Tråd startet: d. 21. september, 2011 · kl. 21.12
Sidst opdateret: d. 27. februar, 2012 · kl. 20.14
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 21. september, 2011 · kl. 21.12)

malke geder

jeg har 2 geder og havde tænkt mig at begynde at malke dem. så ville høre om det er lige meget vilken race det er
og om de skal have haft kid.

#2 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 21. september, 2011 · kl. 21.47)

Hejsa
Jeg tror at du kan finde den information du søger her på Dansk Gedeunions hjemmeside : www.goat-dgu.dk
Der er bla. kontakt oplysninger på meget erfarne gedeavlere
MVH Kirsten, datter af tidligere formand for det forhåndværende "Danmarks gedeavler forening"

#3 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 21. september, 2011 · kl. 21.55)

#4 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 23. september, 2011 · kl. 22.04)

Svar til 12JEPPE:
Jo, geder skal have kid først - ellers starter de ikke med at producere mælk... Du kan malke alle racer, men dem som giver størst udbytte er selvfølgelig de forskellige malkeracer. Husk at der også skal være mælk til kiddene i starten. Held og lykke med projektet

#5 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 27. september, 2011 · kl. 16.02)

Svar til Allan127:

mange tak

Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d. 27. februar, 2012 · kl. 20.14)

Svar til KJ77:
Kære KJ77

Dette er lidt ude for nummer for denne tråd – men det er min eneste mulighed for at nå dig ingen ”ballet" muligvis lukker og slukker helt

Tak for din medvirken i min humoristiske annonce på min 19-årige eksemplar af en teenager.
Det er desværre ikke alle jeg kan nå på nettet som har bidraget til den sober og tankevækkende humor annoncen har bevirket de seneste dage – men du er én af dem jeg kunne finde med henblik på at informere dig om, at GulogGratis i formiddags slettede annoncen UDEN at informere mig herom samt årsag.

Da jeg selv kontaktede GulogGratis support herom modtog jeg svaret:

GULOGRATIS ER EN SERIØS HJEMMESIDE HVOR DENNE FORM FOR ANNONCE IKKE HØRER HJEMME!

Endvidere er jeg moden kone for 1. gang i mit liv, blevet truet mellem linjerne af den seriøse hjemmeside support - at HVIS jeg prøver på noget lignende EN GANG TIL, så vil jeg blive "bannet" helt og holdent fra deres "seriøse" hjemmeside! ROTFL
UHHHH Den sved - or not!

Heldigvis har jeg taget backup af hele min annoncen med alle de sjove spørgsmål samt svar + den sidste underholdende kommunikation med supporten - som selvfølgelig kun er almindelige mennesker som forsøger at udføre deres job efter de retningslinjer der er udstukket af deres arbejdsgiver UANSET hvor stram, tosset og ulogisk deres hjemmesidepolitik er.
Min backup tænkes brugt i en fremtidig festsang for EKSEMPLARET nu jeg en gang for alle ”hænger” på ham

Supporten er muligvis lige nu i færd med at omsætte deres trussel til handling - da jeg IKKE kunne lade være med at udtrykke min sober og humoristiske mening hertil. Derfor denne sidste hilsen

"Stammen står nok tættere på det nedfaldet æble - end jeg umiddelbart har tænkt over. Stammen er bare meget ældre! ROTFL

Hyg dig - og god vind fremover i sejlene

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: