Tråd startet: d. 16. september, 2011 · kl. 03.25
Sidst opdateret: d. 30. august, 2012 · kl. 11.12
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#76 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d.  5. marts, 2012 · kl. 22.12)

@issam aziz: Det er direkte dumt at skrive med dem. Hvad skulle du få ud af det? du spilder din tid

@shp2009: Det er ikke nigeriasvindlerne der ringer. nigeriasvindlerne er ligeglad, de har ingen grund til at lave telefonterror overhovedet.

kbaby

#77 - Skrevet for ca. 2 år og 8 måneder siden (d.  6. marts, 2012 · kl. 11.35)

Svar til bildelarhelsingborg:
Jeg har også fået lige præcise de samme oplysninger. Godt der nogen der viser sådan noget ellers min digital kamera var væk

BRUGER INAKTIV
#78 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 28. marts, 2012 · kl. 16.34)

Svar til Mona Orloff:
Svar til Mona Orloff:
hej mona, man er vel ikke dum for at tro det bedste om andre mennesker, dem der har snydt dig er dem der er dumme.

#79 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  3. april, 2012 · kl. 10.32)

Man skulle ofre lidt penge på vedkommende for at fange personen.. Send en radio eller hvad hun nu beder om, og kom en gps sender i den for derefter at levere vedkommende på et sølvfad til politiet.

#80 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  3. april, 2012 · kl. 10.59)

SmartWorld skrev:
Man skulle ofre lidt penge på vedkommende for at fange personen.. Send en radio eller hvad hun nu beder om, og kom en gps sender i den for derefter at levere vedkommende på et sølvfad til politiet. :-)

Chancen for at fange dem, UANSET HVAD DU GØR, er mindre end at få jackpot i 63 milliarders puljen i EuroLotto.

Du kunne ikke levere dem "på et sølvfad" om så du havde ubegrænser penge og mandskab til rådighed.

Mvh.
PHS

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#81 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  5. april, 2012 · kl. 16.21)

Hej. Er netop blevet kontaket af nu Anne Nymark. Hun/han/de skriver netop som ovenstående, den samme adresse mm. Jeg har ikke sendt nogen pakke...., heldigvis. Så de lever datdig derude.....

#82 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  5. april, 2012 · kl. 19.12)

Jeg fik også sådan en mail fra en igår vil i læse den hehe gal et fjols sådan nogen brevet bliver self ikke svaret på . . .Hvor Dum tror Hun lige Jeg er "2012/4/4 Jacqueline Hansen
Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria jeg ønsker at erstatte sin gamle. Jeg er i øjeblikket i Belarus til erhvervsmæssige formål.

Jeg vil betale for varen via bankoverførsel sin hurtigere på den måde.der omfatter porto og din bankkonto. Jeg har talt med Post Danmark og det element kan sendes til Nigeria, så Jeg ønsker, at denne post skal sendes via Post Danmark { postdanmark.dk }, og jeg vil være ansvarlig for porto gebyr og forsendelse. Prisen skal være 265 kr.

Jeg ønsker at foretage betalingen nu, så husk at komme tilbage til mig med det samme. jeg håber du kan hjælpe mig ud. Jeg skal bruge nedenstående oplysninger for at fortsætte med betalingen.

1. Bankoplysninger ........
2. Porto ..........
3. Produkt + Porto .........

Med venlig hilsen
Jacqueline

#83 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  6. april, 2012 · kl. 16.05)

Hva jeg er ogsåååååååå snydt!!!!!

#84 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  7. april, 2012 · kl. 19.13)

Har fået en underlig besvarelse på mit objektiv som ikke lyder helt rigitg, dog ikke helt som de plejer at skrive, så har valgt at være sikker og lave en G handel til hende, så må vi jo se om der er bid eller min mistanke er rigtig.

#85 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  8. april, 2012 · kl. 20.07)

Ja og idag hedder "hun" Tina Nymark........godt jeg ikke hoppede på den

Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#86 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d.  9. april, 2012 · kl. 20.04)

Mit svar på hendes guloggratis spørgsmål:
Hej Tina,

Jeg har set din besked på Gul og Gratis og det lyder super godt. Jeg bor Alfred Munkholms Vej 2, 9000 Aalborg. Jeg vil helst, at du kommer og kigger, så der ikke er nogen overraskelser - alt er fint og som nyt som jeg skrev i annoncen.

Jeg vil gerne have at du har pengene med kontant når du henter tingene - jeg tror ikke det vil være en god ide at pakke tingene ned og sende dem.

Med venlig hilsen
Rasmus

------------------------------------------------------------------

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et musikalsk projekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste uge. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Med venlig hilsen,
Tina Nymark

----------------------------------------------------------------------
Posthuset har lukket i dag, og derfor har deres kundeservice også lukket, hvilket vil sige at jeg ikke kan komme i kontakt med dem og spørge dem efter yderlige oplysning om forsendelse osv. Salget af mit grej er jo lige blevet en hel del sværere og derfor skal vi lige have et par ting på det rene: Da det her bliver så usikkert som det nu gør, for mig, så er jeg nødt at få pengene ind på min konto før jeg sender mine ting, og når jeg ser dem ligge på kontoen, så bliver tingene sendt. Du kan selvfølgelig få alle de oplysninger som du finder nødvendige (min adresse, tlf. numre, email adresser, flere billeder osv) for at du også føler dig sikker i handlen. Inden jeg undersøger nærmere angående forsendelse, så skal jeg bruge en modtager-adresse og et postnummer.

---------------------------------------------------------------------

Hej Rasmus, jeg lige tjekke Post Danmark hjemmeside post.dk det koster 350kr at sende gave til min datter i Nigeria. Så snart du har kontrollere prisen for levering straks komme tilbage til mig med de samlede omkostninger og dine bankoplysninger, så mig gøre betalingen på tirsdag morgen. Jeg vil have dig til at sende pakken til min datter som et anbefalet brev (RR), fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker min datter til at modtage denne gave før hendes fødselsdag, jeg virkelig sætter pris på din indsats for at min datter fødselsdag. Nedenfor er min datter leveringsadresse.

Navn ....... Glory Nymark, adresse ..... 107 Adesuwa Street, Ugbowo, By ..... Benin City, staten ........... Edo State, Postnr .... 23452, Land ........ Nigeria.

Jeg afventer deres hurtig reaktion så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen,
Tina.

-------------------------------------------------------------------------

Det lyder helt fint Tina. Dog kan jeg ikke give dig en pris før tidligst tirsdag aften, da posthuset ikke har åbent før på tirsdag på grund af påsken. Jeg skal nok vende tilbage til dig hurtigst muligt, men nu ved du hvorfor jeg ikke skriver til dig før i morgen engang

-----------------------------------------------------------------

Hej Rasmus, jeg har modtaget din e-mail. Så snart du har kontrollerer gennem post.dk, kan du nu sende mig dine bankoplysninger og de samlede omkostninger for at sætte mig foretage betalingen i morgen formiddag.

Jeg afventer deres hurtig reaktion så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen.
Tina.

-----------------------------------------------------

Så langt kom vi med mails'ne før at jeg opdagede det her. Googlede bare Glory Nymark og så den første overskrift - "Nigeria svindel"

#87 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 10. april, 2012 · kl. 22.46)

det kan også forkomme med en Tina Nymark

#88 - Skrevet for ca. 2 år og 7 måneder siden (d. 11. april, 2012 · kl. 08.34)

He he I er så ikke de eneste...gud hvor er vi godttroende om fremmede folk. Jeg hoppede på hele molivitten og tænkte det da var en mor med stort M, når hun ville gøre dette for sin datter Hun hed så os lige Tina Nymark og datteren Glory Nymark, samme adr i Nigeria, blot til forskel at hun var på visit på fæøerne, denne gang.
Nå men så langt så godt, hun tror min pakke er på vej til føsdagsbarnet, men mit posthus fik det lige stoppet, da hun havde hørt extrem meget om dette 2 landes system og advarede mig om jeg nu os havde mine penge, da jeg sagde der var bekræftigelse fra hendes bank over mail, ville hun så mene jeg lige skulle tjekke om banken overhovedet existere...og der er jeg så nu, ved at google bankens navn, hvor der står om en masse svindel og så videre ind på GogG hvor I så lige skriver at JEG ER ET KÆMPE FJOLS, men godt det samme, hun fik jo ikke min vare, alligevel sys jeg at dette svindelnummer kan give dem der står bag, rigtig mange gode ting, gratis, hvor vi endda betaler gladeligt for at sende det
Nu hun er på banen med det i fuld sving var det måske en ide at sætte ny advarsel op, så den kommer på forsiden igen????

#89 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 17. april, 2012 · kl. 13.17)

Har lige modtaget selv samme mail, men nu fra en Christen Svend med en datter der snart har fødselsdag, som er udstationeret i Nigeria... Har tjekket op på alverdens ting og intet stemmer over ens Har ikke sendt noget afsted og agter det heller ikke !!!

#90 - Skrevet for ca. 2 år og 6 måneder siden (d. 20. april, 2012 · kl. 13.21)

Hvor er det godt denne tråd er lavet. En Maria Boehm har kontaktet mig ang. to af mine annoncer og skriver akkurat det samme som til jer. Har tilmed fået en mail fra 'Wachovia Bank' om at jeg skulle give dem track and trace numrene på varene hvorefter de ville over pengene. Men ellers tak!

Date: Fri, 20 Apr 2012 06:26:05 +0100>> Subject: Re: GJ Regitze guld smykker>> From: marayboehmgmail.com>> To: >>>>

Hej, jeg ønsker at købe denne vare til min dejlige barn, og jeg vil>> have dig til at sende det direkte til min datter i Nigeria jeg ønsker>> at erstatte sin gamle. Jeg er i øjeblikket i Belarus til>> erhvervsmæssige formål.>>>> Jeg vil betale for varen via bankoverførsel sin hurtigere på den>> måde.der omfatter porto og din bankkonto. Jeg har talt med Post>> Danmark og det element kan sendes til Nigeria, så Jeg ønsker, at denne>> post skal sendes via Post Danmark { postdanmark.dk }, og jeg vil være>> ansvarlig for porto gebyr og forsendelse. Prisen skal være 265 kr.>>>> Jeg ønsker at foretage betalingen nu, så husk at komme tilbage til mig>> med det samme. jeg håber du kan hjælpe mig ud.
Jeg skal bruge>> nedenstående oplysninger for at fortsætte med betalingen.>>>> 1. Bankoplysninger ........>> 2. Porto ..........>> 3. Produkt + Porto .........>>>>
Med venlig hilsen>> Maria Boehm

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: