Tråd startet: d. 10. september, 2011 · kl. 11.12
Sidst opdateret: d.  7. marts, 2013 · kl. 10.39
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 11.12)

en pris er en pris

hvor er det PISSE irriterende at folk byder LANGT under den pris der er sat. satte en cykel til salg for 550, og så er der en der byder 250..altså under halvdelen af den pris der står. Havde en anden cykel til salg for 350 kr. Der blev sagt han kun ville give 100.
Jeg synes det er spild af min tid, at de skal byde langt under hvad det er sat til. Det er ok at byde lidt ned, men over halvdelen..COME ON...

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 11.25)

vil give dig så meget ret, har også tøj på gul og gratis så var der en der skev til mig ang noget af det jeg har sat det til 150 samt byd så skriver hun til mig at hun ville max give 80 for det og har selv givet 300 for det synes ikke det er fair at folk sætter budene så lavt når man har en pris på det for så er detfordi sælgeren gerne vil have det der står måske enda mere

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 11.33)

Svar til brian vitus bering jensen:
Hvormeget tror du at folk er villige til at betale for noget, der er brugt....ikke ret mege vel ?.
Du kan jo også se det fra din egen side, hvis du selv skulle ud og købe en brugt cykel, hvor meget vil du selv give for en ?.
Desuden er brugt udstyr jo heller ikke ligefrem i højeste kurs, men det er der mange inde på G&G der tror det er.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 12.07)

nej ,men nu kigger man lisesom på hvad de andre tager for samme ting, inde på g&g. og hvis min drengs cykel i dette tilfælde har kostet 1700 kr fra ny og kun været brugt et halvt år, og stadig ser ud som ny, så er 550 kr squ ikke urimeligt. Det er urimeligt og uanstændigt at byde under halvdelen af prisen man sætter. Prøv at være lidt realistisk selv. Tænker tit på hvor mange de skriver til????? For en skal nok gå med til at sælge langt under pris...

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 12.09)

nu kan jeg se du er jyde, sååååå det siger næsten det hele. sagt med glimt i øjet, har intet mod jyder.

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 12.09)

Brugte ting har ikke nogen værdi i dag, husk på hvis du skal have noget erstattet af forsikringen får du heller ikke fuld pris.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 12.12)

Svar til Gamle00:
Enig !. Og får man noger erstattet af forsikringen, så er der i mange tilfælde også en mindre selvrisiko.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 12.15)

Jeg er ikke jyde men derimod Alsinger, og det er ikke det samme. Har generelt heller ikke noget mod fynboer, bare når de står og lyver, og det gjorde min gamle VF'er (han kom fra Svendborg). Han pralede med at han havde været med til at bygge de nyeste krigsskibe i Diana klassen, men det var en stor gang løgn, han blev nemlig checket...

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 13.09)

Brian har du problemer med jyder så kom over og lad os få en snak

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 16.29)

Brian: det er sådan at folk tror de kan få alt gratis, havde en gasgrill til salg i den blå avis, nypris 1100 kr og en 11 kg gasflaske værdi 600 når man ikke har en bytteflaske så sammenlagt var værdien ca 1700 kr, grillen var brugt ca 10 gange over 2 mdr: satte den til 600 med flaske og tro mig, dagens fjols var derude, et bud på 200 kr, undskyld, men nogle mennesker er uden pli.

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 17.19)

brian vitus bering jensen skrev:
;) nu kan jeg se du er jyde, sååååå det siger næsten det hele. sagt med glimt i øjet, har intet mod jyder.

Så kender du jo ikke udtrykket gæen så gæen.
Du har ret der nogle klaphatte ind i mellem så underbyder og som bare ikke fatter en pæn hentydning.
Der er også nogle der bruger en manglende kvittering til at trykke prisen med, men de kan sgu rende og hoppe.
Mojn

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 18.06)

Kender det alt for godt, har en harmonika til salg for 10.000 kr, og et fjols byder 100 kr.
Tjekkede ham, og han havde enda selv en del salgsannoncer, sikken et fjols.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 10. september, 2011 · kl. 18.10)

Allan: Looooooooooollll, sikken et fjols, troede at det var en joke du skrev, men han har virkelig budt 100, jeg giver da gerne 200 he he he.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 11. september, 2011 · kl. 12.22)

Svar til Benny96:
jeg skrev lige jeg INTET havde mod jyder....De er squ kun hyggelige og sjove at feste med.. Har selv boet der 4 år.. det var sjovt

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 11. september, 2011 · kl. 12.23)

Svar til Elena Snedker:
pli er en mangelvare idag. verden er blevet helt skæv. desværre

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: