• 496.994 annoncer
  • 49.811 nye annoncer
  • 1.253.275 medlemmer
  • 8.662 online
Tråd startet: d.  7. juli, 2011 · kl. 17.10
Sidst opdateret: d.  1. august, 2012 · kl. 09.09
Antal brugere der overvåger denne tråd: 5

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 17.10)

Underlig nabo/underbo

Hej GG brugere

Jeg er lige flyttet i lejlighed sammen med min kæreste .. Og det er det bedste der er sket for os begge ..
Det eneste der kommer i vejen for os, er dog en åndssvag underbo ....

Det skal lige sige at hun flyttede ind 14 dage før os...

Nå ... Da mig og kæresten flyttede ind, så min underbo at jeg havde nogen store højttalere.. INDEN hun sagde noget til os, ringede hun til udlejer og klagede over os.. Hun ville have et møde med os og udlejer, omkring larm ..

Jeg tænker lidt .. Det kan man da ikke bare? ... Allerede klage over os på første dag ?!?
Vi var ikke en gang kommet på plads.. Vi havde ikke en gang sat noget til !

Nå .. Til det møde blev der aftalt :
ingen larm efter klokken 22 på hverdage
ingen larm efter klokken 24 i weekender

Vi var alle enige om det, og alle synes at det var fair..

Siden hen har jeg fået nogen nye højttalere .. De store højttalere jeg havde, blev solgt ..

Har fået mig et 5.1 surround sæt..
En mandag aften klokken 19, sidder jeg med en kammerat og ser film og hun banker på døren ..
Hun spørger om jeg ikke vil skrue lidt ned for bassen da, den runger nede ved hende ..
Jeg siger pænt til hende at jeg bare slukker bassen.. Det gør ikke så meget
Det er første og sidste gang hun har sagt noget til os!

3 dage efter overhøre jeg hende snakke i telefon med udlejer ..
Hun siger at hun har flere gange bedt os om at skrue ned for bassen, men at vi bare skruede op igen..
Hun siger at hun er træt af at bo her, da hun ikke kan lide at være her .. (pga os)
Hun sagde til udlejer ord ret : "Jeg siger bare det her til dig, så du ikke bare lige får en opsigelse lige pludselig .."

Hvad fanden skal vi lige gøre med den her underbo ? ..
Hun får os til at se dårlige ud, ved udlejer .. ?!
Vi er jo ikke interesserede i at flytte eller noget ..

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 17.13)

jeg ville ta en snak med udlejer og fortælle jeres version

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 17.22)

Derfor .... Bo aldrig i etage byggeri. Alt for bøvlet.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 18.42)

Svar til Rune Wiuff:
Man skal acceptere at der vil komme lidt larm i forbindelse med flytning, og det kan ma ikke gøre noget ved. Og i det daglige skal man også acceptere at der vil være lidt larm fra tid til anden. Bor selv i lejlighed på 11 år, og har da også haft et par temmeligt larmende overboer, som begge er blevet smidt ud, netop fordi de larmede for meget. Jeg bor så i en boligforening, og det tror jeg ikke du gør, så det du kan gøre er, at kontakte den lokale afd. af LLO. Så må det være udlejeren der må tage affære, for det du er ude for, er der jo ingen der kan være tjent med i længden.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 18.45)

har selv stået i samme situation. penge kan løse alt. mit problem flyttede dagen efter:)

Teknisk Isolering
Brug for Teknisk Isolering til Erhverv? Læs mere her!
Teknisk Isolering Fyn ApS
Sagde banken nej?
Lån fra 5.000 til 250.000 kr. Ansøg hos os og få svar nu!
www.pengepungen.dk
Lån fra 5.000-250.000 kr
Vi kan tilbyde de bedste forbrugslån - Søg online
www.pengepungen.dk
Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Kvalitets solceller
Kompetent vejledning og montering hos:
Klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 18.55)

hej, jeg ville tage en snak med udlejer, bed ham evt. om at komme og få ham til at fortælle hvad han mener om jeres styrke på anlæget, eller lade ham fortælle hvad han vil acceptere,og lad ham så meddele din underbo at hun fremover kan kontakte politiet hvis hun mener i udøver cikane med støj.HUSK dog at have jeres vinduer lukket.et er høj musik i lejligheden et andet er med åbne vinduer.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 19.29)

Jeg fik min udlejer til at ringe til mig ..

Vi fik en lille snak omkring problemet..
Han vil overhovedet intet gøre, da han godt ved hvordan hun er (1. klage) ..
Han sagde at vi overhovedet ikke skulle være bange, for hvis der var noget, havde han ringet til os med det samme ..
Han sagde at hun nok snart ville flytte

Mange tak for svar ..
Der er helt sikkert noget jeg kan bruge senere hen, når jeg får ny underbo ;P ..

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 19.38)

Svar til Rune Wiuff:
Helt roligt bliver det aldrig. For er det det i to er ude efter, så er det den forkerte boligtype i har valgt, så skulle i nok have valgt et rækkehus el. parcelhus.

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  7. juli, 2011 · kl. 23.35)

Jeg er ligeglad .. Jeg har boet "tæt op af andre" før .. Det er ikke mig der har et problem med larm
Det er min underbo .. For min skyld kan de holde fester og spille højt .... Altså inde for rimelighedens grænser
Klage gør jeg heller ikke .. Min holdning er at man da kan snakke om det ..
Men hverdage må der gerne være stille efter 22 .. Alle normale mennesker har vel et arbejde de skal passe .. Ellers må man da lige advare

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  8. juli, 2011 · kl. 02.09)

Svar til Rune Wiuff:
bare du er opmærksom på at bassen kan runge meget ,især hvis den ikke er hævet fra gulvet, var ikke selv klar over at den kan forplante sig så voldsomt.vores genbos søn spillede også med meget bas på vi kunne høre bassen tværs over vejenmen ikke musikken . jeg tog genboen ind en dag ,og mens vi sad og drak kaffe spurgte han hvem det dog var der spillede så højt ,og ja han havde aldrig spekuleret at en bas var så træls at høre på fra den dag var vinduerne lukket og bassen skruet ned efter DIT indslag tror jeg da du vil ta hensyn o;

Teknisk Isolering
Brug for Teknisk Isolering til Erhverv? Læs mere her!
Teknisk Isolering Fyn ApS
Sagde banken nej?
Lån fra 5.000 til 250.000 kr. Ansøg hos os og få svar nu!
www.pengepungen.dk
Kvalitets solceller
Kompetent vejledning og montering hos:
Klik her
Isolering med Papiruld
Effektiv Loftisolering Spar 25% m. tilskud og fradrag
Læs mere her
Lån fra 5.000-250.000 kr
Vi kan tilbyde de bedste forbrugslån - Søg online
www.pengepungen.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d.  8. juli, 2011 · kl. 10.43)

det er aldrig rart når man ikke kan komme overens med naboen,
i sin tid inden jeg fik hus boede jeg også til leje hvor overboen larmede, og udllejer var noget durkdreven gad ikke gøre så meget så jeg måtte flytte men det blev heller ikke bedre.
det med anlæg hvor højtaler står på gulvet og så er problemet der mere end man lige tror for den som spiller jeg blev truet af disse naboer men opgav ikke for jeg måtte gå til politiet gudske lov var der også andre der klagede så de blev smidt ud men først efter jeg selv måtte rejse en dyr bekostning når man kun har boet der få mdr samt et nyt sted i få mdr også ,
det er ikke alle der lige har råd til bare at flytte.
håber der kommer en løsning på TO problem og da også for hende naboen for det er jo begge parter der er kommet skævt ind på hinanden og føler sig forudrettet.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 15. juli, 2011 · kl. 20.25)

Svar til phillip9700:
hej philip, jå mester pengene løser alt, det er bare et spørgsmål hvornår jeg får den 10 " som jeg har betalt for med fragt.
den skulle jeg have fået den af de sidsten dage.

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 18. juli, 2011 · kl. 07.44)

HA HAAA!!!

Har du fået bestilt pizzaer???

BRUGER INAKTIV
#14 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 18. juli, 2011 · kl. 09.37)

Rune Wiuff skrev:

....
Der er helt sikkert noget jeg kan bruge senere hen, når jeg får ny underbo ;P ..

Det bedste sted man kan bo, hvis man vil være et B- mennesdke som mig, eller spiller tilfældigvis højt, er at bo, eller tilbyde en døv til at i min opgang, så er sandsynligheden for, at man bliver fritaget for al anklage på senere tidspunkt.
Den målgruppe er vant til få musikken via rumstøj - f.eks. anlæg, støj fra TV, o.lign. da det er bl.a. sådan, målgruppen får den bedste oplevelse af musikken. Der er ingen forskel om du spiller høj musik, eller skruet for højt op på dit TV.
Jeg siger ofte, at jeg ville ønske, at jeg hasvde en unfderbo, der var døv/hørehæmmede med ca. 50-60 % hørenedsættelse, da sandsyndligheden for en evyt. klage er ikke til stede. Målhgruppen er også et roligt menneske, som ingfen kan bemærke, om de er hjemme, og hvad de laver, også fordi at hvor meget støjer jeg, før det er for meget støj fra min lejlighed ?

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 22. juli, 2011 · kl. 03.47)

Filatelisten skrev:
Rune Wiuff skrev:

....

Det bedste sted man kan bo, hvis man vil være et B- mennesdke som mig, eller spiller tilfældigvis højt, er at bo, eller tilbyde en døv til at i min opgang, så er sandsynligheden for, at man bliver fritaget for al anklage på senere tidspunkt.
Den målgruppe er vant til få musikken via rumstøj - f.eks. anlæg, støj fra TV, o.lign. da det er bl.a. sådan, målgruppen får den bedste oplevelse af musikken. Der er ingen forskel om du spiller høj musik, eller skruet for højt op på dit TV.
Jeg siger ofte, at jeg ville ønske, at jeg hasvde en unfderbo, der var døv/hørehæmmede med ca. 50-60 % hørenedsættelse, da sandsyndligheden for en evyt. klage er ikke til stede. Målhgruppen er også et roligt menneske, som ingfen kan bemærke, om de er hjemme, og hvad de laver, også fordi at hvor meget støjer jeg, før det er for meget støj fra min lejlighed ?

Jeg har boet under en Døvkvinde, det skal du IKKE ønske dig.... de larmer ekstremt !!!

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: