Jeg søger med lys og lyst en som gider ride min hest 2-3 gange om ugen .
Lidt om ham :
Han er en dejlig krikke, på 173cm, han er en hannoveraner og er en vallak, han er den sødeste og rareste hyp man kan forestille sig, han elsker at ride ture og elsker at springe, han er super godt til at springe. Han gør alt hvad man beder ham om, han er ikke en kylling hvad ture og ting angår, han kan godt smutte forbi et par enkelte spring, el. stoppe op, men hvis man ved hvordan man springer er det jo intet problem .
Han rider på La niveau i dressur og springer omkring 100 cm indtil videre, ikke i en bane men enkelt spring .
Han elsker hvis man bare vil stå og nusse med ham, han står stille når man strigler og er meget tålmodig .
Nogle krav om dig :
Alderen er ligegyldig, bare du har redet over 3 år og kan ride det grundlæggende
Du må gerne starte stævner og komme ud og vise ham frem .
Lige det første tid er det kun baneridning, da jeg gerne vil se hvad du/i kan inden jeg sætter jeg af sted i naturen .
Du skal være tålmodig, og gerne hjælpe lidt til i stalden osv, hvis du hjælper lidt til kan vi godt gøre det gratis, men hvis det kun er ridning bliver det 50 kr pr. gang .
Om stedet .
Der er stalde hvor hestene står inden fra sen aften til tidlig morgen.
Der er udendørs ridebane med masser muligheder for at springe.
rideskolen ligger 1 km herfra, og der kan man godt ride hen .
der er masser natur muligheder
Håber det var det .
Skriv gerne for mere .
Han står på lægården , skivevej 112 7500 Holsterbro .
Mit nr. 60445356