• 496.903 annoncer
  • 50.469 nye annoncer
  • 1.253.064 medlemmer
  • 5.027 online
Tråd startet: d.  5. november, 2011 · kl. 16.06
Sidst opdateret: d. 30. maj, 2012 · kl. 19.08
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. november, 2011 · kl. 16.06)

hjælp nogen der har lidt forstand på vaskemanskiner?????

hej vi har en Zanussi af ældremodel som kørte uden problemer så i fredags, efter jeg hade vasket to maskiner slå den HPFI relæet fra, vi tænde det igen og maskine vasket fint ind programet færdigt og tromlen køre fint rundt. men nå den så kommer til centrefuger sidst i programet vil den ikke mere. har prøvet at køre et program uden tøj og kun men centrafugeringe til men uden held, håber du/I har nogle gode ide om hvad der kan gøres eller om jeg skal kikke mig om efter en ny maskine HJÆLP

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. november, 2011 · kl. 17.03)

Højest sandsynligt er motorkullene helt nedslidte, og bør skiftes. Samtidig skal elektriker/reparatør lige ohme ankeret igennem, og er det svært "revet på kommutatoren" (Der hvor motorkullene slæber) skal det afdrejes, og rives op mellem felterne.
Hvor gl. er den? Og hvad hedder den mere end zanussi ? Mvh. T

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. november, 2011 · kl. 19.21)

Det kan næppe betale sig at få en reparatør ud og reparere en Zanussi af "ældre model". Efter reparationen vil den fortsat være gammel. Der er meget ofte tilbud på forskellige kvalitetsvaskemaskiner, så prøv at jagte tilbud i Elgigante, Skousen og internetbutikker...

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  5. november, 2011 · kl. 21.56)

uha Big T det lyder dyrt jeg tro bare jeg må kikke mig om efter en ny men hvis det nu bare var noget man selv kunne fixe så var det jo forsøget være men tak for tilbage meldninger BigT og Owb :o)

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  6. november, 2011 · kl. 08.11)

Svar til Night:
Har sendt en mail til dig, på en af dine annoncer : Mvh. T

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vaskemaskiner
direkte fra eget lager til lavpris. Gratis levering!
Klik her
Vaskemaskine
Billige vaskemaskiner med hurtig levering
Se mere her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d.  4. december, 2011 · kl. 14.07)

hej er hvide vare montør og tekniker tyder også meget på det er din pumpe der er defekt. den kan skiftet for ca. 300kr hvis man gør det sev den er lige til at dreje af.
det er nemlig 90% af tiden dem der er færdig og mister kraften.
og ja det kan godt være dine kul der er færdig i motoren men det er nu billiger at købe en ny maskine hvis det er tilfeldet.
for at tjekke om det er pumpen der er slit skal du skruge trevlfiltert ud og starte maskinen på pumpe ud og så hvis den støjer meget ( slør ) eller meget brummen lyd så er det bsset i pumpen der er defekt og skyld i dit problem. held og lykke

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 15. december, 2011 · kl. 13.12)

Svar til Night:
selvom din zanussi er så gammel kan det måske svare sig at du selv prøver at bytte kullene og se om den kan køre, men du risikerer let, at kommutatoren - der hvor kullene gnider på ankeret i motoren - er sl,idt op på grund af gnister.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d. 27. december, 2011 · kl. 16.16)

den skal bare have nyt motor kul og så skal motoren pustes ren for kul støv så kører den som ny igen

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d. 30. maj, 2012 · kl. 19.08)

Svar til Night:
Svar til anders rene knudsen:
Hej Anders.
Har set i en anden annonce, at du har 4 jern stole som du vil sælge.
Hvad skal de koste?

Vh Charlotte

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: