Svar til LarsSteen:
Hejsa LarsSteen :o)
Undskyld det tog så lang tid, inden jeg fik dig svaret, men skulle lige være sikker på, jeg sagde det rigtige til dig :o)
Herunder har du et link til "Somfy-Lågeåbnere" ... etc. Jeg er helt sikker på, de kan svare dig lige nøjagtigt det svar, du mangler.
Jeg kender ikke til deres priser ..... men ref. det udskrift jeg her sidder med, har de både "portåbnere" til almindelige havelåger, der svinger til begge sider samt til skydelåger etc......
Nu ved jeg ikke, hvor i verden, du kommer fra ..... men under alle omstændigheder kan du altid få hjælp hos E.A. ... her vil jeg meget gerne være dig behjælpelig med en kontakt :o).. men spørg blot hos Somfy i første omgang :o)
Er du interesseret i at få udskriftet, jeg sidder med (jeg har desværre ingen scanner) er du velkommen til at kontakte mig .... søg på Nostalgiladen .... da kommer du ind på min hjemmeside, hvorfra du kan skrive direkte til mig via "Kontaktsiden" ..... eller du kan tjekke mine annoncer herinde og kontakte mig derud fra ...... en løsning findes der i al fald :o)
Det er jo begrænset, hvad jeg må oplyse af links, tlf. numre etc. herinde ..... så nu håber jeg, du når at læse min besked, inden supporten "falder over os" :o) :o)
I håb om at der findes en god løsning sender jeg en hyggelig Fynsk hilsen og ønsker en fortsat rigftig god aften...
http://www.somfy.com/nordic/index.cfm?page=/nordic/home/support/faqs/doors_...