Postnr/By

Fx 5000, Odense

Radiusfra hvor du bor

Byer

Områder

Lande


    Anden model

    Filtrér

    Beskrivelse Postnummer Opdateret Pris (kr.) Favorit
    Opel Rekord 1,7
    I dag Sælges
    NSU   Dele
    I dag 12.345.678,-
    Varmemåler
    I dag 375,-
    London taxa 1967
    I dag 48.000,-
    Audi Coupe´ 2,2 E
    I dag 55.000,-
    BMW cs/csi
    I dag 44.900,-
    NSU Prinz 2 Årg 1959 NY PRIS
    I dag 84.500,-
    VOLVO 444. ny pris 88000 kr
    I dag 88.000,-
    Dodge Coronet d-4
    I dag 115.000,-
    Volvo Nye 165R15 DÆK
    I dag 500,-
    Landrover defenter
    I går 60.000,-
    veteranbil simka 1100 årg, 1977 I går Andet
    Volvo Amazon 121
    I går 45.000,-
    Ford comet veteran
    I går 120.000,-
    vauxhall ventora 3,3
    I går 49.000,-
    Veteran citroen 1921
    I går 139.000,-
    Mercedes Benz 190
    I går 49.800,-
    Fiat NC 50 årg. 1977
    I går 32.800,-
    vw t3 camper
    I går 75.000,-
    Austin Ten Four
    I går 69.900,-
    Mercedes ponton
    d. 27.04 1.000,-
    Saab 95 Herregårdsvogn
    d. 27.04 100.000,-
    VW 113. 1967 d. 27.04 Sælges
    Vw 113 De Luxe, 1967 d. 27.04 Sælges
    VW 261 Pick up. 1966 d. 27.04 Sælges
    Toyota Crown pick up 1966. d. 27.04 Sælges
    Hillman Super Minx 1963 d. 27.04 Sælges
    VW Typ32
    d. 27.04 44.995,-
    Fiat 500  Veteran d. 27.04 Købes
    H. Blinklygteglas
    d. 27.04 150,-
    Trabant p50
    d. 27.04 50.000,-
    fiat ritmo 85 cab sjælden måske bytte
    d. 26.04 12.900,-
    Veterancampingvogn
    d. 26.04 19.500,-
    Peugeot 304 cabriolet
    d. 26.04 65.000,-
    Vauxhall Victor 101 super
    d. 26.04 8.500,-
    Vauxhall 12-4 årg 1947 - renoveret
    d. 26.04 54.500,-
    Seat Malaga
    d. 25.04 30.000,-
    Veteran bil sælges
    d. 25.04 29.900,-
    Opel GT
    d. 25.04 94.800,-
    Lotus 7 1969
    d. 25.04 1,-
    BMW Isetta
    d. 25.04 1,-
    Porsche 911 Targa
    d. 25.04 1,-
    Peugeot 205 Cti Cab
    d. 25.04 1,-
    Lotus Eclat
    d. 25.04 1,-
    Peugeot 404 Stc.
    d. 25.04 1,-
    RR Silver Spirit
    d. 25.04 1,-
    Hudson wasp Cab
    d. 25.04 1,-
    SAAB 95
    SAAB 95, modelårg. 1967, benzin, ., Sælges på vores auktion d. 12 maj på MYGARAGE se mere under HAMMERAUKTIONER Her er der virkelig tale om to biler i én: En utroligt charmerende klassiker – men også en meget anvendelig lille bil: Det geniale nedklappelige bagerste ekstra-bagsæde er hemmeligheden bag den lille bils enorme rummelighed, der kan nydes af hele syv personer. De bagerste sidder godt nok med ryggen mod kørselsretningen, men til gengæld har de en uhørt god udsigt på det forbipasserende landskab. Som regel levede stationcars et hårdere liv end sedaner, og der er derfor typisk også færre overlevende. Det gælder også for 95’eren, som er en langt mere sjælden fugl end sin sedan-fætter. At den konkrete bil stadig er iblandt os skyldes, at den er undervejs i sit liv er blevet renoveret. Det er dog en ældre renovering, og det kan ses på karosseriet, hvor der er plads til kosmetiske forbedringer. Hvis man altså synes det er nødvendigt. For bilen som sådan er stadig velkørende i sin drivlinie, komplet med friløb på gearkassen og boblende V4-motorlyd, og den kan også nydes som den er, komplet med tidens patina og charme. Den er sidst synet i 2016, men siden har bremserne set bedre dage: De skal efterses inden den tages i brug igen. Sælges for kunde. Om modellen: SAAB 95 var stationcarudgaven af den kendte sedan 93, og modellen kom til verden i 1959. Den havde den samme totaktsmotor som 93’eren, men fulgte søstermodellen 96’s udvikling og fik i 1967 en firetaktsmotor ligesom denne. SAAB havde dengang ingen egne firetaktsmotorer, så de købte Fords V4 fra Taunus, og det viste sig som en god løsning: Med V4’eren levede modellen elleve år længere, nemlig frem til 1978. Der blev igennem tiden bygget 110.000 SAAB 95, men hvor mange der er tilbage er et åbent spørgsmål. I dag er den lille stationcar en charmerende klassiker, som man ikke ser hver dag. se mere på classicmotorsales.dk
    d. 25.04 1,-
    Volvo 544
    Volvo 544, modelårg. 1962, benzin, ., Sælges på vores auktion d. 12 maj på MYGARAGE se mere under HAMMERAUKTIONER Her er en klassiker med en historie, der oser af kærlighed: Fra sin fødsel i 1962 og til 2015 var den ejet af den samme familie, der helt overvejende brugte den til at køre til deres sommerhus i (hvor ellers?!) Sverige. Kilometertælleren står efter de mange år på 307.000, men det kan man ikke se på bilen: Den er løbende vedligholdt og renoveret rustbeskyttet, så den ikke bare står flot og naturligvis uden rust, men også kører stramt og godt. Lakken er fra 1997 og klæder Volvoens amerikanskinspirerede linier usædvanligt godt. Interiøret er i samme flotte stand. Teknikken er et kapitel for sig: Volvo 544 med den originale B18-motor var dengang i tresserne en rask sag allerede direkte fra fabrikken, men denne bil er yderligere optimeret. I 1964 fik den to SU-karburatorer monteret (ligesom GT-modellen), og siden blev motoren tunet af Ditlevsen Racing Team, som ellers tunede Austin Healey og Cooper S til Roskilderingen. Af flere omgange blev topstykket modificeret, nye ventiler monteret, krumtappen afbalanceret (på Teknologisk Institut!), sportsknastaksel monteret og dertil kom lettet svinghjul, sportsmanifold og en komplet totommers udstødning. Her er tale om en virkelig fint afstemt motor, der både gør den brune 544 til lidt af en ulv i fåreklæder – og samtidigt kan gå op til 14 kilometer på literen ved afslappet kørsel! Originale motordele og dynamo medfølger. Bilens historie er usædvanligt veldokumenteret: Begyndende med den originale købskontrakt fra 1962 og med yderligere et kilo papirer frem til i dag! Veteransynet i 2010, står på historiske nummerplader. Sælges for kunde se mere på classicmotorsales.dk
    d. 25.04 1,-
    MB 280 SEL AUT 4,5
    MB 280 SEL AUT 4,5, modelårg. 1971, benzin, ., Sælges på vores auktion d. 12 maj på MYGARAGE se mere under HAMMERAUKTIONER Her er der tale om en ganske unikt velholdt bil med en usædvanlig god historie: Denne smukke Mercedes har nemlig i alle 45 år af dens levetid været i samme familie, og der er aldrig blevet sparet på noget i forhold til vedligeholdelse. Samtidigt er det den nok allermest populære variant med den stærke 4,5-liters V8-motor. Der medfølger bogstaveligt talt hundredevis af sider med service- og vedligeholdelsesdokumentation helt ned til den originale købsfaktura. Den første ejer hentede personligt bilen på Mercedesfabrikkerne i Tyskland hvorefter han og konen kørte på ferie rundt i Europa inden den med skib blev sejlet til USA. Bilen har kun ganske få slidspor efter mange års tro tjeneste i det solrige Californien, og fremstår fuldstændig rustfri og utroligt nok uden at interiøret er det mindste solskadet. Bilen har tydeligvis stået meget i garage som en del af dens skånsomme liv. Dette er en af de sjældne chancer for at erhverve sig en virkelig velholdt original bil med fuld historie og dokumentation. Samtlige varianter af de store limousiner er de senere år blevet mere eftertragtede, og det bliver svært at finde en bedre end denne. Om modellen: SEL-modellen her tilhører den familie af biler, som Mercedes gav koden W108: Modellen debuterede i 1965 og cementerede Mercedes’ ry som producent af solide luksusbiler i den øvre klasse. SEL-varianten var den største og mest sjældne af variant. Tre år efter debuten blev modellen opdateret med den nye 2,8-liters motor, der var en passende effektiv og stærk kraftkilde til den store vogn. Den ekstreme 6,3-motoriserede udgave er bogstaveligt talt et nummer for sig, da den har sin egen modelkode. sælges for kunde sælges uden afgift se mere på Classicmotorsales. dk
    d. 25.04 1,-
    Peugeot 404 Stc.
    d. 25.04 1,-
    Lincoln Continental
    d. 25.04 1,-
    Ford Popular 1954
    d. 25.04 1,-
    Bobbel som søger kærlighed
    d. 25.04 9.500,-
    FORCROMNING
    d. 25.04 Sælges
    veteranbiler købes
    d. 25.04 42.949.673,-
    Købes
    Van Diemen Formel F
    d. 25.04 1,-
    Porsche 911 SC
    Porsche 911 SC, modelårg. 1978, benzin, ., Sælges på vores store Hammer Auktion d. 12 maj 2017 kl. 13,00 - 15,00 Eftersyn 10,00 - 13,00 Denne smukke 911 er oprindeligt solgt til Californien – til en åbenbart meget kræsen ejer, der valgte specialfarven ”Elfenbein”. Sammen med et brunt interiør fremstår bilen her derfor som et af de mere smagfulde symboler på halvfjerdserne, og den lyse farve fremhæver den klassiske 911-karosseriform smukt. I 2010 blev modellen reimporteret til fødelandet Tyskland, hvor den i årene derefter gennemgik en grundig ombygning tilbage til europæiske specifikationer samt en omfattende renovering med mange nye dele. I 2013 blev bilen importeret og indregistreret i Danmark og processen beskrevet i en artikel på klassikermagasinet ViaRETRO (artiklen kan læses her: <a href="http://www.viaretro.com/2013/05/borsmaeglerens-911-en-porsche-til-en-italofil/" target="_blank">Børsmæglerens 911: En Porsche til en italofil</a>). Siden har bilen kørt hos den samme ejer. En smuk og velholdt 911 af en modelvariant, der de senere år er steget en del i pris. Serviceret hos Porsche Center i MY GARAGE i 2016. Sælges for kunde <strong>Om modellen:</strong> 911-modelserien er en kompliceret affære – også selv hvis man nøjes med at kigge på de tidlige modeller af ”F” og ”G”-varianterne. Men de fleste ved godt, at ”Carrera”-modellen fra 1973 er noget nær den hellige gral indenfor Porsche 911. Knap så mange ved, hvad modelbetegnelsen ”SC”, som i denne konkrete bil til salg, egentligt står for – men svaret er ”Super Carrera”. Så er tonen ligesom slået an! Sagen var, at SC’eren skulle erstatte både den almindelige 911 og Carrera-varianten, og det kom der altså en Super Carrera ud af. Den er da også en særdeles kompetent repræsentant for 911-familen: SC’eren yder 180 hestekræfter fra dens tre liters slagvolumen. Og priserne på 911’ere er i de seneste år kun gået én vej: Opefter. Når man kører en god én, så forstår man hvorfor så mange vil have en 911. sælges for kunde
    d. 25.04 1,-
    Porsche 930 Turbo
    Porsche 930 Turbo, modelårg. 1979, benzin, ., Sælges på vores store Hammer Auktion d. 12 maj 2017 kl. 13,00 - 15,00 Eftersyn 10,00 - 13,00 Toppen af 911-serien har lige siden 1975 heddet ”Turbo”, hvor den i forvejen kompetente sportsvogn 911 fik tryklader på og skabte en myte. Denne konkrete Turbo blev leveret til et leasingselskab i Missouri i maj 1979, hvilket fremgår af servicehæftet. Derefter har bilen skiftet ejer nogle gange, herunder helt passende til myten hos en natklubejer i Connecticut, der kørte i bilen indtil sin død. Derefter overgik bilen til det uafhængige Porsche-værksted Wheelers Auto, ligeledes i Connecticut, hvor ejeren af værkstedet gik igennem bilen fra a-z, og herunder udførte gennemgående (på amerikansk: ”nuts-and-bolts”) motorrenovering. Der er omfattende fotodokumentation fra dette arbejde der blev foretaget i 2014. Bilen har kun kørt ganske lidt siden renoveringen, hvorfor motoren i dag er i absolut topform uden oliespild eller olieforbrug. Bilen er holdt tæt på 100% original – dog er der eftermonteret en K27 turbo, der er ingen katalysatorer men til gengæld forbedrede varmekasser. Bilen er for nyligt prøvekørt på Jyllandsringen af den tidligere Le Mans-kører og særdeles erfarne 911-kører John Nielsen, der vurderede, at bilen kører som den gjorde den dag den rullede ud af fabrikken. Bilen kommer med omfattende dokumentation, originalt servicehæfte, originalt garantikort, original brugermanual, værktøjssæt samt donkraft. Meget original stand. Sælges for kunde. Bilen er uden afgift
    d. 25.04 1,-
    Austin Healey 6/100
    d. 25.04 1,-