• 482.056 annoncer
  • 48.023 nye annoncer
  • 1.264.696 medlemmer
  • 4.404 online
Tråd startet: d.  3. august, 2011 · kl. 19.51
Sidst opdateret: d.  4. august, 2011 · kl. 09.15
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. august, 2011 · kl. 19.51)

Gider folk ikke loppemarkeder mere?

Hej alle.
Nu har jeg haft loppemarked, hver lør/søn siden april,
men på trods af at der har været ca. 1500 personer inde på min annonce på G&G
så står det ikke rigtigt mål med det besøgsantal, som der har været rent fysisk.
Det er ellers stort loppemarked med mange forskellige ting.
Nogle weekender har der kun været 2 biler forbi.
Bor vi simpelthen FOR langt ude på sydvestfyn eller hvad gør jeg forkert?
Skal man evt byde på gratis kaffe og kage før nogen gider køre herud?
Jeg ved godt med opslag, men de bliver pillet alt for hurtigt ned hele tiden i butikkerne.
Hvad siger I ? nogen gode råd?
MVH Elisabeth

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. august, 2011 · kl. 21.22)

Personligt er jeg træt at private loppemarkeder, tingene er ofte noget skrammel og koster alt-alt for meget. (Det gælder forøvrigt også genbrugsforretningerne). Derimod elsker jeg spejderens loppemarkeder, der er mange gode sager, og til fornuftige priser - desuden tror jeg finanskrisen sætter sine spor, folk er mere beviste om at deres gamle/brugte ting kan sælges men desværre forstår folk ikke at de ikke kan få næsten nypris for brugte ting.

Se blot GG/DBA og andre salgssider, prisen for brugt elektronik er mange gange sat til priser man kan købe nyt for - måske derfor tingene ikke bliver solgt.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. august, 2011 · kl. 21.25)

Svar til elvin900hotmailcom:
Vi elsker loppemarkeder, hver gan vi kommer forbi et skilt, skal vi da lige ind og se, om vi kan gøre en god handel.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. august, 2011 · kl. 22.15)

Jo loppemarkeder gider jeg godt - det skal bare være et sted i hovedstadsområdet - men enkelte lopper tror desværre stadig at det de har med er det pureste guld. Vi har et par gode, men også skræmmende, eksempler på Frederiksberg de fleste lørdage..

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  3. august, 2011 · kl. 22.21)

Tilslutter mig Svar til Ryslingen:

Er briller i vejen?
Lavpris på mærkelinser & gratis levering.
Køb linser online her.
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d.  4. august, 2011 · kl. 09.15)

Hej igen.
Som skrevet i min annonce er det så godt som nye ting, pæne velholdte og rene. Enkelte restaurerings-objekter.
Ja, - jeg hader også selv loppemarkeder hvor tingene ligner noget man har hentet direkte op af mosen ude bagved,
men man ved jo aldrig - pludselig kan der være en interessant ting imellem, som man kan bruge?
Jeg syntes jeg har meget lave priser 5-10-20 30 kr , jeg får at vide nogle gange at det er for lave priser.
Dog er der enkelte ting som holder en rimelig pris, da jeg simpelthen ikke vil af med tingen til en slik,
så hellere beholde den.
Men på trods af de lave priser er Fyn desværre i et område hvor mange, men heldigvis ikke alle,
forventer at prutte om prisen
og få nedslag til mindst det halve, selv om tingen er nedsat til latterlige småpenge i forvejen. Øv....
MVH ELisabeth

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: