• 481.931 annoncer
  • 48.514 nye annoncer
  • 1.264.451 medlemmer
  • 7.893 online
Tråd startet: d.  5. april, 2011 · kl. 19.54
Sidst opdateret: d.  7. april, 2011 · kl. 20.31
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 19.54)

pis og papir...

hvis folk køber billige biler er det sku deres egen skyld hvis de bliver snydt.de kan sku se ordenlige efter,,,,og evt tag en fag mand med mand ikke vil snydes.....og garanti ved køb af private er lige med nul..og evt. en 10.000.kr el 15.000.kr bil som er frisk nysynet kan man sku ikke give garanti på som privat sælger.....nogle folk køre sku selv råden og så kommer de bagefter og siger at bilen er gådet i stykker det kan de jo ikke forstå.....de største snyder af salg af brugte biler er sku de store bil forhandeler. ja selvfølig skal de give garanti men så er vi også op over de 25.000.kr biler før folk renmoralt kan tillade sig at brokke sig..

BLOKERET BRUGER
#2 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 20.09)

rolig nu,ville aldrig købe en brugt bil,så jeg for aldrig dette problem.ss

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 20.27)

ja jeg er nødt til at give garanti på billige biler og nogle gange er det lidt surt feks at sælge til en ung mand som man så hører at han har været på striben i esbjerg om fredagen og køre ræs , . så kommer han ind om mandagen og siger motoren kører underligt heldigt for mig en som havde taget billede af hans bil dernede , ellers havde jeg fået lov at reparere den motor synes der burde være en mindste grænse på feks 20000 kr mvh jesper

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. april, 2011 · kl. 07.03)

Det indlæg skal du nok få solgt mange biler på
Du er jo ligefrem prototypen på den slags bilkreglere som der desværre er alt for mange af.
Kan du ikke stå inde for dine biler så skulle du nok finde på noget andet at sælge, du ødelægger det jo for de som gerne vil give kunden en grund til at komme igen, næste gang der skal handles bil.

Til jmjbiler
Dine billige biler,til under 20000 kunne du jo sælge udelukkende til folk med CVR nummer, så må de jo se om de kan lave en rentabel handel på dem

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. april, 2011 · kl. 07.12)

Der er jo også den mulighed som alle de store bilforhandeler benytter sig af.

Bilen sælges for kunde ! Så slipper man også for skatten

Bilen sælges som kommisionsbil

Jeg må da lige sige jeg kiggede lidt da jeg så priserne hos jmjbiler, der er sgu ikke meget at give garanti for når bilerne sælges så billigt.

Kan i have en god dag

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. april, 2011 · kl. 07.44)

nej men er desværre nødt til at sælge dem med garanti , det siger loven og jeg er nødt til at sætte priserne som de private sætter dem til , men sådan er livet og det er da heldigvis kun ca 10 procent som kommer ind igen hvor der er noget galt jeg smiler og giver kunden en god service så de kommer igen selvom det kan være surt nogle gange hvis man skal smide 5000 kr efter en bil man har tjent 4000 kr på

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  6. april, 2011 · kl. 19.45)

tja Jm, ville da ikke ha noget imod og købe bil hos dig hvis du stiller garanti, problemet er bare distancen og køre efter bilen, du har en fin brava til salg kan jeg se, men nu ved jeg ikke om du tager biler i byt ? , har en accord 2.0i 16v nysynet 28/3 som jeg vil af med, den er ikke så økonomisk og køre i med 133hk.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  7. april, 2011 · kl. 19.38)

Svar til Sjgren2:
Biler i kommision eller biler som sælges for kunde går ikke i følge loven. Hvis en forhandler sælger en bil for en kunde skal han give garenti på den.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  7. april, 2011 · kl. 20.31)

Kenn Nilsson: Nej, det skal han ikke. Det er netop derfor der kommer flere og flere kommisions forhandlere. Så behøver de ikke at gi garanti og behøver ikke at ha et værksted.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: