• 500.974 annoncer
  • 44.733 nye annoncer
  • 1.251.945 medlemmer
  • 3.870 online
Tråd startet: d. 30. september, 2011 · kl. 13.06
Sidst opdateret: d. 13. marts, 2013 · kl. 17.05
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 30. september, 2011 · kl. 13.06)

Træt

er godt nok træt af folk der siger de kommer og man skal bruge tid på at ,evt hente og de Rø....... ikke gider bruge en sms mere for sige at det ikke har interesse ,
så skal de sq ikke ringe og skrive , hvis det er for deres egen syge humor's skyld

Gode svar:

Srens Auto Handel: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 30. september, 2011 · kl. 15.10)

Så derfor, svar aldrig på sms og kun et meget begrænset antal indlæg. Hold aldrig en vare tilbage.
Sådan er det bare blevet øv!!!.

Men jubii de fleste er heldigvis seriøse

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 30. september, 2011 · kl. 16.36)

Svar til Thomas310:
Man bliver nødt til at spørge for at afvide.
Sådan er det jo når man har ting til salg, tror bare man må lærer at leve med det, selvom det er pisse irriterende.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 30. september, 2011 · kl. 16.50)

Svar til Linettechristensen:
at få afvide*

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 2 måneder siden (d.  1. april, 2012 · kl. 08.05)

Er det Kiaejere eller sælgere der bruger tråden her?
Jeg spørger fordi jeg overvejer at købe en Kia C'eed og søger folks opfattelse/erfaringer med mærket/modellen.
Hej

Hårtransplantation
Kvinder og mænd, se før- og efterbilleder på vores side!
www.medica-klinik.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 09.45)

Jeg er ved at sælge mi Kia Rio her på G og G. Jeg har ikke solgt bil før. Jeg gik og ventede på en der skulle komme fra Esbjerg hele dagen i går. Jeg bor på sydfyn. Jeg burde måske have tænkt at det var lidt urealistisk...men det gjorde jeg ikke. Jeg ventede og ventede men han ukkede aldrig op. Suk! men nu er jeg en erfaring rigere. Jeg giver kun respons fra folk der ringer.

#7 - Skrevet for ca. 2 måneder og 5 dage siden (d. 13. marts, 2013 · kl. 17.05)

hmm...jeg plejer gerne at få en aftale i stand med de mennesker jeg skal købe,eller evt. sælge til,om at mødes på halvvejen..Det gør det lidt nemmere for os begge,der gerne vil handle..

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: