2005 Peugeot 407. Diesel. Partikelfilter.

2005 Peugeot 407. Diesel. Partikelfilter.

3.500 kr.

LES ANNONCEN. Førstemann med 3500 kr. Holdes ikke av. Omregistrerings attest må hentes hos tidligere ejer. Dette er siste pris. Ikke forsøk at prute. 2005 Peugeot 407. 1.6 HDi 109 hk. Turbo diesel. Partikelfilter. Manuel. Træk. Panorama glass tak. Klima. Kørecomputer. Fartpilot. Går meget billig. Plader sitter på men er afmeldt. Må på syning. Det er en dårlig servo slange fra tank men lett på rattet så længe det er olie på tanken. Nemt at bytte den lille slange stump.Bakre potte må byttes. Motorlampe lyser, ved ikke hvorfor. Liten lyd bag fra ett hjulleje. Får ikke åbnet bagklap. Ved ikke hvorfor. Akkurat byttet en bremse kaliber. Hel og pen bil. Fin at køre. Motor, gir og kobling i god stand. Bilen er kørbar. Hentes i Skibsted, Kongerslev nord Jylland.

Kongerslev·i går·

Ny
Peugeot 407 2,0 HDi SR stc.

Peugeot 407 2,0 HDi SR stc.

14.500 kr.

HDi SR stc., 2008, Koksmetal, 5 døre, 377000 km, servo, esp, abs, 8 airbags, automatisk lys, tågelygter, tonede ruder, splitbagsæde, stofindtræk, kopholder, bagagerumsdækken, isofix, cd/radio, el-spejle m/varme, airc., c.lås, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, varme i forrude, sædevarme, regnsensor, højdejust. førersæde, el-ruder, diesel partikel filter, træk til 1600 kg, galvaniseret, starter og kører 100% ok, god stor og stærk diesel stationscar og som også er meget økonomisk (16,7 km pr liter diesel). Samme ejer siden 2014. Bilens sidste reg. nr. er : AR 46539. Bilen er sidst synet den 27-9-2022. PARTIKELFILTER. Husk at Hobro Bilsalg sælger nye nummerplader.

Hobro·man.·Hobrobilsalg

Peugeot 407 er en stor familiebil, der blev produceret af den franske bilproducent Peugeot fra 2003 til 2010 og fra 2006 til 2011 som coupé. 407 kunne fås som en firedørs sedan, en femdørs stationcar/kombi og en todørs coupé. Den var Peugeots største bil indtil lanceringen af 508 i 2010. 407 delte sin platform med Citroën C5 og Citroën C6. 1, 8 L EW7 I4 (benzin) 2, 0 L EW10 I4 (benzin) 2, 2 L EW12 I4 (benzin) 3, 0 L ES9 V6 (benzin) 2, 2 L DW12 I4 Dieselmotor var alle tilgængelige på 407, med en effekt fra til . Alle motorer havde en dobbelt overliggende knastaksel og fire ventiler pr. cylinder, og alle modeller - bortset fra 2, 0 HDi ES9 - havde variabel ventilstyring. En seks-trins manuel gearkasse var standard i hele serien; en automatisk gearkasse blev også tilbudt på nogle markeder.