Postnr/By

Fx 5000, Odense

Radiusfra hvor du bor

Byer

Områder

Lande

    Austin Ten Four
    I dag 75.000,-
    Triumph Herald
    I dag 45.000,-
    Mgb
    I dag 85.000,-
    Temperatur måler
    I dag 200,-
    Opel Kadett
    I går 13.500,-
    SIMCA HORIZON GLS
    I dag 22.000,-
    vw bobbel cab.
    I dag 92.900,-
    BMW 2000
    I dag 28.000,-
    Jensen Healey
    I dag 119.900,-
    Chevy truck på søndag bliver de slagtet
    I dag 35.000,-
    Flot klassiker
    I dag 150.000,-
    FLOT FLOT FORD A1931
    I dag 149.900,-
    veteran audi 80 sorte pl  syn til 2018
    I dag 39.900,-
    morris minor 1000 super
    I dag 49.800,-
    Opel Rekord 1,7
    I dag Sælges
    VW Safari
    I dag Sælges
    Citroen CX GTI
    d. 16.07 49.500,-
    FORCROMNING
    I dag Sælges
    Volvo Nye 165R15 DÆK
    I dag 500,-
    1/2 Morris Mascot donerbil + reservedele
    I går 2.000,-
    Skoda Felicia
    I går 78.000,-
    Rover p6 3500 v8
    I går 99.999,-
    Audi Coupe´ 2,2 E
    I går 55.000,-
    Suzuki Jimmi 4x4
    I går 75.000,-
    VOLVO 444.
    I går 109.800,-
    Morris Minor
    I går 38.000,-
    Mini
    I går 12.900,-
    Jaguar SS100 replica
    I går 119.500,-
    MB 250 Se Coupe
    I går 328.000,-
    Fiat 1100R
    I går 49.500,-
    Porsche 944 CAB
    Porsche 944 CAB, modelårg. 1991, benzin, ., 1991 Porsche 944 S2 Cabriolet Denne vogn fremstår flot og i meget god stand. Antal produceret: 2402Produceret: 1988-1991Den almindelige 944 virkede hurtigere på grund af dens høje drejningsmoment ved lave omdrejninger. 944S blev taget af plakaten i 1989 og blev afløst af den bedste 944 model nogensinde; Porsche 944 S2. S2 var som navnet antyder en videreudvikling af 944 S og havde også 16 ventilet topstykke. Med en øget slagvolumen nåede S2 op på 2990 ccm og ydede 211 Hk. Og samtlige heste var til rådighed, selv ved lave omdrejninger. Porsche havde altså lyttet til kritikken og beviste endnu en gang, at man kunne lave biler i tidens ånd. Turbo var ved at gå af mode, og det var tjekket at kunne præsentere en bil som var lynhurtig og havde superbilspræstationer, uden at det gik ud over benzinforbruget. 944 S2 var kun marginalt langsommere end 944 Turbo 250 km/t og 0-100 på 6,2 sekunder var rigeligt for de fleste.Det enestående var, at disse præstationer blev nået uden tvangsfodring, og det medførte en unik god benzinøkonomi. Selv ved ekstrem hastighed var benzinforbruget som på en almindelig bil. Det er ingen overdrivelse at kalde S2 motoren for en af verdens bedste 4-cylinderede motorer til dato, og under alle omstændigheder den eneste med over 200 Hk uden brug af turbolader, når man lige ser bort fra Honda’s skrigende symaskiner fra Type R-modellerne. Baseret på 944 S2 opstod en utrolig smuk cabriolet, som klart er den mest eftertragtede 944 i dag. Fra 1991 kunne man også vælge sin cabriolet med Turbo motor og 250 Hk. I Maj 1992 kørte den sidste 944 af samlebåndet, og en æra var slut. Afløseren, Porsche 968, nåede aldrig op på samme niveau rent salgsmæssigt. Og det på trods af at 968 er en aldeles fremragende bil. Dansk bil fra ny Stelnummer:WP0ZZZ94ZLN430684 Speedometer viser 197908 Seneste reg UA33544 Sælges for kunde
    I går 275.000,-
    Austin Healey BN6
    I går 385.000,-
    Volvo Amazon
    I går 59.500,-
    Nysynet  9-6-2017
    d. 21.07 54.800,-
    Veteran citroen 1921
    d. 21.07 139.000,-
    Mercedes Benz 190
    d. 21.07 49.800,-
    NSU Prinz 2 Årg 1959 NY PRIS
    d. 20.07 75.500,-
    vw derby
    d. 20.07 30.500,-
    Svendborg Veteranbil-Træf
    d. 20.07 1,-
    Nr.pladelygte af ældre dato
    d. 20.07 12.345,-
    ATV byttes med Veteranbil
    d. 19.07 Byttes
    Volkswagen van type 1 købes
    d. 19.07 2.222,-
    Købes
    Trabant 601
    d. 18.07 3.000,-
    Opel GT
    d. 18.07 94.500,-
    MB 280 SEL AUT 4,5
    MB 280 SEL AUT 4,5, modelårg. 1971, benzin, ., Her er der tale om en ganske unikt velholdt bil med en usædvanlig god historie: Denne smukke Mercedes har nemlig i alle 45 år af dens levetid været i samme familie, og der er aldrig blevet sparet på noget i forhold til vedligeholdelse. Samtidigt er det den nok allermest populære variant med den stærke 4,5-liters V8-motor. Der medfølger bogstaveligt talt hundredevis af sider med service- og vedligeholdelsesdokumentation helt ned til den originale købsfaktura. Den første ejer hentede personligt bilen på Mercedesfabrikkerne i Tyskland hvorefter han og konen kørte på ferie rundt i Europa inden den med skib blev sejlet til USA. Bilen har kun ganske få slidspor efter mange års tro tjeneste i det solrige Californien, og fremstår fuldstændig rustfri og utroligt nok uden at interiøret er det mindste solskadet. Bilen har tydeligvis stået meget i garage som en del af dens skånsomme liv. Dette er en af de sjældne chancer for at erhverve sig en virkelig velholdt original bil med fuld historie og dokumentation. Samtlige varianter af de store limousiner er de senere år blevet mere eftertragtede, og det bliver svært at finde en bedre end denne. Om modellen: SEL-modellen her tilhører den familie af biler, som Mercedes gav koden W108: Modellen debuterede i 1965 og cementerede Mercedes’ ry som producent af solide luksusbiler i den øvre klasse. SEL-varianten var den største og mest sjældne af variant. Tre år efter debuten blev modellen opdateret med den nye 2,8-liters motor, der var en passende effektiv og stærk kraftkilde til den store vogn. Den ekstreme 6,3-motoriserede udgave er bogstaveligt talt et nummer for sig, da den har sin egen modelkode. sælges for kunde sælges uden afgift se mere på Classicmotorsales. dk
    d. 18.07 175.000,-
    Volvo 544
    Volvo 544, modelårg. 1962, benzin, ., Her er en klassiker med en historie, der oser af kærlighed: Fra sin fødsel i 1962 og til 2015 var den ejet af den samme familie, der helt overvejende brugte den til at køre til deres sommerhus i (hvor ellers?!) Sverige. Kilometertælleren står efter de mange år på 307.000, men det kan man ikke se på bilen: Den er løbende vedligholdt og renoveret rustbeskyttet, så den ikke bare står flot og naturligvis uden rust, men også kører stramt og godt. Lakken er fra 1997 og klæder Volvoens amerikanskinspirerede linier usædvanligt godt. Interiøret er i samme flotte stand. Teknikken er et kapitel for sig: Volvo 544 med den originale B18-motor var dengang i tresserne en rask sag allerede direkte fra fabrikken, men denne bil er yderligere optimeret. I 1964 fik den to SU-karburatorer monteret (ligesom GT-modellen), og siden blev motoren tunet af Ditlevsen Racing Team, som ellers tunede Austin Healey og Cooper S til Roskilderingen. Af flere omgange blev topstykket modificeret, nye ventiler monteret, krumtappen afbalanceret (på Teknologisk Institut!), sportsknastaksel monteret og dertil kom lettet svinghjul, sportsmanifold og en komplet totommers udstødning. Her er tale om en virkelig fint afstemt motor, der både gør den brune 544 til lidt af en ulv i fåreklæder – og samtidigt kan gå op til 14 kilometer på literen ved afslappet kørsel! Originale motordele og dynamo medfølger. Bilens historie er usædvanligt veldokumenteret: Begyndende med den originale købskontrakt fra 1962 og med yderligere et kilo papirer frem til i dag! Veteransynet i 2010, står på historiske nummerplader. Sælges for kunde se mere på classicmotorsales.dk
    d. 18.07 99.500,-
    Hudson wasp Cab
    d. 18.07 395.000,-
    vauxhall ventora 3,3
    d. 17.07 49.000,-
    Audi 100 l
    d. 17.07 49.000,-
    Mercedes w115
    d. 17.07 90.000,-
    Mercedes 380 SE 3,8 V8
    d. 17.07 99.900,-
    BMW Isetta
    d. 17.07 199.000,-
    Porsche 911 Targa
    d. 17.07 349.000,-
    Lloyd Alexander TS
    d. 16.07 39.800,-
    fiat ritmo 85 cab sjælden
    d. 16.07 14.900,-
     Ny pris. V8 Rover P6 3,5L
    d. 16.07 15.800,-
    MAZDA 323  1,5  AUTOMATIC
    d. 14.07 25.000,-
    Beach Buggy
    d. 14.07 46.900,-
    Morris
    d. 13.07 27.500,-
    TR6
    d. 13.07 150.000,-