• 544.327 annoncer
  • 69.545 nye annoncer
  • 1.445.378 medlemmer
  • 5.448 online
Tråd startet: d. 16. september, 2010 · kl. 19.01
Sidst opdateret: d. 24. marts, 2011 · kl. 09.48
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 4 år og 0 måneder siden (d. 16. september, 2010 · kl. 19.01)

Annonce sletning??

Nu er det nok ikke kun mig, men nok nærmere alle som synes det er spild af tid når man kigger annoncer og læser svar o.s.v. og der så nederst står huset er udlejet eller bilen er solgt og bla bla.. Så herfra må det bare være en opfordring med STORE bogstaver. Slet dog lortet hvis din annonce ikke længere er relevant, det tager ikke mange museklik.Mange kærlige hilsner;)

#2 - Skrevet for ca. 4 år og 0 måneder siden (d. 16. september, 2010 · kl. 20.22)

Kunne bestemt ikke være mere enig, der er også rigtig mange, med katte annoncer der ikke sletter, dem når kattene er solgte, eller de billeder af dem der er solgte, hvis det er en annonce med flere katte.
Det ville være rart hvis de var dette, da en som jeg, bruger megen tid, på at holde mig opdateret, med hvad der kommer på, og bliver sku skuffet hver gang, jeg lige syntes jeg har fundet den perfekte kat, og så er den solgt, når man kontakter sælgere, men man er selvfølgelig velkommen til, at købe en af de andre, de har til salg. Næææh nej siger jeg så, køber ikke bare en kat for, at købe en, den skal se bestemt ud. Nå så fik jeg luftet lidt for mit sure opstød...
Rigtig god aften herfra.

#3 - Skrevet for ca. 4 år og 0 måneder siden (d. 16. september, 2010 · kl. 22.08)

Svar til sparkling-fashionhotmailcom:

#4 - Skrevet for ca. 4 år og 0 måneder siden (d. 16. september, 2010 · kl. 22.09)

Svar til Mikl:

er fuldstændig enig, man når lige at blive opstemt fordi man har fundet perfekte vare, og så den solgt.

#5 - Skrevet for ca. 4 år og 0 måneder siden (d. 17. september, 2010 · kl. 15.24)

Det prøvede jeg igår

Teknisk Isolering
Brug for Teknisk Isolering til Erhverv? Læs mere her!
Teknisk Isolering Fyn ApS
Lån fra 5.000-250.000 kr
Vi kan tilbyde de bedste forbrugslån - Søg online
www.pengepungen.dk
Sagde banken nej?
Lån fra 5.000 til 250.000 kr. Ansøg hos os og få svar nu!
www.pengepungen.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 3 år og 8 måneder siden (d. 27. januar, 2011 · kl. 16.07)

helt enig....har prøvet det alt for tit

BLOKERET BRUGER
#7 - Skrevet for ca. 3 år og 8 måneder siden (d. 27. januar, 2011 · kl. 16.28)

måske ikke det helt perfekte sted, at minde folk om at slette,
man kunne skrive til vedkommende, om det ikke var en ide, at slette annoncen,
hvis det er solgt.
det har jeg da gjort par gange, selv jeg har købt noget, og opdager 14 dage efter personen,
til stadigvæk har annonce af det samme, så skriver jeg og minder dem om dette,
og så forsvinder de annoncer som regel også.ss

#8 - Skrevet for ca. 3 år og 6 måneder siden (d. 24. marts, 2011 · kl. 09.48)

Jeg kan sagtens følge irritationen, men set fra mit synspunkt er der altså også en anden vinkel

Jeg sælger af og til noget her på G6G. Når det sker, at der er flere interesserede i mine ”ting”, besvarer jeg altid alle. Nogle gange har jeg f.eks. lovet at holde en vare tilbage til dagen efter. Derfor svarer jeg altid nye interesserede, at jeg ville henvende mig igen efter det tidspunkt – simpelthen af den erfaringen for at køber slet ikke dukker op til aftalt tidspunkt.
I de tilfælde hvor handlen kommer i hus, meddeler jeg selvfølgelig den eller de andre interesserede. Så retter jeg i salgsteksten og skriver SOLGT, sådan at det kan ses i den synlige linje i annoncen.
Når jeg kan se, at alle har læst min besked, sletter jeg – og først DER sletter - jeg annoncen. Det synes jeg egentlig er normal høflighed, for hvis jeg sletter annoncen med det samme, kan man jo ikke læse beskeden. Så det vil jeg ganske enkelt blive ved med, uanset vredladne beskeder

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: