Tråd startet: d.  6. august, 2011 · kl. 20.27
Sidst opdateret: d.  9. august, 2012 · kl. 21.53
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  6. august, 2011 · kl. 20.27)

Dårlig stil

Er bare nødt til at komme af med det her, for det har virkelig bragt mig ulejlighed....
Svarede på annonce igår om køb af dame cykel. Aftalen var at jeg kunne få den afhentet idag kl. 10.30. Da jeg ikke har bil og bor 40 km. fra adressen, måtte jeg ulejlige en bekendt, som kørte derind. Fik en adresse, som viser sig at være i en boligblok med 34 postkasser og jeg har ikke fået oplyst nogen etage el. lign... ingen respons på tlf. og annoncen er taget af.
Syntes bare det er så dårlig stil. Fair nok hvis cyklen er solgt til anden side, men ikke okay ikke at give besked...Øv en træls oplevelse!!!

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  6. august, 2011 · kl. 21.45)

Svar til TineL:
Surt.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  6. august, 2011 · kl. 23.11)

det er desværre hvad man oplever rigtig tit med folk man handler med gennem gog, desværre og det er bare surt,

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. august, 2011 · kl. 11.03)

Næsten det samme er lige sket for mig. Skrev på en brun Raleigh igår eftermiddags. Vi aftalte jeg kunne hente den idag, da hun ikke kunne igår. Så får jeg en besked her til morgen hvor der står at den desværre er solgt. Det er virkeligt et irritationsmoment når folk ikke overholder deres aftaler. Øv Øv.....

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 13. august, 2011 · kl. 12.15)

Hej. Selfølgelig er det træls,men omvendt kan det også siges der er masser af useriøse købere,der helt sikkert vil købe,Men de dukker bare aldrig op,jeg plejer at sige Max. reservation 24 timer.

Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 21. august, 2011 · kl. 19.16)

Der er bare nogle mennesker der er sådan, det er dårlig stil. Har heldigvis ikke været ude for det. Har da både købt klapvogn og cykel igennem gog og har så været heldig med at det har været søde og ærlige mennesker.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 9 måneder siden (d. 29. august, 2011 · kl. 09.07)

vis man først har skrevet til en at de kan hente cyklen så er den solgt så vis der kommer en og vil give lidt så er det bare aveligt for man har jo solgt cyklen

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 11.55)

breuning skrev:
Næsten det samme er lige sket for mig. Skrev på en brun Raleigh igår eftermiddags. Vi aftalte jeg kunne hente den idag, da hun ikke kunne igår. Så får jeg en besked her til morgen hvor der står at den desværre er solgt. Det er virkeligt et irritationsmoment når folk ikke overholder deres aftaler. Øv Øv.....
Svar til breuning:

Lige den situation synes jeg ikke der er noget i vejen med - selvfølgelig er det irriterende for dig, hvis du 100 % vidste du ville købe den, omvendt kan hun jo ikke vide at du er en 100 % reel køber, og er derfor, som sælger, nødt til at sælge til den der afhenter først.

Jeg kunne finde på det samme. I det mindste er hun da så reel at hun giver dig besked.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 11. oktober, 2011 · kl. 12.30)

Sådan er det.. Selvom det er p*sse irriterende.

Jeg skulle også sende en pakke, så siger personen at hun har overført, skriver så til hende 3 dage efter da der stadig ikke var gået penge ind, så svare hun ikke.

SÅ lad dog være med at sige man har sat pengene ind!!!

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 7 måneder siden (d. 12. oktober, 2011 · kl. 06.22)

Træls

Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d. 20. november, 2011 · kl. 16.38)

Svar til TineL:
så kan du komme til mig at købe en af mig er lovlig jeg har mange nyrenoveret fra 350 til 400 kr jeg give gerne min adresse kan mulig vis leveresher min tlf 40826663 mange med orginal lås og lys

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 5 måneder siden (d.  2. januar, 2012 · kl. 20.58)

pas på en sort mustang 28" Dagmar damecykel med stel nr WDB 83552 E den er nemlig blevet stjålet fra mig

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 3 måneder siden (d.  5. marts, 2012 · kl. 19.58)

Svar til TineL:
køb en af mig som er tjækket af polotiet der er mange falske cykle i omløv derfor snyde de gerne elles har di den ikke elles er den stjålet altid få stelnr og tjekke hos poloitiet som jeg gør både kvetering og stel nr give jeg

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 17.17)

Surt hvis du kunne tænke dig en damecykel har jeg en hvad ville du give for den og du kan stole på mig

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. april, 2012 · kl. 17.22)

Mit nummer er 51704703 så kan du bare ringe
J

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: