Favrskov Erhvervscenter - kontor, klinik m.m. - i alt 20,8 kvm

Favrskov Erhvervscenter - kontor, klinik m.m. - i alt 20,8 kvm

Fra kr. 1854

Lejen indeholder alt - leje, forbrug, rengøring, internetadgang, adgang til printer, dispositionsret over mødelokaler med alt i udstyr, stor kantine m.m. Favrskov Erhvervscenter er et moderne kontorhus for dig, der ønsker at have et godt kollegialt og socialt miljø. Erhvervscentret tilbyder et "all-inclusive" koncept, hvor du som lejer får følgende: - Fiberforbindelse - trådløst internet - Lækre mødefaciliteter - Lyse lokaler - Fri parkering - Tæt på E45 og offentlig transport - Rengøring, el, vand og varme - Flotte ude- og indearealer, som giver en rar velkomst - Kaffe og te - Flot køkken / spiseområde - Lejemålene kan evt. overtages møbleret. I Favrskov Erhvervscenter er der mulighed for at leje lokaler fra ca. 11 kvm og op. Eget lejemål - 11,3 kvm, + andel af fællesarealer - 9,5 kvm = total 20,8 kvm. Eget lejemål - hertil fælles kantine, store lækre mødefaciliteter og flotte ankomstområder samt toiletforhold.

Hinnerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.10

EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.10

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.10** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Bygningen ligger direkte ud til Lille Voldgade, overfor den velkendte “Sandwichshop”. Ejendommen er en flot hvidpudset bygning, med et unikt, moderne arkitektonisk udtryk, som fremstår nyindrettet både indvendig og udvendig. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Randers C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Strandvejen i Hellerup - Møbleret kontor til leje

Strandvejen i Hellerup - Møbleret kontor til leje

Fra kr.

Dejligt hyggeligt og lyst kontor på ca. 10 m2 til leje i kontorhus beliggende på eksklusiv adresse i Hellerup bliver ledigt til udlejning pr. 1. april 2023. Kontoret beliggende i stueetagen med vindue mod Strandvejen. Kontoret overtages nymalet, og møbleret og klar til indflytning. Der er gratis parkering på ejendommens grund. Den månedlige leje inkluderer leje, varme, vand, el og rengøring. Depositum: 3 mdrs. leje. Opsigelse: 3 mdrs. varsel Der gøres opmærksom på, at ejendommen er røgfri.

Hellerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Optimale rammer for den mindre virksomhed

Optimale rammer for den mindre virksomhed

Fra kr. 2613

Leje er inkl. drift, varme, Wifi, el, vand, parkering og fælles mødelokaler. Denne ejendom er beliggende centralt i Herlev. Ejendommen er et moderne kontorfælleskab med fælles kantine og mødecenter. Gæsterne bliver mødt af et flot indgangsparti med loungemøbler og en elevator med adgang til alle etager. Der er fri parkering på ejendommens store parkeringsplads, der deles med den bagvedliggende ejendom. Prisen for parkering er inkluderet i prisen på lejemålet. Mødelokalerne er beliggende i underetagen, og har plads til alt fra 4-20 personer. Det er også muligt at blive en del af ejendommens kantineordning. Kantinen drives af udlejer selv, hvor der vil være mulighed for en fleksibel tilmelding af spisende. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Herlev·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Favrskov Erhvervscenter - kontor, klinik m.m. - i alt 32,2 kvm

Favrskov Erhvervscenter - kontor, klinik m.m. - i alt 32,2 kvm

Fra kr. 2826

Lejen indeholder alt - leje, forbrug, rengøring, internetadgang, adgang til printer, dispositionsret over mødelokaler med alt i udstyr, stor kantine m.m. Favrskov Erhvervscenter er et moderne kontorhus for dig, der ønsker at have et godt kollegialt og socialt miljø. Erhvervscentret tilbyder et "all-inclusive" koncept, hvor du som lejer får følgende: - Fiberforbindelse - trådløst internet - Lækre mødefaciliteter - Lyse lokaler - Fri parkering - Tæt på E45 og offentlig transport - Rengøring, el, vand og varme - Flotte ude- og indearealer, som giver en rar velkomst - Kaffe og te - Flot køkken / spiseområde - Lejemålene kan evt. overtages møbleret. I Favrskov Erhvervscenter er der mulighed for at leje lokaler fra ca. 11 kvm og op. Eget lejemål - 17,5 kvm, + andel af fællesarealer - 14,7 kvm = total 32,2 kvm. Eget lejemål - hertil fælles kantine, store lækre mødefaciliteter og flotte ankomstområder samt toiletforhold.

Hinnerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Eksklusive, møblerede kontorer i nyistandsatte, historiske lokaler

Eksklusive, møblerede kontorer i nyistandsatte, historiske lokaler

Fra kr. 1800

Søllerødvej 64, en historisk ejendom, der fungerede som rådhus indtil 1942,er et smukt, hvidt hus, der ligger en smule tilbagetrukket fra vejen. Efter en omfattende renovering i 2022 fremstår ejendommen yderst præsentabel. Til leje er møblerede kontorer med plads til 1-3 arbejdsstationer, og der er mulighed for at kombinere flere lokaler. Kontorerne er beliggende i en høj kælder med godt lysindfald og høj loftshøjde. Der er separat indgang til kælderen direkte fra parkeringspladsen. Kontorerne har adgang til fælles møderum, loungeområde og tekøkken, og der er mulighed for at leje større mødelokaler i huset efter aftale. Der er gode parkeringsmuligheder på stedet. Området er roligt og naturskønt, med Søllerød Kro og kirke i umiddelbar nærhed. Offentlig transport og motorvejen er også lettilgængelige. Udlejer, der selv benytter stueetagen og 1. sal, vil være selektiv i forhold til de virksomheder og formål, der udlejes til. Udlejer driver en ejendomsvirksomhed og anser følgende formål som egnede: advokater, revisorer, kapitalforvaltere, forsikringsmæglere, ejendomsmæglere, arkitekter, ingeniører, øvrig rådgivningsvirksomhed, rekrutteringsbureauer, reklamebureauer osv. Kontorerne har et nettoareal på 12-60 m2. Lejen ligger mellem 5.000 og 10.000 kr. pr. kontor, og i lejen er inkluderet forbrug af varme, el, vand samt rengøring en gang ugentligt. Kontorerne er møbleret. Der er adgang til alle fællesarealer i kælderetagen, herunder mødelokale, loungeområde og tekøkken. Derudover er der mulighed for at benytte terrassen og haven i sommerperioden. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Holte·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velkommen til Kontorhus Lautruphøj

Velkommen til Kontorhus Lautruphøj

Fra kr. 3019

Særdeles præsentabel kontorejendom med lyse, moderne og indbydende fællesarealer – og med den helt rigtige placering. **Området** Ejendommen er beliggende centralt i ét af Ballerups mest eftertragtede erhvervskvarterer – Lautrupparken – der huser Danmarks største koncentration af high-tech og forskningsvirksomheder, hvorfor du nok har hørt det omtalt som Danmarks ”Silicon Valley”. Ejendommen er placeret få minutter fra Ring 4, der strækker sig fra Kongens Lyngby i nord, til Ishøj i syd, samt motorvejsnettet, som hurtigt og let får dig til transporteret rundt i Storkøbenhavn, til indre by, Københavns Lufthavn mm. Ejendommen blev opført i 1986, og fremstår flot og præsentabel med den, for området, velkendte hvide facade. Ejendommen, som er på godt 11.000 m<sup>2</sup>, huser i forvejen flere andre store og mellemstore lejere, heriblandt Testhuset A/S, C2IT A/S, ConvaTec Danmark A/S. **Lejemålet** Man kommer ind til lejemålene via et fælles glasindgangsparti, hvorfra man træder ind i en åben og indbydende foyer. Førsteindtrykket er vigtigt, og derfor er der også kræset for detaljerne med hyggelige loungemøbler, grønne planter og – til de førstegangsbesøgende – en elektronisk infotavle, der giver dine gæster et komplet og hurtigt overblik over huset, dets lejere og dagens møder. Fra foyeren, der også fungerer som knudepunkt for de tre kontorblokke, finder man ligeledes ejendommens fælles kantine og mødecenter. Fra kantinen er der direkte udgang til husets grønne gårdhave og hyggekroge. De ledige lejemål udgør aflukkede kontorlokaler i stueplan, hvor man sammen med de øvrige lejere på gangen deles om fælles mødelokale, tekøkken, toiletter og loungeområde. Det vil være muligt at kombinere flere kontorer ved siden af hinanden. **Parkerings- og** **trafikforhold** Til ejendommen hører ca. 200 gratis parkeringspladser, og med mulighed for at leje privat p-plads i ejendommens parkeringskælder. Der går ligeledes Bus 40E og 55E lige foran ejendommen, der ca. hvert 15. minut kører mellem hhv. Skodborg-Høje Taastrup og Allerød-Malmparten St. Fra ejendommen er der 2 stop til Malmparken St. **Størrelse** Lejemålene udgør fra 37 - 297 m<sup>2 </sup>inkl. andel af fællesareal. **Leje ** Den månedlige leje udgør ved: 37 m<sup>2</sup>: kr. 3.024,91 48 m<sup>2</sup>: kr. 3.929,04 297 m<sup>2</sup>: kr. 24.203,38 Svarende til en leje på kr. 979,20 pr. m<sup>2</sup>, med tillæg af aconto drifts- og varmeudgifter. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Driftsudgifter** Der betales en andel af ejendommens driftsudgifter. Der udarbejdes årligt driftsregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto driftsudgifter med kr. 353,85 pr. m<sup>2</sup>. **Varme** Alle lejere betaler en forholdsmæssig andel af varme og vand udgifterne. Der udarbejdes årligt varme- og vandregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto varmebidrag med kr. 90,69 pr. m<sup>2</sup>. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Energimærke** C. **Opsigelse** Lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Mindre kontor udlejes i Kolding

Mindre kontor udlejes i Kolding

Fra kr. 5749

Mindre kontorfællesskab med uformel omgangstone, på Esbjergvej, tæt ved motorvej E45 og E20 og kort fra Kolding bymidte, har et ledigt kontorlokale på netto 39 kvm. Udover kontorlokalet har du adgang til mødelokale, køkken og toilet. Ejendommen har en stor parkeringsplads til ejendommens lejere og gæster, herudover er busholdeplads kun få hundrede meter fra lejemålet. Lejen inkluderer el, vand og varme. Rengøring af fællesarealer og internet (alm. hastighed). Der er fælles indgang samt et lille gårdmiljø udenfor med bord og bænke.

Kolding·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sandagerhus - Nyt kontorfællesskab i Herning

Sandagerhus - Nyt kontorfællesskab i Herning

Fra kr. 1725

Sandagerhus Office Space i Herning er et nyt og moderne kontorfællesskab med en imponerende størrelse på knap 1500 kvm. Kontorfællesskabet tilbyder forskellige kontor- og lagerlejemål, der passer til virksomheder i alle størrelser og brancher. Med 27 kontorer i varierende størrelse er der rig mulighed for at finde den perfekte arbejdsplads for enhver virksomhed. Pr. 01.10.2023 frigives 10 lyse kontorer på 1. sal til udlejning. Sandagerhus Office Space er designet med moderne og stilfuldt omgivelser, der er med til at skabe et inspirerende og produktivt arbejdsmiljø. Kontorfællesskabet her et stort fokus på at imødekomme lejernes behov og ønsker, og tilbyder derfor en bred vifte af faciliteter og services. Dette inkluderer blandt andet adgang til mødefaciliteter, hyggerum, veludstyret køkken og frokoststue, flot foyer, gode toiletfaciliteter, internet og 90 parkeringspladser. Uanset om man er en lille virksomhed eller en etableret virksomhed er Sandagerhus Office Space et attraktivt valg for alle, der leder efter en fleksibel og moderne arbejdsplads, hvad end man ønsker en kontorplads eller eget kontor. El, vand, varme, fællesomkostninger, fibernet og parkering er inkluderet. Kontorfællesskabet er i konstant udvikling.

Herning·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lyst kontor udlejes, København K. v/Nørreport St.

Lyst kontor udlejes, København K. v/Nørreport St.

Fra kr. 5350

I velbeliggende ejendom, lige ved siden af Folketeatret i Nørregade, udlejes et lyst 1- 2 personers kontor på ca. 17m ² på 1 sal. Leje per måned: DKK.5.350,- Velegnet til kontor eller klinik.I lejen indgår kontorleje, andel af fællesarealer, vand og rengøring af fællesarealer. For elektricitet og varme opkræves et a/c beløb per måned.På etagen er der venteområde, adgang til mindre tagterrasse, toilet og the-køkken. Depositum: 6.mdr. Fremvisning efter aftale.

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Lokaler i midtbyen egnet til mange formål.

Lokaler i midtbyen egnet til mange formål.

Fra kr. 7500

**Adresse:** - Søndergade 19 B, Silkeborg (gågaden). **Lejemålets anvendelse:** - Arealet er ca. 110 kvm. Fordelt på nyrenoveret køkken og toilet, stort rum med god loftshøjde samt et mindre arkiv/depot eller lignende. Lokalet er velegnet til kontor, undervisning (herunder også yoga ), udstilling, klublokale m.v. **Økonomi:** - Årlig leje er 90.000,00 – lejen er momsfri. - Fællesudgifter 20,00 dkr. pr. kvm. + moms - El – har egen målerinstallation. - Vand: afhænger naturligvis af forbrug, men har ligget lavt. - Varme: der er fjernvarme og det har ligget på ca. 7.500 + moms Lejemålets energimærke er angivet til: C

Silkeborg·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.06

EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.06

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.06** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Randers C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fantastisk beliggenhed med mulighed for klinik

Fantastisk beliggenhed med mulighed for klinik

Fra kr. 4331

Leje er inkl. drift, varme, Wifi, el, vand, parkering og fælles mødelokaler. Ejendommen Det er en stilfuld kontorejendom fra 1986. Ejendommen er beliggende lige ved Holte Midtpunkt med dens mange butikker og hyggelige cafeer. Ejendommen fremtræder som en moderne ejendom med nyrenoverede opgange og mulighed for ventilationsanlæg. Der er mulighed for daglig motion, da der i ejendommen er et populært træningscenter. En kort gåtur fra ejendommen ligger Holte Station, hvor der er S-tog med S-togslinje E og A mod Hillerød. Lige foran ejendommen ligger Hovedvej 201 som lidt længere nede af vejen går over i Lyngbymotorvejen. Lejemål Øverst oppe i ejendommen ligger dette helt nyindrettet kontorhotel på i alt 930 m². Kontorhotellet består af kontorer fra 24 m² til 80 m². Lejemålene er beliggende på en gang med egen dør indtil hvert lejemål. Det er nogle lyselokaler med glaspartier ud til fællesområderne. I kontorhotellet er der på nuværende tidspunkt planlagt 3 mødelokaler til fælles brug. I kontorhotellet er der et fælles køkken og fælles toiletter og bad. Det er udlejer som står for inventar og rengøring af møderum, toiletter og køkken. Der er en del klinikker som har været interesseret i lejemålene og vi er åben for at indrette lejemålene til kliniklokaler. Lejemålets energimærke er angivet til: B

Holte·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Få dit eget kontor - Nyrenoveret, lækkert og lyst

Få dit eget kontor - Nyrenoveret, lækkert og lyst

Fra kr. 6067

Lokalet er 22 m2 og befinder sig på 2. sal. Huslejen er 275,78 kr. pr. m2 ekskl. moms. Inkluderet i huslejen er: Vand, varme, el og wifi. Lidt om os: Vi er en non-profit forening der har kontorfællesskab på 2. og 3. sal på Hermodsvej 5B. i Åbyhøj Hver etage har mindst 2 toiletter og 1 bad. På 2. sal ligger den fælles frokoststue, hvor langt de fleste kommer for at spise frokost hver dag, i den forbindelse skal det nævnes at der er et the-køkken ved frokoststuen med håndvask, mikrobølgeovn og køleskab. Der er et fuldt funktionelt køkken på 3. sal hvis man har brug for at tilberede sin mad. Derudover er der mikrobølgeovn, sandwichmaskine, elkedel, opvaskemaskine og køle/fryseskab i køkkenet. Hver virksomhed får en kasse til et af køleskabene, der kan man trygt og roligt opbevare sin mad. Hos os er du omringet af; - Spændende iværksættere og veletableret virksomheder - Medmenneskelighed - Et fantastisk og professionelt netværk - Et miljø der skaber nye muligheder Vi er en non-profit organisation og vi kan derfor tilbyde dig et billigere alternativ, som er placeret tæt på Århus centrum. Vi er et kontorfællesskab, hvor du har eget kontor, medmindre du selv vælger at dele lokalet med en anden virksomhed. Bonus: - Mødelokaler til fri afbenyttelse - Gode parkerings-muligheder - Gratis frugtordning - Gratis kaffe, the og kakao og søde mennesker at drikke den med - Fælles køkken og spisestue

Åbyhøj·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Velkommen til Borupvang 5C

Velkommen til Borupvang 5C

Fra kr. 52670

Bo eksklusivt, men til en gennemsnitlig pris. Kontor i stueplan, på 1. sal eller kombinér begge lejemål. **Området** Ejendommen er beliggende centralt i ét af Ballerups mest eftertragtede erhvervskvarterer – Lautrupparken – der huser Danmarks største koncentration af high-tech og forskningsvirksomheder, hvorfor du nok har hørt det omtalt som Danmarks ”Silicon Valley”. Ejendommen er placeret få minutter fra Ring 4, der strækker sig fra Kongens Lyngby i nord, til Ishøj i syd, samt motorvejsnettet, som hurtigt og let får dig til transporteret rundt i Storkøbenhavn, til indre by, Københavns Lufthavn mm. Ejendommen blev opført i 1990 som hovedsæde for amerikanske Rank Xerox, og må bare siges at være en særdeles spektakulær ejendom, med den strømlinede og næsten futuristiske arkitektur, som giver et indtryk af at her har en moderne og dynamisk virksomhed base. Er man bekendt med Lautrupparken, så er man også bekendt med Borupvang 5C. Ejendommen, som er på godt 5.000 m², er i dag opdelt til at udgøre flere forskellige lejemål, og huser i forvejen Miracle 42 A/S, Rockwell Automation A/S og Dansk Ingeniørservice A/S. **Lejemålet** <!-- StartFragment -->​Man kommer ind til lejemålene via et fælles glasindgangsparti, hvorfra man træder ind i en åben og indbydende foyer. Førsteindtrykket er vigtigt, og derfor er der også kræset for detaljerne med hyggelige loungemøbler, grønne planter, samt en oversigt over virksomhederne i ejendommen. Fra foyeren har man via trappe og elevator mulighed for at tilgå ejendommens øvrige etager. Lejemålet er placeret i stueplan til højre, og har en god fordeling af aflukkede kontor- og mødelokaler, samt store åbne kontorer med højt til loftet og synlige rørføringer fra ejendommens ventilationssystem. Lejemålet tilbydes at blive skræddersyet til kommende lejers ønsker og behov. I ejendommens kælder/parterre har man mulighed for at benytte fælles møde/undervisningslokale, cykelparkering, loungeområde, bad og omklædning, samt kantine med direkte udgang til en nedsænket, uforstyrret og sydvendt terrasse. <!-- EndFragment -->​ **Vil du blive set? ** Så har Borupvang den oplagte beliggenhed helt ud til Ballerup Byvej, hvor der dagligt passerer op mod 40.000 pendlere på strækningen mellem Roskilde og København. I den forbindelse tilbyder Udlejer: - **Skilt på facaden ** med synlighed fra Ballerup Byvej i østgående retning - **Skilt på facaden ** ved ankomst til ejendommen - **2 flagstænger ** – én på hver side af ejendommen **Parkerings- og** **trafikforhold** Til ejendommen hører ca. 100 gratis parkeringspladser, hvoraf 8 er med Clever-ladestander. 2 minutters gang fra ejendommen går ligeledes Bus 40E og 55E, der ca. hvert 15. minut kører mellem hhv. Skodborg-Høje Taastrup og Allerød-Malmparten St. Fra ejendommen er der 1 stop til Malmparken St. (Linje C og H). **Størrelse** Lejemålene udgør hhv. 666 m² og 851 m<sup>2 </sup>inkl. andel af fællesareal. **Leje ** Den månedlige leje udgør: - For st. th. (851 m²) kr. 67.271,55. - For 1. th. (666 m²) kr. 52.647,30. - For begge (1.517 m²) kr. 119.918,85. ​ Svarende til en leje på kr. 948,60 pr. m<sup>2</sup>, med tillæg af aconto drifts- og varmeudgifter. **Regulering af leje** Basislejen reguleres årligt, pr. 1. januar, med udviklingen i nettoprisindekset, dog minimum 2%, første gang pr. 1. januar 2025. **Driftsudgifter** Der betales en andel af ejendommens driftsudgifter. Der udarbejdes årligt driftsregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto driftsudgifter med kr. 377,54 pr. m<sup>2</sup>. **Varme** Alle lejere betaler en forholdsmæssig andel af varme og vand udgifterne. Der udarbejdes årligt varme- og vandregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto varmebidrag med kr. 87,77 pr. m<sup>2</sup>. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. Depositum står til sikkerhed for lejeres overholdelse af sine forpligtelser, jfr. indgået lejekontrakt. Herunder betaling af drifts- og varmebidrag m.m. **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Energimærke** C. **Opsigelse** I forbindelse med indgåelse af lejekontrakten forhandles mellem Lejer til Udlejer en uopsigelig lejeperiode, hvorefter lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Ballerup·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.03

EasyOffice Randers, Vestergade - lokale 2.03

Fra kr.

**Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.03** Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt.Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Randers C·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet

Få beskedNår der er nye resultater i Erhvervslokaler

Lup med søgeord i
SÆRTILBUD: Bliv en del af Kastanjegaarden

SÆRTILBUD: Bliv en del af Kastanjegaarden

Fra kr. 27860

**Lejerabat i perioden frem til d. 31. december 2024!** **Området** I den gamle bydel i Køge centrum, i Kastanjegaarden (Vestergade 19-21), ligger dette lejemål på 336 m2. Kastanjegaarden er en hyggelig tilbagetrukket gårdhave med indgang direkte fra Vestergade, og med gode parkeringsmuligheder bag Kvickly, hvilket er med til at skabe en hel del forbipasserende, og potentielle, gæster/kunder. Kastanjegaarden byder i forvejen på flere forskellige muligheder med en mexicansk restaurant (Tacos Locos), en tapas- og vinbar (Vin-O), samt en sushi restaurant (Hofu), som alle danner ramme om et hyggeligt og stemningsfyldt gårdmiljø i sommerhalvåret. Lejemålet kan bruges til alle former for butik, café, restaurant og lignende – så længe det ikke er i direkte konkurrence med de øvrige lejere. **Om lejemålet** Lejemålet udgør 336 m2, og rummer talrige muligheder for enten at drive en café, butik, showroom eller lignende. Ved lejemålets entré træder man ind i en fordelingsgang med garderobe, toiletter, et aflukket kontor og 3 gode lokaler, som nuværende lejer (Café Brætspil) har anvendt som “lege-område” for børn og et privat spillerum til grupper. For enden af gangen træder man ind i lejemålets primære lokale. Et stort, åbent og højloftet lokale på ca. 150 m2 med plads til mange besøgende ad gangen, hvad enten man vil anvende lokalet som café, bar, butik eller showroom. Herfra kan man tilgå lejemålets køkken og baglokale, med direkte udgang til parkeringspladsen, der også fungerer som vareindlevering. **Leje & lejerabat ** Den månedlige leje udgør kr. 27.852,46, med tillæg af aconto drifts- og varmebidrag. Som noget ekstraordinært tilbyder Udlejer: **100% lejerabat ** frem til d. 31. marts 2024, med tillæg af aconto drifts- og varmebidrag. **50% lejerabat ** i resten af 2024, med tillæg af aconto drifts- og varmebidrag. **Driftsudgifter** Der betales en andel af ejendommens driftsudgifter. Der udarbejdes årligt driftsregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto driftsudgifter med kr. 205,57 pr. m<sup>2</sup>, svarende til kr. 5.755,96 om måneden. **Varme** Alle lejere betaler en forholdsmæssig andel af varme og vand udgifterne. Der udarbejdes årligt varme- og vandregnskab efter fordelingstal. Lejer betaler aconto varmebidrag med kr. 150,90 pr. m<sup>2</sup>, svarende til kr. 4.225,20 om måneden. **Depositum** Der beregnes et depositum svarende til 6 måneder, af den til enhver tid værende basisleje. Depositum står til sikkerhed for lejeres overholdelse af sine forpligtelser, jfr. indgåetlejekontrakt. Herunder betaling af drifts- og varmebidrag m.m. **Moms** Alle ydelser tillægges den til enhver tid gældende moms. **Vedligeholdelse** Indvendig vedligeholdelse af det lejede påhviler lejeren. Udvendig vedligeholdelse påhviler udlejeren. **Opsigelse** I forbindelse med indgåelse af lejekontrakten forhandles mellem Lejer til Udlejer en uopsigelig lejeperiode, hvorefter lejemålet kan opsiges med 6 måneders varsel. **Indflytning** Efter aftale.

Køge·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
2-3  personers kontor, 200 meter fra Nørreport Station.

2-3 personers kontor, 200 meter fra Nørreport Station.

Fra kr.

I velbeliggende ejendom, lige ved siden af Folketeatret i Nørregade, udlejes et 2-3 personers kontor på ca. 50m ² på 4 sal. DKK:10.200/md. A/c el: DKK. 650,-/md og A/c varme: DKK: 550,-/md. I lejen indgår kontorleje, andel af fællesarealer, vand og rengøring af fællesarealer. For elektricitet og varme opkræves et a/c beløb per måned.På etagen er der adgang til toilet og the-køkken og adgang til mindre terrasse. Depositum 6 mdr. Velegnet til følgende brancher fx.: Administration, tegnestue/arkitekt, revision/bogholder, translatør, mv. Fremvisning efter aftale.

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab

Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab

Fra kr. 1271

**Bliv en del af Grønnegade terapi fællesskab** Vi leder efter de bedste behandlere indenfor deres område til at udgøre et fællesskab til glæde for vores klienter. Dit speciale kan både være indenfor fysisk behandling såvel som samtaleterapi og uanset hvilken behandlingsform du tilbyder, vil det glæde os at høre fra dig. Del lokalet med andre behandlere og vælg en halv, en hel eller flere dage fast om ugen - Hel dag er fra kl. 07.00-17.00 - Halve dage er opdelt fra kl. 07.00-13.00 og fra 13.00-17.00. Dit lokale er indrettet og har funktion til både samtaleterapi såvel som behandlingsrum. For en hel dag om ugen er månedlig leje kr. 2.118 (det svare til kr. 492 pr. behandlingsdag idet der i gennemsnit er 4,3 uger på en måned). For en halv dag om ugen er månedlig leje kr. 1.059. Du kan frit vælge om du ønsker at den gensidige opsigelsesperiode skal være 1 til 6 måneder. Depositum svare til din månedlige leje x antallet af måneder i opsigelsesperioden. -Lejen er momsfri -Leje er inkl. alle fællesomkostninger i form af; varme, el, vand, bidrag til ugentlig rengøring, istandsættelse, internet m.m. -Du og dine klienter har adgang til fælles toiletfaciliteter -Du har adgang til fælles køkken med egen opbevaringsplads -Dine klienter har mulighed for at vente i fælles lokale -P-kælder 100 meter fra lejemål– tæt på Kgs. Nytorv metro Hvem er vi i Grønnegade terapi? Louise står bag fællesskabet og er psykoterapeut. Læs mere om Louise på www.louiseleth.dk

København K·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Dit nye kontor i Herning Kommune?

Dit nye kontor i Herning Kommune?

Fra kr. 1250

Bliv repræsenteret professionelt i Herning Kommune. Erhvervsparken Aulum ligger 20 minutter fra Herning centrum og er dermed placeret lige midt i det midtjyske erhvervsliv. Vi har længe haft fuldt hus i Erhvervsparken Aulum, men for en sjælden gang, kan vi tilbyde ledigt kontorlokale - naturligvis til en ganske fornuftig pris. Vores faciliteter er til rådighed for dig, som ønsker at leje et velegnet kontorlokale til drift af din forretning. I dag huser vi mange forskelligartede virksomheder og vi er sikre på, at også din virksomhed kan finde masser af fordele i at leje sig ind i vores kontorfællesskab. I den månedlige leje er inkluderet fællesudgifter som el, vand, varme, stabilt internet, alarm, rengøring, fri kaffe/the til dig og dine gæster, adgang til fælles køkken/kantine, mulighed for at benytte mødelokale, gode parkeringsforhold osv., så du har helt styr på alle dine samlede omkostninger vedr. drift af kontoret. Vi tilbyder lokaler fra 12 m2 med eller uden møblering, så selv den nystartede virksomhed kan have fordel af vores kontorfællesskab. Har I brug for mere plads, kan vi også tilbyde lokaler med plads til 8-10 medarbejdere m.m. Priserne starter fra 1.785,00 kr. ekskl. moms pr. måned, alt inkluderet. Hvis du er interesseret så kontakt os endelig

Aulum·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Butikslejemål overfor Føtex i Hovedgaden

Butikslejemål overfor Føtex i Hovedgaden

Fra kr. 12500

I den bedste del af Hovedgaden 115 m2 butik + 35 m2 kælder lokale. Nuværende indretning butikslokale, møderum, kopirum og køkken og toilet. Anden indretning mulig. Synlige vinduesfacader. Pris pr. måned 12.500 kr. + varme, vand og el. Ejendommen skal I 2023 have nye vinduer og baldakin skal renoveres. Det er muligt at få et nedslag i huslejen indtil dette er foretaget. Lejemålets energimærke er angivet til: E

Birkerød·i dag·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfælleskab med udsigt til Marmorkirken

Kontorfælleskab med udsigt til Marmorkirken

Fra kr.

Oplev hvad god energi, de rigtige faciliteter og ekstraordinær indretning kan gøre for din virksomhed. Vi tilbyder eksklusive kontorer og skønne enkeltpladser i vores smukke kontorfælleskab til leje på Bredgade 49 med udsigt til Marmorkirken. Ideelt placeret lige ved Marmorkirken Metrostation. Vi har lige nu seks enkeltpladser og flere kontorer til leje. Enkeltplads: Fra 3.900 kr. pr. måned ekskl. moms Kontorer (15 m<sup>2</sup>– 35 m<sup>2</sup>): Fra 12.000 kr. til 27.000 kr. pr. måned ekskl. moms Lejemålet er herskabelig og lækkert med nyistandsat reception med loungeområde. Der er i forbindelse med lejemålet adgang til tre mødelokaler hvoraf to er med storskærme, tekøkken, marmortoilet og terrasse med udsigt til marmorkirken. Alt er i fredet, nyrestaurerede lokaler, skandinavisk indrettet. Vi har gjort det så enkelt som muligt at tilflytte, da vores enkeltpladser og kontorer udlejes som en all-inclusive løsning – fuldt møbleret. Derudover er der, i lejen, inkluderet: - Internet - Kaffe, te og danskvand - Printer - Rengøring - El, vand og varme Der er mulighed for frokostordning. Kontakt os for en fremvisning, da enkeltpladserne og kontorerne skal ses.

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontor / klinik lokale på strøget overfor salling

Kontor / klinik lokale på strøget overfor salling

Fra kr. 6000

Kontor / behandler-rum i eksisterende wellness og beauty salon udlejes midt på strøget, m. fællesfaciliteter. Lejemålet er ikke egnet til frisør. DER ER INGEN INDLAGT VAND I LOKALET, SÅ DET KAN IKKE BRUGES TIL FRISØR ELLER RENGØRINGSFIRMA. Indgang fra strøget, egen indgang og fælles indgang på etagen. Månedlig leje 6.000,- plus moms inkl. el, vand, varme. Lejemålet er ledigt pr.1.1.2022. Totalistandsat i december 2020, her er lydsioerede vægge og dør. Vinduer ud til strøget

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.11

EasyOffice Randers, Lille Voldgade - lokale 2.11

Fra kr.

Kontorlokaler til leje i Randers – Lokale 2.11 Skal dit nye kontor ligge centralt i Randers? – Så bliv en del af vores kontorhotel i Randers. I Randers har vi kontorer fra 1-4 arbejdspladser. Vores priser inkluderer eget aflåselige, moderne kontor, samt adgang til mødelokaler og fællesarealer, som køkkener, fine toiletfaciliteter og loungeområde. Herudover er el, vand, varme og internet ligeledes inkluderet i prisen. Mødelokalerne kan bookes online via portal. I mødelokalerne er der både whiteboard og flatscreen. Herudover får du også adgang til mødelokalerne på vores øvrige lokationer. Vi tilbyder en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Kontorhotellet er tæt på Randers’ hyggelige gågademiljø med butikker og caféer. Ejendommen har gode tilkørselsforhold og mulighed for at leje p-licens direkte ved ejendommen. Bygningen ligger direkte ud til Lille Voldgade, overfor den velkendte “Sandwichshop”. Ejendommen er en flot hvidpudset bygning, med et unikt, moderne arkitektonisk udtryk, som fremstår nyindrettet både indvendig og udvendig. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Randers C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
KONTOR - Århus. Lys og luft i Århus N...kr. 10.995/md ex moms inkl varme og drift.

KONTOR - Århus. Lys og luft i Århus N...kr. 10.995/md ex moms inkl varme og drift.

Fra kr. 10995

KONTOR/Web virksomhed mv- Jens Olsens Vej 9, 8200 Aarhus N. - 1. sal. Samlet ca 145m². Lejemålet er beliggende synligt i det attraktive erhvervsområde nær IKEA, med kort afstand til motorvej E45 og kun ca. 7 km. til Aarhus C. Som naboer til lejemålet kan bl.a. nævnes jkOffice, RAINS m.fl. Lejemålet er beliggende i et præsentabelt kontorhus med facade til Jens Olsens Vej. Lejemålet er beliggende på 1. sal og entreres via indbydende modtage-område. Lejemålet fremstår lyst og regulært. Der er fælles køkken/frokoststue samt egne bad/toilet faciliteter. Ligeledes fælles møde lokale (kan bookes)...inkl i lejen. Lejemålet udgøres af flere lokaler herunder eet større modtageområde/kontor. Der vil være god plads til ca 15 medarbejdere. Huslejen inkluderer forbrug, herunder vand og varme, fiber (75/75mbit). El betales særskilt efter måler. Lejemålet kan møbleres, hvis det ønskes og efter aftale. Rengøring er inkl. Stort fælles parkeringsareal foran ejendommen, hvor lejer samt gæster kan benytte sig af de vederlagsfrie parkeringspladser. Lejemålet kan overtages pr 1 oktober 2023. Der betales 3 mdrs depositum. Uopsigelighed udgør 3 mdr Leje: Kr. 10.995/md ex moms Lejemålets energimærke er angivet til: D

Aarhus N·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Det perfekte kontorfællesskab til iværksættere

Det perfekte kontorfællesskab til iværksættere

Fra kr. 7067

I skønne grønne omgivelser og alligevel tæt på motorvejsnettet samt offentlig trafik, finder man dette veletablerede kontorhotel. I kontorhotellet får man eget lokale samt fri adgang til fælles benyttelse af mødelokaler med alt i AV-udstyr og wifi, fælles køkkener, toiletter og bad, loungeområde mm. Kontorhotellet er i 3 etager med elevator og åben lys trappeopgang. Ejendommen har en stor parkleringsplads, hvor vi byder på gratis parkering til dig og dine gæster. Lejen er inkl. drift, el, vand og varme. Udsagn fra kunde i kontorhotellet: ”Som kunde ved Wihlborgs på Slotsmarken oplever man fleksible kontorløsninger, velholdte bygninger, flotte og veludstyrede mødelokaler, gode køkkenfaciliteter, kompetent ejendomsadministration og god rengøring” Lejemålets energimærke er angivet til: C

Hørsholm·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Butikslejemål i Jægergårdsgade, Århus C

Butikslejemål i Jægergårdsgade, Århus C

Fra kr. 4750

Udlejning af hyggeligt butikslokale i Jægergårdsgade med overtagelse pr. 01.02.2024 Ca. 30 m² hyggelig kælderlejemål med adgangsparti gennem flot dobbeltglasdør og med direkte adgang fra Jægergårdsgade. Lejemålet kan IKKE bruges til fødevare eller restauration Lejemålet er udstyret med følgende- Lille tekøkken- WC- Mulighed for kabel TV samt Internet- Flot dobbeltglasdørs parti med 2 sideruder- Utrolig lyst og venligt lejemål trods sin beliggenhed i kælderen INFO.: Jægergårdsgade er en af Århus mest unikke gader med sine mange specielle butikker, og er en oplagt gade at starte en butik med behov for stor synlig, ydermere forbinder Jægergårdsgade Frederiks Alle og M.P. Bruunsgade med hinanden og giver derved gaden og lejemålet en stor synlighed INFO.: Indenfor 200 til 300 meter ligger Bruuns Galleri, Føtex, Netto, bageri, banegård og meget mere. Lejemålet er ekskl. varme, vand og EL samt øvrige drift udgifter. OBS: Billeder er fra tidligere lejer, og kan fremstå anderledes Lejemålets energimærke er angivet til: E

Aarhus C·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
VINBAR. CAFÉ ELLER BUTIK I DET CENTRALE KØBENHAVN K

VINBAR. CAFÉ ELLER BUTIK I DET CENTRALE KØBENHAVN K

Fra kr. 36250

**Grønnegade 36, 1107 København K** • 145 m2 i parterre i et samlet plan • Flere anvendelsesmuligheder • Mulighed for POP UP butik i en periode på 3-6 måneder • Udstillings- eller serveringsmulighed foran butikken • AAA-beliggenhed i det centrale København K • 2 indgangsmuligheder til butikken • I området er Lagkagehuset, Cafe Victor, Bistro Central, Rue Verte, Frederik Bagger m.fl. beliggende • Ingen afståelse i forbindelse med overtagelsen **• IKKE MULIGHED FOR VARMT KØKKEN** **BESKRIVELSE** I en af de mest travle gader i indre by (København K), udlejes dette centralt godt beliggende butikslejemål tæt på Gothersgade, Ny Østergade og Kongens Nytorv. Der er heftig aktivitet af mennesker i Grønnegade alle ugens 7 dage, så der kan med stor fordel holdes åbent alle ugens dage. Butikslokalet der i dag anvendes som kontor for overboen Frederik Bagger, har en ret så iøjefaldende beliggenhed og lang facade, hvor der er mulighed for at servere drikkevarer eller udstilling af varer på fortovet foran butikken. Der er 2 selvstændige indgange til butikslokalet, så lokalet kan om muligt opdeles, hvis der arbejdes med flere forskellige koncepter. Butikslokalet kan anvendes til flere forskellige formål og aftales nærmere med udlejer. Området hvor lejemålet er beliggende, er generelt kendetegnet ved de højprofilerede og kendte internationale som danske butikker, cafeer og restaurationer. Grønnegade munder direkte ud i selve Gothersgade og Kristen Bernikows Gade, hvor der alle ugens 7 dage, bevæger sig et utal af mennesker. Metrostationerne på Kongens Nytorv er beliggende ikke langt fra lejemålet, hvor også det kendte stormagasin Magasin har til huse. Der er flere parkeringshuse og gode parkeringsforhold i umiddelbar nærhed af lejemålet. Lejemålet er gjort i stand for nyligt, så det fremstår pænt og ordentligt. **VILKÅR** Arealer: 145 m2 Leje årligt: Parterre ca. pr. m2 – kr. 3.000 Samlet årlige leje ca. – kr. 435.000 Lejeregulering - NPI: Reguleres årligt med min. 2% Depositum: 6 måneder kontant af den aktuelle leje Skatter & afgifter: Er inkluderet i drifts- og fællesudgifter Drifts- og fællesudgifter: Årligt a conto ca. kr. 30.500 Varme & vand: Årligt a conto ca. kr. 15.660 El & renovation: Betales direkte til leverandørerne Overtagelsesdato og stand: Efter nærmere aftale Anvendelse: Flere muligheder som aftales nærmere med udlejer Moms: Alle ydelser tillægges moms på 25 %

København K·i går·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

Velkommen til 4. etage i Københavns Lufthavn – et businesscenter i Terminal 3. Med udsigt over landingsbanen mod Øresund og den travle ankomsthal, befinder du dig her i vores moderne indrettede business lounge. Energien på denne lokation er præget af international stemning, hvor vores kunder fra hele verden, dagligt, mødes på vej ud eller hjem fra forretningsrejser. På denne adresse har du har rig mulighed for, at afholde små korte møder - online eller fysisk - samt heldagskonferencer. Ønsker du fast at bosætte din virksomhed i et privat kontor, har du også muligheden herfor. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre.

Kastrup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Velkommen til 4. etage i Københavns Lufthavn – et businesscenter i Terminal 3. Med udsigt over landingsbanen mod Øresund og den travle ankomsthal, befinder du dig her i vores moderne indrettede business lounge. Energien på denne lokation er præget af international stemning, hvor vores kunder fra hele verden, dagligt, mødes på vej ud eller hjem fra forretningsrejser. På denne adresse har du har rig mulighed for, at afholde små korte møder - online eller fysisk - samt heldagskonferencer. Ønsker du fast at bosætte din virksomhed i et privat kontor, har du også muligheden herfor. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre.

Kastrup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyClinic - momsfritaget og centralt beliggende klinik fællesskab med vel indrettet venteværelse

EasyClinic - momsfritaget og centralt beliggende klinik fællesskab med vel indrettet venteværelse

Fra kr.

**Momsfritaget - All inclusive concept** Nyrenoveret momsfrit behandlerrum i fællesskab til leje. Du får dit eget kliniklokale i et nyindrettet indflytningsklar klinikfællesskab. Momsfrit og alt inkluderet. Ingen ekstra regninger. Vi sørger for en stilfuld indretning og møblering af alle fællesarealer. Så det eneste du skal skal sørge for, er møbleringen af dit eget lokale. Du får derfor en nem og billig indflytning. EasyClinic Horsens tilbyder et professionelt miljø og en indbydende atmosfære, med en central beliggenhed i hjertet af Horsens. Bliv en del af fællesskabet og få alle fordelene. Du får dit eget aflåselige behandlerrum, adgang til et fuldt udstyret fælles køkken, velholdte toiletfaciliteter samt er møbleret venteværelse til dine klienter. Vi binder dig ikke fast på en lang kontrakt - du bestemmer selv tidshorisonten. Da vi tager os af alle detaljerne, kan du fuldt ud fokusere på din klinik. Og husk også, at din pris inkluderer det hele - el, vand, varme, internet samt regelmæssig rengøring af fællesarealerne. Yderligere fordele indkluderer: nem adgang 24/7, bekvemme tilkørselsmuligheder og tæt på offentligtransport, så du og dine klienter kan komme nemt til og fra klinikken. Tag det næste skridt mod succes og start din klinik i EasyClinic Horsens. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores fællesskab af dedikerede ligesindede professionelle \*Billederne på denne site er af et andet lejemål

Horsens·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
EasyClinic - momsfritaget og centralt beliggende klinik fællesskab med vel indrettet venteværelse

EasyClinic - momsfritaget og centralt beliggende klinik fællesskab med vel indrettet venteværelse

Fra kr.

**Momsfritaget - All inclusive concept** Nyrenoveret momsfrit behandlerrum i fællesskab til leje. Du får dit eget kliniklokale i et nyindrettet indflytningsklar klinikfællesskab. Momsfrit og alt inkluderet. Ingen ekstra regninger. Vi sørger for en stilfuld indretning og møblering af alle fællesarealer. Så det eneste du skal skal sørge for, er møbleringen af dit eget lokale. Du får derfor en nem og billig indflytning. EasyClinic Horsens tilbyder et professionelt miljø og en indbydende atmosfære, med en central beliggenhed i hjertet af Horsens. Bliv en del af fællesskabet og få alle fordelene. Du får dit eget aflåselige behandlerrum, adgang til et fuldt udstyret fælles køkken, velholdte toiletfaciliteter samt er møbleret venteværelse til dine klienter. Vi binder dig ikke fast på en lang kontrakt - du bestemmer selv tidshorisonten. Da vi tager os af alle detaljerne, kan du fuldt ud fokusere på din klinik. Og husk også, at din pris inkluderer det hele - el, vand, varme, internet samt regelmæssig rengøring af fællesarealerne. Yderligere fordele indkluderer: nem adgang 24/7, bekvemme tilkørselsmuligheder og tæt på offentligtransport, så du og dine klienter kan komme nemt til og fra klinikken. Tag det næste skridt mod succes og start din klinik i EasyClinic Horsens. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores fællesskab af dedikerede ligesindede professionelle \*Billederne på denne site er af et andet lejemål

Horsens·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Bagsværd Sundhedshus - lejemål fra 15-350 m²

Bagsværd Sundhedshus - lejemål fra 15-350 m²

Fra kr.

​ **Lokaler i klinikfællesskab fra kr. 3.500 pr. måned** I klinikfællesskabet er der mulighed for at leje følgende lokaler: - Ca. 15 m² á kr. 3.500 pr. måned - Ca. 20 m² á kr. 4.000 pr. måned - Ca. 30 m² á kr. 6.000 pr. måned Til lejemålene hører fælles adgang til toiletter, spisekøkken, venteværelse og stort mødelokale. I klinikfællesskabet inkluderer lejen el, vand, varme, internet, rengøring på fællesarealerne samt brug af mødelokalerne. Derudover mulighed for leje af selvstændigt lejemål på 111 m². Lejemålet på 111 m² består af stort åbent gennem belyst lokale, 2 behandlerrum samt eget køkken og toilet. Sundhedshuset er særdeles centralt beliggende med kun 450 meter til Bagsværd Station og kun 350 til Motorvejsafkørslen. På ejendommens grund er der anlagt parkeringspladser med 3 timers gratis parkering for besøgende. Derudover er der efter nærmere aftale mulighed for parkering hele dagen for ansatte i Sundhedshuset. Bagsværd Sundhedshus blev grundlagt i 2020, med intentionen om at skabe mulighed for at samle en lang række sundhedsfaglige og træningsmæssige behov under samme tag. I Bagsværd Sundhedshus finder du i dag bl.a. FysioDanmark, PureGym (det tidligere Fitness World), LOOP Fitness, Lægerne Bagsværd Nord og Lægerne Sprange og Falch Der er desuden mulighed for at leje gode højloftede og opvarmede depot/lagerrum i kælderen med adgang via elevator. Ydermere er der i kælderen fælles omklædnings- og badefaciliteter.

Bagsværd·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorhotel Transportbuen

Kontorhotel Transportbuen

Fra kr.

Det ca. 1200 m² store kontorhotel er placeret i en større kontor- og industribygning med blandet erhverv. Fra den store hovedindgang er der trapper til 1. salen hvor der også er elevator. Du kan leje eget kontor på 10/11 m² i lyse farver og med tæpper, KUN 1622 kr. pr. mdr. ex. moms. I denne leje indgår stort set alt; vand, varme, el, fibernet 500/500, fælles køkken, fælles frokoststue, 1 mødelokaler, 3 toiletter, p-pladser, renovation og pæne og velholdte fællesarealer. Du kan yderligere leje borde og stole, og købe rengøring af dit eget kontor. Vi kan pt. tilbyde lokaler fra 11 m² op til 30 m² og skræddersyr lokalerne så de passer dig og din virksomhed. Kontorhotellet er placeret ud til Sydsjællands mest befærdet vej, Køgevej. Fra vinduerne kan man se over til Næstved Storcenter, Næstved Megacenter og en del af områdets mange erhvervsvirksomheder. Transportbuen er meget tæt på byens nye omfartsveje og tæt på motorvejen. Busser og tog stopper også tæt på ejendommen. Ledigt pr. 15-3-2024 Lejemålets energimærke er angivet til: C

Næstved·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
ERHVERVSLOKALE / KONTORLOKALE UDLEJES!

ERHVERVSLOKALE / KONTORLOKALE UDLEJES!

Fra kr. 4367

Kontor udlejes på Sirgræsvej 21 St, Kastrup. 10m2 og vi har nu også 16m2 som kan spørges ind til. Kan anvendes til kontorlokale eller som opbevaringsrum for særlige effekter såsom antikviteter mm. Også oplagt for hyppigt rejsende da CPH er lige om hjørnet. OM LEJEMÅLET: Nydeligt lyst lokale på 10m2 med lukrativ beliggenhed. Alt inkluderet, strøm, varme vand. Omgivelserne er i design og kreativ ånd med adgang til fint køkken indrettet til møde, samtaler og med god espressomaskine, samt almindeligt køkkeninventar. Desuden er der adgang til badeværelse med badekar, også til fri afbenyttelse. Ønskes større mødelokale ligger Quality Airport Hotel om hjørnet, som er oplagt til formålet. Udlejer er selvstændig i den grafiske branche og kender dermed til både etik, ansvar og hensyntagen Facts: • 1 minuts gang til park • 10 minutters gang til Kastrup Lufthavn • 10 minutters gang til Metro • 20 minutters gang til stranden • 20 minutter til Københavns Centrum Velegnet til kontor, praksis og andet og kan eventuelt deles med anden person hvis behovet er der. Garanteret arbejdsro og hjælp til indflytning og eventuelle ønsker som at bore mm. Egen dør og lås. Forsikring af normalt inventar inkluderet. Mulighed for leje af opbevaringsrum. Kontakt gerne med yderligere spørgsmål vi er fleksible.

Kastrup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 14 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Vores koncept er simpelt, alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og med høj fleksibilitet til fair priser med alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i alle størrelser samt lagerlokaler, flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Centrale beliggenhed til Helsingør & Hillerød motorvejene optimerer du kørsel for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen og de mange erhvervsvirksomheder der har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Inkluderet i lejen. - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Fitness. - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering. - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Undervisningslokale. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fællesmorgenmad hver fredag. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 pr. kontor 7.895,00 kr. - 3 pr. kontor 11.835,00 kr. - 4 pr. kontor 15.780,00 kr. - Flyver plads uden eget kontor, til 2.495,00 kr. - Fleksibel frokost Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. pr. spisende. - Ønskes lukket privat netværk grundet GDPR. 295,00 kr. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Centralt beliggende lejemål tæt på Hellerup station udlejes.

Fra kr. 14000

Centralt beliggende full-service lejemål 75 meter fra Hellerup station udlejes. Der er to lokaler som kan lejes særskilt eller samlet. - Det ene lokale er på 15 m2, og kan lejes for kr. 6.500/mdl. + moms. - Det andet lokale er på 20 m2, og kan udlejes for kr. 8.000/mdl. + moms. - Begge lokaler samlet kan lejes for kr. 14.000/mdl. + moms. I lejen er der inkluderet adgang til fælles mødelokale m. storskærm, køkken, fri kaffe/the samt koldt vand med og uden brus. Der er inkluderet rengøring, vand, varme, trådløst og kablet fiberinternet. Der er også adgang til frokostordning, hvor kuverter kan bestilles via en app. Der kan medfølge kontorpladser med hæve/sænke borde samt stole. Lejemål på 20 m2 er i plantegningen benævnt 1.01, og lejemål på 15 m2 er lokale 1.05 i plantegningen.

Hellerup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
270 m2 lager i stueetagen

270 m2 lager i stueetagen

Fra kr. 9990

270 m2 lager i stueetagen i Slangerups østlige industrikvarter. Indeholder kontor og et stort lager og produktionslokale. Lejemålet er belagt med massivt industri parketgulv. Adgang til kontor vis fælles gang, adgang til lageret vis en dobbeltdør i jord niveau. Dobbeltdøren er bred nok til at palleløftere med paller kan passere, men ikke bred nok til at biler kan passere. Leje 10.000 kr. pr. måned inklusiv driftsudgifter, men tillagt forbrug af el, vand og varme samt moms. Lejemålet er ledigt fra 1. april 2024.

Slangerup·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Tower 77 – 5. Stjernet kontorhotel.

Fra kr.

Café med inspirerede stemning, lækre marmor pejse på etagerne. Terrasser med loungemøbler, eksklusive lounges til at inspirere jeres arbejdes dag. Et Office community som gavner jeres virksomhed samt imponerer jeres besøgende, her bliver jeres virksomhed repræsenteret som den fortjener, med et serviceniveau i særklasse samt eksklusive og inspirerende omgivelser. Vores koncept er simpelt - Alle vores lejere har en fast mdr. ydelse, og kan benytte husets faciliteter. – Nemt, simpelt og tilført høj fleksibilitet til fair priser, samt alt inkluderet. Kontorlokalerne tilbydes i forskellige størrelser, samt flyvepladser, depotrum, mødelokaler og meget mere. Tæt placeret til Helsingør & Hillerød motorvejen, her optimerer du kørslen for dine medarbejder, samt du aldrig er langt fra byen samt de mange erhvervsvirksomheder som har placeret sig i Gladsaxe kommune, netop grundet dette. Tag en virtuel rundvisning - https://my.matterport.com/show/?m=z6fgUobVTPz **Inkluderet i lejen.** - Bemandet reception. - Lounges. - El, vand og varme. - Internet (fibernet.) - Firma adresse. - Pakke modtagelse. - Parkering, - Gæsteparkering - 8 timer. - Kaffe/ The / Frugt. - Mødelokaler - 3 timer dagligt. - Kontormøbler. - Alarm. - Videoovervågning. - Adgang 24/7-365. - Bad og omklædning. - Fælles fredagsmorgenmad. Priser.– Eksklusive moms. Fuldt møbleret med kontormøbler, inklusiv alt. - 2 Pr. Kontor 7.495 kr. - 3 Pr. Kontor 11.249 kr. - 4 Pr. Kontor 14.995 Ekstra – Valgfrit. - Fleksibel frokost bestilling via Jespers Torvekøkken. 69,00 kr. Pr. spisende. - Lukket privat netværk - GDPR. 295,00 kr. Kontakt os ved spørgsmål eller fremvisning – Vi står til rådighed.

Søborg·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Centralt beliggende kontorpladser i København K

Centralt beliggende kontorpladser i København K

Fra kr.

Kontorpladser udlejes i velbeliggende ejendom på 3. sal i den charmerende Sankt Annæ Passage i centrum af København. Lejemålet på i alt 130 m2 er nyistandsat og indeholder fælles tekøkken og toilet med bad. Beliggenheden er central midt mellem Kongens Nytorv og Marmorkirken med adgang til bus og metro. Derudover er der mange parkeringshuse og el-ladestandere i nærheden. I lejen indgår kontorplads, bemandet reception, alarmsystem, tekøkken, toilet med bad, internet, vand, el, varme og rengøring af fællesarealer. Derudover er der mulighed for at leje parkeringsplads i parkeringshus. Kontorfællesskabet er lige nu indrettet med et større kontor, hvor der er 6 kontorpladser samt 3 mindre kontorer med 1-2 kontorpladser. Velegnet til følgende brancher: Konsulenter, rådgivning, revision/bogholder, administration, translatør, tegnestue/arkitekt/designer mv. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende fremvisning.

København K·ons.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fleksible Co-working løsning i professionelle omgivelser

Fra kr.

På Vesterbro, den kreative del af København, møder du et mesterligt nybygget businesscenter, hvor tilsvarende kreative virksomheder bruger hverdagen på at producere og skabe resultater. Fordelt på 6 etager inkl. en velindrettet kælderetage tilbyder huset et flot lysindfald fra de store vinduespartier inde som ude, og mangfoldigheden på både typer af virksomheder og typer af mennesker spreder en energi, som blandt beboerne omtales som topmotiverende. Adressen bruges ofte som event space af interne virksomheder og eksterne kunder. Løsningen på Ny Carlsbergvej er meget eftertragtet, og huset er stort set fyldt året rundt. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: A

Carlsberg Byen·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fleksibel Co-working løsning tæt på Fields

Fra kr.

I det ikoniske Winghouse i Ørestads centrum, kan du finde et flot kontor med udsigt til vandet, spise din frokost med udsigt over Amager Fælled, handle i Fields og benytte de nærtliggende grønne områder til walk & talks. Når du træder ind i den imponerende foyer med højt til loftet, designmøbler, kunst og store elegante glasfacader møder du receptionsteamet, som dagligt sørger for dig og dine gæster. Her, 10 minutter fra Københavns lufthavn og ind til indre by, med god infrastruktur og rig mulighed for parkering, tilbyder vi et netværk af landets mest succesfulde iværksættere, startups og etablerede virksomheder. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og events pace med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København S·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fleksible Co-working løsning på Østerbro

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fuldt serviceret kontor på Frederiksberg!

Fra kr.

Vores lokation på Fuglevangsvej, en historisk bomuldsfabrik, består af 1200 nyistandsatte kvadratmeter. Lysindfaldet fra bygningens store vinduer bevidner et unikt arkitektonisk håndværk, og med et flot fællesareal, som udgør centrets samlingspunkt, kan husets kunder og gæster mødes over kaffe, frokost samt netværksmøder. Kontorer og mødelokaler bærer præg af balancen mellem husets historie og dets moderne interiør. Fuglevangsvej er, med sin centrale placering, nem tilgængelig med adskillige transportmetoder; herunder 5 min. gang fra metrostation og bus. Ydermere er området rigt på indkøbs-og café muligheder. Business centret råder over muligheden for leje af hele 12 private parkeringspladser. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder ** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Frederiksberg C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

Tæt på Københavns indre by, side om side med historiske Fælledparken og 100 meter fra Vibenhus Runddel finder du denne flotte og unikke bygning, som ingen ser forbi. Bygningen er opført i 1991, og arkitekturen udenpå huset bærer præg af årtiets bygningsstil. Et flot atrium pryder husets indgang, ligesom retningen er holdt med administrativ og technologi for øje. Lokalerne på de tre etager er store som små, og her er masser af muligheder for at bygge særlige kontorløsninger, hvis behovet opstår. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet ** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: B

København Ø·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Kolding Centrum - Lækre omgivelser

Fra kr.

