• 500.295 annoncer
  • 49.524 nye annoncer
  • 1.253.880 medlemmer
  • 7.966 online
Tråd startet: d. 12. september, 2010 · kl. 15.49
Sidst opdateret: d. 14. marts, 2011 · kl. 15.09
Antal brugere der overvåger denne tråd: 11

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 15.49)

møg irreterende tlf. fis

jeg har nu slettet mit tlf. nr på alle mine annoncer, da jeg havde valgt det skulle være tydeligt for eventuelle købere. men da jeg havde en blespand til salg, var der en nar der syntes det var sjovt at ringe og spille sindssyg og spørge efter om han ikke måtte få de brugte bleer. og han kunne selv komme og hente dem i skraldespanden. og han blev ved at ringe. Hvad f..... er det for noget.
Men nu ved i det, og så kan det jo være man lige vil tænke sig lidt om inden man sætter sit nr. på til at være synligt. pip

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 15.52)

Det var da også noget af en urolig mærkelig og barnelig opførelse ..... helt ærligt, hva

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 15.54)

Var det bare en enkelt-fis oprigning..

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 16.45)

Plat fornøjelse personen har haft der!

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 17.36)

Noter på annoncen; sms + hemmeligt no. besvares ikke. Mvh.

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 12. september, 2010 · kl. 20.02)

Svar til pipsen 34:
Hvor pudsigt!!! Det må absolut være samme person som har kimet mig ned igår!! Det drejer sig om et puslebord jeg har tilsalg. Han ringede til mig igår, lørdag, og spurgte om han måtte købe nogle bleer, fordi han samlede på billederne af de dyr som er på bleerne, men disse skulle helst være brugt!!! Klamme idiot!!!

Han præsterede så at kime mig ned fra kl 16-22.30! tror jeg talte 7 opkald! Han laver sin stemme om, så jeg troede faktisk han var en ældre dame som ringede.

Jeg synes faktisk det var ret ulækkert at han blev ved med at ringe, for han sagde også at han været forbi mig og kigge i min affaldsspand! :o(

Jeg truede manden med at jeg kunne se hans nummer og jeg ville melde ham til politiet, han undskyldte så, men ringede sq alligevel igen, magen til kæmpe fjols!!!

Idag er alle mine annoncer uden nummer, og jeg tager ikke opkald med hemmeligt nr.

Syg joke, kedsomhed eller psykisk syg, jeg synes ihvertfald ikke det var ret underholdende!!!

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 14. september, 2010 · kl. 19.00)

Hej.
Det er da utroligt, hvad folk har af syge ideer.
Jeg har også en masse babyting tilsalg og idag er der faktisk ringet 5 gange med hemmeligt nummer, men jeg har desværre ikke kunnet tage den.
Håber virkeligt ikke det er ham.
Skal lige siges at jeg tror det er 7 - 8 måneder siden der er nogen som har ringet med hemmeligt nummer til mig.
Men det er da rart at man er advaret...

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 14. september, 2010 · kl. 20.26)

Svar til pipsen 34:
Hold da kæft hvor nogle folk dog keder sig. Synes det er rigtig ærgeligt det er sådan, for det går jo både ud over een selv, men også dem som er seriøse. Håber da ikke du hører mere fra ham.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 14. september, 2010 · kl. 20.55)

Svar til pipsen 34:
Ja føj, jeg er også blevet ringet op på samme måde, har også blespand til salg.....Ja det var faktisk ret ubehageligt.

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 14. september, 2010 · kl. 23.30)

Har i hørt om ham de kalder ble-manden? Han render rundt og fortæller folk at han har haft et epileptisk anfald og skal have skiftet ble. Han har fået lokket flere kvinder til at skifte hans ble i toget, i daginstititutioner mm. -blandt andet her på Fyn ( men han er vist fra trekants området ) Måske er det ham,- han er vist ganske harmløs, men kan altså godt lide at gå med ble og blive skiftet
Håber ikke i modtager flere klamme opkald, for det er sgu særdeles underligt!?

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

maysen Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#11 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 15. september, 2010 · kl. 13.59)

Svar til pipsen 34:
Ja, der er sørme mange mærkelige mennesker derude. Det kan også være at jeg er mærkelig, for jeg bliver en smule småirriteret, når folk ringer/skriver på mobilen efter klokken 22 vedr. en annonce. Tit er ungerne puttet efter en hård kamp og man er måske selv faldet halvt i søvn. Måske er det bare mig, men man sagde en gang (før krigen sikkert), at det ikke var pænt at ringe til folk efter klokken 21. Skulle lige af med det :-))

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 17. september, 2010 · kl. 11.59)

I dag har en kvinde ringet til mig 6 gange for at få brugte bleer fordi jeg har en pusletaske til salg!!!! Hvad sker der lige! Det er fra ukendt nr men jesus hvor er det da belastende! Hun lyder meget mærkelig og ikke helt rask! Hun bliver ved med at sige at hun vil tage dem ude i skraldespanden!

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 17. september, 2010 · kl. 13.27)

Ja og samme personm har nu ringet til mig 21 gange!!!! Vedkommende spærer min telefon så meget at jeg ikke kan ringe ud. Han spørger om nøjagtig det samme. Det må da være en psykopat!

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 17. september, 2010 · kl. 13.27)

og det er altså kun en time nu!

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 17. september, 2010 · kl. 14.23)

Svar til Dorthe Brandt:
Det må være samme person, som har haft ringet til mig og spurgt, om jeg har nogen, som bruger ble; også fra hemmeligt nr. Jeg har en pusletaske til salg..... Heldigvis er det ved at være nogle dage siden, så hun har sikkert fundet et andet offer;-(

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: