• 496.235 annoncer
  • 46.792 nye annoncer
  • 1.254.649 medlemmer
  • 4.955 online
Tråd startet: d.  4. september, 2011 · kl. 18.44
Sidst opdateret: d. 21. marts, 2013 · kl. 12.14
Antal brugere der overvåger denne tråd: 10

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  4. september, 2011 · kl. 18.44)

Problemer med hårdehvidevare

Har i et problem så skriv her og jeg vil prøve at svare i det omfang jeg har tid.
Arbejder som servicetekniker på hårde hvidevare.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  4. september, 2011 · kl. 19.36)

Svar til Peter vang Jensen:
Arbejder som servicetekniker - - -Hvad uddanelse har du ? Svar venligst, hvis du har tid ! Mvh

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 12.23)

Er oprindeligt uddannet procesoperatør/tekniker. Har arbejdet med opbygning af Transformatorstationer, samt nacelle byg + test + udvikling hos vestas. Har levet af jobbet som servicetekniker i 5 år nu. Kører på alle slags hvidevare. Håber det var svar nok.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 13.46)

Svar til Peter vang Jensen:
Jo da; og derfor er jeg forbavset over, at du har en Gl. SIEMENS annonceret, som at være fra 2005 - -!

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  5. september, 2011 · kl. 16.09)

Det er min den gamle, den kører perfekt. Har den i overskud. Siemens er et godt produkt, hvis man holder sig til det tyskproducerede. Håber det var svar nok.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vaskemaskiner
direkte fra eget lager til lavpris. Gratis levering!
Klik her
Vaskemaskine
Billige vaskemaskiner med hurtig levering
Se mere her
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

BLOKERET BRUGER