Ja så skulle det også ske for mig. Sidste Lørdag sad jeg og kiggede annoncer og faldte over en som jeg bare måtte købe, så derfor tog jeg tlf kontakt til vedkommende for at høre om den stadig var til salg. Det var den og ham og jeg aftalte at jeg om mandagen skulle indsætte beløbet på hans bank konto. Beløbet blev overført om mandagen i den samme bank som den han brugte, så han kunne se beløbet var overført med det samme og derefter sendte jeg en sms om at pengene var indsat. Han svarede tilbage at han ville pakke den og jeg spurgte om den så kom med posten den samme dag - men intet hørte jeg fra ham af. Først dagen efter kom der en undskyldning at den ikke var blevet pakket, da han ingen kasse havde og ville ud og finde en.
Det blev fredag og jeg havde stadig væk ikke hørt eller modtaget noget fra ham af og havde i mellemtiden taget kontakt til GG´s support for at høre hvad jeg kunne gøre. Jeg havde flere gange sendt et hav af sms og prøvet og ringe ham op på de 2 nr som jeg vidste han solgte fra, men ingen af dem tog han.. Nu var jeg godt gal i skralden over at han ikke har reageret, så jeg fandte en af hans andre annoncer og stillede ham et spørgsmål om hvorfor jeg ikke havde modtaget pakken endnu, nu hvor der er gået over 5 dage.. Hans eneste platte svar var: at fragten var dyr.. !!!! :: Det er jeg total ligeglad med, når vi har aftalt et beløb som jeg skulle indsætte, så spar mig for dine platte undskyldninger.
Nu er jeg nået hertil at på mandag så står jeg hos politiet og melder ham for svindel og håber at jeg kan få min vare eller penge tilbage, for hvis ikke det andet hjælper så håber jeg det her hjælper.
Hvor dum kan man have lov til at være ??
Hans konto er blevet slettet af Support, men hvad hjælper det når han igen opretter en ny og forsætter på den måde.
Gul og Gratis