• 460.716 annoncer
  • 55.456 nye annoncer
  • 1.417.101 medlemmer
  • 5.193 online
Tråd startet: d. 23. maj, 2011 · kl. 14.01
Sidst opdateret: d. 23. maj, 2011 · kl. 23.55
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.01)

aalborg øst hundeskov

Hvad er jeres mening om hundeskoven i aalborg øst? Mange gode oplevelser? Eller måske dårlige ? Jeg er personligt selv tilfreds med dette, men til tider kommer der folk som ikke vil lade hunden lege med andre,burde man så ikke lufte hunden et andet sted?

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.08)

Svar til Valentin Lamore Divino:
Jeg ville ønske der var en hunde skov nær mig ..

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.15)

Svar til Mine 2 *: det er også skønt. Bare træls når der kommet folk som ikke vil lade hunden lege med andre, men hvis du dukker op i aalborg en dag, skal jeg nok vise dig den

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.17)

#5 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.17)

Tjaah...jeg har så oplevet, at der i en hundeskov kom børnefamillier gående, råbende og skrigende over at man fandme skulle tage sin hund i snor, fordi deres børn ikke kunne lide dem/den...
undskyld mig, men det er en HUNDESKOV!!

Og min mening omkring dit spørgsmål er...hvis man er bange for hvis ens hund skulle lege med andre hunde, så burde man nok finde sig et andet sted at være. Hundeskove er til for at hunde kan mødes og lege i frie men kontrollerede omgivelser! Vi har den skønneste hundeskov her ved Bagsværd Sø og samtidig har vi Bernstoffsparken tæt på også :o)

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.24)

Jeg mener at det er meningen man kan slippe sine hunde fri i en hundeskov, så de kan lege med alle de andre hunde. Kan man selvfølgelig ikke styrer sin hund og den er farlig for sine omgivelser skal man ikke tage den med.. Men ellers er det vel et sted hvor hundene kan slappe af og lege sammen

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.25)

Svar til Riis36:
Synes det du fortæller angående dem der skældte ud, det er efter min mening helt hen i vejret, synes også at hvis man går i en hundeskov er det for at slippe hunden og lade den rende og hygge,

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 14.26)

Svar til Linettechristensen:

#9 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.05)

Vi har to hundeskove tæt på mig, den ene er super og rigtig godt indhegnet men der er desværre en ung fyr med en MEGET stor blandings hund som bestemt ikke kan lige andre hunde..(han har den ikke altid i snor) så nu er vi ret mange som må bruge den lidt dårligere hundeskov .. det lidt træls at man ikke kan bruge den anden men tør Simbelhen ikke..

#10 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.16)

Har du prøvet den i Gug?

Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.18)

MoseChristiansen skrev:
Vi har to hundeskove tæt på mig, den ene er super og rigtig godt indhegnet men der er desværre en ung fyr med en MEGET stor blandings hund som bestemt ikke kan lige andre hunde..(han har den ikke altid i snor) så nu er vi ret mange som må bruge den lidt dårligere hundeskov .. det lidt træls at man ikke kan bruge den anden men tør Simbelhen ikke..

Det er SÅ belastende med sådanne typer...de ødelægger det for alle andre,og er pisse ligeglade...kender alt til det,for har en nabo,hvis hund ynder at bruge min hund som tyggebold. Og han fatter stadig bjælde af at den skal have mundkurv og snor på (blanding af Amerikansk Bull og mastiff). Så nu er det endt ud i at vi flytter,orker ikke at tage kampen op...har skam prøvet.

Kan desværre ikke komme med andet råd,end at du/i måske bør filme den på mobil, når den render rundt uden snor...så kunne det måske være lettere ved en eventuelt anmeldelse at finde denne svagt begavede person og hans hund (som jo ikke kan gøre for at dens ejer er dybt uansvarlig)!!

#12 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.25)

Svar til Riis36:
Jeg tør ikke gøre det -- du ved, det er en af de typer der bruger dem som potens forlængere ! og når man siger til ham at han skal have hunden i snor når den ikke kan med de andre hunde er han truende.. sidste gang vi var der blev jeg nød til at stå med min hund op over hoved mens hans hund hoppede op af mig mens den gøede og vidste tænder.. og jeg har altså kun en lille chihuahua.. var super bange for at den ville æde min hund

Kan du ikke sige det til din udlejer ??

#13 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.32)

MoseChristiansen skrev:
Svar til Riis36:
Jeg tør ikke gøre det -- du ved, det er en af de typer der bruger dem som potens forlængere ! og når man siger til ham at han skal have hunden i snor når den ikke kan med de andre hunde er han truende.. sidste gang vi var der blev jeg nød til at stå med min hund op over hoved mens hans hund hoppede op af mig mens den gøede og vidste tænder.. og jeg har altså kun en lille chihuahua.. var super bange for at den ville æde min hund

Igen...kender det,min nabo har også diverse psykopatiske træk, og derfor vælger man at holde mund...han kommer nemlig med samme udmeldinger, som ham i din hundeskov. Jo, kunne sagtens sige det til boligselskabet...men han ville vide at det kom fra mig, da vi er de eneste der har hund i ejendommen og jeg konstant har påpeget for ham, at han skal have den i snor.

Så nu har vi købt en andel og glæder os så meget til at flytte om tre måneder :o)

Du kan prøve at læse min tråd om det :o)

#14 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.36)

Riis36 skrev:
MoseChristiansen skrev:
Svar til Riis36:

Igen...kender det,min nabo har også diverse psykopatiske træk, og derfor vælger man at holde mund...han kommer nemlig med samme udmeldinger, som ham i din hundeskov. Jo, kunne sagtens sige det til boligselskabet...men han ville vide at det kom fra mig, da vi er de eneste der har hund i ejendommen og jeg konstant har påpeget for ham, at han skal have den i snor.

Så nu har vi købt en andel og glæder os så meget til at flytte om tre måneder :o)

TILLYKKE ! Jeg flyttede osse pga af en nabo men det var godt fordi han spillede højt musik midt om natten i hverdagen..
håber i finder jer godt til rette UDEN dumme naboer:(

#15 - Skrevet for ca. 3 år og 2 måneder siden (d. 23. maj, 2011 · kl. 15.40)

MoseChristiansen skrev:
Riis36 skrev:
MoseChristiansen skrev:
Svar til Riis36:

TILLYKKE ! Jeg flyttede osse pga af en nabo men det var godt fordi han spillede højt musik midt om natten i hverdagen..
håber i finder jer godt til rette UDEN dumme naboer:( (n)

Faktisk temmeligt sygt, at man skal flytte fordi nogle mener at de ejer hele verdenen og kan gøre som det passer dem...men ja,vi krydser også fingre for gode naboer, satser selv på at blive en god nabo og forventer faktisk det samme fra mine kommende naboer...og tak :o)

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: