Tråd startet: d. 30. august, 2010 · kl. 23.51
Sidst opdateret: d. 24. august, 2011 · kl. 11.36
Antal brugere der overvåger denne tråd: 3

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 30. august, 2010 · kl. 23.51)

Billig forsikring

Nogle der ved hvor man får den billigste forsikring som førstegangskøber af bil ?

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 30. august, 2010 · kl. 23.56)

puha, det kommer jo desværre meget an på hvor stor en bil du har, jo flere HK, jo dyrere er den jo.
men GF forsikring kan være et forsøg værd, min datter fik sin første bil forsikret der.

oguz Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#3 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 00.07)

Hej RasmusP. hvor ska jeg starte
Hvor gammel er du?
hvor bor du (postnummer)?
hvilken bil, motor størrelse, er det en specialbil fx GT, TURBO, CABRIOLET?
Har du andre forsikringer fx indbo, livs...
Er det en ny bil du køber, har købt....
Der er vist meget du ikke har sat dig ind i hvilket jeg vil opfordre dig til at gøre hurtigst muligt. Der er ikke andet end at ringe til diverse selskaber og høre prisen. Jeg vil råde dig til at snakke med et forsikrings selskab INDEN du køber din bil da du kan risikere ikke at kunne forsikre din bil. Tro mig jeg har prøvet Købte engang en Toyota Celica GT, skrev under på slutseddel og fik en pris på 35.000 kr årligt. Solgte bilen til min far som forsikrede den for 4000 kr. Bilen havde sølle 116 heste men betegnelsen GT fik forsikrings selskaberne til at se rødt. Hvis du er studerende kan du yderligere få rabat også. Fx har offentlige ansatte adgang til meget billige forsikringer via Bauta, Lærerstandens osv, osv. Hvis du køber en ny bil i småbils klassen er bil forhandlerne meget villige til at hjælpe også. Held og lykke.

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 11.49)

oguz,, åh ja, det er sgu da rigtigt med str. af bilen, den jeg kører i til dagligt er der ikke ret mange af forsikringerne der vil have pga str. af den..

Såå Rasmusp, undersøg OM der overhovedet er nogle der vil forsikre en evt. STOR bil før du køber den.
Det ville f... være surt hvis du står med en nyindkøbt bil og der så ikke er nogle der vil forsikre den fordi det er bil nr. 1 og den er for STOR..

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 13.35)

Op til 150 HK ved GF evt. Golf størrelse ren ansvar koster ca. 8.500 kr pr år.Samt en en forsikring hos dem med kasko koster ca.23000kr.Som ny begynder og efter 3 år sænkes prisen efter hvordan man har kørt.
MVH
N-S

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 13.39)

Det kommer altså an på hvilket postnummer man bor i, det er en faktor som OGSÅ bliver beregnet efter mange steder

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 19.56)

Tak for jeres svar .. Kan se at der er en masse jeg skal have tjekket op på Synes bar jeg lander på omkring 25.000 lige meget hvor jeg prøver ? Er det meget normalt for en ung ny billist ? De biler jeg har prøvet med er biler som Peugeot 106, Suzuki swift 1997 osv. Ikke særlig store biler men stor pris Jeg er 20 og bor i 5000 ..

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 21.20)

Du ka flytte til Sverige her får du en ansvar med helårlig præmie på kr. 2500 som nytegning uden ancinitet og for en BMW 525
få et svensk cprnummer og optjen ancinitet som overflyttes til dansk selskab

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 22.29)

Svar til RasmusP:
Køb Skoda Der er der billig forsikring. Også på en brugt som du køber privat. MVH Tonny

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 31. august, 2010 · kl. 23.33)

www.forsikringsguiden.dk

VM Auto i Bellinge
Dit værksted for fremtiden, husk vi tilbyder også lånebil!
www.vmauto.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d.  1. september, 2010 · kl. 00.05)

Mange tak for hjælpen Kasper-B, lige det jeg havde brug for

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d.  1. september, 2010 · kl. 16.18)

hej hej rasmus...
nu kommer jeg lige med et input her fra odense af..
jeg kan fortælle dig at et selvskab som IF har en "aftale" med en række bilmærker hvilket kan hjælpe dig med at spare lidt ( du må ikke hænge mig op det men mener det er 10% ). jeg ved de har en "aftale" med både suzuki og ford bla.

der er også en anden side der hedder www.forsikringsluppen.dk
men alt er jo relativt det er jo kun nogen ca priser der kommer der, en snak med selskaberne kan ofte sparer dig for penge også.

men held og lykke med søgningen

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2010 · kl. 18.49)

etu igennem d.a.f... jeg har en mazda 626 2.5 v6 med 170 hk, giver 3500 kr i ansvar,, har haft kørekort i 2 år og dette er min første bil som står i eget navn... mvh mark

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d.  2. september, 2010 · kl. 22.44)

Prøv IDL-forsikring.dk - de forsikrer i forhold til bilens aktuelle værdi, i stedet for nyprisen. Det giver markant billigere forsikringer. Selv har jeg forsikret min Mercedes 500SE for kr. 4200.- årligt, incl. kasko, fri kilometer og 2500 i selvrisiko. Gratis vejhjælp. Godt nok elite-pris, men prøv at se, hvad de kan tilbyde.

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d.  3. september, 2010 · kl. 14.59)

etu er det billigste

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: