Tanker om journalistik, af Göran Rosenberg

Tanker om journalistik, af Göran Rosenberg

40 kr.

Om hvad det er journalistens opgave at skildre Tanker om journalistik Forfatter: Göran Rosenberg 2001 ISBN 87-7445-954-6 Tiderne Skifter 235 sider Paperback Fremstår som ulæst NB: Ved køb af denne vare får du 20 % rabat, hvis du samtidig køber en eller flere af mine andre varer vist på SE BUTIK, hvor der står om 20 % rabatmulighed. Oplys venligst til mig, hvilke varer du også ønsker at købe. Dvs. du kommer aldrig til at betale mere end 80 % for samtlige varer. Samtidig kommer du til at spare gevaldigt på portoudgifter. (Bemærk venligst, at ikke alle varer er omfattet af ordningen).

Hadsund·9. apr.·

Journalistik - håndværk og hærværk, af Poul Blak

Journalistik - håndværk og hærværk, af Poul Blak

40 kr.

Bl.a. om at være en kritisk og uafhængig journalist Journalistik - håndværk og hærværk Forfatter: Poul Blak 1998 ISBN 87 7739 355 4 Forlaget Hovedland 148 sider Paperback Fremstår som ulæst NB: Ved køb af denne vare får du 20 % rabat, hvis du samtidig køber en eller flere af mine andre varer vist på SE BUTIK, hvor der står om 20 % rabatmulighed. Oplys venligst til mig, hvilke varer du også ønsker at købe. Dvs. du kommer aldrig til at betale mere end 80 % for samtlige varer. Samtidig kommer du til at spare gevaldigt på portoudgifter. (Bemærk venligst, at ikke alle varer er omfattet af ordningen).

Hadsund·9. apr.·

Når Idealer forenes med Forretning

Når Idealer forenes med Forretning

75 kr.

Ole Münster & Sofie Münster. Softcover, 208 sider. Ny og ubrugt. Anmelderstempel. Sendes gerne, porto = 50 kr. MobilePay. Velgørende organisationer og foreninger har historisk gode livsbetingelser i disse år. Danskerne vil som aldrig før gerne hjælpe - både med penge, tid og engagement. Men ikke alle organisationer er gearede til at bruge denne mulighed bedst muligt. Det danske foreningslivs rødder i det frivillige arbejde og den folkelige forankring udgør en kæmpe styrke, men det frivillige, ulønnede arbejde har også skabt nogle dogmer om "det gode foreningsliv“. Bl.a. forventninger om, at de velgørende organisationer helst skal være en lille smule uprofessionelle, fordi det er med til at sikre fokus på sagen. Det sætter forfatterne til Når idealer forenes med forretning et stort spørgsmålstegn ved! For sådan behøver det jo ikke at være! Bogen viser, at moderne ledelse af velgørende organisationer kræver, at man mestrer en række meget forskellige discipliner: kommunikation, lobbyisme, inddragelse af frivillige, indsamlinger, kampagner, ledelse og økonomistyring samt et højt niveau for organisationens faglighed. Komplicerede discipliner hver for sig, men det er tilmed også afgørende, at de velgørende organisationer får koordineret dem, så alle disciplinerne sammen understøtter arbejdet for sagen. De velgørende organisationer kan i dag gøre mere for den gode sag, end de har kunnet gøre på noget andet tidspunkt, hvis de vel at mærke forstår at udnytte mulighederne i samfundsudviklingen. Og det kan ske uden at tabe den folkelige forankring. Bogen viser, hvilke krav der stilles, og hvad de velgørende organisationer kan gøre for at indfri dem. Det er her i bogen, de velgørende organisationer og foreninger finder opskriften på, hvordan de de kan gøre det maksimale for den gode sag – også fremover - og dermed fremtidssikrer sig til nye generationer - for sagens skyld!

Valby·23. feb. 2023·

111 tips du vil elske

111 tips du vil elske

75 kr.

hvis du er leder i en virksomhed. Esben Mols Kabell og Anders Grønborg. Indbundet, 179 sider. Som ny. Sendes gerne, porto = 45 kr. Har MobilePay. Med udgivelsen af bogen "111 tips du vil elske - hvis du er leder i en virksomhed" har ejerne af Lasertryk A/S i Aarhus, Esben Mols Kabell og Anders Grønborg, udfoldet deres pallette af egne, praktiske erfaringer, tips og tricks. Og det er sket på en aldeles charmerende måde, der distancerer sig fra langhårede businessbøger i management-segmentet. Og de to Aarhus-gutter har til fulde bevist, at der er vægt bag deres ord. Siden firmaets start i 1999 er omsætningen steget fra nul til 250 mio. kr. og har i dag en kundeliste, der omfatter 40.000 virksomheder og 55.000 privatpersoner. Hverken Esben Mols Kabell eller Anders Grønborg er grafisk uddannede eller havde erfaring fra den grafiske branche, da Lasertryk blev stiftet. Men det mener de er en fordel, for det har ofte givet en anden tilgang til at løse opgaverne end normalt i branchen. - Vi har ekstremt meget fokus på kundernes ønsker og behov. Folk kalder vores kundeservice meget amerikansk. Vi holder, hvad vi lover - og hvis ikke, får kunden tryksagen gratis. Det lyder lidt reklameagtigt, men det er skam ikke, fordi vi er nogle flinke fyre. Det er simpelthen godt købmandskab at investere i et længerevarende kundeforhold. Lasertryk måler løbende på kundetilgang, og 70 procent af alle nye kunder kommer efter anbefaling fra andre kunder. Der er konstant fokus på markedsføring og branding, og der benyttes flittigt directmail, online/offline annoncering og søgemaskine-optimering. - Men da langt de fleste kunder kommer efter mund til mund-metoden, fokuserer vi faktisk i daglige mere på at give de nuværende kunder lidt mere, end de forventer. Så skal de nok klare markedsføringen for os, siger Esben Mols Kabell og Anders Grønborg. .

Valby·5. jan. 2023·

Konfliktløsning - Ursula Markham

Konfliktløsning - Ursula Markham

49 kr.

Sådan håndterer du vanskelige løsninger på arbejdspladsen Konflikter handler ikke om at have ret eller uret. De dækker ofte over langt mere komplicerede problemer, skabt af mennesker og de forskelle, der eksisterer mellem vores holdninger og mål. En effektiv og resultatorienteret løsning af konflikter begynder med at erkende og acceptere disse forskelle. I denne bog lærer du at se bag om problemerne og de mennesker, der skaber dem. Hardcover 1996

Kjellerup·2. dec. 2022·

Mer profIT i virksomheden

Mer profIT i virksomheden

30 kr.

Forskellen mellem et godt og et skidt IT-system kan betyde liv eller død for din virksomhed. Målet med denne bog er ikke at få dig til at skifte alle dine computere og programmer ud med nye, men derimod at give dig inspiration til effektiv anvendelse af IT i din virksomhed. Det kan ske ved at anvende den IT, du allerede har købt, lidt mere effektivt, eller ved at gennemtænke ny investeringer i såvel hardware som software. af Klaus Hall, Niels Jungløv, Jens Pape 1. oplag 2013

Kjellerup·2. dec. 2022·