• 496.950 annoncer
  • 50.565 nye annoncer
  • 1.253.062 medlemmer
  • 5.044 online
Tråd startet: d. 29. maj, 2011 · kl. 11.57
Sidst opdateret: d. 17. marts, 2013 · kl. 17.37
Antal brugere der overvåger denne tråd: 4

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 11.57)

Endnu en svindler

Ja så skulle det også ske for mig. Sidste Lørdag sad jeg og kiggede annoncer og faldte over en som jeg bare måtte købe, så derfor tog jeg tlf kontakt til vedkommende for at høre om den stadig var til salg. Det var den og ham og jeg aftalte at jeg om mandagen skulle indsætte beløbet på hans bank konto. Beløbet blev overført om mandagen i den samme bank som den han brugte, så han kunne se beløbet var overført med det samme og derefter sendte jeg en sms om at pengene var indsat. Han svarede tilbage at han ville pakke den og jeg spurgte om den så kom med posten den samme dag - men intet hørte jeg fra ham af. Først dagen efter kom der en undskyldning at den ikke var blevet pakket, da han ingen kasse havde og ville ud og finde en.
Det blev fredag og jeg havde stadig væk ikke hørt eller modtaget noget fra ham af og havde i mellemtiden taget kontakt til GG´s support for at høre hvad jeg kunne gøre. Jeg havde flere gange sendt et hav af sms og prøvet og ringe ham op på de 2 nr som jeg vidste han solgte fra, men ingen af dem tog han.. Nu var jeg godt gal i skralden over at han ikke har reageret, så jeg fandte en af hans andre annoncer og stillede ham et spørgsmål om hvorfor jeg ikke havde modtaget pakken endnu, nu hvor der er gået over 5 dage.. Hans eneste platte svar var: at fragten var dyr.. !!!! :: Det er jeg total ligeglad med, når vi har aftalt et beløb som jeg skulle indsætte, så spar mig for dine platte undskyldninger.

Nu er jeg nået hertil at på mandag så står jeg hos politiet og melder ham for svindel og håber at jeg kan få min vare eller penge tilbage, for hvis ikke det andet hjælper så håber jeg det her hjælper.

Hvor dum kan man have lov til at være ??

Hans konto er blevet slettet af Support, men hvad hjælper det når han igen opretter en ny og forsætter på den måde.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.04)

Håber du får dine penge tilbage(-:

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.08)

Hvad drejede det sig om? evt værdi på vare? og by fjolset er fra så man er obs på de ting?

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.12)

Svar til alpiin:

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.18)

alpiin skrev:
Hvad drejede det sig om? evt værdi på vare? og by fjolset er fra så man er obs på de ting?

Det drejede sig om et dyrt acryl kabinet til små 400 kr.. normal pris er 899,-. Han er fra Kbh N og kaldte sig Skibsmaleren, men den konto er lukket nu af GG. Men jeg kunne se fra nogen af hans tidligere indlæg at det var ikke første gang han har fået en konto lukket og åbnet en ny. Så om han kommer på igen med en ny identitet er ikke til at vide.
En ting som pisser mig af er at han under samtalen sagde til mig at nu snyder du mig ikke vel !!!! Hvad fanden gør du nu

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.26)

Sorry hvis der er nogen der er lettere forvirret, men MissVejle er kærestens og min fælles konto hvor vi har købt ting fra, men SnowLeopard er min egen konto, nu hvor jeg selv har 2 vare til salg..og svare derfor den vej *ss*

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 12.47)

Svar til missvejle:

support skal gemme alle oplysninger.. så de vi kunne finde kontoen frem..

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 13.17)

OK.. Jeg handler 99% ikke via bankoverførsel, og sælger jeg noget vil jeg heller aldrig sende:)

Dog har jeg med mine 11 år på nettet aldrig snydt nogen eller oplevet at blive snydt. Men for sølle tusinde kr gider jeg heller ikke være svindler og have rygte for det da jeg er selvstændig med velfungerende firma og hobby i fritiden på net med alt muligt der evt kunne være brugbart.

Den dag jeg skal svindle skal jeg have bedre plan end Stein Bagger.. Alle børnene kom hjem fra Cairo, undtagen Stein, han blev væk på vejen:)

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 13.27)

samma skrev:
Svar til missvejle:

support skal gemme alle oplysninger.. så de vi kunne finde kontoen frem..

Det har de skam også, men hvad hjælper det når support fortæller mig at de ikke kan blokke hans IP adr. Hvis de kunne blokke ens IP adr, så var det slut med de svindler som dukker op. Support har også lukket hans konto, men han dukker nok op igen, så hvad gavner det os andre, som handler ærligt.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 13.47)

hbvad var hans nr? man kan jo google om han er at finde andre hjemmesider?

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 29. maj, 2011 · kl. 15.08)

alpiin skrev:
hbvad var hans nr? man kan jo google om han er at finde andre hjemmesider?

Jeg udlevere ikke nogen nr, det vil være i strid med reglerne herinde.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d.  2. juni, 2011 · kl. 11.14)

det passer jo ikke at man ikke kan udlevere telefonnummer
og slet ikke i dit tilfælde hvor du mener du er blevet snydt men om det så hjælper er jo slet ikke sikkert

jeg vil gøre følgende

find så mange oplysninger som muligt på personen
du har jo også en kvittering fra din bank som står hvem personen er ( den lette måde )

nu er 400 kr . ikke en stor sum penge men stadigvæk træls
men lad det nu være en reminder om at det er næsten umuligt at sikre sig omkring sådanne personer
men jeg vil sansynligvis ikke have nogen skrupler i at notere hans oplysninger så andre ikke oplever samme handler som du har

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d.  5. juni, 2011 · kl. 11.47)

alpehut skrev:
det passer jo ikke at man ikke kan udlevere telefonnummer
og slet ikke i dit tilfælde hvor du mener du er blevet snydt men om det så hjælper er jo slet ikke sikkert

jeg vil gøre følgende

find så mange oplysninger som muligt på personen
du har jo også en kvittering fra din bank som står hvem personen er ( den lette måde )

nu er 400 kr . ikke en stor sum penge men stadigvæk træls
men lad det nu være en reminder om at det er næsten umuligt at sikre sig omkring sådanne personer
men jeg vil sansynligvis ikke have nogen skrupler i at notere hans oplysninger så andre ikke oplever samme handler som du har

Jeg ved det, det er træls at man ikke kan udlevere mere info om fyren så andre ikke ender i hans fusk, men reglerne herinde skal jo følges og ligger jeg et nr ud, så ender det nok med at GG censurere det.
Jeg har alle de oplysninger jeg har brug for ang ham, men det hjælper vist ikke ret meget da jeg gik til politiet sidste mandag og før at betjenten ville sætte noget i værk, så ville han prøve og ringe ham op. Det lykkes han først senere på aften og få kontakt og ringede derefter til mig for at fortælle mig hvad han sagde. Jeg skrev en sms til ham med mit kontonr så han kunne sætte mine penge ind på min konto og idag søndag den 5 Juni er det nu ca 1 uge siden jeg bad ham om det og intet er sket endnu..Ingen vare, ingen penge efter 14 dage´s tålmodighed.. grrrrrr..

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 15. juni, 2011 · kl. 14.34)

Svar til SnowLeopard:
jeg har skam sådan et acryl kabinet hvis det var noget:)
Træls du ikke har fået hjælp til at inddrive dine penge fra politiet.
mvh dennis

T K J Brugeren er offline
1 salg 1 gennemførte G-handel salg
#15 - Skrevet for ca. 1 år og 11 måneder siden (d. 22. juni, 2011 · kl. 20.26)

Handel ikke med KBH

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: