• 500.889 annoncer
  • 44.862 nye annoncer
  • 1.251.964 medlemmer
  • 3.650 online
Tråd startet: d. 16. september, 2011 · kl. 03.25
Sidst opdateret: d. 30. august, 2012 · kl. 11.12
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8

#106 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. maj, 2012 · kl. 14.51)

Jeg fik også denne mail som skulle være fra hendes bank. og det er også den samme adresse jeg fik, som jeres, jeg spurgte hende om hvor gammel hendes datter bliver og hvornår hun har fødselsdag, så sagde hun d. 22 men hun sagde ikke hvor gammel hun blev. der fra kunne jeg se at det ikke var rigtigt.

Attention: Jasser Al Jaseri,

Wachovia Bank Electronic Notification Service (WBENS)

This is to notify you that the management of the Bank has approved to release the sum of $ 410,00 USD paid into your account by our customer Mrs. Cecilie Thomas for the item purchase from your outlet.

*FINANCIAL DETAILS*
--------------------------------
AUCTION AMOUNT : $ 410,00
ITEM : Superpad
NUMBER OF ITEM : 1 Item
AUCTION SITE : Dba.dk
TOTAL : $ 410,00

*** PLEASE NOTE ***
The funds will be transferred to your Bank information below, please verify that the information (As entered by the buyer) are correct:

NAME : Jasser Al Jaseri
ACCOUNT : xxxxxxxxxx
SORT CODE : xxxx
COUNTRY : Denmark
E-MAILS : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*SHIPPING INFORMATION*
NAME : Nymac Thomas
ADDRESS : 63 James Rd,Uselu
CITY : Benin City
STATE : Edo State
ZIP CODE : 23452
COUNTRY : Nigeria

***ATTENTION***
The Payment has been APPROVED, you can now ship the merchandise to the buyer's shipping address. Due to complaints from our customers of seller refusing to ship out item after payment has been received, we have resolved that payment would not be delivered until we have verified that the item has been transferred to Denmark urgent Post courier service for shipment. You are expected to make the shipment within 48 hours of receiving this Payment Notification and contact our Costumer/Technical Department with the tracking number for Shipment Verification.

The Buyers account has been debited of the money but You can not access or withdraw it in your account at the moment, we advise that you go have the item shipped by POST DENMARK and mail us the tracking number for verification.

So we await track and trace number or receipt of shipment.

Thank You.

Experience Security with us.
WACHOVIA BANK PLC.

#107 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. maj, 2012 · kl. 14.58)

Glemt at sige, de kom til at sende til mig fra to navne den anden hedder mary rasmussen, og der stod præcis det samme som den jeg fik fra Cecilie.

#108 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 14.58)

jan boelt larsen skrev:
Sådan her så min mail ud, men tænkte ikke videre over det. Så sendte pakken og kom hjem og googlede. Så fik stoppet pakken, så mig får de intet af.

HejTina , tak for din hurtig reaktion, Jeg har lige læst din e-mail og jeg vil gøre betalingen nu. Så snart jeg har foretaget betaling, vil jeg kontakte dig. Bare have det vikle ned til forsendelse. Jeg vil have dig til at sende pakken til min datter så hurtigt som muligt, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage den gave, før hendes fødselsdag. Nedenfor er min datters leveringsadresse.

Navn ....... Glory Nymark, adresse ..... 107 Adesuwa Street, Ugbowo, By ..... Benin City, staten ........... Edo State, Postnr .... 23452, Land ........ Nigeria.

Jeg har skrevet nogle udtryk, og jeg oprigtigt ønsker at skrive det inde i konvolutten, og som det er skrevet på engelsk ("No matter how many birthdays come and go, you'll always be my little girl. I'm so proud to have you as a daughter. I see a little more of me in you with each passing year. Happy birthday to a wonderful daughter and a great friend.) Tak for handlen.

Med venlig hilsen,
Britta.

JEG FIK DET SAMME BREV! OG JEG HAR SENDT DET PÅ ENGELSK OGSÅ!JEG HAR MISTET MINE PENGE FOR HELVED!!:O

BRUGER INAKTIV
#109 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. maj, 2012 · kl. 03.11)

Mona Orloff skrev:
Er lige blevet snydt godt og grundigt af en, der kaldte sig Anthony Telliano, som ville købe smykker, jeg havde til salg for 3000 kr. Og da de skulle sendes til en ven i Nigeria, anbefalede han, at jeg oprettede en konto i PayPal, hvor han så ville sætte pengene ind. Kort efter fik jeg en mail fra Paypal, at de ikke formidlede beløb under 5.500,00 kr., men dem havde denne Anthony Telliano sat ind på min konto, så jeg skulle blot sende penge til den samme ven i Nigeria, så ville de selv ordne dette mellemværende. Dum som jeg var, gjorde jeg det. Jeg regnede med, at PayPal var et professionalt firma. Men senere kom der endnu en mail, at ved en fejl, var der kommet til at stå 8000 kr. på "min konto" (som jeg selvfølgelig aldrig har set). Først da ringede mine 'alarmklokker'. For nu ville dette 'PayPal' have mig til at sende flere penge.
Hvordan kan man få stoppet dem? Vil politiet gøre noget ved sagen, hvis man anmelder?

Kender det godt. Jeg blev også kontaktet, af en vis nille fra thorshavn. Som bad mig sende, min vare til 2,500kr til hans datter, i netop nigeria. Men det eneste du kan gøre er at lytte til det gamle ord sprog. Citat: Lyder det for godt til at være sandt. er det sikkert løgn og hum-bug... Men gul og gratis er meget gode til at slette disse bruger. Og hvis ikke pay-pal har haft anelse om det, kan enhver jo hacke sig ind i deres system. Men nu er du da blevet klogere, og håber da at du har lært at man IKKE skal stole på andre end ens mave fornemmelse...

#110 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 23. maj, 2012 · kl. 19.08)

ADVARSEL

Jeg er forsøgt at blive snydt for en telefon
samt er jeg forsøgt frarøvet penge samtidigt - fordi at køber havde sendt for mange penge.

Jeg forsøgte at STOPPE min forsendelse - men er Post Danmark ikke i stand til - påstår de.

Vedkommende ønskede at købe til sin datters fødselsdag som er lige om hjørnet.

Efter jeg fik en mail fra bank om at penge er sat til overførsel, sendte jeg pakke for at de kunne gennemføre overførslen.
Men de var nød til at tilbageholde den - fordi der var sendt for mange - så jeg skulle sende de resterende til en agent i Ghana - FORDI pakken skulle leveres i Nigeria. Penge skulle overføres via Western Union til denne "Agent" fra Wachovia bank.

Modtager adresse:
SHIPPING INFORMATION 1:
Name : Jennifer Royce
Address : #2 Oba Akinjobi Street
City : Ikeja, Lagos
State : Lagos State
Zip Code : 23401
Country : Nigeria

Køber:
Name - Mrs Jeff Musk
Address - 3052 Hickory Lane
City,State,Code - Reston, DC 20191
Country - United states of America
E-mail muskkeyj gmail.com
Wachovia bank Account
Available

Wachovia bank
Account Number - 32983-87202
Wachovia bank Account Type - Savings and Checking Account

Wachovia bank Account Status
Valid and Available

AGENT
Name : Paul Sunday
Address : 23 Zenith str
City : La-accra
state : Accra
Zip code : 23301
Country : Ghana

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#111 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 24. maj, 2012 · kl. 09.19)

hej er også blevet snydt har det svære først set det nu PIS
er glad for at jeg ikke har sendt nogle penge da jeg blev mistænksom da de bad mig om det.

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste måned. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om dba.dk, at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen i dag. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Med venlig hilsen,
Nille Jensen.

#112 - Skrevet for ca. 10 måneder og 28 dage siden (d. 20. juni, 2012 · kl. 09.28)

igen, igen, igen

nu med nyt navn:

Bent Krogh bentkrogh0-svnabli-gmail.com

pas på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#113 - Skrevet for ca. 10 måneder og 15 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 21.02)

Jeg har modtaget en mail fra en dame der kalder sig Trine Jan, hun ønskede jeg sendte varen til Nigeria og hun ønskede da lige min bank oplyserne . jeg skrev tilbage til hende at det ville jeg ikke fordi jeg tror og mente der var svingle bag dette. har ikke hørt fra hende siden

#114 - Skrevet for ca. 10 måneder og 15 dage siden (d.  2. juli, 2012 · kl. 21.04)

Til silvaGhost. Det var lige sådan en mail jeg modtog.

#115 - Skrevet for ca. 9 måneder og 10 dage siden (d.  7. august, 2012 · kl. 19.22)

Advarer Jer blot, men tro ikk det er stoppet. De laver nye navne, nye mail´s osv konstant, hverken GogG eller DBA kan gøre dem noget som helst. PT hedder de Micheal Philips og vil betale over PayPal, men der er ingen forskel...I får ingen penge og de får både Jeres varer og pengene de påstår er indbetalt for meget.
Og ja Post DK KAN IKKE tage pakkerne retur, når først den er afsendt fra indsat posthus, desværre;(
Send derfor ALDRIG varer til Nigeria...

Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#116 - Skrevet for ca. 9 måneder og 10 dage siden (d.  7. august, 2012 · kl. 20.43)

I formiddags satte jeg min iphone til salg til 2600 og straks var der en på 'krogen' ved navn Gitte Hansen. Hun var villig til at give 2800 for telefonen, hvis jeg så ville sende den. Det synes jeg var en god handel. Hun fortalte, at telefonen skulle sendes til hendes barnebarn i udlandet... Hvor sødt, tænkte jeg!! Dum som jeg var! Hun skrev, at hun ville overføre pengene med det samme via bankoverførsel eller PayPal - jeg skulle blot sende kontonummer.. Jeg skrev, at jeg ingen kode havde til det der PayPal (har aldrig hørt om det), så hvis handlen gik iorden, blev det via netbank. Hun blev ved med at skrive tilbage, at jeg blot skulle sende min kode til PayPal.. Jeg bemærkede, at personen var utrolig dårlig til at stave, men tænke ikke videre over det på trods af, at flere sætninger var fuldstændig uforståelige.. Efter en del skriveri frem og tilbage forstod jeg jo det, hun havde prøvet at forklare. Jeg spurgte for eksempel til det med barnebarnet i udlandet. Desværre ikke fordi jeg tvivlede på hendes troværdighed, men for at sikre mig, at jeg forstod det hele rigtigt, så jeg kunne sende pakken det rigtige sted hen. Jeg bad hende sende en adresse, og hun sende følgende:
Jeg vil sende elementet til denne adresse i orden at komme tilbage til mig med din PayPal e-mail, så jeg kan gøre betalingen
Name: Owen Ayomide
Address:No 28,coker close,kuto
City:Abeokuta
State:Ogun
Country:Nigeria
Zipcode:234039

Ingen klokker ringede for mig.. - ikke engang da jeg så, at pakken skulle sendes til Nigeria. Jeg gik blot ind på Post Danmarks hjemmeside for at sikre mig, at de 200 ekstra Gitte Hansen ville betale, var nok til at dække forsendelsen. Det var det selvfølgelig på ingen måde.
HELDIGVIS var der en anden køber, der var meget interesseret i telefonen også, som også ville give prisen (altså de 2600) og der skulle pakken kun sendes til KBH, hvilket jeg lidt bedre kunne overskue. Derfor skrev jeg pænt en mail tilbage til denne Gitte Hansen og takkede for henvendelsen, men at telefonen desværre var solgt til anden side.
Først nu da jeg læser disse indlæg om svindel går det op for mig, at det var SINDSYG tæt på at være gået ud over mig også.. Hold da op mand, hvor er det lavt! Jeg kan blot takke den køber, der også bød de 2600.. - ellers havde jeg 100 procent sendt den pakke til 'skide' Nigeria.. Pyha! Sjovt nok har Gitte Hansen ikke givet respons på på mail ang. salget af telefonen til anden side.

#117 - Skrevet for ca. 8 måneder og 18 dage siden (d. 30. august, 2012 · kl. 11.07)

jeg har også modtaget mails fra dem. denne gang hed personen michael larsen med mailen: michlarsen'gmail.com.
han ville have at jeg skulle sende en pakke til Ghana i stedet for Nigeria. det er nøjagtigt den samme adresse der bliver brugt, altså 3052 Hickory Lane Reston, DC 20191. mange af jer husker sikkert denne mail fra WACHOVIA BANK. se bare min her

- Hello ***** *****,

Congratulations! The Payment placed by Michael Larsen, the Buyer of your item, to have a Wachovia bank® Transfer sent to you as payment for your Item, has been successfully processed and has consequently been APPROVED. The financial details of the transaction are stated below:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*FINANCIAL DETAILS*
-----------------------------------------------------
AUCTION AMOUNT : 2,000.00 kr
AUCTION SITE : WWW.DBA.DK
SHIPPING COST : 500.00 kr

TOTAL : 2,500.00 kr

If there is any error in the Information, Please email our Customer Support Representative at internationalpay'usa.com

SHIPPING INFORMATION 1:

Name : Freda Sasu
Address : 25 Zenith Road, Trade-Fair
City : La-Accra
State : Accra
Zip Code : 01233
Country : Ghana

===================================================================================
***ATTENTION***
The Payment has been APPROVED, you Can Now ship the merchandise to the buyer's shipping address. Due to complaints from our customers of seller refusing to ship out item after payment has been received, we have resolved that payment would not be delivered until we have verified that the item has been transferred to DENMARK - Registered Letter RR courier service for shipment. You are expected to make the shipment within 72 hours of receiving this Payment Notification and contact our Costumer/Technical Dept. with the tracking number for Shipment Verification.The Money will NOT be dispatched from our Bank or get to your Bank Account until the shipment has been VERIFIED. This measure is taken in order to protect both seller and buyer interests and to reduce the occurrence of fraudulent activities.

Check Status And Information:
Money Information:

Transfer Number WCHB13579246
Transfer Placed 29 Aug 2012
Transfer Status Processed successfully
Swift Code Nil
Reg Code ****
Destination Name ****** *****
Destination Denmark
Account Number ***********
Benefitiary Email *********
Bank Address Denmark
Destination Bank Bank Denmark
Mode Of Shipment Registered Letter RR
Item HTC Desire HD
Auction site www.dba.dk
Item Unit 1
Item Amount 2,000.00 Kr
Shipping Fee 500.00 Kr
Total Amount 2,500.00 Kr
Courier Service Urgent Postal Courier Service
Buyer Information:

Name Mr Michael Larsen
Address 3052 Hickory Lane
City,State,Code Reston, DC 20191
Country United states of America
E-mail michlarsen7'gmail.comom
Wachovia bank Account Available
Wachovia bank Account Number 32983-87202
Wachovia bank Account Type Savings and Checking Account
Wachovia bank Account Status Valid and Available

Wachovia Bank helps build strong communities by helping people achieve their dreams. We reach for higher standards every day, in everything we do - for our customers, our shareholders, our associates and our communities, upon which the future prosperity of our company rests. you can also contact our online customer care services at internationalpay'usa.com

Thank you for using WACHOVIA ® online Payments. We look forward to serving your online payment needs in the future.

- man føler sig godt snydt, ! men jeg var da klog nok til at lade som om jeg havde sendt den, og gav en falsk Tracking nummer til dem. det var det samme som jer alle andre, både DÅRLIGT dansk som er tydeligt at man har brug Google Translate. og de haster på en at man skal sende den osv.

#118 - Skrevet for ca. 8 måneder og 18 dage siden (d. 30. august, 2012 · kl. 11.12)

og når ja, personen skrev først, at det var til hans datter som studerede på universitet i Ghana, senere skrev han "til mine døtre" og så senere igen blev det til "hendes fødselsdag" og at han ville have, at hun skulle have gaven nogle dage før hendes fødselsdag. han sagde at han havde snakket med en om at det var sikkert nok, og jeg nok skulle få pengene. aha.. tænker man bare.

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: