kvalitetsbiler.dk
Opel Astra 1,4 T 150 Enjoy
129.900 kr.
138.999 kr.
Vi sælger vores Vito kombi 9 Pers da behovet for en mindre bil er der istedet. Bilen er en original 9 Persons som er bygget om til 8 ved at skifte de 2 forsæder ud med 2 enkelte sæder i stedet for bænksæde. Dette giver mere plads til føre samt passager foran, Sæderne er fra en camper så der er flere indstillingsmuligheder samt 2 armlæn til begge sæder desværre ikke i læder som bagsæder Lidt kort info Årg.2009 Km. 524000 Nysynet Aftageligt træk til 2000 kg (Med bremser) 750 kg (Uden bremser) 2.2 liter 150hk med 5 trins automatgear Partikelfilter så må kører i alle byer Udstyr - Stor skærm med trådløs apple carplay + android audio - 360° camera - P-sensor bag -5-trins aut. gear/tiptronic. -Fartpilot. -2-zonet klima for og bag -lys taghimmel. -Fjernb. c.lås. -Kørecomputer. -Udv. temp. måler. -Højdejust. førersæde. -2 el-ruder. -El-sidespejle m. varme. - Multifunktionsrat. -Bluetooth audio. -Armlæn. -Læderrat. -ESP. Står hæderligt men har lidt pletter og brugsspor Kabinen har brugsspor, bagagerum er brugt godt Har lige været i Italien uden problemer. Den spiller bare. Den fik en overhaling inden turen, og det spiller. Bl.a. bremser + bremsevæske. Aircon service + rens af kabinen Service med alle filter og olie. Udskiftning af kilerem samt remstrammer., Ny højtrykspumpe den gamle var lidt træt, Ratstammen er udskiftet På bagrund af Slør i den nederste del. Renoveret kaliber foran Udskiftet rattet og komplet airbag, Udover det. Så fik den skiftet klimakompressor ved 489xxx Renoveret dyser ved 460xxx Bilen står på et sæt Amg line 16" vinterhjul med rigtig gode dæk. Det sidste sæde haves til rækken bag Mekanisk fin og velholdt. Starter hver dag uden problemer. Pris 138,999kr Byttes evt med mindre bil Gi et bud
399.900 kr.
, 1991, Sortmetal, 4 døre, 319000 km, aut., 18" alufælge, airc., fjernb. c.lås, fartpilot, startspærre, sædevarme, el indst. førersæde m. memory, el-soltag, el-spejle, 4x el-ruder, Becker cd/radio, armlæn, dellæder, læderrat, tågelygter, db. airbags, abs, tonede ruder, ikke ryger, nysynet, service ok, tidligere undervognsbehandlet. Bygget og udviklet af Porsche. Den rå karrosse blev banket ud hos Mercedes i Sindelfingen og herefter fragtet til Zuffenhausen, hvor Porsche-ingeniørerne stod for resten. Undervognen blev naturligvis afstemt til at kapere de mange kræfter med kortere fjedre og andre dæmpere, men den stående ordre fra Mercedes-toppen var klar: E-klassen skulle stadig være komfortabel. Idéen om en stor sedan med sportsvognspræstationer kom ikke ud af ingenting. BMW havde allerede i 1985 lanceret sin M5 med række-6’eren fra sportsvognen M1, og ambitiøse Audi lod i 1988 porten gå op for topmodellen V8, som dog handlede mere om luksus end præstationer. Mercedes gik efter at forhøje spillets indsats og hentede drivline (samt bremser) i Autobahn-bomben 500 SL. Den nye V8’er med koden M119 var i virkeligheden baseret på et design, der stammede tilbage fra 1969. Men med elekronisk Jetronic-system fra Bosch, dobbelt overliggende knastaksler, fire ventiler per cylinder og variabel ventilstyring på indsugningssiden havde den den nødvendige pondus. Da kravet om at bygge en ægte Mercedes og ikke en gadelovlig DTM-racer hang tungt over udviklingsteamet, blev udyret koblet til den sløve, 4-trins automatgearkasse fra Mercedes 500 SL. Dog med en lidt anden gearing af bagtøjet, hvilket sammen med ekstra 20 Nm moment betød, at 500 E gik fra 0-100 km/t på 6,1 sek. Det var 0,1 sek. hurtigere end SL. Og nok så vigtigt, 0,2 sek. hurtigere end BMW M5. I alt 10.476 biler blev bygget og lige netop denne bil blev produceret Oktober 1990 hvor det hele startede og er blandt de første håndlavede 46 eksemplarer af dette vidunder som blev lavet dette år. Så denne bil er en meget sikker og god investering