Tråd startet: d. 19. november, 2011 · kl. 16.02
Sidst opdateret: d.  5. marts, 2012 · kl. 13.05
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.02)

Hjælp til hvad man som familie SKAL kunne leve for pr. mdr i mad budget

Hej til alle jer derude!
Vi har meget svært ved at få økonomien til at slå til hver mdr især efter den nye fedt afgift er kommet. Vi handler i discount butikker (Lidl, Rema1000, Netto samt fakta) men man får godt nok ikke meget for pengene
Vi er 3 voksne i husstanden og 1 hund. Får ingen offentlige ydelser overhovedet og har det fint med dette!
Hvad lever i andre for hver mdr og hvordan får i pengene til at række? Laver i madplaner og i så fald hvordan laver i dem, måske i kan sende dem til os?
Vi håber på rigtigt mange seriøse henvendelser da det ikke er rart at skulle tænke økonomi hver dag.

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.07)

Det mangler lidt om, hvor meget I lever for pr. mdr. nu.

Hvis I er 3 voksne som alle har arbejde, så skulle det ikke være så svært at få pengene til at slå til.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.10)

Man kan aldrig generelisere hvad man lever for, 3 voksne spiser ik ens, mænd og kvinder spiser ik ens, kommer an på om smø'ger og evt alkohol er medregnet disse.

Eks en husstand en mor og 3 piger ikke rygere og ikke afhængig af smøger samt dagligt øl evt vin og IKKE overvægtige lever fint udne det er dyrt. Det der med madplan lave liste hvad man har lyst til spise 1 måned frem?? Hvorfor dog det?

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.12)

Svar til sally christensen:
Lige mine ord, er man ikke på offentlig ydelse, må de jo havde en form for indtjening, såsom et arbejde og da et fuldtidsjob gennemsnit udbetales med 10-13.000 pr mdr: må de så havde ca 30-39.000 tilsammen, så ja der burde da være råd nok til mad.

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.23)

Svar til mopse74:
Er 3 personer (voksne) heraf "kun 2 personer som har lav indkomst. Den anden voksen(17 år)går i skole. Har intet alkohol forbrug eller tobaksforbrug. Tøj budget er på ca 500-1000 kr hver anden mdr- så må siges ikke at være højt. Har dog udgifter til befordring samt husleje, bil, forsikringer mm.

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.26)

Svar til mopse74:
vil nok sige at når alle udgifter er betalt, burde 5000 kr til 3 være rimeligt.

Vi er 2 voksne og i tøjpenge bruger vi ca 3-500 kr om året.

BLOKERET BRUGER
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.31)

Svar til Finn Snedker:

3-500 kr/år? Det er mindre end jeg bruger på batterier til mine dildoer.... om måneden.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.34)

Svar til Goddav Do:
så bruger du den meget, du må havde en brunstig mand

Nææ vi køber sådan set aldrig tøj, jeg kan godt gå med et par bukser der er hul i røven eller på knæ, siger mig ikke meget bare det er rent.

BLOKERET BRUGER
#9 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.36)

Finn Snedker skrev:
Svar til Goddav Do:
så bruger du den meget, du må havde en brunstig mand

Mand?? Igen tager dine fordomme os med ud på en rejse.

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.39)

Svar til Goddav Do:
Nu må du da holde, en dildo er den ikke til en kvinde

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.39)

Goddav Do skrev:
Svar til Finn Snedker:

3-500 kr/år? Det er mindre end jeg bruger på batterier til mine dildoer.... om måneden. :'(
Der vil jeg så sige du kan spare lidt ved at bruge genopladelige batterier.

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.40)

Svar til Goddav Do:
Nå sså må du havde en heftig kvinde, men det med dildo snød mig så, undskyld..

BLOKERET BRUGER
#13 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.41)

Svar til osval:

Tjo, det kunne være en ide. Eller også kan Finn & Co sætte deres tøjforbrug i vejret.

BLOKERET BRUGER
#14 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.45)

Svar til Finn Snedker:

Godt ord igen.

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 11 måneder siden (d. 19. november, 2011 · kl. 16.47)

Svar til Goddav Do:
Eller også kan Finn & Co sætte deres tøjforbrug i vejret.

Nææææ du, vil prøve det med dildo, det lyder sjovt.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: