Ejendomme


Ejendomme

Filtrér

Beskrivelse Postnummer Opdateret Pris (kr.) Favorit
Få en kontorløsning der matcher din virksomhed
Få en kontorløsning der matcher din virksomhed

7 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Få en kontorløsning der matcher din virksomhed, Få en kontorløsning der matcher din virksomhed, Søger du ét eller flere lukkede kontorer, fx et teamkontor til 3-5 personer? Og er du på udkig efter en fleksibel og velordnet kontorløsning? Det finder du i dette moderne kontorfællesskab centralt placeret i Odense - tæt ved banegården, Radisson SAS-hotellet og Odense Koncerthus. Huset er opført i 1884 og var i ca. 25 år en del af rytterkasernen. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Alle mødelokaler er udstyret med projektor eller fladskærm. Vores lokaleplan er velegnet til små og mellemstore virksomheder og tillader at vi kan tilbyde kontorer med plads op til 4-6 medarbejdere, så i kan sidde i ét kontor samlet. Passer det bedre at sidde opdelt i to eller flere kontorer i forlængelse af hinanden, kan vi også sammensætte denne slags løsning. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Fordelene ved vores kontorløsning: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Du får ganske enkelt løsningen til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning.
d. 14.10 Fra kr.
Kontorplads til leje centralt i Roskilde
Kontorplads til leje centralt i Roskilde

6 billeder

d. 14.10 Fra kr.
Skal du også bo i professionelle omgivelser til en god pris?
Skal du også bo i professionelle omgivelser til en god pris?

13 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Skal du også bo i professionelle omgivelser til en god pris?, Skal du også bo i professionelle omgivelser til en god pris?, Leder du efter en kontorløsning til 6-30 personer, der er til at forstå og på gode fleksible vilkår? Og er det vigtigste for dig at virksomheden er sund og succesfuld fremfor at sørge for de nødvendige praktiske gøremål? Så forstår vi dig godt, og vi har løsningen på det! Velkommen på Lersø Parkallé på Østerbro. Her tager vi hånd om ting såsom kaffebønner på kaffemaskinen, at internettet fungerer, gør frokosten parat og sørger for at der er rent på dit kontor. Kort sagt en velordnet serviceret kontorløsning på enkle og fleksible vilkår. Der er adgang døgnet rundt for lejerne, og hvert kontor er komplet indrettet med hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, alarmsystem, velkomst- og loungeområder. Kontorerne er velfungerende til mellemstore virksomheder, og vi tilbyder flere forskellige lokaleløsninger; således har i mulighed for at sidde opdelt i teams eller samlet i et storrumskontor. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte virksomhedsrejsen i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Fokuser på din kerneforretning Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: E
d. 14.10 Fra kr.
Vælg en moderne kontorløsning på Østerbro
Vælg en moderne kontorløsning på Østerbro

12 billeder

d. 14.10 19.500,-
Udlejes
Stort kontorfællesskab med alt inklusiv
Stort kontorfællesskab med alt inklusiv

9 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Stort kontorfællesskab med alt inklusiv, Stort kontorfællesskab med alt inklusiv, Officehotel 2500 er et fuldt serviceret kontorhotel for dig, der ønsker at drive og vækste din virksomhed i professionelle og indbydende rammer med høj fleksibilitet. Kombinationen af et fuldt serviceret kontorhotel og indbydende lokaler skaber optimale arbejdsforhold, hvor det eneste du skal bekymre dig om, er at drive din virksomhed! Bliv en del af fællesskabet ? til fast pris med alt inklusiv Vores koncept er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet. Prisen er en fast månedlig leje med alt inklusiv, hvilket gør at du ikke skal tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer.  Kontorhotellet tilbyder et bredt spektrum af brancher, som giver mulighed for faglig sparring samt inspiration. Kontoret er perfekt placeret i Valby, med nem adgang fra motorvejen, tre nærliggende S-togs-stationer, samt busser. Kontorhotellet tilbyder ligeledes gratis parkering på ejendommens ledige p-pladser. Udover de gode transportmuligheder, tilbyder vi også en billig kantineordning med frisklavet frokost!  - Privat 2-personers kontor - kr. 4.600 pr. måned - Privat 4-personers kontor - kr. 9.000 pr. måned Ved behov for plads til flere personer, bedes du kontakte os for pris. Alle priser er eksklusive moms. Prisen inkluderer: ? Bemandet reception ? Drift, el, vand, varme ? Internet (20/20 Mbit) pr. bruger.  ? Postkasse ? Pakkemodtagelse  ? Parkering i gården ? Kaffe/the ? Mødelokaler (3 timers booking dagligt) ? Adgang 24/7 ? Kontormøbler (reol, kontorstol med armlæn og hæve-/sænkebord) ? Lounge og tagterrasse ? Fælles morgenmad, hver fredag  Lyder ovenstående interessant? Så kontakt os endelig for en fremvisning, eller kig forbi ? vi står altid klar. 
d. 14.10 Fra kr.
Kontorløsningen til den moderne virksomhed
Kontorløsningen til den moderne virksomhed

11 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Kontorløsningen til den moderne virksomhed, Kontorløsningen til den moderne virksomhed, Leder du efter kontor til 10-25 personer, men har ikke fundet det rette endnu? Har du (ligesom mange andre) overvejet et serviceret kontor i et kontorhotel? Hvis ikke bør du gøre det for der er flere og flere mellemstore virksomheder der vælger denne løsning. Det skyldes de mange fordele ved at drive kontor fra et kontorhotel. Lad os tage hånd om den daglige drift af dine kontorlokaler, og fokuser i stedet på at få det bedste ud af din virksomhed. Med et kontor i et moderne kontorhotel får du en fleksibel og velordnet kontorløsning. Kontorerne kan sammensættes så de er særligt passende til den erhvervsdrivende med pladsbehov for 10 personer og op efter. Du kan leje ét kontor eller leje flere sammenhængende kontorer, hvor vi stiller møbler til rådighed, og har du allerede dine egne møbler kan det også lejes umøbleret. Undgå risikoen ved at leje flere kvadratmeter end du har brug for, her er det nemlig nemt at skalere op og ned i takt med udviklingen i din virksomhed. I det daglige får du endvidere glæde af gode fællesfaciliteter uden selv at skulle investere i en masse inventar og services først.  Priser fra 2.000 kr. månedligt pr. arbejdsplads. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Kontorhotellet er i forvejen beboet af en række virksomheder og er ét af i alt 11 kontorhoteller. Det er en ideel placering på Torveporten i Valby; tæt på såvel Københavns centrum, Ny Ellebjerg Station samt indfaldsvejene syd og vest for København.  Du får ganske enkelt løsningen til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: C
d. 14.10 23.750,-
Udlejes
Charmerende kontorløsning ligeved Kongens Nytorv
Charmerende kontorløsning ligeved Kongens Nytorv

15 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Charmerende kontorløsning ligeved Kongens Nytorv, Charmerende kontorløsning ligeved Kongens Nytorv, Leder du efter en veldrevet og professionel kontorløsning til 8-15 personer, og er beliggenheden alfa og omega? Det får du hos os i Østergade på den mest prominente del af Strøget - kun få minutters gang fra Kongens Nytorv Metrostation. Stedet oser af sjæl med bl.a. fritliggende bjælker, flotte sprossede vinduespartier og et gennemtænkt stilfuldt interiør. Kontormiljøet fordeler sig over to etager med et samlet areal på 1.000 m2. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Som lejer får du også mulighed for at drage fuld fordel af vores lækre faciliteter. Mødelokaler er inklusiv i lejen, ligesom internet, alarmsystem, el, vand og varme også er det. Alt sammen på enkle og fleksible lejevilkår. Vores koncept er skræddersyet til små og mellemstore virksomheder, og vi sammensætter en løsning, der passer til jeres behov og dagligdag. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Usædvanlig god beliggenhed - Fokuser på din kerneforretning Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: D
d. 14.10 Fra kr.
Kontor
Kontor

1 billede

d. 14.10 2.250,-
Udlejes
Få kontor i én af Københavns smukkeste ejendomme
Få kontor i én af Københavns smukkeste ejendomme

15 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
d. 14.10 Fra kr.
Skal du også bo i topmoderne omgivelser til en god pris?
Skal du også bo i topmoderne omgivelser til en god pris?

12 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Skal du også bo i topmoderne omgivelser til en god pris?, Skal du også bo i topmoderne omgivelser til en god pris?, Leder du efter en kontorløsning til 15-40 personer, der er til at forstå og på gode fleksible vilkår? The search is over! 1. april 2019 åbnede vi dørene til vores topmoderne kontormiljø på den skønne Amager Strandvej - en ideel virksomhedsplacering. Der er gode adgangsveje til byen og til lufthavnen, f.eks. metroen der ligger inden for gåafstand. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Som lejer får du også mulighed for at drage fuld fordel af vores lækre faciliteter. Mødelokaler er inklusiv i lejen, ligesom internet, alarmsystem, el, vand og varme også er det. Alt sammen på enkle og fleksible lejevilkår. Vores lokaleplan er velegnet til mellemstore virksomheder og kan også let tilpasses til dit kontorbehov. Om i foretrækker at sidde opdelt i teams eller et storrumskontor er op til jer. Du kan nemlig leje et eller flere kontorer, eller din egen lukkede afdeling/etage. Qua husets størrelse er der plads til at vokse, og samtidig fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fantastisk beliggenhed - Fleksible og enkle lejevilkår - Mulighed for egen selvstændig afdeling/etage - Fokuser på din kerneforretning Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: D
d. 14.10 Fra kr.
Kontor i hjertet af København
Kontor i hjertet af København

14 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Kontor i hjertet af København, Kontor i hjertet af København, Søger du et kontorlejemål der passer til enkeltmandsvirksomheden eller virksomheden med 2-3 ansatte? Skal produktiviteten være helt i top, og vil du hellere bruge tid på din forretning end praktiske gøremål? Velkommen på Frederiksborggade 5. Her slipper du for årelange lejekontrakter, risikere at leje for mange uudnyttede kvadratmeter, og for at tænke på at finde leverandører til alarm, facility management og andre nødvendigheder til kontoret. Mødelokaler er inklusiv i lejen, ligesom internet, alarmsystem, el, vand og varme også er det. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning, og vi gør det på enkle og fleksible lejevilkår. Du er 50 meter fra Nørreport Station lige i hjertet af København. Ejendommen er opført i 1790, nyrenoveret i New Yorker-stil med rå vægge og smukke røgede egetræsgulve. Der er tænkt grundigt over indretningen og designet, der rammer tidens trend. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Vores koncept er skræddersyet til små og mellemstore virksomheder, og vi sammensætter en løsning, der passer til jeres behov og dagligdag. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Kontakt os for en fremvisning Lejemålets energimærke er angivet til: C
d. 14.10 1.542,-
Udlejes
Egen kontorløsning i kontorhotel
Egen kontorløsning i kontorhotel

11 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Egen kontorløsning i kontorhotel, Egen kontorløsning i kontorhotel, Leder du efter kontor, men har ikke fundet det rette endnu? Har du overvejet et kontor i et kontorhotel? Hvis ikke, bør du måske gøre det. Lad os tage hånd om den daglige drift af dine kontorlokaler, og fokuser i stedet på at få det bedste ud af din virksomhed. Med et kontor i et moderne kontorhotel får du en fleksibel og velordnet kontorløsning. Kontorerne er særligt passende til enkeltmandsvirksomheden eller den erhvervsdrivende med pladsbehov for to-tre personer. Du kan leje et kontor, hvor vi stiller møbler til rådighed, og har du allerede dine egne møbler kan det også lejes umøbleret. Undgå risikoen ved at leje flere kvadratmeter end du har brug for, her er det nemlig nemt at skalere op og ned i takt med udviklingen i din virksomhed. I det daglige får du endvidere glæde af gode fællesfaciliteter uden selv at skulle investere i en masse inventar og services først.  Priser fra 3.000 kr. månedligt pr. arbejdsplads. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Kontorhotellet er i forvejen beboet af en række virksomheder og er ét af i alt 11 kontorhoteller. Det er en ideel placering på Torveporten i Valby; tæt på såvel Københavns centrum, Ny Ellebjerg Station samt indfaldsvejene syd og vest for København.  Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: C
d. 14.10 3.100,-
Udlejes
Skal din virksomhed også nyde godt af velordnede forhold?
Skal din virksomhed også nyde godt af velordnede forhold?

7 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Skal din virksomhed også nyde godt af velordnede forhold?, Skal din virksomhed også nyde godt af velordnede forhold?, Leder du efter en kontorløsning til 6-10 personer, der er til at forstå og på gode fleksible vilkår? Det finder du i dette moderne kontorfællesskab centralt placeret i Odense - tæt ved banegården, Radisson SAS-hotellet og Odense Koncerthus. Huset er opført i 1884 og var i ca. 25 år en del af rytterkasernen. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Alle mødelokaler er udstyret med projektor eller fladskærm. Vores lokaleplan er velegnet til små og mellemstore virksomheder og passer særligt godt til virksomheden, der har behov for at sidde opdelt i teams. Vores største kontor kan rumme op til 6 medarbejdere. Søger du plads til 10 medarbejdere kan du med fordel vælge en kontorløsning, hvor i sidder i kontorer i forlængelse af hinanden. Huset rummer i alt 40 kontorpladser, så der er plads til at vokse, og samtidig fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Du får ganske enkelt løsningen til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning.
d. 14.10 Fra kr.
Kontorhotel ved Nørreport station
Kontorhotel ved Nørreport station

5 billeder

d. 14.10 Fra kr.
Kontorhotel i hjertet af København
Kontorhotel i hjertet af København

15 billeder

d. 14.10 Fra kr.
Sjælden mulighed for kontor i den gamle rytterkaserne
Sjælden mulighed for kontor i den gamle rytterkaserne

