• 496.235 annoncer
  • 46.792 nye annoncer
  • 1.254.649 medlemmer
  • 4.955 online
Tråd startet: d.  4. september, 2011 · kl. 18.44
Sidst opdateret: d. 21. marts, 2013 · kl. 12.14
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  4. september, 2011 · kl. 18.44)

Problemer med hårdehvidevare

Har i et problem så skriv her og jeg vil prøve at svare i det omfang jeg har tid.
Arbejder som servicetekniker på hårde hvidevare.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  4. september, 2011 · kl. 19.36)

Svar til Peter vang Jensen:
Arbejder som servicetekniker - - -Hvad uddanelse har du ? Svar venligst, hvis du har tid ! Mvh

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 12.23)

Er oprindeligt uddannet procesoperatør/tekniker. Har arbejdet med opbygning af Transformatorstationer, samt nacelle byg + test + udvikling hos vestas. Har levet af jobbet som servicetekniker i 5 år nu. Kører på alle slags hvidevare. Håber det var svar nok.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 13.46)

Svar til Peter vang Jensen:
Jo da; og derfor er jeg forbavset over, at du har en Gl. SIEMENS annonceret, som at være fra 2005 - -!

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 16.09)

Det er min den gamle, den kører perfekt. Har den i overskud. Siemens er et godt produkt, hvis man holder sig til det tyskproducerede. Håber det var svar nok.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vaskemaskiner
direkte fra eget lager til lavpris. Gratis levering!
Klik her
Vaskemaskine
Billige vaskemaskiner med hurtig levering
Se mere her
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

BLOKERET BRUGER
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 16.26)

Har et spørgsmål.

Lørdag morgen begyndte vores vaskemaskine at slå HPFI relæet.
Havde kørt fredag aften uden problemer.
Efter at have ladet den stå et ca 10 min, kunne vi tænde den igen, og gennemføre vasken.
Men ved næste maskinfuld, var den gal igen.... så opgav vi.
Søndag (igår) kørte vi så en "tom" maskine - ingen problem - men da der kom tøj i, slog den relæet igen.

Det er en Bosch Maxx 6 - 4 1/2 år gammel.
Der kommer en og kigger imorgen, men når Elgiganten kan sælge en ny Bosch 7 til 2800, vil jeg ikke bruge for meget.

Hvad kan det være - varmelegeme eller en sikring?
Den er ikke utæt - har haft toppen af, og kigget ned.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 16.45)

Vil helt klart kontrollere varmelegmet, gengse fejlbeskrivelse. Hvis resten af maskinen er ok, vil jeg helt klart få den lavet.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 16.49)

Husk at kogevaske engang i mellem 90-95 grader. Dette holder maskinen ren og man undgår råd og gamle sæbeaflejringer.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  6. september, 2011 · kl. 18.59)

Svar til Big T:
Ja maskinen er fra 2005.. FD. nr: 8412 købt febuar 05. Ved ikke om du selv kender noget til hvidevare, hvis du gør, så kender du jo også til fd. nr:.... Hvorfor dog så interresseret i min uddannelse? mvh

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  6. september, 2011 · kl. 19.03)

Hej Peter, en " overload protector " til køle/fryseskab hedder......................... på Dansk?? Mvh Jesper

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vaskemaskiner
direkte fra eget lager til lavpris. Gratis levering!
Klik her
Vaskemaskine
Billige vaskemaskiner med hurtig levering
Se mere her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  6. september, 2011 · kl. 19.24)

Jeg har fortået sådan at der er en startrelæ, men også en " overload protector " ved siden af, til kompressoren. Er det overspændings relæ eller har du det korrekte navn til det på Danish?? Der er en meget tynd metal plade med 2 stk kontakt flader på undersiden, samt et metalspiral som skaber magnetisme, så når kompressoren bliver for varm, bøjer pladen og afbryder kontakten. Mvh

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  6. september, 2011 · kl. 19.24)

Et startrelæ......... sorry.

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  6. september, 2011 · kl. 20.06)

Svar til JESPER452:
Hvad er det for et skab vi snakker om? Gerne alle nummeren. De står på indersiden af skabet, når du åbner lågen. hvad er fejlen på skabet.?? mvh

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  7. september, 2011 · kl. 19.27)

Vi bor i Grenå, men arbejder i Haderslev/kolding, har kanon travlt med helt nye lejligheder, så vi har lejet os ind i en 40m2 lejlighed. Fin lejlighed, meeeen hold kæft for et lille køle/fryseskab, så vi har lige renoveret en lejlighed hvor der stod en Euromatic RRF 3280 X, og kompressoren starter og går ud 1 sekund efter, fandt ud af at det var " overload protector ", der var slør i metal pladen, så den har småt brændt plastikken omkring og er uden kontakt, derfor ingen strøm til kompressoren. Og har undersøgt det, og det er ikke et startrelæ, det sidder ved siden af. Hvad hedder en " overload protector " på Dansk, kan ikke finde det på nettet. Mvh

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  7. september, 2011 · kl. 21.33)

Svar til JESPER452:
Hej Jesper. Må nok sige,at det ikke lige er et skab,jeg gad bruge meget tid på. Det ikke lige verdens bedste skab,Men d vil nok være, overophedningssikring. Men tingene har næsten altid en årsag. Mon ikke kølesystemet er utæt.? hvis det er tilfældet, vil kompressoren blive ved med at arbejde for at lave den nødvendige kulde,som thermostaten styrer,og som følge der af bliver overophedet. Hvis det er tilfældet så hejs flagt på halv. mvh

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: