Yale GP30 truck / 3800 timer / lukket kabine / gas

Yale GP30 truck / 3800 timer / lukket kabine / gas

26.800 kr. ex. moms

Yale truck model GP-030 på gas. Pæn og velholdt truck med lukket kabine samt fornuftigt timetal. Maskinen har den helt perfekte størrelse til mindre produktionsvirksomheder, mindre lager eller tømrer-/ murer- mesteren med "ting på hylderne". Trucken er "nem at gå til" - det tager ikke mange minutter, før end man er bedste venner. * OBS - MASKINEN ER MOMSDØD, HVORFOR DEN OGSÅ KAN SÆLGES "MOMSFRI" TIL PRIVAT/ERHVERV * Om maskinen kan jeg blandt andet fortælle: - Timetal: 3688 - Egenvægt: ca. 2.500 kg - Løfteevne: ca. 1.400 kg - Service: kan sælges nyserviceret - Service: starter renoveret samt nyt batteri er lige monteret - Motor: Mazda gas - Løftehøjde: 3 meter og 25 cm - Frem- og bak- funktion sidder ved rat / vendegear - Lav mast i samme højde som maskinens førerhus - Med friløft på mast - Arbejdslys monteret i for & bag - Dæk med pæn mønster % - Instruktionsbog mv. medfølger Et attraktivt leasingforslag på netop denne maskine, hvor du køber maskinen fri efter endt periode: - Udbetaling: 4.000,- - Månedlig ydelse, 36 måneder: 610,- (48 måneder = 480,-) - Restværdi du køber maskinen fri for: 4.000,- - Alle priser er excl. moms HUSK OGSÅ: - Jeg tager gerne din brugte maskine i bytte - Jeg kan bestå i levering i hele Danmark til meget fordelagtige priser - Jeg står klar med et alternativt finansierings- eller leasing- tilbud hvis du måtte ønske det Søgeord: læsser - læssemaskine - læsse maskine - truck - gastruck - dieseltruck - diesel truck - gas truck - yale - heden - linde - hyster

Arden·lør.·Rold Maskinhandel

Regenerering af batteri, gaffeltruck, bomlift, sak

Regenerering af batteri, gaffeltruck, bomlift, sak

2.000 kr. ex. moms

Regenering af batterier til gaffeltrucks og andet med batterier. (Ikke Li-Ion) Er jeres batteri på truck, stabler, sideloader, reachtruck eller andet ved at trænge til at blive frisket op? Det er ALDRIG for tidligt at få regenereret jeres batteri, er det f.eks. 3-4 år gammelt og nede på ca. 60-65% restkapacitet, kan jeg i de fleste tilfælde få det op på over 90% restkapacitet. I nogle tilfælde kan et velholdt batteri komme op på 98% af kapaciteten, i forhold til da det var helt nyt. Er batteriet 10 år gammelt eller mere, er det ved at være udtjent. Dette er normaltvis lig med udskiftning af batteriet, det er en dyr omgang som i mange tilfælde betyder trucken ikke kan bære en økonomisk udgift i denne størrelse. Mange kan nøjes med et batteri med 30-40-50% restkapacitet. Dette er i mange tilfælde opnåeligt med en regenerering. Det skal dog påpeges, maskinen kan IKKE udføre mirakler. Der kan derfor ikke arbejdes på batterier som er mekanisk defekte.: Er dit batteri kortsluttet i 1 eller flere celler, skal de skiftes. (Dette kan jeg gøre efter regenerering) Er batteriet svulmet op ved polerne, er der ofte ikke meget håb. Og er cellekassen (plastdelen) revnet, er cellen defekt. Har man derimod et batteri som syner i fin stand, men ikke vil tage imod strøm, kan der være tale om batteriet er dybt afladet. Dette er ofte fordi batteriet ikke har været opladet i en længere periode. Denne maskine kan "vække" batteriet og få det regenereret så det bliver brugbart igen, og fremover vil tage imod strøm fra jeres egen lader. Maskinen kan stilles på jeres fabrik eller lign. så der kommer mindst mulige omkostninger til transport. Maskinen kræver 40 A sikring. Der kan i nogle tilfælde være mulighed for at få batteriet regenereret weekenden over, så trucken står stille, kortest muligt. Er der tale om stablere, kan det være billigst at fragte dem hertil med fragtmand. Har I ikke strøm nok, kan batteri eller truck/maskine fragtes hertil (7860 Spøttrup) og jeg kan arbejde på bat

Spøttrup·fre.·Ramo ApS·