• 497.347 annoncer
  • 49.065 nye annoncer
  • 1.253.435 medlemmer
  • 4.828 online
Tråd startet: d. 31. august, 2011 · kl. 08.19
Sidst opdateret: d. 10. juni, 2012 · kl. 09.31
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2011 · kl. 08.19)

SeaExplorer 465

Er der nogle herinde der har eller har haft en SeaExplorer 465 , er det en sødygtig og stabil båd, og planer den nemt .
Vh jimmy

Gode svar:

kadreyer: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 22. september, 2011 · kl. 20.32)

Hej. Jeg har en SeaExplorer 465S (modellen med styrepult) og er meget glad for jollen. Den er stabil og ret sødygtig og planer let. Jeg har p.t. kun en 4 hk motor på, da jeg næsten udelukkende bruger den til trolling. Den går 5,5 knop for fuld gas, så med f.eks. 15 hk kan du nok forvente ca. 15 knob. Jollen vil plane ved 10-12 knob. Den ydre skrogform minder jo til forveksling om Crescent 465, dog til langt lavere pris. Du må ikke sætte mere end max. 40 hk på den, da bundens indbyggede trimflap vil få stævnen til at pløje allerede med en 50 hk motor ved fuld gas. De anbefalede 30 hk er rigeligt.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 8 måneder siden (d. 22. september, 2011 · kl. 21.13)

Tak for svar , har nemlig købt en ny 15 hk men den passede ikke til min båd, den var bedst sejlende med en kort benet og den jeg har købt er lang benet, det er vist det man kalder en fejl 40 men seaEksplorer er nemlig til langbenet .

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  3. februar, 2012 · kl. 18.42)

Hej Jimmy, fik du købt dig en SeaExplorer? Jeg har også kig på sådan én, men 'undrer' mig lidt over den maget lave nypris, ifht. f.eks. Cresent, som regel er der jo en sammenhæng mellem pris og kvalitet...?

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 4 måneder siden (d.  4. februar, 2012 · kl. 14.03)

Nej, har ikke fået købt en endnu . Skal lige have snakket med forhandleren om hvad det skal koste mig at bytte med min nye 15 hk til en 25 hk og så en båd med styretøj og elstart til motoren.

Skal båden op eller i?
Vi har stor erfaring med bådtransport. Levering af
grus og sten klarer vi også!
Bådforsikring
Bestil tilbud online.
www.yacht-pool.dk
Er briller i vejen?
Lavpris på mærkelinser & gratis levering.
Køb linser online her.
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2012 · kl. 20.09)

Svar til Lasse Gorm Jensen:
Hej Lasse. Du behøver ikke være bange for kvaliteten af SeaExplorer 465. Jeg vil endda vove at påstå, at finishen på SeaExploreren er MINDST lige så god som Crescents. Vægten på de 2 joller er også ret ens, så der er ikke sparet på fiberen. Fremstillingsprisen på SeaExplorer 465 og Crescent 465 er nok den samme, men dels betaler du ikke for et kendt navn, dels er der direkte import fra fabrikant uden mellemhandler og så er der en ekstrem lav avance til forhandleren, som nok håber at kunne kunne hente lidt på en motor og øvrigt tilbehør.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 10. april, 2012 · kl. 23.12)

Svar til jimmy72:
se lige på min profil. Jeg har båden til din 15 hk.
mvh
Thomas

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. maj, 2012 · kl. 07.53)

det kan godt være crescent og seaexplorer er ok både, men tjek lige denne 430 sport fra oceanland.dk jeg har haft en i et stykke tid nu og er yderst tilfreds. har haft båd i over 30 år (også crescent) men denne er den bedste. og de har rigtig fine priser.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 22.18)

hej, alle seaexplorer er fremstillet i polen, hvor de fåes til ca. halv pris i forhold til i dk.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.31)

Svar til pinus:
Ved du hvor i Polen man kan købe båden?

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: