter, kantine og fitnesscenter. Har du brug for eget kontor, er der her mulighed for at leje lyse og fleksible kontorer i størrelser fra 239 m² og op til 3.607 m². Lejemålene på 3. sal har skråvægge og højt til loftet – og de store dobbelthøje vinduer sikrer et godt lysindfald og spændende arbejdsmiljø. Alle lejemål overtages nyistandsat. Som lejer får du mulighed for at sætte dit eget præg på kontoret og være med til at påvirke indretningen, da ejendommen er ved at gennemgå en gennemgribende istandsættelse, både ind- og udvendigt. I kontorhotellet er både møbler, WIFI og rengøring med i lejen. Der tilbydes tillige gratis parkering. Kontorerne udlejes som udgangspunkt uden møbler. Men har du brug for hjælp, kan du trække på et team af indretningsspecialister. Fleksibiliteten er stor, og det er muligt at leje et skrivebord i et storrumskontor eller få dit eget mindre kontor. Du har altid mulighed for at skalere dine arealer op eller ned, hvis behovene ændrer sig undervejs. Ejendommen er beliggende i populært erhvervsområde i Brøndby, tæt på offentlig transport, motorvejsnettet og de større indfaldsveje. Den centrale placering gør ejendommen helt ideel for sælgere, konsulenter mv., der ofte er på farten. Brøndby har gennem mange år været et populært valg blandt virksomheder, grundet den gode infrastruktur. I 2025 får Hovedstadens kommende letbane stoppested få hundrede meter fra “Hjørnekontoret”, “Brøndbyvester” station i krydset Sdr. Ringvej/Vallensbækvej. Lejemålets energimærke er angivet til: B