• 499.877 annoncer
  • 49.268 nye annoncer
  • 1.253.698 medlemmer
  • 6.894 online
Tråd startet: d.  6. November, 2011 · kl. 02.18
Sidst opdateret: d. 23. August, 2012 · kl. 11.46
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  6. November, 2011 · kl. 02.18)

Søger råd vedr. køb af forlænger

Hej

Jeg er i den situation at jeg for nyligt har fået yderligere 30cm højde i mit køkken, hvilket har medført at "skorstenen", metalstykket fra den væghængte emhætte til loft, er blevet 30cm for kort. Der er tale om en lidt ældre hvid Blomberg model, hvor det ikke har været muligt at finde nogen forhandlere, der sælger disse inddækninger særskilt. Der er tale en firkantet forlænger, med bredde på cirka 25cm, og en dybde på cirka 17cm.

Er der nogen der har kendskab til forhandlere af disse forlængere, eller skal der virkelig en ny emhætte til ?

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  6. November, 2011 · kl. 05.49)

Svar til Plind28berg:
Er det en du kan lave selv, eller få en tømrer/snedker til at lave ?

BLOKERET BRUGER
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  6. November, 2011 · kl. 08.35)

Svar til Plind28berg:
Kør ud til en smed ,en simpel opgave at bukke et stykke plade der er mage til,evt kan du købe en brugt emhætte her på GG og bruge det styk forlænger der måtte følge med

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  7. November, 2011 · kl. 20.48)

Hej
Prøv at forespørge hos HTH, de sælger brandt/blomberg emhætter og burde kunne skaffe dele dertil...
MVH. Søren

#5 - Skrevet for ca. 8 måneder og 29 dage siden (d. 23. August, 2012 · kl. 11.45)

Svar til Plind28berg:
Hvis din enhætte er af ældre dato er funktionen nedsat pga snavs og skidt i ventilatoren samtidig er sansynligheden for at den går istykker rykket nærmere, jeg ville gå ud og købe en ny, evt en med led lamper så du sparer på energien til lyset.

Emhætter
De billigste priser og gratis levering! Spar op til 70%
Klik her
Emhætte
Find gode tilbud her og spar mange penge.
Hurtig levering
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Emhætte
De billigste priser og gratis levering! Spar op til 70%
Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 8 måneder og 29 dage siden (d. 23. August, 2012 · kl. 11.46)

hold da lige op hvoffor fanden rykker g&g sådan gamle indlæg ind på forsiden fnys.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: