Tråd startet: d.  7. september, 2011 · kl. 12.10
Sidst opdateret: d. 16. januar, 2012 · kl. 19.01
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d.  7. september, 2011 · kl. 12.10)

skærmlilje

Købte en skærmlilje i foråret uden at vide den skulle overvintres frostfritt,bor i lejlighed og den står på altanen i en stor plastikpotte hvordan kan jeg overvintre den frostfritt ? kan ikke have den i lejligheden

#2 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d.  9. september, 2011 · kl. 23.40)

Har du ikke et kælderrum eller lign??
Jeg har selv haft overvintrende planter på min altan,, satte dem bare helt ind til væggen og pakkede dem ind i halmmåtter, og de overlevede fint. Men jeg tør jo ikke give garanti på at din gør

#3 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 11. september, 2011 · kl. 10.28)

Mange har dem dog til at overvintre ude i haven, uden der sker noget. Du skal dække dem godt til, med gamle blade og granafklip, ikke op over planten, men i bunden så rødderne er beskyttet. Mvh Benthe

#4 - Skrevet for ca. 3 år og 1 måned siden (d. 11. september, 2011 · kl. 12.14)

Det må prøves tak begge to

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 16. januar, 2012 · kl. 09.04)

Hvem har gode råd om planten plumeria. Har sået frø som har sat blade men burde de ikke være langt større efter deres alder de er 2½ mdr. og har kun to tre blade. De står i stuen over en rediator så det er ikke varme de mangler, vinduet mod er syd/vest. Råd modtages med tak.
May

Stubfræsning
Bortfræsning af alle træstubbe.
SKOVMANDEN
Granitskærver 998 kr
1 ton Sorte granitskærver leveret i bigbag.
www.granitbutikken.dk
Haveveligeholdelse
Græsslåning, hækklipning samt brolægning!
www.jc-anlaeg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 16. januar, 2012 · kl. 19.01)

Jeg tror bare at du skal være tålmodig.Du har sået frøene på et tidspunkt hvor at planten naturligt vil være i dvale,dvs. at i naturen ville planten ha smidt bladene på denne årstid.Du skal huske at give planten noget gødning til foråret,men ikke før den vågner og skal til at gro.............Held og lykke
mvh Heidi

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: