Men der er nogen stykker der ikke rigtigt har opdaget det, og det er bare så træls!
Folk bliver jo trætte af, i bedste mening, at forære ting bort til nogen, som i en annonce har ønsket det. Jeg selv reflekterede på en annonce, hvor en ønskede sig en kommode. Jeg havde en stående, som jeg ikke rigtig brugte. Annoncen, gav indtryk af at der var tale om nogen som ikke havde for meget til dagen og vejen, så jeg fik lidt ondt af dem, jeg kunne da sagtens afse denne kommode til deres børns tøj.
Stor var min forbavselse, da jeg en uges tid senere fandt min kommode, endda med billede, til salg her på G&G til 500kr.
Jeg giver ikke noget væk igen, kun hvis det er den billigste måde at komme af med det på.
Her på disse sider ( ønskes og gives væk), er der faktisk rigtig mange fra Nørager, der ønsker alverdens ting, en af dem har alene en snes annoncer hvor han ønsker, både i bortgives og ønskes. En anden har en annonce om alufælge, som han ønsker til haven. Godaw do' det kan være sandt, men aluminium har altså en temmelig høj kg-pris til skro( 10-15 kr/kg måske). Helt ærligt jeg kan sågu' nemt selv finde ud af at køre til skrothandleren med mine gamle fælge og selv indkassere pengene.
Gul og Gratis