Galleri annoncer
STANLEY Track Wall System Kit Værktøjstavle

STANLEY Track Wall System Kit Værktøjstavle

599,00 kr.

StayproPå lagerFra PriceRunner
    Sponsoreret
    Stanley Track Wall System hængekrogssæt 20 dele - Opstartssæt

    Stanley Track Wall System hængekrogssæt 20 dele - Opstartssæt

    631,00 kr.

    Dorch & Danola A/SIkke på lagerFra PriceRunner
      Sponsoreret
      Stanley Stanley bæltetaske

      Stanley Stanley bæltetaske

      148,00 kr.

      happii.dkPå lagerFra PriceRunner
        Sponsoreret
        Regenerering af batteri, gaffeltruck, bomlift, sak

        Regenerering af batteri, gaffeltruck, bomlift, sak

        2.000 kr. ex. moms

        Regenering af batterier til gaffeltrucks og andet med batterier. (Ikke Li-Ion) Er jeres batteri på truck, stabler, sideloader, reachtruck eller andet ved at trænge til at blive frisket op? Det er ALDRIG for tidligt at få regenereret jeres batteri, er det f.eks. 3-4 år gammelt og nede på ca. 60-65% restkapacitet, kan jeg i de fleste tilfælde få det op på over 90% restkapacitet. I nogle tilfælde kan et velholdt batteri komme op på 98% af kapaciteten, i forhold til da det var helt nyt. Er batteriet 10 år gammelt eller mere, er det ved at være udtjent. Dette er normaltvis lig med udskiftning af batteriet, det er en dyr omgang som i mange tilfælde betyder trucken ikke kan bære en økonomisk udgift i denne størrelse. Mange kan nøjes med et batteri med 30-40-50% restkapacitet. Dette er i mange tilfælde opnåeligt med en regenerering. Det skal dog påpeges, maskinen kan IKKE udføre mirakler. Der kan derfor ikke arbejdes på batterier som er mekanisk defekte.: Er dit batteri kortsluttet i 1 eller flere celler, skal de skiftes. (Dette kan jeg gøre efter regenerering) Er batteriet svulmet op ved polerne, er der ofte ikke meget håb. Og er cellekassen (plastdelen) revnet, er cellen defekt. Har man derimod et batteri som syner i fin stand, men ikke vil tage imod strøm, kan der være tale om batteriet er dybt afladet. Dette er ofte fordi batteriet ikke har været opladet i en længere periode. Denne maskine kan "vække" batteriet og få det regenereret så det bliver brugbart igen, og fremover vil tage imod strøm fra jeres egen lader. Maskinen kan stilles på jeres fabrik eller lign. så der kommer mindst mulige omkostninger til transport. Maskinen kræver 40 A sikring. Der kan i nogle tilfælde være mulighed for at få batteriet regenereret weekenden over, så trucken står stille, kortest muligt. Er der tale om stablere, kan det være billigst at fragte dem hertil med fragtmand. Har I ikke strøm nok, kan batteri eller truck/maskine fragtes hertil (7860 Spøttrup) og jeg kan arbejde på bat

        Spøttrup·fre.·Ramo ApS·

        Gaffeltruck - HELI El-stabler CDD14-920

        Gaffeltruck - HELI El-stabler CDD14-920

        35.000 kr.

        Hermed tilbydes en stabler til ekstraordinær lav pris, den var bestilt hjem til en kunde som fortrød købet, derfor er den nu at finde i vores outlet afdeling.HELI CDD14-920 er en AC Drive, elektriske pallestablere for den gående operatører, den leveres med standard Duplex mast i løftehøjden 1.400 mm og den byder på en kapacitet på 1.400 kg, loadcenter 600 mm.Med gaflerne sænket er transporthøjden 1.185 mm og med gaflerne hævet til løftehøjde 1.400 mm er mastehøjden 1.900 mm.Stableren er en model med bred benstilling, dette giver en utrolig stabil truck at kører med og dermed byder den på sikkerhed af aller højeste niveau.Tilbudte stabler er årgang 2018, fabriksny.HELI CDD14-920 byder på følgende fordele:Elektronisk servostyring som gør den let og handy.Nyt patenteret Anti-vibrations design af chassis som mindsker stød og rystelser for operatøren.Elektro magnetisk, regenerativt bremsesystem som genoplader batterier under kørsel. Tovejs magnetventil, 3 trins hastighed.AC-køresystem-lavt støjniveau og vedligeholdelsesfri. CURTIS controller.Intelligentstyringskurve som automatisk sænker hastighed ved skift afretning.Køretøjet decelererer automatisk i højden.Proportionalstyring.Dødemandsknap.HELI CDD14-920 byder på følgende specifikationerDriftsform: Batteri, 24V – 280 AhOperatør type: GåendeKapacitet: 1.400 kg.Loadcenter: 600 mm.Maste type: Standard 2-stage (Duplex-mast).Løftehøjde: 1,4 meter.Gaffelstørrelse: 1150 x 185 x 55 mm.Total længde: 2,05 (2.050 mm).Total bredde: 0,86 meter (856 mm).Køremotor: AC 1.5 kW.Løfte motor: DC 3.0 kW.Styre motor: DC 0.15 kW.

        Hasselager·7. apr.·M.J. Hydraulik

        Containerrampe for hurtig og nem af / pålæsning af

        Containerrampe for hurtig og nem af / pålæsning af

        1 kr.

        Aflæs vare nemt og enkelt Containeren fra Kina / USA eller lignende er netop ankommet. Den kan være fyldt med varer lige fra modetøj, sko, elektronik, værktøj, dæk eller sække med kaffebønner, køretøjer i større eller mindre grad, eller måske varekartoner. Ens for dem alle, er at de nu skal aflæsses på nemmeste måde, nogle varer er på paller, andre kan køre selv, og nogle varer er løsvarer. Uanset om det er en lagerførende virksomhed eller tredjeparts logistikoperatører, som modtager varerne, er der behov for hurtig og effektiv tømning af containerne. Tømning, som vel at mærke skal foregår sikkert og forsvarligt og under så gode forhold som muligt, både for brugeren men også så alle regler indenfor arbejdsmiljøet overholdes. Med en containerrampe fra Toftlund Maskinfabrik A/S kan du nu aflæsse varerne, på en meget enkel & sikker måde. Let opbevaring af rampen Rampen kan opbevares let på pladsen enten udendørs eller indendørs, kan let anbringes ved containeren med gaffeltruck ved at bruge de indbyggede gaffellommer. Slisken lægges herefter ned med trucken, og helt uden at chaufføren har forladt sædet i trucken, er chaufføren nu klar til af- eller pålæsning af varer. Ligeså når han er færdig med at bruge rampen, kan han let pakke slisken sammen og køre rampen væk til ønsket opbevaring. Bemærk at når rampen er monteret på containeren, så er bunden forlænget ud, det vil sige at du som chauffør ikke tvinges til at dreje eller twiste de yderste paller ud af containeren. Da truck og mand er i niveau, så gør det arbejdet meget let, og fragtskader ved af & pålæsning kan nu undgås i større eller mindre grad. Ligeså kan du som operatør undgå at tilte trucks tårnet frem og tilbage mange gange, da bagende af truck / el-hund / el-stabler er hævet helt med op, og står nu i samme niveau med paller / varerne. Ligeså virker rampen også som en sliske i fuld containerbredde, hvis du fragter køretøjer, så skal du ikke bøvle med løse slisker og sikre dig at alle hjul nu også rammer

        Toftlund·20. mar.·