Camaro

    Filtrér

    Beskrivelse Postnummer Opdateret Pris (kr.) Favorit
    Camaro 5,7 aut.
    Camaro 5,7 aut.

    12 billeder

    d. 19.01 99.800,-
    Chevrolet Camaro Z28
    Chevrolet Camaro Z28

    9 billeder

    d. 10.01 84.900,-
    Chevrolet Camaro z28 van
    Chevrolet Camaro z28 van

    9 billeder

    image_search_result
    Chevrolet Camaro z28 van, modelårg. 1997, Benzin, V8 Targa aut., 2 døre, Rød, 141000 Km, Mellem, Coupe, Van, jeg har besluttet mig for og sætte min Camaro z28 automat gear med targa tag til salg pga der skal ske noget nyt den er fra 1997 som er sidste årgang med LT1 motoren med 4 trins GM Turbo Hydramatic 4L60-E automat gearkasse det er en af de få som har ASR (Traction control) som naturligvis kan slås fra hvis du vil lege den har GU5 axel option (3.23 gear ratio isteden for 2.73) der sider et sæt Edelbrock Perfomer topstykker på den som angiveligt skulle give 24hk oven i de 289hk bilen er født med plus et par andre små ændringer så bilen har 310-320hk bilen har en org jern frontklap bygget om med 3" cowl hood (den org røde frontklap følger os med) den har justerbar panhard stang og andre/bedre stræber armre eller hvad de hedder fra karros til bagaksel med Polyurethan bøsninger gearkasse ophæng af Polyurethan gummi ny udstødning fra Y rør og ud den kan enten købes med brede 16" stål fælge (8x16 og 10x16) eller 18" Alu fælge med vinter dæk bilen er bygget om med forlygter fra en c1500 som lyser dobbelt så godt så man rent faktisk kan se noget om aften der er lige monteret anhænger træk på den og bilen er der efter blevet synet her den 09-10-2018 hvor den inden syn fik monteret nye skiver foran der er boret og rillet for bedre bremse greb og nye EBC bremseklodser både foran og bag på bilen har kun kørt 141.000km den er pava behandlet nogen gange i løbet af dens liv jeg har haft bilen i 4år og 10mdr (siden den 4 januar 2014) og har kørt ca 33.000km i den, den fik en anden (renoveret) gearkasse på for 3½år siden da den hade kørt 114.000km hvor lock up godtnok ik virker pga gearkassen har 1 ledning mindre i stikket end den org men det har ik rigtig nogen betydning jeg har den org gearkasse og ligge (hvor koblings pladerne til 3 og 4 gear er røget) som følger med så man kan vælge og renover den, man kan sikkert os bare tage elektronikken fra org gearkassen og monter i den der sider på nu så lock up kommer til og virke, jeg har bare ik gide rode med det bilen er 99,5% rustfri
    d. 02.01 125.000,-