Eget kontor - Gratis booking af mødelokale. Office betyder, at alt er inkl. i prisen. Det betyder, at du ikke får nogen ekstra regning for el, vand, varme, drift, internet eller booking af mødelokale. Vores priser er for eget aflåseligt kontor. Du har mulighed for at leje kontorer fra 1 til 4 personer, hvor du deler adgang til husets fælles faciliteter med de øvrige lejere. Lokalerne er fordelt på to etager og rummer et areal på 1.720 m2. Skal du starte din virksomhed i morgen gør vi det ment for dig, lokalet står indflytningsklart. Kontorfælleskabet tilbyder et hyggeligt miljø med adgang til flere flotte mødelokaler, fælles køkkener, flere toiletfaciliteter og loungeområde – alt fremstår nyistandsat og indbydende. Fælles alamsystem. Kontoret har åbent 24/7. Lokalerne er forskellige i størrelse, så vi har mulighed for at tilpasse lokalet til jeres behov også når I vokser og har brug for flere mand. Vores mødelokaler bookes online via portal. Der er både whiteboard og flatscreen i mødelokalet. Har du brug for at holde møder andre steder i landet tilbyder vi adgang til alle mødelokaler i vores andre lokationer. Du får en fleksibel lejekontrakt, hvor du bestemmer tidshorisonten. Hjertet i Bygning K er den gamle karakterfulde betontrappe, som forbinder etagerne i midten af bygningen. Herfra er der adgang til de brede kontor-gange med de individuelle lejemål. Det er en bygning med sjæl, kvalitet og højt til loftet. Vi har bevaret det bedste fra de gamle bygninger, og kombineret det med en spændende, lækker ny indretning. Der er mulighed for at tilkøbe rengøring af eget lokale. Fleksibel lejekontrakt, du bestemmer tidshorisonten, vi låser dig ikke fast på en lang kontrakt. Nemt - enkelt og fleksibelt. Book en fremvisning i dag. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Kolding·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Sydfyns bedste og billigste kontorlokaler

Fra kr. 191

Kontorlokaler som ligger i Svendborg nordvest tæt på Svendborg motorvejen med gratis parkering, rolige omgivelser og fri natur. Der er 4 kontor størrelser: 9, 11, 16, 22 og 33m2. Mulighed for at låne divserse kontormøbler eller mulighed for en Flex kontor hotel arbejdsplads med dock til din PC/MAC, 2 stk. 24" Skærme, WI-Fi-Internet mv. Fri adgang til mødelokaler og kantine samt gode parkeringsforhold og 2 ladestander til EL-bil. Endvidere er følgende inkluderet i lejen: el, vand, varme, kaffe, the, sodavand, internet, parkering, kopimaskine, farveprinter og modtagelse af post/pakker. Adgang til kontor 24/7 med alаrm. Lejemålets energimærke er angivet til: D

Svendborg·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fuldt serviceret kontorlokale efter dit behov

Fra kr.

I en historisk fabriksbygning finder du denne eftertragtede lokation i Kongens Lyngby. “Pritzels Fabrik”, som huset hedder, har i gennem flere hundrede år, lagt grund til familier, landsteder og virksomheder. I dag står en fuld renoveret charmerende bygning, som huser flere forskellige kreative og administrative virksomheder. Dette arbejdssted ligger lige ud til Lyngby Å, i grønne omgivelser og stadig tæt på Lyngby Hovedgades rige forretningsliv. Ved ankomst til businesscenteret bliver du og dine gæster modtaget af vores dedikerede receptionsteam, som hver dag står klar til at hjælpe dig. Stemningen i huset er rolig og behageligt motiverende. Vi er stolte af, at kunne levere en bred vifte af fleksible kontorløsninger, hvad enten din virksomhed har brug for et medlemskab, en co-work plads, et kontor med plads til flere, eller en hel privat etage. Vi tager os af de administrative og praktiske opgaver, som har betydning for, at din dagligdag fungerer optimalt – uanset, hvilken af vores mange adresser du vælger. Længden på din aftale bestemmer du, og sammen med vores dedikerede team er der altid plads til et møde om muligheder. Når du booker et af vores mange mødelokaler, har du muligheden for dertil at bestille fuld forplejning. På landsplan har vi mødelokaler og event space med plads til op til 100 personer. **Inkluderet** • Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift • Rengøring inkl. vinduespudsning • 24 timers adgang • Udstyret kontor med ergonomiske møbler • Udstyrede tekøkkener • Udsmykning af fællesarealer • Bemandet reception • Vedligeholdelse af ejendommen • Administrativ service • It-sikkerhedssystem, Wi-Fi og patchkabling til IT • Postmodtagelse og omdeling • Telefonservice • Lovpligtigt sikkerhedsudstyr • Business Lounge **Muligheder** • Print og kopiering • Bad inkl. håndklæde etc. • Parkering • Udvidet administrativ service • Forplejning • Facade reklameskiltning\* • Concierge\* \*I udvalgte business centre. Lejemålets energimærke er angivet til: C

Kongens Lyngby·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Kontorfællesskab i Amaliegade nær Amalienborg og Nyhavn

Fra kr.

Kontorfællesskab i Amaliegade i hjertet af København nær Amalienborg, Nyhavn og Kongens Nytorv. Amaliegade ligger i et af Københavns mest eftertragtede kvarterer ved Sankt Annæ Plads, hvor din virksomhed vil komme i godt selskab blandt førende konsulenthuse, advokater, finansrådgivere og erhvervsmæglere. - Fast plads fra 4.500 kr. / mdr. Bliv nabo til Dronningen. Få eget skrivebord eller op til 6 pladser blandt iværksættere, konsulenter, advokater og erhvervsmæglere. Leje er inkl. møbler, drift (vand, varme, el), rengøring, kaffe/the, fibernet og print. Vi afholder vinarrangementer og business clubs. - Flexplads fra 2.500 kr. / mdr. Kombiner dit hjemmekontor med en flexplads og professionelle rammer for din virksomhed i indre København. En flexplads er til dig eller dine medarbejdere, som kun skal bruge en plads med adgang til mødelokaler et par dage om ugen. - Adresse & Boardroom fra 970 kr. / mdr. Inviter dine kunder og samarbejdspartnere til møder, kurser og workshops i vores flotte herskabslokaler. Få et virtuelt kontor fra 945 kr. pr. måned inkl. adresse, posthåndtering og 5 timers fri adgang til mødelokaler per måned med booking via mobil app. - Adresseservice fra 505 kr. / mdr. Få en attraktiv firmaadresse i hjertet af København. Du kan sætte Amaliegade 6 på dit visitkort, din hjemmeside og hos Erhvervsstyrelsen fra kun 495 kr./mdr. Din post vil blive indsamlet, scannet og sendt hver uge eller efter personlig aftale. Kontakt os for at høre om vores fleksible kontorløsninger og ledige pladser nu.

København K·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.400 kr. + moms pr. måned

Fra kr.

Siden 2003 har denne udlejer drevet kontorfællesskab i hjertet af Aarhus på Store Torv. Stemningen og atmosfæren i midtbyen er med til at gøre kontorfællesskabet til noget helt særligt.I 2014 tilføjede kontorfællesskabet 5 helt nye kontorlokaler til ejendommen. Alle renoveret med respekt for den gamle bygning. Kontorfællesskabet har således i alt 20 lukkede kontorer i huset fordelt på to etager. Kontorene er som udgangspunkt møblerede og den månedlige leje inkluderer el, vand og varme, Internet, rengøring samt fri adgang til mødefaciliteter og frokoststue. Derudover er der en hyggelig tagterrasse, som lejerne frit kan benytte, når vejret tillader det. Huset er blandet på tværs af brancher, hvoraf omtrent halvdelen er iværksættere. Resten er Aarhus-afdelinger for virksomheder med hovedkontor andetsteds. Kontorfællesskabet huser bl.a. revisorer, finansielle rådgivere, jurister, samt personer beskæftiget inden for kommunikation og sprog, ejendomsinvestering, shipping, foto og sågar psykologi. Som lejer er der derfor god mulighed for at bidrage og nyde godt af husets mange kompetencer, erfaringer og den kollegiale stemning der er til stede. Ledige lokaler og priseksempler Pt. er der følgende ledige lokaler i kontorfællesskabet: • 1 pers. lukket kontorlokale • 1-2 pers. lukket kontorlokale • 2-3 pers. lukket kontorlokale • 3-4 pers. lukket kontorlokale • Kontorplads i lukket kontor • Åben kontorplads Fuldt møbleret kontorarbejdsplads fra 2.300 kr. + moms pr. måned. Enkeltmandskontor fra 2.400 kr. + moms pr. måned. Virtuelt kontor Søger du en virtuel kontorløsning? Kontorfællesskabet tilbyder virtuelle kontorløsninger, hvor du får postadresse på Store Torv 9, adgang 24/7 samt mulighed for booking af mødefaciliteter. Priser fra 800 kr. + moms pr. måned. Kontorfællesskabet fremviser meget gerne huset for interesserede lejere. Bestil information for yderligere information og få direkte kontakt til udlejeren. Kontorfællesskabet har en optimal beliggenhed på Store Torv i Århus City.

Aarhus C·tir.·Lokalebasen.dk

Fremhævet
Side:
af 4