7 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Sjælden mulighed for kontor i den gamle rytterkaserne, Sjælden mulighed for kontor i den gamle rytterkaserne, Leder du efter kontor til 3-6 personer i Odense midtby, men har ikke fundet det rette endnu? Har du (ligesom mange andre) overvejet et serviceret kontor i et kontorfællesskab? Hvis ikke, bør du gøre det for der er mange fordele ved at drive kontor fra et kontorfællesskab. Lad os tage hånd om den daglige drift af dine kontorlokaler, og fokuser i stedet på at få det bedste ud af din virksomhed. Med et kontor i et moderne kontorfællesskab får du en fleksibel og velordnet kontorløsning. Kontorerne er særligt passende til den erhvervsdrivende med pladsbehov for 3-6 personer. Du kan leje et kontor, hvor vi stiller møbler til rådighed, og har du allerede dine egne møbler kan det også lejes umøbleret. Undgå risikoen ved at leje flere kvadratmeter end du har brug for, her er det nemlig nemt at skalere op og ned i takt med udviklingen i din virksomhed. I det daglige får du endvidere glæde af gode fællesfaciliteter uden selv at skulle investere i en masse inventar og services først.  Priser fra 2.000 kr. månedligt pr. arbejdsplads. Kontorfællesskabet er i forvejen beboet af en række virksomheder og kontorfællesskabet en del af i alt 11 kontorfællesskaber. Det er centralt placeret i Odense - tæt ved banegården, Radisson SAS-hotellet og Odense Koncerthus. Huset er opført i 1884 og var i ca. 25 år en del af rytterkasernen. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Alle mødelokaler er udstyret med projektor eller fladskærm. Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning.
d. 14.10 2.333,-
Udlejes
Lej et kontor med fokus på det vigtigste - din virksomhed
Lej et kontor med fokus på det vigtigste - din virksomhed

7 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Lej et kontor med fokus på det vigtigste - din virksomhed, Lej et kontor med fokus på det vigtigste - din virksomhed, Leder du efter kontor, men har ikke fundet det rette endnu? Har du overvejet et serviceret kontor i et kontorfællesskab? Hvis ikke, bør du måske gøre det. Lad os tage hånd om den daglige drift af dine kontorlokaler, og fokuser i stedet på at få det bedste ud af din virksomhed. Med et kontor i et moderne kontorfællesskab får du en fleksibel og velordnet kontorløsning. Kontorerne er særligt passende til enkeltmandsvirksomheden eller den erhvervsdrivende med pladsbehov for to-tre personer. Du kan leje et kontor, hvor vi stiller møbler til rådighed, og har du allerede dine egne møbler kan det også lejes umøbleret. Undgå risikoen ved at leje flere kvadratmeter end du har brug for, her er det nemlig nemt at skalere op og ned i takt med udviklingen i din virksomhed. I det daglige får du endvidere glæde af gode fællesfaciliteter uden selv at skulle investere i en masse inventar og services først. Priser fra 2.000 kr. månedligt pr. arbejdsplads inkl. drift. Kontorfællesskabet er i forvejen beboet af en række virksomheder og kontorfællesskabet en del af i alt 11 kontorfællesskaber. Det er centralt placeret i Odense - tæt ved banegården, Radisson SAS-hotellet og Odense Koncerthus. Huset er opført i 1884 og var i ca. 25 år en del af rytterkasernen. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Alle mødelokaler er udstyret med projektor eller fladskærm. Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning.
d. 14.10 667,-
Udlejes
Vesterbrogade 39, 1. sal, 1620 KBH V til udlejning
Vesterbrogade 39, 1. sal, 1620 KBH V til udlejning

24 billeder

d. 14.10 24.573,-
Udlejes
Skal du også bo i velordnede omgivelser til en god pris?
Skal du også bo i velordnede omgivelser til en god pris?

12 billeder

d. 14.10 6.333,-
Udlejes
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!

19 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!, Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!, I Roskilde centrum finder du kontorfællesskabet BusinessHouse. Her er få minutter til Roskilde Station og vi har en masse gratis offentlige parkeringspladser rundt om hjørnet. I BusinessHouse kan du leje vores fleksible mødelokale. Du kan bruge mødelokalet, hvis du f.eks. skal holde oplæg for 25 tilhørere, workshops for 10 deltagere, bestyrelsesmøde for seks personer eller dagskursus for 18 kursister. Prisen er 350 kr. pr. time excl. moms. Rabat ydes ved flere bestilling af flere dagskurser eller weekendkurser. Vores andet mødelokalet hedder "idéRummet". Dette kan du bruge, hvis du skal holde et møde for op til 8 deltagere omkring bordet, hvor en eller flere af jer skal præsentere noget på storskærmen, whiteboardet eller flipovere, der er i idéRummet. Rabat ydes ved flere bestilling af flere dagskurser eller weekendkurser. Har du brug for at holde en-til-en møder, kan Samtalerummet være den perfekte løsning til dig. Det bruges allerede til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og lignende. Der er opsat tre stole omkring et cafébord, whiteboard samt hæve/sænkebord i Samtalerummet. Prisen for Samtalerummet er 150 kr. pr. time excl. moms ved køb af klippekort med 10 timer. Uanset hvilken løsning du vælger kan du tilbyde kaffe, the, kakao og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen - og gratis, hvis du selv brygger kaffen og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød, lækker frokostbuffet samt kage eller frugt til eftermiddagskaffen. Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 250/250 mbit fiberforbindelse og kan desuden bruge vores loungeområder til gruppearbejde. BusinessHouse er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.
d. 14.10 Fra kr.
Få egen fast kontorplads i kontorfællesskab midt i Odense
Få egen fast kontorplads i kontorfællesskab midt i Odense

6 billeder

d. 14.10 Fra kr.
Få en fleksibel kontorløsning midt i Valby
Få en fleksibel kontorløsning midt i Valby

12 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Få en fleksibel kontorløsning midt i Valby, Få en fleksibel kontorløsning midt i Valby, Søger du et enkeltmandskontor eller lukket kontor til 2 personer? Og er du på udkig efter en fleksibel og velordnet kontorløsning? Det finder du på Torveporten i Valby; en ideel placering tæt på såvel Københavns centrum, Ny Ellebjerg Station samt indfaldsvejene syd og vest for København.  Kontorhotellet består i alt af 60 lyse fuldt møblerede kontorer fordelt på de 3. øverste etager i bygningen. Her er adgang døgnet rundt for lejerne, og hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, alarmsystem, velkomst- og loungeområder, fællesområder bl.a. cafékøkkener og kæmpe tagterrasse med en fantastisk udsigt over København. Kontorerne er særligt passende til enkeltmandsvirksomheden eller den erhvervsdrivende med pladsbehov for to personer. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: C
d. 14.10 Fra kr.
Topmoderne kontormiljø med prima beliggenhed
Topmoderne kontormiljø med prima beliggenhed

16 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Topmoderne kontormiljø med prima beliggenhed, Topmoderne kontormiljø med prima beliggenhed, Søger du et enkeltmandskontor eller lukket kontor til 3 personer? Og er du på udkig efter en fleksibel og velordnet kontorløsning? På Lille Gråbrødrestræde og Gråbrødre Plads har ordnung åbnet et stemningsfyldt kontorhotel i en af Odenses mest kendte og karakteristiske bygninger; også kendt som ?Det Gamle Posthus?. Facaden på den fredede bygning er charmerende og med masser af sjæl, mens du indvendigt finder moderne kontorer, indrettet med smukke møbler i stilfuldt design. Her tager vi hånd om den daglige drift af dine kontorlokaler, så du kan fokusere på at få det maksimale ud af din virksomhed. Der er adgang døgnet rundt for lejerne, og hvert kontor er komplet indrettet med hæve-/sænkeborde, ergonomiske kontorstole og flotte reoler. Du får 24/7-adgang til gode fællesfaciliteter såsom mødelokaler, kantine, fiberinternet og meget mere. Du finder byens forretninger, restauranter og p-huse inden for kort gåafstand, ligesom Rådhuspladsen og banegården er lige rundt om hjørnet. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. **Derfor skal du vælge et kontor:** - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Kontakt os og hør nærmere.
d. 14.10 Fra kr.
Kontorløsning til den moderne virksomhed
Kontorløsning til den moderne virksomhed

15 billeder

d. 14.10 Fra kr.
Få en fleksibel kontorløsning på Østerbro
Få en fleksibel kontorløsning på Østerbro

12 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
d. 14.10 2.083,-
Udlejes
Hold fokus på din kerneforretning
Hold fokus på din kerneforretning

12 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Hold fokus på din kerneforretning, Hold fokus på din kerneforretning, Leder du efter en kontorløsning til 6-20 personer, der er til at forstå og på gode fleksible vilkår? Det finder du på Torveporten i Valby; en ideel placering tæt på såvel Københavns centrum, Ny Ellebjerg Station samt indfaldsvejene syd og vest for København.  Kontorhotellet består i alt af 60 lyse fuldt møblerede kontorer fordelt på de 3. øverste etager i bygningen. Her er adgang døgnet rundt for lejerne, og hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, alarmsystem, velkomst- og loungeområder, fællesområder bl.a. cafékøkkener og kæmpe tagterrasse med en fantastisk udsigt over København. Vores lokaleplan er velegnet til små og mellemstore virksomheder og kan let tilpasses til dit kontorbehov. Om i foretrækker at sidde opdelt i teams eller et storrumskontor er op til jer. Du kan nemlig leje et eller flere kontorer, eller din egen lukkede afdeling/etage. Qua husets størrelse er der plads til at vokse, og samtidig fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - slip for dyre startinvesteringer - Fleksible og enkle lejevilkår - slip for årelange kontrakter. - Adgang til mange fællesfaciliteter - Fokuser på din kerneforretning Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: C
d. 14.10 Fra kr.
Nyt kontorhotel med ideel beliggenhed
Nyt kontorhotel med ideel beliggenhed

12 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Nyt kontorhotel med ideel beliggenhed, Nyt kontorhotel med ideel beliggenhed, Søger du et enkeltmandskontor eller lukket kontor til 2-4 personer? Og er du på udkig efter en fleksibel og velordnet kontorløsning? The search is over! 1. april 2019 åbnede vi dørene til vores topmoderne kontormiljø på den skønne Amager Strandvej - en ideel virksomhedsplacering. Der er gode adgangsveje til byen og til lufthavnen, f.eks. metroen der ligger inden for gåafstand. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Som lejer får du også mulighed for at drage fuld fordel af vores lækre faciliteter. Mødelokaler er inklusiv i lejen, ligesom internet, alarmsystem, el, vand og varme også er det. Alt sammen på enkle og fleksible lejevilkår. Kontorerne er særligt passende til enkeltmandsvirksomheden eller den erhvervsdrivende med pladsbehov for to personer. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. Derfor skal du vælge et kontor: - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Kontakt os for et uforpligtende tilbud og fremvising. Lejemålets energimærke er angivet til: D
d. 14.10 Fra kr.
Dejligt kontorlejemål / kontorplads i hjertet af Lyngby
Dejligt kontorlejemål / kontorplads i hjertet af Lyngby

7 billeder

d. 14.10 Fra kr.
NY
100% fokus på din kerneforretning
100% fokus på din kerneforretning

15 billeder

d. 14.10 12.333,-
Udlejes
Nyistandsat kontorfællesskab med alt inklusiv - intropris
Nyistandsat kontorfællesskab med alt inklusiv - intropris

10 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Nyistandsat kontorfællesskab med alt inklusiv - intropris, Nyistandsat kontorfællesskab med alt inklusiv - intropris, Officehotel 2700 er et fuldt serviceret kontorhotel for dig, der ønsker at drive og vækste din virksomhed i professionelle og indbydende rammer med høj fleksibilitet. Kombinationen af et fuldt serviceret kontorhotel og nyistandsatte lokaler skaber optimale arbejdsforhold, hvor det eneste du skal bekymre dig om, er at drive din virksomhed! Bliv en del af fællesskabet ? til fast pris med alt inklusiv Vores koncept er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet. Prisen er en fast månedlig leje med alt inklusiv, hvilket gør at du ikke skal tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer.  Kontorhotellet tilbyder et bredt spektrum af brancher, som giver mulighed for faglig sparring samt inspiration. Kontoret er placeret i et område i udvikling, hvor bl.a. Husum St., offentlig transport, indkøb og fitness er indenfor kort gåafstand. Der er ligeledes hurtig adgang til motorvejsnettet via Frederikssundsvej. Brønshøj ligger udenfor betalingszonen i København, hvorfor der er gratis parkering i området, samt der er mulighed for at parkere i gården.  - Privat 2-personers kontor - kr. 3.598 pr. måned - Privat 4-personers kontor - kr. 7.196 pr. måned - Co-working - fast plads i åbent miljø - kr. 1.799 pr. måned Ved behov for plads til flere personer, bedes du kontakte os for pris. Prisen inkluderer: ? Bemandet reception ? Drift, el, vand, varme ? Internet (20/20 Mbit) pr. bruger.  ? Postkasse ? Pakkemodtagelse  ? Parkering i gården ? Kaffe/the ? Mødelokaler (3 timers booking dagligt) ? Adgang 24/7 ? Kontormøbler (reol, kontorstol med armlæn og hæve-/sænkebord) ? Lounge og tagterrasse ? Fælles morgenmad, hver fredag  Alle priser er eksklusive moms. Lyder ovenstående interessant? Så kontakt os for en fremvisning, eller kig forbi ? vi står altid klar. 
d. 14.10 Fra kr.
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!
bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!, Atrraktive mødelokaler og fleksible løsninger!, I Roskilde centrum finder du kontorfællesskabet BusinessHouse. Her er få minutter til Roskilde Station og vi har en masse gratis offentlige parkeringspladser rundt om hjørnet. I BusinessHouse kan du leje vores fleksible mødelokale. Du kan bruge mødelokalet, hvis du f.eks. skal holde oplæg for 25 tilhørere, workshops for 10 deltagere, bestyrelsesmøde for seks personer eller dagskursus for 18 kursister. Prisen er 350 kr. pr. time excl. moms. Rabat ydes ved flere bestilling af flere dagskurser eller weekendkurser. Vores andet mødelokalet hedder "idéRummet". Dette kan du bruge, hvis du skal holde et møde for op til 8 deltagere omkring bordet, hvor en eller flere af jer skal præsentere noget på storskærmen, whiteboardet eller flipovere, der er i idéRummet. Rabat ydes ved flere bestilling af flere dagskurser eller weekendkurser. Har du brug for at holde en-til-en møder, kan Samtalerummet være den perfekte løsning til dig. Det bruges allerede til rekrutteringssamtaler, coaching, rådgivning og lignende. Der er opsat tre stole omkring et cafébord, whiteboard samt hæve/sænkebord i Samtalerummet. Prisen for Samtalerummet er 150 kr. pr. time excl. moms ved køb af klippekort med 10 timer. Uanset hvilken løsning du vælger kan du tilbyde kaffe, the, kakao og isvand til dine kunder. Det er inkluderet i prisen - og gratis, hvis du selv brygger kaffen og rydder op efter dig. Har du brug for en hjælpende hånd til dit møde kan vi hjælpe med alt fra at brygge kaffe, byde dine gæster velkomne, printe materialer samt at sørge for indkøb af frisk morgenbrød, lækker frokostbuffet samt kage eller frugt til eftermiddagskaffen. Du og dine kursister kan gratis benytte vores WIFI via vores 250/250 mbit fiberforbindelse og kan desuden bruge vores loungeområder til gruppearbejde. BusinessHouse er et velfungerende kontorfællesskab, hvor én ejer med et dedikeret team sørger for at der altid er rent og pænt - og hvor fleksible og individuelle løsninger altid hurtigt kan skabes.
I går Fra kr.
1697 m2 unik rustikhed midt i historiske København
1697 m2 unik rustikhed midt i historiske København

23 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
I går 201.377,-
Udlejes
1697 m2 unik rustikhed midt i historiske København I går 201.377,-
Udlejes
Serviceret kontorløsning til den moderne virksomhed
Serviceret kontorløsning til den moderne virksomhed

9 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Serviceret kontorløsning til den moderne virksomhed, Serviceret kontorløsning til den moderne virksomhed, Er det vigtigste for dig at din virksomhed er sund og succesfuld fremfor at sørge for de nødvendige praktiske gøremål? Så forstår vi dig godt, og vi har løsningen på det! Velkommen på Tuborgvej i Hellerup. På hjørnet af Tuborgvej og Strandvejen finder du vores kontorhotel, som du nu kan blive en del af. Her tager vi hånd om ting såsom kaffebønner på kaffemaskinen, at internettet fungerer, gør frokosten parat og sørger for at der er rent på dit kontor. Kort sagt en velordnet serviceret kontorløsning på enkle og fleksible vilkår. Her er adgang døgnet rundt for lejerne, og hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, alarmsystem, velkomst- og loungeområder. Adressen er lidt ud over det sædvanlige og særligt velegnet til virksomheden, der ønsker en eksklusiv adresse. Beliggenheden er i øvrigt sublim i forhold til offentlig transport, og der er massevis af fri parkering på terræn. Vores lokaleplan gør det muligt f.eks. at etablere jeres egen særskilte afdeling, som kun i vil have adgang til. Der er derfor mulighed for at sammensætte den løsning, der er passende til jeres behov og dagligdag i professionelle og ordnede omgivelser. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: D
I går Fra kr.
Kontorplads til leje centralt i Roskilde I går Fra kr.
Skal du også have kontor i charmerende omgivelser?
bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
Skal du også have kontor i charmerende omgivelser?, Skal du også have kontor i charmerende omgivelser?, Søger du et enkeltmandskontor eller lukket kontor til 2 personer? Og er du på udkig efter en fleksibel og velordnet kontorløsning? Det finder du i dette moderne kontorfællesskab centralt placeret i Odense - tæt ved banegården, Radisson SAS-hotellet og Odense Koncerthus. Huset er opført i 1884 og var i ca. 25 år en del af rytterkasernen. Hvert kontor er komplet indrettet med hvide hæve-/sænkeborde, sorte kontorstole og flotte reoler. Inklusiv i prisen er fri og gratis adgang til at benytte husets faciliteter og services, som blandt andet omfatter internet (1GB fiberforbindelse), mødelokaler, rengøring, EL, fællesområder, alarmsystem samt adgang døgnet rundt. Alle mødelokaler er udstyret med projektor eller fladskærm. Kontorerne er særligt passende til **enkeltmandsvirksomheden** eller den **erhvervsdrivende med pladsbehov for to personer**. I huset er der plads til at vokse, så når du får brug for mere plads, så kan du fortsætte din virksomhedsrejse i de samme velkendte, professionelle og ordnede omgivelser. Vi håndterer de daglige praktiske gøremål, så du kan fokusere på din kerneforretning. **5 gode grunde til at vælge et kontor:** - Møbleret og klar til brug - Fleksible og enkle lejevilkår - Eget lukket kontor, hvor du selv vælger om døren skal være lukket eller åben - Mulighed for at øge dit professionelle netværk - Fokuser på din kerneforretning Du får ganske enkelt en løsning til den moderne virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende fremvisning.
I går Fra kr.
FULDT MØBLERET & INDFLYTNINGSKLART KONTOR
FULDT MØBLERET & INDFLYTNINGSKLART KONTOR

14 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
FULDT MØBLERET & INDFLYTNINGSKLART KONTOR, FULDT MØBLERET & INDFLYTNINGSKLART KONTOR, KONTORLOKALER FULDT MØBLEREDE udlejes på kvartalsbasis. Leder din virksomhed efter et mere eller mindre midlertidigt kontor, så er vores lokalerdet rette for jer. I får eksklusivt adgang til ALLE lokalerne og de benyttes kun af jer, som eksklusive lejere - ingen andre får således adgang. Vi udlejer nemlig ALLE vores 150 m2 dejlige lyse og super hyggelige kontorlokaler midt på travle Vesterbrogade FULDT MØBLERET og indflytningsklart med alt I har brug for til den daglige drift. Lokalerne er indrettet i et åbent kontormiljø med 12-15 pladser, og har vinduer hele vejen rundt lige ud til Vesterbrogade og Brorsongade, med et dejligt lysindfald. Alle pladser vil være indrettet med hæve-sænkeborde, kontorstole, opbevaring og lige til at tage i brug! Fuldt funktionelt og hyggeligt konferencerum med 9 siddepladser rundt om bordet. Der er lynhurtigt Wifi, fladskærm med chromecast, projektor tilsluttet til wifi, lærred og whiteboard.  Køkkenet kommer med kaffemaskiner, opvaskemaskine, køleskab, mikroovn og vaskemaskine. Komplet med udstyr, bestik og porcelæn. Derudover har vi indrettet en hyggelig lille frokoststue. Lejen inkluderer alle driftsudgifter, deribandt alarm, fiber internet, vand, varme, samt rengøring + pasning af planter en gang ugenligt. Derudover en månedlig udvendig vedligeholdelse og vinduespudsning. (Elforbrug er dog ikke inkulderet og afregnes pr kvartal.) Den månedtlige leje er 38.488,- ekskl moms. Lejemålet er momsfritaget Et depositum på 3 måneder lægges ved indgåelse af lejeaftalen og opsigelse vil være således også være 3 måneder indenfor et kvartal, da vi lejer ud på kvartalsbasis.a Minimum periode for lejeaftale er derfor 3 måneder, men hvis du har brug for en kortere periode, kontakt os for en snak.
I går 38.488,-
Udlejes
Vælg en moderne kontorløsning på Østerbro
Vælg en moderne kontorløsning på Østerbro

10 billeder

I går 19.500,-
Udlejes
Fleksible kontorløsninger i professionelle omgivelser!
Fleksible kontorløsninger i professionelle omgivelser!

6 billeder

d. 09.10 270,-
Udlejes
Fantastisk beliggende Nørreport-kontorer
Fantastisk beliggende Nørreport-kontorer

5 billeder

d. 09.10 268,-
Udlejes
Flot, møbleret kontorlejemål på 85 kvm udlejes
Flot, møbleret kontorlejemål på 85 kvm udlejes

5 billeder

d. 09.10 10.002,-
Udlejes
Company House Søborg- Godt netværk - 1 kontor tilbage!
Company House Søborg- Godt netværk - 1 kontor tilbage!

4 billeder

bold_search_result, business_basic, image_search_result, thumbnails_search_result
d. 09.10 4.500,-
Udlejes

Ejendomme til salg på GulogGratis.dk


Her hos GulogGratis.dk finder du alt lige fra andelslejligheder til depot- og opbevaringsrum til salg.
Om det er erhvervsejendom, forældrekøb eller et hyggeligt lille kolonihavehus, så er det altid en betragtelig investering, man begiver sig ud i. Det kan betale sig at sætte sig ekstra godt ind i sagerne, inden man sætter den endelige underskrift på ejerbeviset.

Læs mere
Det skal du huske, når du vil købe en ejendom
Når man har besluttet sig for at købe en ejendom, er det en god idé at tage en snak med sin bank, så man får en fornemmelse af, hvad man har råd til. Man kan hurtigt sætte sig for dyrt og betale prisen de efterfølgende mange år. Kigger du på andelsbolig eller ejerlejlighed, så er det vigtigt at sætte sig grundigt ind i andels- eller ejerforeningens økonomi. Selvom priserne kan se særdeles attraktive ud ved første øjekast, så kan man købe katten i sækken, hvis foreningens økonomi ikke er i orden. Få din bankrådgiver og/eller advokat til at kigge regnskaberne efter i sømmene, så er du på den sikre side.

Ligeledes så er det en rigtig god idé at gå tilstandsrapporten igennem, inden du skriver under. Måske endda få en tømrer til at tage med ud og kigge på boligen inden. Der kan være store pengeslugere, der ligger og gemmer sig under overfladen, så f.eks. fugt i væggene.

Hvis du vil købe bolig, er her 5 spørgsmål, du bør overveje, inden du skriver under:

- Er økonomien i andels-/ejerforeningen sund?
- Svarer kvadratmeterprisen til lignende boliger, der er til salg i området?
- Vil der være luft i dit budget til uforudsete omkostninger?
- Er der risiko for skavanker, der kan gemme sig under overfladen såsom fugt?
- Har du fået alle aftaler på skrift? Det kan nemlig være svært at bevise en mundtlig aftale.

Stort udvalg af ejendomme til salg på GulogGratis.dk
Der bliver dagligt sat mange ejendomme til salg her hos GulogGratis.dk. Når du er på boligjagt, kan det derfor anbefales, at du enten opretter en søgeagent eller holder et vågent øje med din søgning. Det kan gå utroligt stærkt på boligmarkedet, og hvis man vil have drømmeboligen, er man nødt til at være vågen og klar ved tasterne.
Læs mindre