• 496.890 annoncer
  • 49.197 nye annoncer
  • 1.253.136 medlemmer
  • 5.392 online
Tråd startet: d. 10. May, 2011 · kl. 17.24
Sidst opdateret: d. 14. May, 2011 · kl. 17.32
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.24)

Stjålen cykel fundet!

Jeg fik stjålet min cykel i torsdags (5. Maj), så har jeg kigget inde på gul og gratis hver dag, og minsandten igår aftes fandt jeg den sgu, det er præcis min cykel, kendetegnene er blandt andet baghulet som har 2 magneter fra en baglygte, men ingen baglygte, en gammeldags ringeklokke, nogle specielle skærme, hul i sadlen, skævt støtteben, samme mærke, model, gear osv. Problemet er så bare at den er havnet i skanderborg, jeg bor i Odense, så det er langt at køre, politiet vil ikke gøre noget, så mit spørgsmål er, hvad er det smarteste jeg gør i sådan en situation?

På forhånd tak Lasse T

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.26)

Svar til LasseThem :

Tag kontakt til vedkommende der har den til salg, evt ring til vedkommende hvis der står tlf. ved. og meld det også til support.

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.33)

Svar til sally christensen:
Arh - måske ikke så smart - hvad mon der sker, hvis han tager kontakt ... ? Mon så ikke cyklen igen er over alle bjerge ? Få én eller anden bekendt forbi - gerne medbringende en kopi, af noget som dokumenterer ejerskabet. Held med det.

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.37)

Svar til LasseThem :
Uanset hvad, så slipper du jo ikke for, at hente den. Så tag noget dokumentation på ejerskabet med i lommen og lav en aftale om, at du gerne vil se den.

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.37)

Ja det jeg tænkte det samme, at hvis man ringede så ville den forsvinde igen, men problemet er at jeg ikke har nogle bekendte i skanderborg eller omegn..

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.38)

Ja det kunne godt være man skulle gøre det, jeg vil jo gerne spare pengene til en ny cykel.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 17.49)

Svar til LasseThem :
En ting du kunne gøre, er at melde personen for hæleri. Personen der har din cykel, har med garanti ingen dokumentation på, at han er ejer af den.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 18.27)

Svar til LasseThem :
Ud at se med DSB, eller post for et par hundrede Kr. brændstof på en kammerats bil.
Lav en 100% aftale med vedk. om besigtigelse, og kør "en prøvetur" på den, et stk.vej rundt om et par hjørner, og få den låst af; orienter politiet om dine hensigter, og vil de ikke assistere dig, så smut hjem med din Cykel.
Lad os få en info, "om slutspurten" ?? Hej do.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 20.28)

Hvem siger at cyklen virkelig er i Skanderborg ?

- Der er ingen CPR validering eller anden godkendelse af brugerne på GulogGratis.dk, alle og enhver kan oprette ekstra brugere med præcis de data de selv ønsker...

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 21.59)

Svar til Stine lykke:
Hmmmmm - tyv tror hver mand stjæler ... - men teoretisk set, har du jo ret ... Men hvorfor skulle man annoncere med, at varen var dér, hvis den ikke er ?

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 23.18)

Svar til LasseThem :
Hvad forlanger vedkommende for din cykel ?

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 23.26)

Hvis man oplyser et forkert sted så ville der nok heller ikke være så stor chance for at man fik solgt cyklen.

Jeg kan ikke lige se hvad prisen har af relevans til mit spørgsmål?

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 23.34)

Svar til LasseThem :
Du behøver ikke kunne se hvad det har af relevans.. - blot du oplyser hvad prisen er for cyklen, så man har mulighed for at finde den på annoncerne. Med de "fejl" den har, er det jo nok ikke alverden der forlanges og så kunne det være en "billig" løsning på at få sin cykel tilbage - selvom det langtfra er den "rigtige" løsning, da cyklen jo er din! Har du noget dokumentation for at cyklen rent faktisk er din ?

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2011 · kl. 12.58)

Den står til 2500, og det er jeg ikke interesseret i at give for min egen cykel

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2011 · kl. 13.08)

Hvis jeg var dig og havde en kvitt.og evt. foto hvor cyklen er på så sammel et par venner aftal med sælger at du kommer kl.?? og ser på cyklen. Velankommet meddeler du sælger at det er din stjålet cykel og du agter at tage den med dig, er sælger utilfreds så har du dokumentation for at cyklen er din og han er derfor velkommen til at tilkalde politi, dem kunne du jo varsko på tlf. først.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: