• 498.783 annoncer
  • 43.806 nye annoncer
  • 1.252.161 medlemmer
  • 5.399 online
Tråd startet: d.  1. oktober, 2011 · kl. 12.24
Sidst opdateret: d.  6. oktober, 2011 · kl. 00.08
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d.  1. oktober, 2011 · kl. 12.24)

Lion Car

Er der nogen som kender historien om de biler eller bil, som blev fremstillet i Danmark ?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d.  2. oktober, 2011 · kl. 22.44)

Hej tilsalg2200
Har læst mig til at de blev lavet fra ca. 1950 til 1960. Modellerne er en Opel Rekord, DKW Junior, Taunus 1000 kassevogn, Mercedes racer, Massey Ferguson traktor og en Lambretta scooter (der er magen til Vilmers)
Opel og DKW'en er af og til til salg, de øvrige er meget sjældent udbudt, jeg har ikke set traktoren nogen steder overhovedet.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d.  3. oktober, 2011 · kl. 12.23)

Svar til st-tekno:
Tak for dit svar. Jeg har en Opel Rekord i rimelig god stand, har du nogen ide om hvad en sådan er værd ??

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  4. oktober, 2011 · kl. 00.27)

Svar til tilsalg2200:
Hej
Jeg købte en grøn Rekord for ca. et år siden som har lidt lakafslag efter almindelig leg, men ellers hel og pæn, som jeg gav omkring 200,- for, så det er vel sådan lidt plus/minus deromkring prisen ligger.
Mvh Sven

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  4. oktober, 2011 · kl. 12.17)

Hej Sven
Tak for dit svar. Jeg er i en oprydningsfase på loftet og fandt derfor mine gamle TEKNO biler. Ville egentlig bare give dem til en af børnene i familien, men blev så opmærksom på at der er mange som samler på dem.
Jeg har ingen ide om priserne så har derfor surfet mange nætter på nettet og blevet lidt klogere. Jeg har sat mange til salg på Den Blå avis men jeg har på fornemmelsen at jeg i mange tilfælde har skudt lidt vildt.
Bl.a. VW kleinbusserne er jeg vist helt i skoven med. Det kan nok skyldes at jeg har været meget på udenlandske auktion sites og det giver vel ikke det helt sande billede.
mvh Lars

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  4. oktober, 2011 · kl. 13.57)

Svar til tilsalg2200:
Hej Lars
Jeg synes tit priserne på især ebay er for høje, priserne på qxl er nok de mest realistiske efter min mening. Der er vist noget med at man ikke må handle her på forum, men hvis du har Tekno, Corgi, Vilmer og lignende du vil sælge er du velkommen til at sende en mail, jeg har i øjeblikket annoncer under Tekno modelbiler så du kan bare klikke på mit st-tekno navn så kommer du over på mine annoncer og der må man godt handle
Mvh Sven

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  5. oktober, 2011 · kl. 14.06)

Hvad er din emailadr.
Lars

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  5. oktober, 2011 · kl. 14.20)

Hvad er din emailadr.
Lars

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  6. oktober, 2011 · kl. 00.08)

Hej Lars
Jeg kan ikke skrive emailadresse her (der kommer straks en advarsel) men klik på mit st-tekno logo her til højre for indlæget, så kommer du over på mine annoncer så kan vi arbejde videre der.
Mvh Sven

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: