Lad drømmen om et unikt kontorlokale flytte ind på Esplanaden

Lad drømmen om et unikt kontorlokale flytte ind på Esplanaden

Fra kr. 27330

147 m2 på Esplanaden 12, 11263 København K. Træd ind i et kontorlokale, der oser af inspiration og muligheder på Esplanaden 12, 1, 1263 København K. Dette sjældent tilgængelige lejemål placeret i hjertet af København tilbyder 147 m2 ren potentiale til dig og dine kollegaer. Fuld af liv, historie og brostensbelagte gader Omgivet af de mange, smukke brokvarterer ligger hjertet af byen, der indeholder Københavns ældste kvarter med sine smalle stræder og originale bygninger. Indre København er kendt for sin sværm af liv og multikulturelle folkemængde. Om du har lyst til en cykeltur langs de brostensbelagte gader, en gåtur langs vandet ved Søerne eller sidde i Kongens Have; uanset hvor du begiver dig hen, vil du i Indre By se en sammensmeltning af dansk historie, kultur og politik. På hvilket som helst tidspunktet på året vil København have helt specielle ting at byde på, og trods den store aktivitet er Indre By et boligområde for både unge, familier og ældre. Beliggende på 1. sal af en charmerende bygning, byder dette kontorlokale velkommen med et stort, lyst rum, der åbner ud mod den ikoniske Esplanaden. Det er et sted, hvor produktivitet og kreativitet naturligt trives. Derudover rummer lejemålet et ekstra mindre lokale, perfekt til et privat kontor eller et møderum. Et fuldt udstyret køkken, toilet og bad gør dette til en komplet arbejdspladsoplevelse. Nyd privilegiet af at være omgivet af Københavns historiske charme, hvor bygninger fortæller historier, og kulturen er en del af hverdagen. Fra de gamle og smukke bygninger i Nyboder til de grønne åbne områder som Kastellet, vil du finde inspiration og afslapning lige uden for døren. Glem ikke de udsøgte restauranter og hyggelige caféer, der ligger blot en kort gåtur væk. Med bekvem adgang til offentlig transport, herunder Østerport, Marmorkirken Metrostation og Kgs. Nytorv, samt fine parkeringsmuligheder i nærheden, er det let at nå dette centrale kontor. Det er muligt at leje én parkeringsplads i gården. Lejemålet er klar til overtagelse 1. oktober 2024 Kereby er Små Lejemål til Store Drømme Lejemålets energimærke er angivet til: C

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Virtuelt kontor i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Virtuelt kontor i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Fra kr.

- Adresseservice (650 kr. / mdr.) Få en attraktiv firmaadresse i hjertet af København. Du kan sætte Amaliegade 6 på dit visitkort, din hjemmeside og hos Erhvervsstyrelsen fra kun 650 kr./mdr. Din post vil blive indsamlet, scannet og sendt hver uge eller efter personlig aftale. Vi tilbyder også Flexplads (kr. 2.500/mdr.) Kombiner dit hjemmekontor med en flexplads og professionelle rammer for din virksomhed i indre København. En flexplads er til dig eller dine medarbejdere, som kun skal bruge en plads med adgang til mødelokaler et par dage om ugen. Prisen er inklusiv kaffe/te og vand. Kontorfællesskab i Amaliegade i hjertet af København nær Amalienborg, Nyhavn og Kongens Nytorv. Amaliegade ligger i et af Københavns mest eftertragtede kvarterer ved Sankt Annæ Plads, hvor din virksomhed vil komme i godt selskab blandt førende konsulenthuse, advokater, finansrådgivere og erhvervsmæglere. Kontakt os for at høre om vores fleksible kontorløsninger og ledige pladser nu.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Office betyder, at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Du har mulighed for at leje kontorer fra 1 til 4 personer, hvor du deler adgang til husets fælles faciliteter med de øvrige lejere. Lokalerne er fordelt på to etager og rummer et areal på 1.720 m2. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flere flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Hjertet i Bygning K er den gamle karakterfulde betontrappe, som forbinder etagerne i midten af bygningen. Herfra er der adgang til de brede kontor-gange med de individuelle lejemål. Det er en bygning med sjæl, kvalitet og højt til loftet. Vi har bevaret det bedste fra de gamle bygninger, og kombineret det med en spændende, lækker ny indretning. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Kolding·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Arbejdsmuligheder der er ligeså fleksible, som du er

Arbejdsmuligheder der er ligeså fleksible, som du er

Fra kr.

Du bestemmer, hvordan du helst vil arbejde på Zoku Copenhagen. Med alt fra inspirerende coworking-områder til private WorkLofts kan du altid vælge de omgivelser, der passer dig bedst. \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ FÅ ET PRIVAT WORKLOFT Efter at have brugt en del tid på at arbejde hjemmefra har du måske brug for at komme væk fra de vante omgivelser og trænger til et trygt og privat sted til at få noget arbejde fra hånden. Derfor introducerer vi WorkLofts – dit ideelle hjemmekontor væk hjemmefra. Hvad er der inkluderet? Book en dag, uge eller endda en måned i et WorkLoft som inkluderer: - Et stort arbejdsbord med en komfortabel stol, Wi-Fi og rigeligt med kontorudstyr. - Kaffe, the og vand til rådighed i dit WorkLoft – med mulighed for at bestille enhver slags drink fra vores bar ovenpå. - Lækker frokost inkluderet. Lad vores kokke forberede dig en fantastisk måltid og nyd den med vores dejlig udsigt fra Living Kitchen. - Mulighed for at arbejde i et roligt og fokuseret miljø med masser af dagslys, frisk luft og privatliv til at kunne foretage konfidentielle opkald eller holde forretningsmøder. - Et trygt og rent miljø væk fra andre og med personale til rådighed døgnet rundt og regelmæssig dybdegående rengøring inkluderet. Vi tilbyder et udvalg af priser og pakker til at imødekomme dine individuelle behov. Priser fra: DKK 600 per dag. \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_ TERRASSE-COWORKING PÅ 5. ETAGE Vores lyse, åbne coworking spaces har et livligt fællesskab af ligesindede lokale og internationale fagfolk og er det perfekte sted til at slå sig ned og få lavet alt fra tunge rapporter til kreativ brainstorming. Områdets workshop er udstyret med alt det nødvendige værktøj du kunne have brug for til et kreativt møde eller til at designe din nye prototype. Når arbejde slår over i leg, kan vores store arbejdsbord forvandles til et bordtennisstadium for at give hjernen en pause fra anstrengelserne. Ubegrænset månedligt medlemskab: DKK 1995 om måneden

København S·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Fra kr. 191

Kontorlokaler som ligger i Svendborg nordvest tæt på Svendborg motorvejen med gratis parkering, rolige omgivelser og fri natur. Der er 4 kontor størrelser: 9, 11, 16, 22 og 33m2. Mulighed for at låne divserse kontormøbler eller mulighed for en Flex kontor hotel arbejdsplads med dock til din PC/MAC, 2 stk. 24" Skærme, WI-Fi-Internet mv. Fri adgang til mødelokaler og kantine samt gode parkeringsforhold og 2 ladestander til EL-bil. Endvidere er følgende inkluderet i lejen: el, vand, varme, kaffe, the, sodavand, internet, parkering, kopimaskine, farveprinter og modtagelse af post/pakker. Adgang til kontor 24/7 med alаrm. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Svendborg·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Unikt og anderledes office space udlejes i kreativt miljø med udsigt over Fiskerihavnen, Øresund og Nordhavn

Unikt og anderledes office space udlejes i kreativt miljø med udsigt over Fiskerihavnen, Øresund og Nordhavn

Fra kr. 22500

Bygningerne er består af oprindeligt gamle skibscontainere, der i dag er blevet upcycled til unikke kontorer i et cool, råt og industrielt arbejdsmiljø, der er meget energi- og miljøvenlige. Kontoret er en af de store lejemål i ejendommen og er indrettet som et åbent space med tre mødelokaler/kontorer. Lokalet har udsigt over havnen, kig til Øresund, Tuborghavn og Hellerup. Lejemålet har også adgang til tagterrasse med en ligeledes fantastisk udsigt. Til lejemålet er der derudover fælles kantineområde, tekøkken, toiletter/badeværelser samt kommende mødelokaler. Lejemålet er minimalistisk indrettet, med dominerende materialer i glas og metal og med store vinduer fra gulv-til-loft, der giver et fantastisk lysindfald til lejemålet og fællesarealerne. Ejendommen er beliggende ved Fiskerihavnen i Nordhavn, der udover en kort gåtur til vand- og lystbådehavn tilbyder et hyggeligt, kreativt og anderledes ”klondike” nabolag, der er et af de sidste velbevarede områder i Nordhavnen. Lejemålene har fine p-forhold samt pladser med ladestander til el-biler. Der er gode tilkørelsesforhold til og fra byen. Metroen ved Orientkaj- og bus 2 min gang væk. Nordhavnen er i stor udvikling i de kommende år. Særligt tæt på ejendommen forventes Tunnefabrikken med bla. food & beverage markeder, kunst- og kulturscener, kontorer og studieboliger at blive færdigbygget i slut 2023.

Nordhavn·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 4167

Velkommen til luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I en historisk fabriksbygning finder du denne eftertragtede lokation i Kongens Lyngby. “Pritzels Fabrik”, som huset hedder, har i gennem flere hundrede år, lagt grund til familier, landsteder og virksomheder. I dag står en fuld renoveret charmerende bygning, som huser flere forskellige kreative og administrative virksomheder. Dette arbejdssted ligger lige ud til Lyngby Å, i grønne omgivelser og stadig tæt på Lyngby Hovedgades rige forretningsliv. Ved ankomst til businesscenteret bliver du og dine gæster modtaget af vores dedikerede receptionsteam, som hver dag står klar til at hjælpe dig. Stemningen i huset er rolig og behageligt motiverende. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Perfekte mødefaciliteter ved Forum Metro på Frederiksberg C

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 16667

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 8708

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Fra kr.

Kontorfællesskab i Amaliegade i hjertet af København nær Amalienborg, Nyhavn og Kongens Nytorv. Amaliegade ligger i et af Københavns mest eftertragtede kvarterer ved Sankt Annæ Plads, hvor din virksomhed vil komme i godt selskab blandt førende konsulenthuse, advokater, finansrådgivere og erhvervsmæglere. - Fast plads fra 4.500 kr. / mdr. Bliv nabo til Dronningen. Få eget skrivebord eller op til 6 pladser blandt iværksættere, konsulenter, advokater og erhvervsmæglere. Leje er inkl. møbler, drift (vand, varme, el), rengøring, kaffe/the, fibernet og print. Vi afholder vinarrangementer og business clubs. - Flexplads fra 2.500 kr. / mdr. Kombiner dit hjemmekontor med en flexplads og professionelle rammer for din virksomhed i indre København. En flexplads er til dig eller dine medarbejdere, som kun skal bruge en plads med adgang til mødelokaler et par dage om ugen. - Adresse & Boardroom fra 970 kr. / mdr. Inviter dine kunder og samarbejdspartnere til møder, kurser og workshops i vores flotte herskabslokaler. Få et virtuelt kontor fra 945 kr. pr. måned inkl. adresse, posthåndtering og 5 timers fri adgang til mødelokaler per måned med booking via mobil app. - Adresseservice fra 505 kr. / mdr. Få en attraktiv firmaadresse i hjertet af København. Du kan sætte Amaliegade 6 på dit visitkort, din hjemmeside og hos Erhvervsstyrelsen fra kun 495 kr./mdr. Din post vil blive indsamlet, scannet og sendt hver uge eller efter personlig aftale. Kontakt os for at høre om vores fleksible kontorløsninger og ledige pladser nu.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fra kr.

Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyClinic Randers. Vestergade - lokale 0.03

EasyClinic Randers. Vestergade - lokale 0.03

Fra kr.

**Momsfritaget moderne kliniklokale til leje i Randers – Klinik 0.03** Velkommen til EasyClinic – Attraktivt Kliniklokale **Alt Inkluderet:** Vi tager os af detaljerne, så du kan koncentrere dig om din praksis. I prisen er inkluderet internet, el, vand og varme samt rengøring af fællesarealerne. **Ideel Beliggenhed:** Vi forstår vigtigheden af en central beliggenhed. EasyClinic er strategisk placeret for nem adgang til både dig og dine klienter. Uanset om de kommer til fods eller med transport, er vi let tilgængelige. **Professionel Atmosfære:** Den moderne indretning og de komfortable rum skaber en professionel og indbydende atmosfære, der passer til dine behov og dine klienters komfort. EasyClinic tilbyder nyrenoverede og indflytningsklare lokaler. Du får eget aflåselige lokale, fælles køkken, fine toiletfaciliteter samt møbleret venteværelse til dine klienter. Kontakt os for mere information & en fremvisning. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Randers C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Favrskov Erhvervscenter - klinik. showroom m.m. - i alt 46.7 kvm

Favrskov Erhvervscenter - klinik. showroom m.m. - i alt 46.7 kvm

Fra kr. 4154

Lejen indeholder alt - leje, forbrug, rengøring, internetadgang, adgang til printer, dispositionsret over mødelokaler med alt i udstyr, stor kantine m.m. Favrskov Erhvervscenter er et moderne kontorhus for dig, der ønsker at have et godt kollegialt og socialt miljø. Erhvervscentret tilbyder et "all-inclusive" koncept, hvor du som lejer får følgende: - Fiberforbindelse - trådløst internet - Lækre mødefaciliteter - Lyse lokaler - Fri parkering - Tæt på E45 og offentlig transport - Rengøring, el, vand og varme - Flotte ude- og indearealer, som giver en rar velkomst - Kaffe og te - Flot køkken / spiseområde - Lejemålene kan evt. overtages møbleret. I Favrskov Erhvervscenter er der mulighed for at leje lokaler fra ca. 11 kvm og op. Eget lejemål - 25,4 kvm, + andel af fællesarealer - 21,3 kvm = total 46,7 kvm. Eget lejemål - hertil fælles kantine, store lækre mødefaciliteter og flotte ankomstområder samt toiletforhold Lejemålets energimærke er angivet til: B

Hinnerup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

KONTORPLADS MED VANDUDSIGT I CENTRUM AF KØBENHAVN

Fra kr. 15000

Velkommen til The Villa - luksuskontorer med vandudsigt i æstetisk Københavner-stil. Er I en virksomhed der har brug for et møbleret kontor? Ønsker I at spare på tid og omkostninger til drift for i stedet at fordybe jer i arbejdet? Så bliv en del af vores kontorfælleskab. Vores kontorhotel byder på lejemål og løsninger i alle størrelser, hvor det er gjort nemt at tilknytte nyt- eller bytte kontor med dag-til-dag princip. Hos os har vi gjort det så enkelt som muligt for virksomheder at tilflytte, da alle vores kontorhoteller – som dette – bærer præg af en all-inclusive løsning. I praksis betyder det, at vores nye lejere blot skal tænke på, at give sig til at arbejde ved indflytning, for vi klarer alt det essentielle til opsætning at kontoret. Herunder: - Møbelpakke: skabe, borde, lamper, stole, etc. - Mødelokaler med bookingsystem. - Medarbejderrabat i vores egen Restaurant La Pausa. - IT – trådløst og Lan internet via CAT5e i hele bygningen. - Loungeområder med grønne planter og adgang til tekøkkener. - WelcomeBob - elektronisk velkomstsystem. - 24/7 adgang. - Ad libitum forbrug, kaffe, te, vand, etc. - Nemt at tilknytte nye kontorer fra dag-til-dag princip. - Kundens rimelige forbrug af elektricitet i lejemålet. - Varmeforsyning i lejemålet. - Kundens forholdsmæssige andel af skatter, afgifter herunder dækningsafgift. Vi lægger vægt på at lejerne har mulighed for at netværk på kryds og tværs, da vi er overbeviste om, at dette er noget der skaber værdi i vores diversificerede kontorsamfund. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig til en uforpligtende fremvisning, så vi kan snakke nærmere om, hvilken løsning der passer til jer.

København N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Marselis Boulevard - Kontorhotel - Tæt ved E45

Marselis Boulevard - Kontorhotel - Tæt ved E45

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Easy Office betyder at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til lækkert mødelokale, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Nemt - enkelt og fleksibelt. Easy Office er beliggende tæt ved motorvejsafkørsel E45 til Århus C, og ca. 5 minutter fra centrum & Århus hovedbanegård. Bygningen er synligt beliggende og har gode tilkørselsforhold og parkeringsmuligheder både i forbindelse med ejendommen og bagved ejendommen. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Book en fremvisning i dag.

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

Kontorhotel i Brønshøj - klar til indflytning!

Fra kr.

Konceptet er simpelt - du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig adgang til faciliteterne 24 timer i døgnet. Du skal slet ikke bekymre dig om de praktiske forhold på Officehotel Brønshøj. Alt det nødvendige, som du har brug for i løbet af din arbejdsdag, er inkluderet i prisen - selv fælleskabet, som du kan dele erfaringer og tanker med over en kop kaffe eller den fælles morgenmad om fredagen. Du skal derfor ikke tage højde for uforudsete udgifter eller ekstra gebyrer. **I prisen er følgende inkluderet:** - Bemandet reception - Kaffe/te og frugt - Mødelokaler - Internet - Parkering - Lounge og tagterrasse - Pakkemodtagelse og postkasser - Fælles kantine - Vand, varme og el - Adgang 24/7 - Rengøring (tilkøb) Fordelene ved at være lejer hos Officehotel er mange, men én som lejerne særligt holder af, er muligheden for nemt at kunne vækste. Flere af vores lejere har allerede flyttet til et større kontor inden for Officehotels vægge, fordi de skulle have plads til flere medarbejdere. Dette kan ofte ske fra dag til dag. Kontorhotellet er placeret i et "upcoming" kvarter i Brønshøj tæt på København og omgivet af alt, hvad man behøver - supermarkeder, fitnesscentre, frisører, apotek og meget mere. Der er mulighed for parkering for både lejere i kontorhotellet samt kunder til disse, gode forbindelser til motorvejsnettet og kun et kvarter til Rådhuspladsen og Københavns Hovedbanegård. PRISER (ALT DET NØDVENDIGE INKLUDERET I PRISEN): **1-3 personer i privat kontor - 4.850,- pr. md.** **2-4 personer i privat kontor - 9.780,- pr. md. 4-6 personer i privat kontor - 14.175,- pr. md.** Er I flere end seks personer, der skal dele pladsen, så ring til os for pris. Vi har lokaler for op til 15 personer. Priserne er eksklusiv moms. Se flere gode priser på officehotel.dk.

Brønshøj·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eksklusivt kontor med privat tagterrasse

Eksklusivt kontor med privat tagterrasse

Fra kr. 167475

- Ca. 52 arbejdspladser - Privat tagterrasse på 47 m² - Fantastiske fællesfaciliteter - Elevator, køl og ventilation - Ekstraordinær loftshøjde Nu er det muligt at få kontor på 957 m² på 3. sal i Harbour House I, en fantastisk flerbrugerejendom fra 2006, som er tegnet af arkitekt Kim Utzon og opført i eksklusive kvalitetsmaterialer. Lejemålet fremstår lyst og åbent, med flotte trægulve, store vinduespartier og en ekstraordinær loftshøjde i den ene side af lejemålet på hele 5,3 meter på det højeste punkt. Fra lejemålet er der en uovertruffen udsigt over Svanemøllehavnen og den kommende park, Kranparken. Det gode indeklima er sikret med køl og ventilation, og akustiklofter sikrer et behageligt arbejdsmiljø. Til lejemålet hører desuden en stor, privat tagterrasse på 47 m². Ejendommen har en helt fantastisk beliggenhed i Nordhavn, i absolut første række til vandet og samtidig med kort afstand til resten af byen. Kranparken, et kommende grønt område i Nordhavn, er under etablering og ligger som nabo til Harbour House I. Beliggenheden nær vand, grønne områder, metro, S-tog og Helsingørmotorvejen fås ikke meget bedre. Ejendommen er beliggende blot få minutters gang fra Orientkaj Metrostation, der via Cityringen forbinder Nordhavn med resten af København. Fra Orientkaj St. er det desuden muligt at benytte havnebussen. Nordhavn St., hvorfra en lang række S-togslinjer Lejemålets energimærke er angivet til: C

København Ø·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

BUCH BUSINESS CENTER – det moderne kontorfællesskab

Fra kr. 3234

Velfungerende og nyistandsat kontorfællesskab fra 2022 – Få kontorer tilbage. **Området** Lejemålet er en del af Hillerød’s eftertragtede erhvervskvarter, ca. 2 km. fra Hillerødsmotorvejen afkørsel 16 – Frederiksværk, 5 min. fra centrum af Hillerød og ca. 3 km. fra Hillerød St. Gefionsvej 6A-C blev bygget i år 1986, og udgør samlet 3.866 m². Ejendommen, der tidligere har fungeret som skattekontor, er i 2021/22 omdannet til etBUCH BUSINESS CENTER, med det sædvanlige moderne og præsentable udtryk. Nye tekøkkener, toiletter, baderum, telefonrum, hyggelige loungeområder, mødelokaler, kantine – alt sammen for at kunne leve op til standarden for et BUCH BUSINESS CENTER, med plads store såvel som små lejere. Ejendommen ligger i et dynamisk erhvervsområde med både engroshandel, administrations- og servicevirksomheder, detailhandel, liberalt erhverv og lignende. Det er let at komme til adressen både med bil og med offentlige transportmidler. Ejendommen er i marts 2024 over 98% udlejet. **Lejemålet** Lejemålene tilgås via et pænt og præsentabelt glasindgangsparti, med mulighed for at parkere lige foran. De ledige kontorer er beliggende i ejendommens stueplan og 1. sal. Som lejer kan man frit gøre brug af fiber internet, fælles mødefaciliteter, tekøkkener, frokoststue (frokost fra Nordsjælland Catering), telefonrum, hyggelige loungeområder og toiletter/bad. **Hvorfor blive en del af BUCH BUSINESS CENTER?** BUCH BUSINESS CENTER består i dag af mere end 10.000 m<sup>2</sup> kontorfællesskab, fordelt på 4 adresser i Storkøbenhavn og Nordsjælland, og med tæt på 100 virksomheder boende til leje. BUCH BUSINESS CENTER er kendetegnet med pæne og moderniserede omgivelser, gode mødefaciliteter og hyggelige loungeområder, hvor virksomheder i alle størrelser og brancher kan mødes på kryds og tværs. Fælles for alle lejere er, at de ønsker præsentable kontorlejemål til konkurrence-dygtige priser. Som lejer i BUCH BUSINESS CENTER har man mulighed for, på tværs af ejendommene, at gøre brug af møde- og kantinefaciliteter, helt uden meromkostninger. **Parkerings- og trafikforhold** Der er omkring ejendommen ca. 60 gratis parkeringspladser til brug for ejendommens lejere og gæster. I september 2023 er der installeret 4 ladestandere fra Spirii. Der går ligeledes Bus 380R fra Rønnevangs Allé (Vølundsvej), som i tidsrummet 07:00-17:00 kører til Hillerød St. to gange i timen. **Størrelse** De sidste ledige kontorer i kontorfællesskabet udgør fra 42 og 64 m² inkl. andel af fællesareal. Det vil ligeledes være muligt at leje lagerplads i kælderen. **Leje ** Den månedlige udgør ved: 42,50 m² til kr. 4.781,25. 64,00 m² til kr. 7.200,00. (2 kontorer forbundet med indvendig glasdør) Det vil være muligt at leje flere kontorer ved siden af / overfor hinanden. I lejen er inkluderet drifts- og fællesudgifter, forbrug af el, vand, og varme, internet, rengøring af fællesarealer mv. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. **Fællesudgifter** Fællesudgifterne består af rengøring af fællesarealerne, el-forbrug og internet, og er indeholdt i lejen med kr. 109,71 pr. m². **Driftsudgifter** Driftsudgifter består af ejendomsskatter og –afgifter, forsikring, vandforbrug, renovation, ejendomsservice/vicevært, snerydning, renholdelse og vedligeholdelse af udvendige arealer, herunder service og vedligeholdelse af installationer, elevatorer, fællesrum, samt udarbejdelse af regnskaber for drifts- og fællesudgifter og administration m.m., og er indeholdt i lejen med kr. 145,30 pr m². **Varme** Lejers betaling af varme er indeholdt i lejen med kr. 93,83 pr m². **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Opsigelse** Lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hillerød·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Attraktivt kontorlokale i nyere ejendom !

Attraktivt kontorlokale i nyere ejendom !

Fra kr. 14733

Vi har nu mulighed for at udleje et godt og velfungerende kontorlokale i vores erhvervsejendom på Lejrvej 29. Der er i forvejen 5 andre lejere i denne ejendom og dette her lejemål forefindes i stuen i højre side af ejendommen med egen indgang. Lokalet er lyst og venligt. Der er eget køkken og spiseplads samt toilet. Lokalet har tidligere været brugt til vand-laboratorium med tilstødende kontor lokale. Lokalet vil afhængig af aftale blive nyindrettet iht ønsker og behov fra kommende lejer. En ny lejer vil med fordel kunne anvende lokalet, der ligger i stueetagen med 2 egne indgange, til en kombination af lager/showroom og kontor. Fælles omk. er INKLUSIV varme. El betales særskilt efter egen måler. Kontakt os for en hurtig uforpligtende fremvisning.

Værløse·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Billig kontorplads i Teglværkshavnen

Fra kr.

**Billig og superlækker kontorplads i Sydhavnen/Teglværkshavnen** På Frederikskaj 4 får du en billig og lækker kontorplads, fuldt møbleret med hæve/sænke bord, stol og reol/skab. Din kontorplads er placeret i et dynamisk kontorfællesskab, hvor du sidder sammen med andre spændende virksomheder, som allerede bor her. Kontorhotellet ligger lige ved Sjællandsbroen, bussen holder udenfor døren, S-toget er tæt på og Sluseholmens metrostation bliver din nabo til juni. Så kom og få en rundvisning i vores fantastiske hus. Vi glæder os til at se dig. For **kun** 2.896 kr./md. får du: - En fast kontorplads med hæve-/sænkebord, kontorstol, reol eller skab - Fibernetforbindelse på 1Gbit - Mulighed for privat VLAN/Community - Rengøring, el, vand, varme og alarm - Tekøkken med gratis kaffe, te, kakao - Adgang til gratis mødelokaler og samtalerum på etagen - Adgang 24/7 - Reception/gæstemodtagelse - Aflåst cykelparkering i kælder - Bad, omklædning, sauna - Gratis kajaklån fra maj til oktober - Udendørs firmaskilt Du kan tilkøbe: - Adgang til lækker buffet samt morgenmad på alle hverdage - P-plads - Mødelokaler op til 149 personer - Mødepakker på hverdage - Printmulighed - Professionel massageordning i bygningen **Cheap and super cool office space for rent at Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV** Verified tenancy **Omly 2.896 kr. ** monthly rent per space/desk At Frederikskaj 4, 2450 Copenhagen SV you can rent a cheap og very cool open office spacee. Your office space is placed in a dynamic office together with other cool companies. The office space is right next to Sjællandsbroen, the bus is just outside the door, S-tog is close and Sluseholmens Metro station will be your neighbour in june. So come and get a guided tour in the our fantastic office house. We are looking forward to see you. **For only 2.896 kr./month you get:** - Your own adjustable desk, chair, shelves or a cabinet - 1 Gbit fibernet connection - Private VLAN/Community option - Cleaning services, electricity, heating, water and alarm system - Free coffee, tea and hot chocolate - Free access to meeting rooms - Access to the building 24/7 - Access for your guests via our Reception - Secure indoor bike parking - Shower/sauna facilities - Free use of kayaks from May-October. **Additional services that can be purchased include:** - Delicious lunch buffet and light breakfast on all weekdays - Parking space - Large meeting/conference room to accommodate up to 149 people - Meeting solutions on all weekdays - Printing option - Professional massage in the building

København SV·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorlejemål i dynamisk flerbrugerhus

Kontorlejemål i dynamisk flerbrugerhus

Fra kr. 8800

Vi tilbyder kontorlejemål fra 10 til 25 arbejdspladser til kr. 3.100 pr. arbejdsplads pr. md. inklusiv møbler, rengøring, el, vand, varme, WiFi samt brug af tekøkken og mødelokaler. Som en del af det at bo i World Trade Center Ballerup får lejer adgang til bemandet reception, der tager godt imod dig og dine gæster, stort flot loungeområde, eksklusive møde- og konferencefaciliteter, stor fælles kantine, fitness center, og gratis p-pladser. World Trade Center Ballerup er et moderne Business Center på ca. 17.000 m2 hvor både mindre og større virksomheder kan trives og vokse. Som lejer bliver du en del af et internt og internationalt netværk med flere end 300 World Trade Centre i mere end 90 lande. Du kan således møde nye samarbejdspartnere og nye kunder - i og uden for Danmark. WTC Ballerup er centralt beliggende i forhold til Malmparken Station og Ring 4. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Ballerup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
All Inclusive lejemål med gratis parkering

All Inclusive lejemål med gratis parkering

Fra kr. 2533

Vi tilbyder kontorlejemål på op til 9 arbejdspladser til kr. 3.100 pr. arbejdsplads pr. md. - prisen er inklusiv møbler, rengøring, el, vand, varme, WiFi samt brug af tekøkken og mødelokaler. Se lejemålene på de forskellige etager på plantegningerne. Vi tilbyder bemandet reception, der tager godt imod dig og dine gæster, stort flot loungeområde, eksklusive møde- og konferencefaciliteter, stor fælles kantine, fitness center, WTC Healthcare Center og gratis p-plads til både dig og dine gæster. Vi er et veletableret Business Center på ca. 17.000 m2, hvor både mindre og større virksomheder kan trives og vokse. Som lejer bliver du en del af et internt og internationalt netværk med flere end 300 World Trade Centre i mere end 90 lande. Du kan således møde nye samarbejdspartnere og nye kunder - i og uden for Danmark. WTC Ballerup er centralt beliggende i forhold til Malmparken Station og Ring 4. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Ballerup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Bagsværd Sundhedshus - klinik lejemål 111 m² med eget køkken og toilet

Bagsværd Sundhedshus - klinik lejemål 111 m² med eget køkken og toilet

Fra kr. 11100

​Mulighed for at leje lokaler i klinikfællesskab fra kr. 3.500 pr. måned ​ Selvstændigt lejemål i Bagsværd Sundhedshus 111 m². Lejemålet på 111 m² består af stort åbent gennem belyst lokale, 2 behandlerrum samt eget køkken og toilet. Lejen i det selvstændige lejemål inkluderer ikke forbrug af el, vand og varme. I ejendommen findes desuden et klinikfællesskab, hvor der er mulighed for at leje lokaler fra kr. 3.500 - 6.000 pr. måned. Til lejemålene hører fælles adgang til toiletter, spisekøkken, venteværelse og stort mødelokale. I klinikfællesskabet inkluderer lejen el, vand, varme, internet, rengøring på fællesarealerne samt brug af mødelokalerne. Sundhedshuset er særdeles centralt beliggende med kun 450 meter til Bagsværd Station og kun 350 til Motorvejsafkørslen. På ejendommens grund er der anlagt parkeringspladser med 3 timers gratis parkering for besøgende. Derudover er der efter nærmere aftale mulighed for parkering hele dagen for ansatte i Sundhedshuset. Bagsværd Sundhedshus blev grundlagt i 2020, med intentionen om at skabe mulighed for at samle en lang række sundhedsfaglige og træningsmæssige behov under samme tag. I Bagsværd Sundhedshus finder du i dag bl.a. FysioDanmark, PureGym (det tidligere Fitness World), LOOP Fitness, Lægerne Bagsværd Nord og Lægerne Sprange og Falch Der er desuden mulighed for at leje gode højloftede og opvarmede depot/lagerrum i kælderen med adgang via elevator. Ydermere er der i kælderen fælles omklædnings- og badefaciliteter.

Bagsværd·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

16 kvm. + 22 kvm. på Cikorievej 28, 5220 Odense SØ

Fra kr.

Samlet udlejningsareal til disposition: 38 m2. Her til tillægges: - Meget funktionelt fælles konferencerum på 20 m2 med bord og 8 læderstole. Lokalet er indrettet med 80" farveskærm, lærred, projektor, whiteboard samt overheadprojektor. - Fælleskøkken med 6 spisepladser, køleskab, mikrobølgeovn, kaffemaskine og nødvendigt porcelæn og bestik. Lejemålet har fællestoilet og en mindre lounge. Mulighed for benyttelse af vor reception til modtagelse af forsendelser og pakker m.m.. Hele ejendommen er forsynet med alarm og videoovervågning. Lokalerne er beliggende på 1. sal. Gode og gratis parkeringsforhold. Husleje hhv. 1.715 kr/md. samt 2.843 kr./md. momsfrit. Aconto el/vand/fjernvarme anslået til 3.000 kr./år/lejemål. Depositum: 3 x husleje kr. Forudbetalt husleje: 2 x husleje Lejemålets energimærke er angivet til: D

Odense SØ·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fuldt serviceret kontorlokale i Lyngby

Fra kr.

Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade, nord for Københavns centrum. Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer. Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Faciliteter inkluderet ved kontorleje: • Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm • Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol) • Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service) • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling • Adgang til print og kopiering • Administrativ service samt mulighed for telefonpasning • It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med bl.a. designermøbler og projektor, og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper hvor muligt med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Hyggeligt mindre kontorhotel

Hyggeligt mindre kontorhotel

Fra kr.

Mindre hyggeligt kontorhotel med telefonpasning og bogholderi. Prisen er inkl. sikker internet, alarmsystem,møblering, el, vand, varme, kaffe, vand og rengøring. Vi tilbyder leje af møbleret kontorlokale, der kan tilpasses din virksomheds behov. Alle lokaler er lyse og indbydende, og vi sørger for rengøring, så lokalerne altid er rene og præsentable. Mødelokaler står til fuld rådighed, og der er rig mulighed for sparring og udvidelse af dit netværk med andre virksomheder. Ikke bare et kontor, lokalerne giver adgang 24/7 til resten af kontorhotellets fællesarealer, mødelokale og terrasse. Venlig og uformel omgangstone i et ambitiøst arbejdsmiljø, samt en ideel beliggenhed med kort afstand til S-tog station, busser og motorvej Ring 3.

Vallensbæk Strand·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lyse kontorlokaler i rolige omgivelser tæt på Motorvej 9

Lyse kontorlokaler i rolige omgivelser tæt på Motorvej 9

Fra kr.

Gode lyse lokaler til din virksomhed i Ringe tæt på motorvejsafkørsel. Vi indretter lejemålenes størrelse efter behov, fra 1-mandskontor på 14 m² og op efter. Alle lejemål har adgang til fælles mødelokale med konferenceudstyr samt køkken og frokoststue. Udenomsarealer er grønne og venlige med gode parkeringsforhold, og der er tilhørende terrasse, der frit kan benyttes. Lejemålene udlejes til fast pris inkl. vedligehold og rengøring af indv. og udv. fællesområder, internetforbindelse, el, vand, varme og evt. møbleret, såfremt der er behov herfor.

Ringe·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Østerbro

Fuldt serviceret kontor på Østerbro

Fra kr.

Lokationen Østerfælled Torv er en karakteristisk kassernebygning med egen indgang og dedikeret reception og huset er entralt placeret på Østerbro, hvor der er skabt et inspirerende arbejdsmiljø. Her bydes på store og lyse kontormuligheder, et professionelt mødecenter samt en kantine, som blandt andet danner rammen om kundernes sociale arrangementer. I behagelige omgivelser og med nymoderne arkitektur vil din virksomhed hurtigt falde til på denne adresse. Østerfælled Torv er nabo til Fælledparken og ligger nær flere transportmuligheder. Torvet er fuld af liv hele året rundt, hvilket giver rig mulighed for både cafébesøg og indkøb. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

København Ø·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokale

Mødelokale

Fra kr.

Kontorfællesskabet ligger i en smuk og charmerende ældre bygning lige over for Kongens Have. Bygningen består af 5 etager (med elevator) med 7-8 lukkede kontorer på hver etage. Der er adgang til leje af mødelokaler og print, frokoststue, køkken, wifi fibernet og reception. El, vand, varme og rengøring er også inkluderet. Der er åbent 24/7/365. Der er ca. 15 minutters gang til både Nørreport og Østerport og bus nr. 26 og 350S stopper tæt ved. Vi tilbyder også adresseservice for dem der ikke har brug for kontor.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Butikslejemål på Bagsværd Hovedgade 135. st.th.

Butikslejemål på Bagsværd Hovedgade 135. st.th.

Fra kr. 6208

Lejemålet består af 1 butikslokale, 1 baglokale, 1 toilet samt underliggende kælderlokale. Lejemålet er beliggende tæt på offtentlig transport og med parkeringsmulighed på Bagsværd Hovedgade. Lejemålet udlejes umøbleret og vil i gadeplan have nyistandsatte vægge og lofter. Det lejede kan anvendes til forskellige former for butikker samt liberalt erhverv, undtaget er: salg og fabrikation af mad samt kemikalier, spillehal, cykelbutik, frisør, kiosk, frugt-/blomsterbutik, solcenter og musikforretning. Der vil blive skiftet facadevinduer i 1. kvt. 2024. Varme og vand afregnes efter måler og der betales et månedligt aconto beløb. Depositum er svarende til 6 måneders leje. Opsigelsesvarsel 6 måneder. Lejemålet kan overtages efter aftale. Lejemålet kan fremvises af afdelingens ejendomskontor. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Bagsværd·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

Her finder du udsigten, der hver eneste dag efterlader alle besøgende - vores gæster og dine, med et måbende suk over, hvor flot og imponerende et sted dette businesscenter ligger. Her møder du et eksklusivt kontorfællesskab med mulighed for udvikling, nye forretningsbekendtskaber og designindrettede konferencelokaler, hvori der igennem tiden er sat mange store og vigtige underskrifter. Bygningen, der er opført i 1934-36 under navnet Richshuset, er et af de eneste unikke art-deco huse i København. Ude som inde ses historien, og rammerne bevidner en tid, hvor bygningsmaterialer var af allerhøjeste kvalitet. På Rådhuspladsen 16 finder du 3 etager fuld af muligheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

København V·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Super skøn beliggenhed

Super skøn beliggenhed

Fra kr.

Bliv en del af et super skønt kontormiljø og få en kontorplads med fantastisk udsigt!!! Her er mulighed for at tænke store tanker, mens udsigten over vandet nydes. Og mulighed for at komme helt i ro. Der er også mulighed for at sparre med nogle skønne, dygtige mennesker. Det er muligt at leje en enkelt eller flere kontorpladser/skriveborde. En enkelt fast kontorplads/skrivebord koster 4.500 kr om måneden (ex. moms), en "flyendene" plads koster 3.500 kr om måneden (ex moms.) Det er et fantastisk skønt sted!! Det føles skønt at arbejde i de maritime omgivelser! Der er altid masser af liv og hygge i havnen, skønne restauranter og shoppingmuligheder. Skriv eller ring for flere oplysninger eller hvis du har lyst til at se det.

Rungsted Kyst·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stort kontorhotel med faste rammer og fleksible forhold

Stort kontorhotel med faste rammer og fleksible forhold

Fra kr.

**NYHED! Vi præsenterer nu 7 el-ladestandere til rådighed på vores parkeringsanlæg.** Vores koncept er enkelt: Du lejer dit eget private kontor, hvor din personlige adgangsbrik giver dig ubegrænset adgang til faciliteterne hele døgnet rundt. Prisen er en lav månedlig leje, der inkluderer alle nødvendige faciliteter, så du ikke behøver bekymre dig om uforudsete omkostninger eller ekstra gebyrer. Hvad er inkluderet? - Bemandet reception - Gratis brug af mødelokaler - Kaffe/te og frugt - Internet - Gratis parkering (inklusive 7 el-ladestandere) - Lounge og tagterrasse - Pakkemodtagelse og postkasser - Fælles kantine - Vand, varme og elektricitet - 24/7 adgang - 2 minutters gang til togstationen - Rengøring (tilkøb) PRISER: Privat kontor (Velegnet til 1-3 personer) kr. 5.775,- pr. md. Privat kontor (Velegnet til 2-4 personer) kr. 10.900,- pr. md. Privat kontor (Velegnet til 4-6 personer) kr. 15.750,- pr. md. Alle priser er eksklusive moms. **Tjek vores attraktive kampagnepriser på officehotel.dk.** Ved behov for plads til flere personer, bedes du kontakte os for pris. Vi har lokaler til op til 20 personer. Kontorhotellet tiltrækker et bredt spektrum af brancher, hvilket giver mulighed for faglig sparring og inspiration. Placeret ideelt i Valby, med nem adgang fra motorvejen, tre nærliggende S-togs-stationer og busser. Gratis parkering tilbydes også på ledige p-pladser på ejendommen. Udover de fremragende transportmuligheder tilbyder vi også fast parkeringsplads til din bil til fordelagtig pris.

Valby·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret co-working kontor på Frederiksberg

Fuldt serviceret co-working kontor på Frederiksberg

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør, og co-work kontoret er motiverende for dets virksomheder. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Mødelokaler på Frederiksberg C tilbydes

Fra kr.

I kan mødes op til 10 gæster i mindre mødelokaler og 100+ gæster I konferencesalen, hvor I samtidig har direkte adgang til den store tagterrasse på 150 m2. Konferencesalen møbleres naturligvis efter jeres behov. Det kan fx være til undervisning, seminarer eller mere sociale arrangementer. I konferencesalen mødes I altid af vores velforberedte og imødekommende værter. Til alle møder er kaffe, the og vand inkluderet. Yderligere forplejning tilbydes efter jeres ønsker. Office ligger som nabo til Forum Metro på Frederiksberg C, i et område med butikker, restauranter and cafeer. Nøreport station er kun 3 minutter væk og bare 17 minutter til Københavns lufthavn. Coworking & Private Offices - Meetings & Events Lejemålets energimærke er angivet til: C

Frederiksberg C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Billigt kontorfællesskab i Erhvervscenter Syd

Billigt kontorfællesskab i Erhvervscenter Syd

Fra kr. 3792

Moderne kontorfællesskab med ledige lejemål fra 91 m² til 96 m². Ingen binding, 6 måners opsigelse. Ideelle rammer til iværksættere m.fl. Består af 12 kontorlejemål beliggende i stueplan samt på 1. sal med gode fællesarealer. Lokalerne er nyindrettet med akustiklofter, nye gulvtæpper samt med adgang til: - Loungemiljø til vidensdeling og hygge - Mødelokale - Toiletfaciliteter - Køkken og kantinefaciliteter - Parkering. God infrastruktur (bus 50 m fra ejendommen) tæt på City Syd og Motorvej E45 er ca. 2 min. i bil. Bl.a. AAU og Aalborg Midtbyligger kun ca. 10 min og Lufthavnen max. ca. 20 min. Adgang til fibernet - lejer indgår dog selv aftale med leverandør. I fællesudgifter er indeholdt udgifter til ejendommens drift, forbrug af vand/kloak og el, udvendig renhold m.m., renovation, rengøring af fællesarealer.

Svenstrup J·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Erhvervslejemål med attraktiv beliggenhed

Erhvervslejemål med attraktiv beliggenhed

Fra kr. 7400

Erhvervslejemålet på Viborgvej 101, tilbyder en ideel placering og en række faciliteter velegnet til forskellige virksomheder. **Areal:** 111 kvm **Leje:** Kr. 800 pr kvm + moms = Kr. 7.400 pr måned **Depositum:** Svarende til 3 måneders husleje **Aconto vand:** Kr. 200 pr måned El betales direkte til forsyningen - der er elvarme i lejemålet Aconto fællesudgifter til erhverv: Kr. 830 pr måned **‍** Lejemålet har en fremragende beliggenhed ved en trafikeret vej, hvilket sikrer en konstant strøm af forbipasserende både biler, cyklister og fodgængere. Derudover tilbyder området gratis parkering lige ved siden af lokalerne, hvilket gør det nemt for kunderne. **‍** Lokalerne har en imponerende facade med store vinduespartier, der giver en følelse af åbenhed og lys samt fremragende synlighed for forbipasserende. Dette lejemål er velegnet til virksomheder, der ønsker en central beliggenhed med gode synlighedsforhold. For yderligere information eller fremvisning, er du velkommen til at kontakte os.

Herning·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

15 km fra Københavns Rådhus finder du her et flot og moderne businesscenter placeret infrastrukturelt godt, og med rig mulighed for parkering for dig og dit team. Adressen som er beliggende i Hersted Industripark, byder på flere løsninger, hvad end du er et mindre nyt enkeltmandsfirma, en dansk afdeling af en global organisation eller en stor lokal virksomhed, som har brug for arbejdsplads til sine medarbejder. Huset er eftertragtet for den rolige atmosfære og den professionelle stemning, hvor det tydeligt mærkes at beboerne er glade for netop den løsning de har valgt hos os. Dette ses særligt når virksomhederne kontinuerligt fornyer serviceaftaler og udvider på kvadratmeter. Receptionsteamet er yderst dedikerede, og servicerer professionelt de faste kunder og gæster, som huset modtager. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. Inkluderet • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge Muligheder: • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Albertslund·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Stenlille - Velbeliggende beboelsesejendom med 4 lejemål

Stenlille - Velbeliggende beboelsesejendom med 4 lejemål

Fra kr.

Den yderst velholdte ejendom er opført i røde mursten med nyere stålpladetag og indeholder 4 lejemål, som er fordelt således: A: 3-værelses lejlighed på 104 m² med køkken og bad. B: 2-værelses lejlighed på 80 m² med køkken og bad. C: 2-værelses lejlighed på 44 m² med køkken og bad. D: 2-værelses lejlighed på 74 m² med køkken og bad. Alle lejemål er udlejet og der er indbetalt 3 måneders depositum på alle 4 lejemål. Der betales a'conto vand og varme ud over huslejen. Den årlige lejeindtægt er kr. 251.600,- Forrentningsprocenten er 6 %. Den 3.062 m² store grund er anlagt med en indkørsel og god plads til parkering. TIl hver bolig er der desuden en flisebelagt terrasse. Den velholdte ejendom er beliggende på en lukket vej i et villakvarter i Stenlille Lejemålets energimærke er angivet til: C

Stenlille·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel / Domicilejendom

Kontorhotel / Domicilejendom

Fra kr. 1188

Erhvervs- Center Silkeborg Syd Kontorhotel udlejning eller samlet udlejning som hjemsted for større firma/ organisation. Yderst velbygget 1 plans ejendom i absolut bedste materialer i lys rød teglsten med bl.a. kobbertag og kobbertagrender,røde tegltage,aluminiumsvinduer,der er eloxerede i hvid farve, naturgas opvarmning, ventilationsanlæg i dele af ejendommen mm. Lave vedligeholdelsesomkostninger, idet alle byggematerialer er stor set vedligeholdelsesfrie. De lave driftsomkostninger indbefatter derfor forbrug af el,vand og varme, da separat måling ikke er muligt ved dellejemål af ejendommens arealer. Flot reception, stort amfiteatralsk opbygget auditorium med plads til mindst 100 gæster, 2 kantiner/restauranter,godkendt industrikøkken,stort naturgasfyr(kan trække meget større bygningsareal), flot teknikrum, kablings-systemer i hele bygningen til telefoni og data, bredbånds fiberinstallation med ubegrænset up- and download. Masser af møderum og kontorarealer, såvel cellekontorer som kontorlandskaber. Udenomsarealer med græs og mange ege-træer der er godt 25 år gamle. Mange muligheder for tilbygning/udbygning med såvel produktionsarealer,lagerlokaler og andre former for lokaler f.eks udstillinger,showrooms etc.Fordrer en 10 -årig lejeaftale. Ejendommen drives som kontorhotel og udlejes også efter dette koncept. Ejendommen kan også udlejes/købes som domicil-ejendom og der kan tilkøbes erhvervs- byggejord ved ejendommen op til yderligere ca 17.000 M2 (samlet mulig grundareal godt 21.000 M2) Velegnet også til undervisningsformål, center for næsten alle mulige aktiviteter, i såvel privat som i offentlig regi.

Them·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Nyt kontorfællesskab

Nyt kontorfællesskab

Fra kr.

Workstation er en ny type kontorfællesskab, som er udviklet, bygget og indrettet med sigte på at skabe et arbejdsmiljø, som ligger et par niveauer højere end andre gennemsnitlige kontorfællesskaber. Workstation skal være et sted, hvor man har lyst til at arbejde og samtidig være en del af et dynamisk fællesskab. Vi har bygget større kontorer, indrettet i højere kvalitet og i det hele taget forsøgt at skabe grobund for et professionelt fællesskab. Det er svært at forklare essensen af Workstation og vort mål er da også, at du kontakter os for en fremvisning. Så kan du danne dit eget indtryk af, hvad Workstation står for. Nemt og overskueligt Vi har interviewet en række brugere af kontorfællesskaber og undersøgt hvad de værdsætter og hvad de er mindre tilfredse med. En af de ting som vi har fundet ud af er, at de fleste ikke bryder sig om ekstra betaling for alt lige fra parkering til mødelokaler. Derfor har vi valgt at sætte en fast All Inclusive Price som omfatter brug af mødelokaler, kaffe/the, internet, parkering etc. Man kender altså sine omkostninger og betaler kun ekstra for fx øl, vand, vin og frokost og kun for det reelle forbrug. Kun kr. 3.495,- pr. arbejdsplads ex. moms Normalprisen pr. arbejdsplads er kr. 3.995,- pr. måned men vi yder i en begrænset periode en First Mover Discount på kr. 500,- så prisen vil være kr. 3.495,- pr. måned. For at kunne afgøre om vores pris er fornuftig og konkurencedygtig, er du nødt til at komme forbi og foretage din egen vurdering af faciliteterne og af den samlede pakke. Vi mener dog, at vores kontorer er større og at vores pris er lavere i forhold til gennemsnittet. Og så har vi gjort lidt ekstra ud af indretning og valg af møbler, hvilket vi håber du vil fornemme, når du kigger forbi til en fremvisning. 6 m² fra kr. 495,- pr. måned Workstation Warehouse er en integreret lager- og produktionsfacilitet som kun lejere i Workstation Office Community har adgang til. Vi tilbyder lager og lette produktionsfaciliteter til priser fra kr. 495,- pr. måned (6 m²).

Vallensbæk·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
HALV HUSLEJE I ET ÅR!

HALV HUSLEJE I ET ÅR!

Fra kr. 9950

Lejemålet i Jernbanegade 4B er på 144 m² jf. BBR., og har et godt åbent salgsområde med store vinduespartier, som sikrer gode udstillingsmuligheder og godt lysindfald. Ydermere er der et toilet og nogle mindre baglokaler, hvor der nemt kan etableres et tekøkken. Bronuts har tidligere været i lejemålet, og derfor er der allerede etableret ekstra vand, lagt vinylgulv, samt gjort klar til kølerum bagerst i lejemålet. Her vil derfor være gode muligheder for nemt, at kunne åbne lignende koncept med donuts eller andet koldt køkken. Jernbanegade oplever en god gennemstrømning af biler og kunder hver dag. Der vil derfor kunne opnås god synlighed og eksponering af forbipasserende. Foran lejemålet er der korttidsparkering og ellers er der langtidsparkering 300 m fra lejemålet.

Næstved·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I Ballerup finder du vores lokation i Lautrup Park. Denne erhvervspark er en del af samarbejdsorganisationen Greater Copenhagen, der bidrager til den positive erhvervsudvikling i blandt andet Ballerup kommunes mange industriparker. På denne erhvervsadresse kan du sikre dig en stabil, men fleksibel løsning, professionelle omgivelser og en service der betyder, at du kan koncentrere dig om at producere resultater for din virksomhed. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. Inkluderet • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge Muligheder: • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 6