• 498.703 annoncer
  • 43.924 nye annoncer
  • 1.252.123 medlemmer
  • 306 online
Tråd startet: d. 16. september, 2011 · kl. 03.25
Sidst opdateret: d. 30. august, 2012 · kl. 11.12
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

#16 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  4. oktober, 2011 · kl. 21.14)

Hej Mona
Har du foretaget dig noget i sagen.
m.v.h
anton386

#17 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  5. oktober, 2011 · kl. 13.49)

Svar til anton386:
Hej Anton!
Ja, jeg har endelig kommet igennem til G&G Support og bad dem om at være opmærksom på denne Anthony Telliano og om muligt blokere for ham. De skrev tilbage, at de gerne ville have hans navn. Det havde de nu fået én gang, men jeg sendte det påny, og siden har jeg intet hørt. Og nej, jeg har ikke anmeldt det til politiet, da jeg har hørt fra nogen, som har forbindelser indenfor politiet, at de ikke tager sig af den slags. Så jeg har nu erkendt, at jeg har mistet både mine smykker og mine penge. Dyre lærepenge! Jeg kan forstå, at det netop for ikke så længe siden, har været på programmet i DR1 Kontant med Kaare Quist - men det har jeg ikke set - desværre.
Mange hilsener Mona
Ps.: Har vi to ikke handlet med hinanden?

#18 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d.  7. oktober, 2011 · kl. 20.30)

Svar til Mona Orloff:
Hej Mona
Jo vi har handlet før, uanset hvad der siges så anmeld det alligevel.
Jeg har selv solgt til en person som aldrig sendte det jeg betalte for.
Der falt promte en anmeldelse , der gik nogle mdr der skete ikke noget, men en dag blev jeg ringet op af Politiet som fortalte at de var ved at undersøge den pågældene person som solgte her i G&G.
De kædede personen sammen med andre handler som også var anmeldt.
Du han altid sende en mail til den politikreds som du hører under og oplyse dem om omstændighederne vedr salget til denne Anthony Telliano .
Om du har mistet dine smykker og pengene det forhindre dig ikke i at anmelde sagen, som jeg har skrevet før så må du godt tage kontakt til mig.
Hvad du gør ved jeg ikke, men lad ikke uærlige mennesker slippe afsted med deres små fup nummere.
Du har mit mobil nr
m.v.h
anton386

#19 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 23. oktober, 2011 · kl. 12.39)

Svar til Mona Orloff:
Jeg har fået en meddelse fra en Linda som skulle stamme fra odense og beder mig sende smykkerne til nigeria som hendes datter skal have i fødselsdagsgave. Jeg skulle kontakte hende på privat mail og den mail jeg læser er oversat via goggle og hun skulle være amerikansk statsborger!! og opholde sig i Belarus! Jeg har ikke tænkt mig at sende noget nogen steder hen!!

#20 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 08.31)

sjovt nok har jeg også lige fået en sådan mail fra en Linda Johnson som skulle bruge smykker til sin datters fødselsdag Jeg skulle bare lige sende smykkerne til datteren så skulle hende der Linda nok lige sørge for bankoverførsel af pengene!!!!!!!!!!!!!!!! ja ja svindel er det..................... har da heldigvis ikke foretaget mig noget som helst andet end at prøve at sende hende en mail med meget ufoståetligt dansk og som ikke rigtigt kan googleoversættes hun svarede godt nok tilbage men stadig kun at smykkerne skulle sendes til datteren og at hun desværre kun kunne overføre penge hvis hun fik mine bankoplysninger .................

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#21 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 08.33)

Svar til anton386:
hvem mener du man kan anmelde noget sådan til

#22 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 08.41)

, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg
ønsker at købe denne
vare til min datter og jeg vil have dig til at sende denne smykke
direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i
Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge. Jeg ønsker denne pakke
til at være hendes fødselsdag gave. Jeg er en amerikansk statsborger,
men jeg er i øjeblikket i Belarus for en virksomhed formål. Min ven
fortalte mig om guloggratis.dk, at det er nemt at købe og skib i hele
verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har
brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen
i dag. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til
min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt
nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave, før hendes
fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling
for dig at sende den til min datter.

Min venlig hilsen,
Linda Johnson.

Desværre kan jeg kun betale dig via bankoverførsel, ked af, at OK. du nu sende mig de samlede omkostninger og dine bankoplysninger for at aktivere mig foretage betalingen i morgen formiddag. Jeg vil have dig til at sende pakken til min datter som et anbefalet brev (RR), fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker min datter til at modtage denne gave før hendes fødselsdag, jeg virkelig sætter pris på din indsats for at min datter fødselsdag, nedenfor er min datter leveringsadresse.

Navn ....... Osas Uwa, adresse ..... 32 Tekniske Rd, Uselu, By ..... Benin City, staten ........... Edo State, postnummer .... 23452, Country ........ Nigeria

Venlig Hilsen,
Linda

ja sådan se de mail ud hun sender

BLOKERET BRUGER
#23 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 09.42)

Er der ikke nogen der har en lille virus, man kan sende til dem?

#24 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 11.05)

Svar til ljeoss:
Sådan så den mail jeg fik fra Linda også ud..., men jeg havde allerede gjort "hende" opmærksom på at jeg kun handler direkte med personen og at det er kontant betaling eller ingen handel... så ingen handel med den person...

#25 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 24. oktober, 2011 · kl. 16.17)

Svar til emdalkristensen:
heller ingen handel med mig men ville lige advare andre imod svindler

Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

Mettesl Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#26 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 25. oktober, 2011 · kl. 12.22)

Jeg har også fået en besked fra én der kaldte sig Linda Johnsson, som også bad om at få sendt et smykke til Nigeria til sin datter. Heldigvis ringede mine alarmklokker tidligt, og da personen flere gange nævnte, at jeg bare skulle angive mine bankoplysninger for at på betaling for handlen vidste jeg at der var noget i gærde!!

Jeg skrev en besked til guloggratis' support, og de har med det samme lukket denne bruger. Ved ikke om de gør noget yderligere ved det?

#27 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 27. oktober, 2011 · kl. 21.45)

Nigeria - svindel !!! Pass på!!!
Hello, I'm not so good in dansk, but i had the same problem.
"Mum" wanted to buy two my dresses fot her daugter's birthday also to Nigeria. She wrote so truthful, that i could not believe. I even got recieve from bank, that money are already taken from her account, but i'll get money olny, after i'll send to the bank tracking number from post.Couse she asked to send it as recommended letter. I didn't believe, couse if she send money from abroad, she must ask my sfift adress and more information. Konto number and reg number is not enougth to sen money from abroad. That's why i felt it's something stricky.
It is her first letter :"Hello Natali, Thanks for your mail, i really appreciate your mail. I want to buy this item for my daughter and i want you to ship this item directly to my daughter who is currently on an agricultural project in Nigeria she was posted there last week. I want this package to be her birthday gift. I am an American citizen But i am currently in Belarus for a business purpose. My friend told me about dba.dk that it is easy to buy and ship world wide, so I will be making the payment via bank transfer. All I need now are this information to enable me make the payment today. I will really appreciate it if you can send the gift to my daughter with post Denmark because my daughter birthday is fast approaching and i want her to receive this gift before her birthday.

1. Bank information ...
2. Transport cost to my daughter in Nigeria ....
3. Total cost .
I await your your quick response so I can make my payment for you to send it to my daughter. "

I didn't trust all that and asked a lot of questions. After my 6 leter with questions, she just didn't answer!
!!!! People, just be carefull!!!!

#28 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 27. oktober, 2011 · kl. 22.57)

Svar til ljeoss:
Hej ljeoss
Du sendt en besked til support herinde , du skal anmelde det til politiet uanset hvad evt tage et skærm print af den meddelse du har modtaget vedhæft den i en mail til din politi kreds .
Hvis du får beskeder om at sende evt konto nr til en e mail så lad lige klokkerne ringe engang .
Du kan evt google mail adressen så vil du nok se at personer som henvender sig på denne måde, nok har sendt den til flere herinde
m.v.h
anton386

#29 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 28. oktober, 2011 · kl. 14.57)

Svar til ljeoss:
Jeg har også lige modtaget denne mail på noget tøj hun ville købe igennem papkassen.dk, så der har de også gang i noget. Men jeg kan ikke se hvordan de kan få penge når de vil overføre til kontonr. de kan jo ikke hæve fra en andens konto. Det de gør at de sender en falsk mail fra Wachovia Bank PLC hvor der står at man skal sende track and trace number når man har afsendt, så vil de overføre pengene. Svindel.

#30 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 30. oktober, 2011 · kl. 06.43)

skriv citat her
Svar til anton386:
hej mine arlamklokker ringede også meget højt. Var ikke klar over man kunne google en mail adresse tak for oplysningen. Bliver bare rigtig sur når nogle mennesker mener det er ok at narre folk på den måde så derfor satte jeg hendes mail i

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: