• 498.961 annoncer
  • 52.123 nye annoncer
  • 1.252.904 medlemmer
  • 9.398 online
Tråd startet: d.  2. september, 2011 · kl. 21.30
Sidst opdateret: d.  2. september, 2011 · kl. 22.58
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2011 · kl. 21.30)

møbler til genbrug

Hej. Håber en eller anden herinde kan hjælpe med et svar. Hvor henvender jeg mig ( i Odense), når jeg gerne hurtigst muligt vil have hentet nogle brugbare møbler..jeg orker ikke at have på annonce her på gul og gratis i flere dage. Både, gardiner, møbler og tæpper. Har Frelsens Hær måske nogen der kommer og henter, er der en eller anden fra Odense som har erfaring med dettte?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2011 · kl. 22.14)

Svar til denco:
Ring dog til storskrald, de henter kører det på genbrug,ordner det og sætter det til salg. Du må da også passere genbrugs forretninger på din vej igennem byen, gå ind og spørg .De fleste henter på små, frivillige lånte lastbiler .Kan ikke tro det er anderledes i odense end resten af landet

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2011 · kl. 22.49)

Svar til pletti:
Ok tak...

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2011 · kl. 22.58)

Svar til denco:
Der findes i Odense et Fa. Dan Mission, der er indlejet i de renov. bygninger fra det Gl. TB Thrige (Nu kaldet BAZAREN) der afhenter og bortsælger tingene, hvor pengene anvendes til U-lands bistand. Mvh.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: