• 498.719 annoncer
  • 52.700 nye annoncer
  • 1.252.990 medlemmer
  • 2.823 online
Tråd startet: d. 26. maj, 2011 · kl. 22.13
Sidst opdateret: d. 27. juni, 2012 · kl. 19.37
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 26. maj, 2011 · kl. 22.13)

Efterlysning.

Jeg har en aftale nu på søndag formiddag,
skal hente 2 BabyBorn m.m. i Skovby ved Galten.
Men!!!sælgeren har desværre slettet annoncen, før jeg fik skrevet adressen ned.

Håber du læser min efterlysning, og jeg høre fra dig.
vores lille barnebarn venter spændt på de "små".

Med venlig hilsen
Marianne Fisker.
tlf. 20755519

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 26. maj, 2011 · kl. 23.04)

Svar til Marianne Krent Fisker:
Hej.
Mener at kunne huske at man kan gå ind i sine beskeder og se også slettede annoncer når man har skrevet på dem.
Jeg ku gå ind i en af mine ved at trykke nederst på beskeder og der stod den slettede annonce jeg havde skrevet på.
Håber at det var en hjælp.
Mvh Susanne

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d. 27. maj, 2011 · kl. 13.10)

Svar til Marianne Krent Fisker:
Hej kontakt support og fortæl dem det, så kan de finde den slettede annonce frem igen

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 12 måneder siden (d.  3. juni, 2011 · kl. 21.34)

Problemet er løst

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 16.58)

Svar til sorensen2:

Hej jeg mangler stadig at få mine to hamster bure som jeg betalte 400 for for over en måned siden nu. Hvad sker der? Jeg vil have burene nu eller pengene tilbage. du svare heller ikke på mine opkald. Der skal ske noget nu ellers bliver du meldt. Hilsen Claus

Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 17.12)

Svar til Claus B jeppesen:
ha ha ha vup.... der fik han den

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 21.32)

Svar til sorensen2:
Hej hvor bliver mine bure af? Tror du er en rigtig svindler. Du skylder mig to bure eller mine penge tilbage... nu det er sku over en måned siden jeg betalte. Hvad F... er det for noget.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 21.48)

Claus B Jeppesen: Det er mig du har snakket med fra ASGDK: Jeg har igår onsdag 7.6.2012 kontaktet supporten og bedt dem om at kontakte sælger, så sagen kan blive løst. Jeg regner med, at der kommer en tilbagemelding til dig, enten fra brugeren sorensen_1 og/eller fra supporten når der er nyt i sagen. Ellers må du ringe til mig igen.

Mvh.
PHS/AntiSvindlerGruppenDK

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 22.12)

Svar til Claus B jeppesen:
Her har vi så en person der er godt knotten. Og står det til troende kunne man jo overveje at bruge lige så ufine metoder. Nu ved jeg ikke om det er muligt som privatmand at opkræve rykkergebyr. Men ellers kunne du jo overbelæsse vedkommendes postkasse med rykkerskrivelser pålagt rimelig arbejdstidsbetaling for ulejligheden. Når fordringen så er tilpas stor, sælger du den blot til trejdemand, som kunne være rockerrelatret. Ret alm. brugt hos div. lånehajer.

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 23 dage siden (d. 27. juni, 2012 · kl. 19.37)

Så håber jeg da virkelig at sådan et bæst er slettet fra g & g?

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: