• 500.104 annoncer
  • 48.557 nye annoncer
  • 1.253.980 medlemmer
  • 4.453 online
Tråd startet: d.  5. May, 2011 · kl. 14.09
Sidst opdateret: d. 16. June, 2012 · kl. 17.55
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 14.09)

Pas på svindel: Brian Nielsen boksekamp

der er oprettes jævnligt annoncer om billet/rabatter til Kampen Brian Nielsen/Evander Holleyfield billetter kan købes med 65% rabat ved afgivelse af kode som er vundet via VIASAT . dette er svinde..l personen har oprettet sig flere gange med bopæl i Ålborg og idag Nykøbing F telefon nr 50495753

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 15.12)

Svar til torsten niemann:
jeg har kontaktet Viasat Presse og de ville gå videre med sagen for den slags koder og rabatter findes ikke blev der sagt

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 17.05)

Hvis annoncering sker i G+G, kontakt da Support om dette! Du kan komme direkte igennem lige nu på chat.
Men godt, at du advarer andre! Hej til dig!

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 18.05)

Svar til Big T:
Hey med dig..BIG T :o)

jeg har indformeret Viasat og Suport . det var for dem som læser denne tråd også det kan jo tage noget tid før den bliver fjernet
God weekend

Torsten

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 18.46)

Hvad med om du lavede en tråd, hvor indlæg kan komme med tips om kampens udfald ?
Sýs lige du skal med i "fadderskabet" nu du er først "i ringen" Kom igang Torsten!? Mvh.

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. May, 2011 · kl. 22.23)

Svar til Big T:
tja.. jeg har bokset sammen med brian i 2.år i Korsør bokseklub det var lige inden han blev prof og jeg kender ham så godt at jeg ved han giver sig 110%.. Holleyfield er farvorit men han får lov at arbejde for pengene.. jeg er imponeret over Brian og har sat en 100 kr på ham som vinde rKO 6 omg. men det var sikkert mere klogt at sbyde ind med en pointsejr til Evander (men dårlige odds) så det dig Mr BIG T hvad tip har du ?

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. May, 2011 · kl. 00.11)

Brian vinder KO 7 omg. Hilser selv på ham hernede, og skal fand´me lige love for, at han er kommet i træning; superflot og ready - - Jeg ,og et par andre tunge drenge , har jo drillet ham med, at vi nu er klar til vægtklassen; men han griner os af med, at nu skal vi så også há lært at bokse - - Men lucky-punsch ønskes til Lørdag! Er du i familie med en ungdomskammerat jeg havde, en Jess Niemann?

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. May, 2011 · kl. 14.57)

hey sværvægter :o))
hmm.. 6 og 7 omg.. jeg satsede 20 kr på Tyson ville vinde før tid i 6. omg. dengan og 20 kr på 7.omg Tyson vandt i 7. fordi Brian ikke kunne sidde i gang da der blev ringet ind til 7. omg. jeg vandt for den skallede 20èr 1080 kr så det var fandes jeg ikke satte en tusse på det resultat :o) jamen hils ham mange gange fra mig og si vi tror på ham.. jeg skal mødes med et par fra bokseklubben (Kosør) jan og lars petersen i slagelse og se kampen der for jeg nåede ikke at få billet rettidigt hvor ser du Brian ? dernede skriver du.. i tyskland eller spanien ?.. naaaa.. ved ikke rigtigt med ham jess Niemann i så fald er det på min fars side.. dem har jeg ikke haft at gøre med siden jeg var 10.år så det er ved at være mange år siden (35 år siden)
go kamp til dig også..
Torsten

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. May, 2011 · kl. 15.08)

Jeg hilser på Brian hernede i det offentlige liv, receptioner - Sidst hos avekat (advokat) og hos fælles bekendte , Bor selv i Fuengirola (syd spanien!) Hej og god Kamp til 7énde runde !!

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  7. May, 2011 · kl. 07.53)

Svar til Big T:
Svar til Big T:
arrr.. det lyder dejligt varmt :o) hils ham næste gang du ser den magre hund..
øhhh.. der bliver ingen 7. omg :0)) hvis blir det desvære med pointsejr til Holleyfield ;o(

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  7. May, 2011 · kl. 08.01)

Din hilsen viderebringes. Vi bruger samme bager, spisesteder mv. Glæder mig til en god aften! Hej do!

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 10. May, 2011 · kl. 16.16)

Hvad koster de i dag?

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2011 · kl. 14.08)

spørg dem der har dem.. jeg ville sige 500 men så var det også, Gold Ringside

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 16. June, 2012 · kl. 17.55)

hej torsten. hvornår regner du med du har en bil med træk med dit brænde. for ellers kunne jeg osse levere det for 250 kr ekstra.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: