• 499.865 annoncer
  • 49.744 nye annoncer
  • 1.253.570 medlemmer
  • 5.415 online
Tråd startet: d.  1. november, 2011 · kl. 11.34
Sidst opdateret: d. 18. april, 2012 · kl. 14.25
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  1. november, 2011 · kl. 11.34)

Pendel-lamper.

Hej. Jeg er ved at blive rundtosset. Jeg vil så gerne ha` glasklare pendel-lamper i huset. Men kan kun finde de "frostede", ikke gennemsigtige. Fordi jeg planlægger at sætte de nye "seje" LED-pærer i, hvor der er LED`s hele vejen rundt i pæren, og dem vil jeg gerne kunne se, når lyset er tændt. Har nogle her på G&G en ide om, hvor sådanne pendler kan skaffes/købes ?

Gode svar:

C Srensen: Læs svar

BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  1. november, 2011 · kl. 12.38)

Hej.
Et par småting - tror du bliver herretræt af at kunne se led dioderne efter ganske kort tid.
Hvis du alligevel køber lampe og LED pære, så lov mig, at du køber enten Osram eller Philips.
De billige LED pærer har en lav lux værdi, og afgiver ikke meget lys.

Tommelfingeregel er, at en god led pære koster ca 150,- og opefter.
Trust me - jeg lever af at købe sådan noget skrammel hjem

På denne hjemmeside, er der en meget pænt udvalg:
http://www.designlite.dk/pendler/

Og nej, det er ikke der jeg arbejder

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  1. november, 2011 · kl. 16.56)

Svar til C Srensen:
Tak for svaret.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 10. januar, 2012 · kl. 03.37)

Jeg kan varmt anbefale et firma, der hedder Matronics (www.matronics.dk). Vi har selv købt os fattige i LED-lamper derfra til priser fra kr. 60,- til alm. loftslamper, og er endnu ikke blevet skuffet. Til gengæld har vi haft besøg af elselskabet, der troede, at vi havde fusket med vores måler, da vores elforbrug var faldet så dristigt.
Jeg anbefaler siden, fordi de giver en god service, og har et fortræffeligt udvalgt (men hold jer fra deres vækkeure - de VÆKKER dig!!!!)
Hilsen Birgitte

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 23. januar, 2012 · kl. 19.55)

Svar til Synnejyegirl:
Der er en svensk hjemmeside, der har disse, men jeg tror ikke de viser dem op, du kan kontakte dem. Held og lykke

Gulve i bedste materialer
Lave priser og topprofessionel montage. AV Gulve
Din garanti for kvalitet!
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Belysning
Fri fragt ved køb over 500,-
Se det store udvalg her!
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d. 23. januar, 2012 · kl. 19.56)

Upsss www.retrolampor.se

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 13. april, 2012 · kl. 08.01)

Jeg har haft gode erfaringer med at købe lamper hos Lampebutikken.dk ... De har et stort udvalg af bl.a. flotte pendler. Jeg har selv købt pendlen "One" fra Holmegaard, som er utrolig flot. http://www.lampebutikken.dk/Pendler/Holmegaard/ONE-.html

bogild Brugeren er offline
3 salg 3 gennemførte G-handel salg
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 18. april, 2012 · kl. 14.25)

Svar til Synnejyegirl:
Halo tech lampe design laver en serie kaldt COLORS I eller II, de fåes i klar og giver et super flot spil i lyset, de laves i 3 størrelser, EM Belysning i Viborg har dem på lager. VH Morten

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: