• 496.596 annoncer
  • 45.403 nye annoncer
  • 1.254.451 medlemmer
  • 4.824 online
Tråd startet: d. 22. October, 2011 · kl. 06.34
Sidst opdateret: d. 24. October, 2011 · kl. 21.47
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

jette16 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 06.34)

brugermanual til husqvarna 320, på dansk

jeg har for et par år siden købt en brug maskine på den skole jeg arbejder. en husqvarna 320. men nu hvor jeg vil prøve at sy tøj til børnene og skal indstille den, så mangler en vejledning. skal lave overlock, og der er 4 knapper der kan indstilles - og hvor pokker skulle jeg vide fra om den ene skal på 9, den anden på 3 og 2 på 5. har forsøgt mig frem, men det ligner noget være noget. - ellers må jeg købe en anden maskine. jeg har ikke kunne finde en dansk manual, kun engelske man skal købe for ca. 10dollars.
jette

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 08.29)

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://lawnandga...

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 08.30)

gem på din pc og oversæt via google....

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 09.46)

tak for linket:-) Men det er til en husqvarma 320 symaskine jeg søger manual - ikke en kædesav

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 10.25)

Svar til jette16:
Hej prøv at kontakte symaskineland.dk, de har lige hjulpet mig med en Bernina :o)

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 10.31)

Hvis du sætter forskellige farver tråd på er det nemmere at se hvad der sker når du indstiller den. Er det en overlocker eller en symaskine? De fleste symaskiner der også kan overlocke har tegninger på, der viser hvilken indstilling den skal stå på.Men hvis du skal sy meget med overlock vil jeg anbefale dig at købe en rigtig overlocker.:-)

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 12.09)

jeg kan ihvertfald se at der sker noget forkert med undertråden - og den syer heller ikke jævnt pt. så man kan ikke regne med syningen når man har valgt et program. vil prøve symaskineland. tak:-)
jeg vil gerne lige prøve at sy lidt inden jeg måske køber en overlocker. den skal jo også bruges. damen i stof2000 sagde idag, at overlock er det man i gamle dage kaldte zig zag, og det kunne jeg sagtens bare bruge. hmm. men det virker ik så stærkt.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 12.20)

Du kan ikke bruge Zig Zag/ overlock på symaskine til at sy sammen med, kun for at kanterne ikke "flosser". Hvis du vil sy f.eks joggingtøj eller andet strækstof sammen, bliver du nåd til at have en rigtig overlocker med 4 tråde!

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 12.22)

Prøv at kontakte nedenstående link. Butikken har eksisteret i over 40 år så mon ikke de kan hjælpe dig på en eller anden måde......

http://www.gulex.dk/firmainfo/vesterports_legetoej_og_symaskiner/9000386175...

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 12.29)

Der er måske bare lidt lange fra Sønderborg til fåborg.....Da jeg boede i Sønderborg var der en symaskineforretning i Perlegade. Ved ikke om den stadig findes. Er uddannet Skrædder i Sønderborg. Herlig by...:-))))

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 22. October, 2011 · kl. 12.37)

alk1 skrev:
Der er måske bare lidt lange fra Sønderborg til fåborg.....Da jeg boede i Sønderborg var der en symaskineforretning i Perlegade. Ved ikke om den stadig findes. Er uddannet Skrædder i Sønderborg. Herlig by...:-))))

Det er meget muligt atafstanden er stor, men servicen i den pågældende butik/værksted har nu aldrig fejlet noget,(min gamle mor bruger altid det værksted til hendes symaskine) så måske en fotokopi (mod betaling) af en dansk manual (hvis de har en liggende) kunne måske fremsendes via PostDanmark mod betaling. Det var ligesom min ide til at hjælpe.............

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 23. October, 2011 · kl. 16.49)

symaskineland ville gerne hjælpe mig

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. October, 2011 · kl. 21.47)

Svar til jette16:

Lyder godt .... de er meget hjælpsomme der :o)

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: