• 498.901 annoncer
  • 52.745 nye annoncer
  • 1.252.986 medlemmer
  • 350 online
Tråd startet: d. 28. August, 2010 · kl. 14.31
Sidst opdateret: d. 29. November, 2011 · kl. 19.34
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 9 måneder siden (d. 28. August, 2010 · kl. 14.31)

dele kolonihave

kolonihavehus i næsby,odense. for 2 år siden har jeg fuldmuret og isoleret et kolonihavehus på 48kvm. der er mange muligheder.nu hvor alt det hårde arbejde er færdigt er der kosmetiske opgaver tilbage. hvis du er interesseret i muligheden for at dele huset / leje og hjælpe med at færdiggøre resten så ring for aftale om besøg i haven. 27 26 19 71.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d.  3. June, 2011 · kl. 11.56)

kan det lade sig gøre hvis man kommer fra anden kommune

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 29. June, 2011 · kl. 11.09)

jucker skrev:
kolonihavehus i næsby,odense. for 2 år siden har jeg fuldmuret og isoleret et kolonihavehus på 48kvm. der er mange muligheder.nu hvor alt det hårde arbejde er færdigt er der kosmetiske opgaver tilbage. hvis du er interesseret i muligheden for at dele huset / leje og hjælpe med at færdiggøre resten så ring for aftale om besøg i haven. 27 26 19 71.
Svar til jucker:

Hej Jucker
Det lyder interessant. Jeg har behov for et sted ca. en gang om måneden i ca en uge, helst hele året, som derfor gerne må være isoleret ,evt. brændeovn. Gerne med el og vand..
Vil gerne høre nærmere om pris (køb / leje) og hvor kolonihaven ligger (Forening)
Med venlig hilsen Roni

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 29. June, 2011 · kl. 11.13)

ronnika skrev:
jucker skrev:
Svar til jucker:

Hej Jucker
Det lyder interessant. Jeg har behov for et sted ca. en gang om måneden i ca en uge, helst hele året, som derfor gerne må være isoleret ,evt. brændeovn. Gerne med el og vand..
Vil gerne høre nærmere om pris (køb / leje) og hvor kolonihaven ligger (Forening)
Med venlig hilsen Roni

Kan kontaktes på sms: 26221030 vh Roni

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 10 måneder siden (d. 21. July, 2011 · kl. 11.39)

Svar til ronnika:
hej jeg er ikke rigtig med på hvordan du mener med dele have vi vil selvfølgelig gerne hjhælpe alt hva vi kan med at få den færdig men hvordan skal det ellers foregå ??? hilsen tanja

Fyens Totalservice
Vi dækker hele fyn og trekantsområdet.
Din garanti for godt arbejde!
Haveveligeholdelse
Græsslåning, hækklipning samt brolægning!
www.jc-anlaeg.dk
Skadedyrsservice på Fyn
Vi fjerner Myrer, Hvepse, Muldvarpe, Mosegrise m.m.
Ring på tlf. 29 67 61 30
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 6 måneder siden (d. 29. November, 2011 · kl. 19.34)

Svar til jucker:
Hej er det stadig aktuelt.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: