Galleri annoncer
Plus bord- og bænkesæt - Picnic - Sort

Plus bord- og bænkesæt - Picnic - Sort

10.544,00 kr.

Bord- og bænkesæt fra Plus Picnic indbyder til alle former for samvær - ligefra brætspilshygge til grillmiddage. Plads til 2 personer på hver bænk Lavet i sort genbrugsplast og varmgalvaniseret stål Nemt at vedligeholde God plads Picnic er et nummer større end det almindelige bord- og bænkesæt og har hele 8 siddepladser. Hver bænk har 2 siddepladser med god adgang - det betyder, at du ikke behøver at rejse dig, når din sidemand skal ind/ud. Hvad er RePlast Som et alternativ til træplanker er plankerne produceret af gennemfarvet RePlast. For at stabilisere plankerne er de på undersiden forsynet med en stålforstærkning i plankernes længde. Plasten kan udvide sig fra 2,6-5,2 mm. pr. meter ved temperaturer fra +20° til +40°C. Plankerne vil udvide sig ved varmepå­virkning, men vil rette sig tilbage til udgangspositionen ved normal temperatur. Plankerne er farveægte, men kan med tiden blive matte i overfladen. De er UV-stabiliseret og splintfrie, derfor vil der heller ikke forekomme sprækker og revner - og de skal ikke efterbehandles eller vedligeholdes med maling. Efterbehandling og vedligehold af RePlast Planker i RePlast kræver kun rengøring med børste og vand. Sættet leveres usamlet.

WebshopCoop.dk
    Sponsoreret
    Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Picnic - Sort

    Plus bord- og bænkesæt med ryglæn - Picnic - Sort

    13.099,00 kr.

    Bord- og bænkesæt fra Plus Picnic indbyder til alle former for samvær - ligefra brætspilshygge til grillmiddage. Plads til 2 personer på hver bænk Lavet i sort genbrugsplast og varmgalvaniseret stål Nemt at vedligeholde God plads Picnic er et nummer større end det almindelige bord- og bænkesæt og har hele 8 siddepladser. Hver bænk har 2 siddepladser med god adgang - det betyder, at du ikke behøver at rejse dig, når din sidemand skal ind/ud. Bord- og bænkesættet er forsynet med ryglæn, der gør tiden ved havebordet lidt mere behagelig. Ja, så du kan bare læne dig tilbage og blive siddende lidt længere. Hvad er RePlast Som et alternativ til træplanker er plankerne produceret af gennemfarvet RePlast. For at stabilisere plankerne er de på undersiden forsynet med en stålforstærkning i plankernes længde. Plasten kan udvide sig fra 2,6-5,2 mm. pr. meter ved temperaturer fra +20° til +40°C. Plankerne vil udvide sig ved varmepå­virkning, men vil rette sig tilbage til udgangspositionen ved normal temperatur. Plankerne er farveægte, men kan med tiden blive matte i overfladen. De er UV-stabiliseret og splintfrie, derfor vil der heller ikke forekomme sprækker og revner - og de skal ikke efterbehandles eller vedligeholdes med maling. Efterbehandling og vedligehold af RePlast Planker i RePlast kræver kun rengøring med børste og vand. Sættet leveres usamlet.

    WebshopCoop.dk
      Sponsoreret
      Gardenlife pindsvinehus - Pileflet

      Gardenlife pindsvinehus - Pileflet

      299,00 kr.

      Pindsvinehus fra Gardenlife Skab lidt ekstra liv i haven ved at byde pindsvinene velkomne. Pindsvin er ikke blot hyggelige at have på besøg, de er også nyttedyr og spiser insekter. Med pindsvinehuset i pileflet kan pindsvinene slå sig ned og skabe et lunt og komfortabelt hjem ved selv at bringe kvas og blade ind i hytten. Sæt gerne huset nær træer og buskads.

      WebshopCoop.dk
        Sponsoreret
        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Billig kontorplads i Teglværkshavnen

        Fra kr.

        **Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du kan få inspiration fra andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på, metroen kommer snart lige rundt om hjørnet. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus, du vil ikke fortryde det. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your cheap office space is places in a dynamic and nice officer, where you can get a lot of inspiration frrom the other companies, which already live here. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

        København SV·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

        Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

        Fra kr.

        Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade, nord for Københavns centrum. Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer. Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Faciliteter inkluderet ved kontorleje: • Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm • Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol) • Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service) • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling • Adgang til print og kopiering • Administrativ service samt mulighed for telefonpasning • It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med bl.a. designermøbler og projektor, og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper hvor muligt med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op. Lejemålets energimærke er angivet til: C

        Kongens Lyngby·tir.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Vi har ledige kontorer i Schiller Office Hotel

        Fra kr. 3333

        Schiller Office Hotel er et top moderne kontorhus på 10.000m2 med en masse fællesfaciliteter der skaber professionelle rammer for jeres virksomhed og ligeledes tilbyder de bedst mulige rammer for jeres medarbejderes trivsel. **Parkering og transport** Vi har vores egen parkeringsplads hvor der kan købes en licens for blot 250 kr. pr. måned. På pladsen findes der 10 ladestandere til elbiler via Spirii. Skjold Plads Metro og offentlig bustrafik er blot 50 meter fra vores indgang. **Køkken, kantine og forplejning** Vi driver vores eget køkken og kantine hvor der dagligt serveres en stor frokostbuffet og brunch om fredagen og så tilbyder vi ligeledes frisklavet forplejning til møder, selskaber m.m. **IT, netværk og internet** Vi har vores egen it-infrastruktur som er baseret på professionelt udstyr fra Cisco og HP og vi kan tilbyde op til 10/10GB fiberforbindelse til vores beboere med oppetidsgaranti og SLA. **Møder og konferencer** I vores mødecenter kan der afholdes møder for 4 - 20 personer og vi har også mødelokaler og mødebokse forskellige steder i huset som kan benyttes efter behov. I vores Ballroom kan der afholdes møder, konferencer og selskaber for op til 150 personer. **Have, Lounge bar osv.** Vi har egen selvbetjent bar og lounge hvor virksomheder mødes til fredagsbarer og sociale events. Om sommeren er vores have en oase for både en grøn arbejdsplads eller blot en pause i solen. **Kaffe og Te** Vi tilbyder gratis kaffe og te i alle vores løsninger, men der er ligeledes mulighed for tilkøb af Baristakaffe via vores professionelle selvbetjente Franke og Thermoplan maskiner. **350m2 co-work kontor** I vores cowork kontor findes der arbejdspladser med eget bord, stol, skuffe og reol som kan lejes på fast aftale. I kontoret er der ligeledes ekslusiv adgang til mødebokse, møderum og eget tekøkken. Cowork kontoret ligger med hurtig adgang til mødecenteret og resten af huset og har ligeledes egen indgang fra Tagensvej hvor vores parkeringspladser findes lige ude for døren. **Unikke og alsidige kontorer** Vi har mere end 40 private kontorer og med en kontorløsning hos os medfølger der altid: • Front desk reception service • Alarm og adgangskontrol • Vand, varme strøm og drift • 24/7 adgang • Gratis wi-fi internet • Have, kantine og toiletter inkl. bad • Gratis kaffe og te • Brugsret til husets 5 mødelokaler • Fri afbenyttelse af alle Schillers faciliteter **Der kan tilkøbes** • Frokostaftale • Møbleringsaftale • Rengøringsaftale • Privat parkeringsplads • Netværks og internetløsning

        København N·lør.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Roholmsvej 12F, 2. sal, 2620 Albertslund – 314 kvm.

        Roholmsvej 12F, 2. sal, 2620 Albertslund – 314 kvm.

        Fra kr. 18317

        ## NYISTANDSAT KONTOR I BEDSTE HIGH-TECH STIL Kontor til leje i Albertslund. Lyst og pænt kontorlejemål med glasvægge for godt lysindfald. Lejemålet består af storrumskontor med glasvægge, 2 mindre møderum samt stort møderum. Der er indbyggede reoler med skydedøre. Herudover er der plads til anretning af mad og toiletter samt garderobe. Ejendommen har gode parkeringsforhold, så der er pladser til både personale og gæster samt mulighed for opladning af elbiler (E-on og Clever). Ejendommen er beliggende i et roligt kvarter, nær offentlig transport og motorvejsnet. Ejendommen er indhegnet med tilhørende elektriske porte samt videoovervåget i 24 timer, for at skabe trygge rammer. Ligeledes forefindes hjertestarter på ejendommen. Anførte priser er eks. moms.

        Albertslund·21. mar.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Ledige kontorer i Danmark nok hyggeligste kontorhotel

        Fra kr.

        Business House Hvidovre ligger i hjertet af Hvidovre og skaber rammerne om et stærkt fællesskab med mange kontorer i flere størrelser. Ca. 37 firmaer bor og arbejder i huset. Alle nyder godt af husets mange faciliteter, bl.a. lynhurtigt trådløst/fiberbaseret internet, gratis mødelokaler og meget andet. Huset er bestykket med miljøvenlig LED-belysning. Netop nu er der enkelte ledige lokaler i Business House Hvidovre 2, som er en del af det samlede kontorhotel, men ligger på den anden side af Arnold Nielsens Boulevard, i en yderst præsentabel ejendom. Der er kontorer til 1, 2 eller flere medarbejdere til en månedlig husleje inkl. ALT fra DKK 4.500,- ekskl. moms. Kontorerne er ny-istandsatte og lejen inkluderer ALT: varme, strøm, el, lynhurtigt internet, kopimaskine, printer/scanner, kaffe/the/kakao, rengøring af fællesarealer, mødelokaler, pæn kantine med køkkenfaciliteter og frokostordning, onsdagskage, gratis P-pladser og meget mere. Du har altså et præcist overblik over dine faste udgifter og får ikke overraskelser, når der skal ryddes sne eller holdes møder. Alt er helt ny-istandsat og fremtræder indbydende, professionelt og lige til at flytte ind i. Der er erhvervsgulvtæpper og pæne kvalitetsmøbler, bl.a. elektriske hæve-/sænkeskriveborde, professionelle kontorstole, reoler/skuffemoduler/skabe, køreunderlag m.m. Det eneste du selv skal tilføje, er jeres PC'er og telefoner. Der er pæne mødelokaler lige til at invitere dine forretningsforbindelser ind i. I kantinen, indgangen, i loungen og i mødelokalerne er der store fladskærme, som dels kan bruges til f.eks. præsentationer, dels viser f.eks. breaking news på TV. Den store tagterrasse danner rammen om både kundemøder og sociale sammenkomster for husets medarbejdere samt diverse netværksarrangementer. Netop nu er følgende lejemål ledige (eller bliver det snart): Kontor 3 Brutto 43 m2 og netto 19 m2. Stort regulært lokale med god plads til 1-2 medarbejdere og evt. eget mødebord, sofa eller lignende. Bestykkes med professionelle elektriske hæve-/sænkeskriveborde, stole, køreunderlag, skabe m.m. efter aftale. Morgensol og fredelig beliggenhed. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT. Kontor 8 Brutto 38 m2 og netto 17 m2. Dejligt lyst lokale med eftermiddagssol og plads til 1-2 medarbejdere. For øjeblikket udstyret med 1 meget stort elektrisk hæve-/sænkeskrivebord, hvor der kan arbejde 1-2 medarbejdere. Desuden plads til f.eks. sofa. Godt venteområde. Månedsleje DKK 6.500,- ekskl. moms men inkl. ALT.

        Hvidovre·21. mar.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet
        Lejemål med mange muligheder

        Lejemål med mange muligheder

        Fra kr. 6750

        Lejemålet byder på hele 180 gode kvm, placeret i velordnet ejendom/forening kun ca. 2 km fra Roskilde centrum. Beliggende i en kælder, men hvor der er fint lysindfald fra vinduer over terræn og der er rigtig god loftshøjde. Der har tidligere været kontor og lager i lejemålet, der er dog gode muligheder for anvendelse indenfor behandling, træning, webshop, showroom,m.m. Lejemålet byder på stort indgangsrum (reception/venteværelse/omklædning eller lign.). Godt og anvendeligt gangareal, der giver adgang til store gode regulære rum (kontorer/behandlerrum/lager osv). Alle rummene fremstår lyse, med store vinduer. Der kan åbnes mere op imellem rummene, såfremt der ønskes større rum. Gangarealet er i dag udnyttet med indbyggede reoler og adgang til flere smårum (rengøring, the-køkken osv), men dette kan nedtages/åbnes op, så der skabes mere plads i gangen (mulighed for at se denne løsning hos nabo). Herudover toilet med hvide fliser. Gode parkeringsmuligheder på både parkeringspladsen samt vejen ved bygningen. Lejemålets energimærke er angivet til: C

        Roskilde·21. mar.·Lokalebasen.dk

        Fremhævet