• 499.024 annoncer
  • 52.259 nye annoncer
  • 1.252.920 medlemmer
  • 9.333 online
Tråd startet: d.  4. april, 2011 · kl. 17.26
Sidst opdateret: d.  9. november, 2011 · kl. 09.54
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  4. april, 2011 · kl. 17.26)

Advarsel!

Jeg har haft en kedelig oplevelse med en handel. Jeg købte en PS3 120 GB af en person, som i sin annonce skrev sælges p.g.a. pengemangel - først til mølle! Jeg overførte via netbank det aftalte beløb. Personen lovede herefter at pakkke maskinen godt ind og sende den. Jeg har aldrig modtaget den! Nu kan jeg ikke få fat i vedkommende. Det er ærgeligt at man ikke må skrive hvem det drejer sig om, da det muligvis kunne hjælpe andre, men hvis der er andre der har handlet i Skive-området og blevet snydt, så gi' mig evt. et ring: 61278134. Dette er blevet politianmeldt.

#2 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  4. april, 2011 · kl. 18.22)

det er så træls og oplevet sådan noget..

Hvad sagde politi til det ?

#3 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  4. april, 2011 · kl. 21.14)

Ja, det er super ærgeligt at man ikke kan stole på folk. Heldigvis tog politiet det meget alvorligt, og vil efterforske sagen yderligere. Så man kan håbe at de kan få stoppet sådan en svindler!

#4 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 06.19)

Svar til Jesper05:
Det er en god ide at bruge g-handel .
Der har kan sælger se sine penge med det samme og køber har en mulighed for at se om varen er ok inden pengene frigives .

#5 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 11.46)

Svar til Jesper05:
Hej har været ude for det samme med en wii har også anmeldt det men de gør ikke en skid ved så du kan godt skyde en hvid pil efter de penge banken kan heller ikke gøre noget ved det... Kan kun anbefale G-Handel eller selv hente de vare man køber. Mvh Jesper

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 11.48)

Svar til Jesper05:
Ps. personer der snyder skriver fake adresser, så de er stort set umulig at finde

#7 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 12.24)

men hvad med konto-nummeret - banken må da kunne se hvem der ejer kontoen (reg-nummer) og de må da også kunne tilbageføre pengene fra den konto - prøv at snakke med din rådgiver omkring det.

#8 - Skrevet for ca. 2 år og 2 måneder siden (d.  5. april, 2011 · kl. 12.59)

Banken kender godt manden. Politiet mener heldigvis også at der er noget at komme efter, og tager som sagt sagen alvorligt - jeg skal være forberedt på yderligere afhøring i sagen. Så jeg håber at de for fat på manden og han må forklare sig.
Men jeg synes et eller andet sted at der er ærgeligt, at man ikke må skrive flere oplysninger herigennem, da det muligvis kunne hjælpe andre! Men jeg har mandens navn osv. så hvis der er nogen som kan bruge disse oplysninger, ring 61278134.

#9 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  5. april, 2011 · kl. 21.23)

Svar til Jesper05:
Hej Jesper... Jeg har været ude for nøjagtig det sammen. Ham jeg handlede med, sagde at han kom fra Viborg, men da jeg skulle overføre pengene stod der Nordea greve afdelingen.. Så jeg begyndte at spørge ind til dette, lød han meget oprigtig, men han løj desværre.. Jeg har også politi anmeldt dette, men har endnu ikke hørt fra politiet

#10 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2011 · kl. 01.07)

Har handlet en ps 3 af en person fra Ålborg, snakket i mobil og smset.. Til hans held duede g handel i og jeg overførte netbank penge til ham.. Maskinen er ik dukket op, sagen er politi anmeldt og de vil Intet gøre , selvom jeg har sendt SMS samtaler med til dem.. Gul&gratis sagde de ville lukke hans konto, men den er der endnu.. Samme navn og bare nyt mobil nummer.. Nu har han en ny ps3 til salg. Kontakt mig evt på 51940979 for at blive advaret

Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2011 · kl. 08.20)

nac
Det er åbenbart for nemt for disse personer at snyde andre. Hvad giver politiet som begrundelse til at de intet vil gøre? Og hvad siger Gul&Gratis - de har jo oplysninger på personen! De mobil numre han oplyser, er det taletidskort?
Ifølge politiet her i Hillerød, synes de at sagen er oplagt - manden har modtaget de aftalte penge (det kan konstateres via bankerne), så må han dokumentere at han har sendt pakken! That's it!

Vi bliver nød til at blive ved med at forfølge disse sager, det kan ikke være rigtigt at svindlerne har så let spil. Gul&Gratis må også komme ind i kampen!

#12 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2011 · kl. 09.11)

Jeg har prøvet det samme med en x-box 360.
Man skal passe på ikke at købe for dyre ting ved foirudbetaling.
Politiet tog sagen op og mener manden røg i retten, men i den sidste ende så jeg aldrig mine penge...

#13 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2011 · kl. 12.49)

kan ikke forstå hvorfor man ikke må skrive svindles oplysninger her inder , for at advare andre købere
jeg håber I får jeres penge igen , jeg plejer altid at møde personlig op , når jeg køber eller sælger store ting

#14 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  6. april, 2011 · kl. 14.02)

De samme annoncer popper op igen og igen herinde, den samme person er sjovt nok altid i pengemangel og har en PS3 og en iphone 4. Den du købte anmeldte jeg til GogG og mener iøvrigt også jeg skrev i annoncen det var fake. Det er en håbløs kamp, køb ikke noget til forsendelse med mindre du har råd til at miste alle pengene.

#15 - Skrevet for ca. 2 år og 1 måned siden (d.  7. april, 2011 · kl. 07.48)

Gul&Gratis burde måske gøre det sværere for folk at oprette annoncer. Man kunne gøre det obligatorisk at blive cpr.-valideret, samt at udelukke dem som gemmer sig bag taletidskort! Det er sgu for nemt for dem som ikke har rent mel i posen.
Gadakk, hvor mange gange har du set den annonce?
Hilsen Jesper 61278134

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: